Φίλε Pino, δεν είναι δικά μου τα χωράφια, οπότε όποιος θέλει βολτάρει
Δεν έχω καμία σχέση με μηχανολόγο
Στα Vitara η πάνω βάση των μπροστινών αμορτισέρ είναι βέβαια στο σασί-σκάλα, και νομίζω ότι δε θα μπορούσε να είναι στο αμάξωμα αφού και η κάτω βάση είναι στο ψαλίδι που επίσης πιάνει στο σασί-σκάλα.
Αυτή η πάνω βάση των μπροστινών αμορτισέρ είναι σε ένα δοκάρι-έλασμα κάθετο στο σασί (strut tower?), το οποίο είναι κολλημένο μόνο στο κάτω μέρος του με το σασί, με αποτέλεσμα το πάνω μέρος (που πιάνει το αμορτισέρ) να έχει την τάση να "λυγίσει" προς τα μέσα. Με αυτή τη λογική, η μπάρα δένει τις δύο πάνω βάσεις μεταξύ τους και ενισχύει τη στοιβαρότητα του μπροστινού μέρους του σασί, δημιουργώντας ένα σταθερό παραλληλόγραμμο εκεί που υπήρχε μόνο ένα ανάποδο "Π"
. Για να το κάνει αυτό, οι άκρες της μπάρας περνάνε βέβαια μέσα από τους θόλους. Την έχω δει σε Vitara v6 Wagon, και νομίζω ότι την έχουν και τα δίλιτρα τετρακύλινδρα κοντα Vitara, οπότε ο λόγος που την βάζουν πρέπει να έχει να κάνει με το πρόσθετο βάρος των κινητήρων ή με τις επιπλέον δυνάμεις που ασκούν αυτοί οι δυνατότεροι κινητήρες (130-140 HP).
Πάσα διόρθωση δεκτή