ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΟ NIVA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
ΕΝΩ ΕΧΕΙ 25 ΛΙΤΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
Η ΤΙΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΑΝΑΒΕΙ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
|
|
|
dolfin έγραψε:ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΟ NIVA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
ΕΝΩ ΕΧΕΙ 25 ΛΙΤΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
Η ΤΙΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΑΝΑΒΕΙ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ
mato έγραψε:Κάποιος (κάπου... κάποτε...) συνάδελφος - δυστυχώς δεν θυμάμαι το topic ούτε το όνομα - είχε αναφέρει μια λύση σ' αυτό το πρόβλημα, όπου έβαζες κάποιο υλικό σαν "πλέγμα" στο τεπόζιτο (με μείωση όμως του διαθέσιμου όγκου για την βενζίνη κατά περίπου 5% του συνολικού, αν θυμάμαι καλά). Αυτό εμπoδίζει την βενζίνη να μετακινείται, κι έτσι το όργανο γίνεται πιό αξιόπιστο, όμως έχεις πλέον περίπου 40-41 lit.
Έχει ακούσει κανείς κάτι παραπάνω ?
Πάντως για την ιστορία (με μονό ψεκασμό), το κοντέρ έχει γράψει 290 χλμ. μέσα στην πόλη και το τεπόζιτο γέμισε με 39 lt, το οποίο σημαίνει οτι με κατανάλωση 13,5 lt / 100χλμ. (ναι τόσο βγαίνει) θα είχα ακόμα 4 lt (max) στο τεπόζιτο και άλλα 30 περίπου χλμ., δηλαδή συνολικά 320 χλμ. εντός πόλης (όπως βλέπετε εγώ τουλάχιστον εξασκήθηκα στο μέτρημα).
cliff έγραψε:Να θυμόμαστε μόνο να μην μηδενίζουμε το μερικό χιλιομετρητή εν κινήσει!
gtsit έγραψε:Έχω μείνει με 274 χλμ στην πόλη και οριακά έχω φτάσει μέχρι και 400χλμ εθνική. Έχει να κάνει όμως και με τα ελαστικά που είχα αλλάξει.
GEORGE
xalk έγραψε:cliff έγραψε:Να θυμόμαστε μόνο να μην μηδενίζουμε το μερικό χιλιομετρητή εν κινήσει!
Γιατί????
xalk έγραψε:cliff έγραψε:Να θυμόμαστε μόνο να μην μηδενίζουμε το μερικό χιλιομετρητή εν κινήσει!
Γιατί????
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης