tazmania έγραψε:Αντώνη, στις πρώτες ανηφόρες του Trail Ride, η θερμοκρασία έφτασε τους 130 για πλάκα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγάλω όλο τον αγώνα με ανοιχτό καλοριφέρ και ανοιχτά παράθυρα και την θερμοκρασία κάπου στους 100. Ο Λεωνίδας όταν του είπα ότι ανεβάζει θερμοκρασία μου απάντησε ότι μάλλον είναι μικρό το ψυγείο και ότι μπορούμε να βάλουμε και ψυγείο λαδιού για καλύτερα αποτελέσματα. Τι λες κι εσύ;
Βρε παιδιά, διαβάζω καλά
Ή κάνουν πουλάκια τα μάτια μου
Τι θερμοκρασίες είναι αυτές
Και τι υγρά έχει το NIVA στο σύστημα ψύξης? Από NASA
Καλά , νερό που βράζει στους 100, δεν έχει σίγουρα! Αλλά και τα ψυκτικά υγρά δεν αντέχουν τέτοιες θερμοκρασίες. Για κοιτάξτε τα όργανα.... Ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ είδε αρκετή διαφορά (από 110 το όργανο, 95 ο εξωτερικός εγκέφαλος) άρα 130 το όργανο, θα είναι αναλογικά πάντα, 110-113. Κι αυτά πολλά μου φαίνονται.
Μήπως φταίει η υπερβόρεια καταγωγή του;
Συμβαίνει και σε παλιότερα Γερμανικά αυτό (δουλεύουνε στην εθνική στους 85-90 και σε κίνηση ή καλοκαίρι ,ανηφόρεες κλπ στους 95-100). Λύνεται με αλλαγή θερμοστάτη, που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία, ωστε να κυκλοφορούνε τα νερά στο κύκλωμα περισσότερη ώρα. Το έκανα στο Άστρα που είχα.
Αν δεν λυθεί το πρόβλημα (είναι πρόβλημα γιατί από τόσο υψηλές θερμοκρασίες, προκαλούνται μύρια όσα προβλήματα), προχωρήστε σε κανένα μεγαλύτερο ψυγείο ή/και ψυγείο λαδιού. Πάντως θερμοκρασίες πάνω από 100 είναι αφύσικες για κάθε όχημα, πλην διαστημικών από....NASA
....Πάλι πολλά έγραψα....Πιστεύω να βοήθησα.