Αγαπητοί κύριοι,
Θα ήθελα να μου δώσετε λύση στο πρόβλημα, που αντιμετωπίζω. Έχω αγοράσει από το 2002 το Mitsubishi Pajero 3500 κυβικά βενζινοκίνητο. Είχα την πεποίθηση ότι είχα κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή την εποχή εκείνη. Ο αντιπρόσωπος της MITSUBISHI κ. Παπράς από τον οποίο αγόρασα και το αυτοκίνητο στην τιμή των 60.000 ευρώ και έξτρα 5.000 ευρώ για περαιτέρω αξεσουάρ, μου υπέδειξε να κάνω τα service στην εταιρεία του, αφενός λόγω εγγύησης και αφετέρου εξαιτίας το ότι ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mitsubishi. Έτσι και έκανα, δηλαδή σε κάθε 7.500 χιλιόμετρα έκανα τα προγραμματισμένα service εκεί. Σήμερα, το αυτοκίνητο έχει διανύσει 123.000 χιλιόμετρα. Σε περίπου ενάμιση χρόνο μετά την αγορά του άναψε ένδειξη βλάβης κινητήρα και αφού πήγα στο συνεργείο του κ. Παπράς μου είπε ότι ευθύνονται τα καύσιμα. Αυτό το πρόβλημα συνέχιζε να παρουσιάζεται από το 2002-2010 σχεδόν 10 φορές.
Σε προηγούμενα service που είχα κάνει, μου άλλαξαν μπαταρία και σε 1,5 χρόνο μου τρύπησε το καπό από τις αναθυμιάσεις της μπαταρίας. Παρά όλα αυτά τον εμπιστεύτηκα ξανά, επειδή ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mitsubishi και πήγα όταν μου ξανάναψε το λαμπάκι στα 105.000 χιλιόμετρα. Τότε μου πρότειναν να κάνω καθαρισμό στα μπεκ και αλλαγή στο φίλτρο βενζίνης του ρεζεβουάρ, το οποίο ήταν πεντακάθαρο, όπως διαπίστωσα. Έτσι, λοιπόν πίστευα ότι, ύστερα από την αλλαγή όλων αυτών των ανταλλακτικών, δεν θα είχε πρόβλημα ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αντιπρόσωπος Παπράς μου πρότεινε, ώστε να μην πηγαινοέρχομαι στο συνεργείο του, να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας για να κάνει RESET και έτσι και έκανα την τελευταία φορά. Όμως, για κακή μου τύχη το αυτοκίνητο είχε μεγαλύτερη ζημιά. Στη συνέχεια, στις 02/10/2011, όπως κινούμαι στην Εθνική Οδό μου ανάβει πάλι η ένδειξη βλάβης του κινητήρα και μέχρι να βρω έξοδο για parking, ανάβει και η ένδειξη λαδιού στάθμης. Στη συνέχεια έβγαινε καπνός από την εξάτμιση.
Χωρίς πλέον εμπιστοσύνη σε τίποτα και σε κανένα το πήγα στην αντιπροσωπία ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ Α.Ε. και λύνοντας την μηχανή είδαμε ότι έχει τρυπήσει μπιστόνη από μπουζί. M` άλλα λόγια, είχε σπάσει η ακίδα του μπουζί και είχε πέσει μέσα στο μπιστόνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι και κάποιος άσχετος με μηχανολογικά βλέποντας το μπουζί θα καταλάβαινε ότι μπορεί να μην έχει αλλαχθεί ποτέ. Όλοι από πλευρά εταιρείας είναι σιωπηλοί και δεν μου λένε τι ακριβώς προκάλεσε αυτή τη σοβαρή ζημιά. Από τη μεριά μου το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά προσεγμένο σε σημείο να μην έχω χρησιμοποιήσει καλά καλά το 4WD και να μη το έχω οδηγήσει σε OFF ROAD διαδρομές. Γι` αυτό είμαι πολύ εξοργισμένος και το θεωρώ αδιανόητο να υποστεί μια τέτοια βλάβη.
Επιπρόσθετα, κάποιος πρώην τεχνικός της Mitsubishi μου είπε ότι αυτή η ζημιά οφείλεται σε 2 περιπτώσεις: α) πρόβλημα στον αισθητήρα λάμβα και β) να μην έχουν αλλάξει στα service που μου έκαναν τα μπουζί. Στα τιμολόγια που μου έδιναν στα service έκαναν αλλαγή στα 60.000χιλιόμετρα και ξανάκαναν στα 90.000 χιλιόμετρα, ενώ ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή στα μπουζί κάθε 90.000 χιλιόμετρα.
Τώρα η Mitsubishi σε επιστολή της μου λέει ότι δεν μπορεί να διαβάσει το κωδικό της βλάβης, γιατί έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας, αλλά εγώ έπραξα όπως μου είχε επιδείξει ο αντιπρόσωπος τους. Βέβαια, ο πρώην μηχανικός της Mitsubishi και σ` άλλα συνεργεία που τους είχα πει το πρόβλημα, μου είπαν ότι μπορούν να διαβάσουν τα αρχεία του εγκεφάλου του ακόμα και στην περίπτωση που βγάλω τον πόλο της μπαταρίας.
Δυστυχώς κανένας από την Mitsubishi δεν μου λέει ξεκάθαρα ποια είναι η αιτία της βλάβης. Τέλος, το πιο ειρωνικό απ όλα είναι ότι έψαξα να βρω το e-mail της Mitsubishi στην Ιαπωνία και δεν υπάρχει <<Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ >>. Θα ήθελα, λοιπόν, να μου πείτε αν υπάρχει κάποιος με παρόμοια προβλήματα και αν μπορώ να βρω λύση στο πρόβλημα μου.
Ν.J[/i][/b]