από NIBAKIOC » 11 Μαρ 2005, 01:47
Λοιπόν Σύντροφοι Νιβάδες
'Εβαλα ηχομόνωση στο ΝΗΒΑ (1700 μονού ψεκασμού)! Ολες οι παλιές μονώσεις ξηλώθηκαν, τα πατώματα ξεσκουριάστηκαν και ασταρώθηκαν σε ορισμένα σημεία όπου είχε σκουριά. Ολο το πάτωμα, μπροστα στα πόδια, τα πλάγια, οι πόρτες και οι πίσω θόλοι απο μέσα καλύφθηκαν με μονωτικό υλικό απο τον ταπετσέρη του γνωστού <<γιατρού>>. Το αποτέλεσμα: τώρα τα τριξίματα της ανάρτησης δεν ενοχλούν, η αντλία βενζίνης μόλις ακούγεται πριν γυρίσεις τη μίζα, το βεντιλατέρ δεν ξεκουφαίνει, η μηχανή είναι πιό ανεκτή, τα τριξίματα των πλαστικών που είναι μέσα στην καμπίνα ακούγονται πολύ ενώ πριν σκεπαζόντουσαν απο τη βουή της μηχανής. Η βουή της μηχανής στις 4000-4500 στροφές είναι πολύ δυνατή αλλα δεν ξεκουφαίνει όπως πρίν. Γενικά το ΝΗΒΑ είναι αρκετά πιό ήσυχο χωρίς να χάνει το χαρακτήρα του! Τώρα πηγαίνεις με 120-130 χλμ με αρκετά λιγότερο θόρυβο. Το δοκίμασα στην Αττική Οδο. Στα 140 κάνει κάμποση φασαρία. Πάς όμως Θεσσαλονίκη άνευ προβλήματος. Δεν εννοώ οτι μετατράπηκε σε ένα ήσυχο αυτοκίνητο, αλλά είναι πιό ευχάριστο. Κόστος 300 ευρά. Λίγο τσουχτερο αν και ο μάστορας έκανε πολλή και καλή δουλειά. Τα 200 τα άξιζε σίγουρα.
Επίσης έκανα και ζυγοστάθμιση αξόνων και τρέμει πολυ λιγότερο στα 105-110 χλμ, αλλα για αυτο βλέπε ενότητα << Τρέμουλο και ζυγοστάθμιση Αξόνων>>. Ο συνδυασμός κάνει το Νίβα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ πιό άνετο στην εθνική ( αν θές να πάς Ηπειρο π.χ.)
Αυτα και καλές Νιβιές σε όλους.