Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μακρύ ή κοντό???

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Σεπ 2005, 19:01

Αρχισαμεεε :D :D

Ενα trial θελει σιγουρα αρκετα παραπανω απο στοκ κατασταση!
Μια εκδρομη στο βουνο/θαλασσα θελει απο τιποτα εως 4-5 εκατοστα.
Μια ζορικη βολτα στην υπαιθρο που να την καταληξει η παρεα να γινει στυλ trial......, ε, θελει κατι παραπανω!

Μια συμβουλη απο μενα μονο επειδη ειμαι παθων........

Επειδη εμπαινα και μπαινω σε διαδικασιες γενικοτερα, καλο ειναι πριν καταληξει στο οτιδηποτε προτεινομενο προιον, για την οποιαδηποτε χρηση που θα του κανει, να ζυγησει καλα-καλα τι θελει ουτως ωστε να αποφυγει ασκοπο "πεταμα" χρηματων!!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Σεπ 2005, 20:12

Προσπαθεί να τα παντρέψει όλα.
Θέλει μία μέση κατάσταση.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Σεπ 2005, 20:25

Πρίν μερικές μέρες έτυχα σε μία συζήτηση και έμαθα ότι ο πίσω άξονας στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες στραβώνει και ότι μπροστά ξεκολάνε οι κάτω βάσεις των αμορτισέρ.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Σεπ 2005, 20:48

Φαντασου σε τι διαδικασια πρεπει να υποβαλει καποιος απο εμας (που ειμαστε "ηπιοι" σχεδον) τον πισω αξονα για να παθει κατι τετοιο.

Οσο για τις μπροστα κατω βασεις αμορτισερ δεν εχω ακουσει τιποτα τετοιο, αλλα ειναι πολυ πιθανο μιας και αν δεις την κολληση των κομματιων στο αμορτισερ απο οπου περνανε οι 2 βιδες που το κρατανε κατω, αντιλαμβανεσαι οτι στα πολυ σκληρα, ζορικα και συνεχή, πιθανον να μπορει να συμβει κατι τετοιο πιο ευκολα.

Παντως για τον φιλο σου η μεση κατασταση πιστευω οτι θα βρεθει σχετικα ευκολα
8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Σεπ 2005, 23:45

markd έγραψε:Πρίν μερικές μέρες έτυχα σε μία συζήτηση και έμαθα ότι ο πίσω άξονας στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες στραβώνει και ότι μπροστά ξεκολάνε οι κάτω βάσεις των αμορτισέρ.

Χεχεχε, μάλλον μιλάς για το αξονάκι του Sammi ε???
Το πρόβλημα των Vitara είναι γνωστό, και δεν είναι άλλο από τα ημιαξόνια :oops: Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να πάθεις κάτι τέτοιο κάθε μέρα. Τα πισινά κόβονται σε ιδιαίτερα άσχημες συνθήκες τύπου Trophy/Trial, και σε συνδυασμό με (αναγκαίες) υπερβολικές μετατροπές (π.χ. 32αρια με locker). Τα μπροστινά ημιαξόνια έχουν πρόβλημα συνήθως όταν σταματήσουν να είναι σχετικά παράλληλα με το έδαφος λόγω μετατροπών στα μπροστινά ελατήρια. Όσο για τις βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο κομμάτι (μπορείς να το δεις εδώ), το οποίο ΔΕΝ είναι κάτι που ξεκολλάει :!: :!: :!:
Εάν έφτιαχνα ένα μακρύ Βιτάρα από την αρχή οικονομικά, θα άφηνα την ανάρτηση απείραχτη όσον αφορά τα ελατήρια, θα έβαζα όσο καλύτερα αμορτισέρ άντεχε η τσέπη μου, και θα έβαζα ένα body lift για να χωρέσουν μεγαλύτερα λάστιχα ΜΤ (μέχρι 31' αν είχε κωρονοπήνια 5.125, μέχρι 30' αν είχε 4.875) σε ζάντες με αρκετό offset ώστε να ισοφαρίσω την ανύψωση του κέντρου βάρους από το ψήλωμα.
Φυσικά εάν είχα τα λεφτά, θα έβαζα όλο τον κατάλογο της Calmini με κλειστά μάτια :twisted: :twisted: :twisted: Με 3χιλιαρικάκια παραπάνω θα είχα Vitara εξοπλισμένο σαν αστακό :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 24 Σεπ 2005, 07:53

Μιχαλη, εχεις δικιο οτι ειναι πολυ ενισχυμενο, αλλα εκεινη την ωρα ειχα στο μυαλο μου οτι η κολληση δεν ειναι παραλληλη με το εδαφος και τις βιδες αλλα καθετη και στα πλαγια(δεξια/αριστερα) και λιγοτερη :? :?
Sorry...

Πως εξηγειται ομως αυτο που λεει ο markd :?: :?:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό markd » 24 Σεπ 2005, 09:16

xontros έγραψε:Χεχεχε, μάλλον μιλάς για το αξονάκι του Sammi ε???


Δε νομίζω!!! Το δικό μου το έχω σκίσει όσο κανένας άλλος και δεν έχει πάθει τίποτα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 24 Σεπ 2005, 09:22

vasilis έγραψε:Πως εξηγειται ομως αυτο που λεει ο markd :?: :?:


Για να μήν υπάρχουν παρεξηγήσεις, δεν το λέω εγώ αλλά το άκουσα σε συζήτηση.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 24 Σεπ 2005, 13:41

Προς θεου, δεν εννοω οτι το λες εσυ αυτο!

Απλα θελω να μαθω πως μπορει να συμβαινει αυτο την στιγμη που εχουν καλη ενισχυση!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό markd » 24 Σεπ 2005, 16:42

vasilis έγραψε:Προς θεου, δεν εννοω οτι το λες εσυ αυτο!

Απλα θελω να μαθω πως μπορει να συμβαινει αυτο την στιγμη που εχουν καλη ενισχυση!


Επειδή λέει στο πάνω μέρος του αμορτισέρ που πιάνει στο θόλο έχει πολές ανοχές και κουνιέται πολύ δέν αντέχει το κάτω μέρος.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 24 Σεπ 2005, 17:45

Αυτο σκεφτηκα και εγω γραφοντας το

......αλλα ειναι πολυ πιθανο μιας και αν δεις την κολληση των κομματιων στο αμορτισερ απο οπου περνανε οι 2 βιδες που το κρατανε κατω, αντιλαμβανεσαι οτι στα πολυ σκληρα, ζορικα και συνεχή, πιθανον να μπορει να συμβει κατι τετοιο πιο ευκολα.
αλλα δεν εγραψα/διευκρινησα την ολη σκεψη μου.
Sorry...

Προς στιγμη νομισα δηλαδη οτι οι κολλησεις δεν ειναι περιμετρικα (καθετες ως προς την φορά/διαδρομη του) στο αμορτισερ αλλα παραλληλες με την φορά που εχει.

Δε γνωριζω κατι αλλο παντως επ' αυτου.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 24 Σεπ 2005, 22:52

Φαίνεται ότι κατάλαβα λάθος :oops: Δεν μιλάτε για το spindle αλλά για το αμορτισέρ... Πάντως και εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο :shock:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό markd » 25 Σεπ 2005, 08:50

Κι εγώ δεν λέω ότι κόβονται τα αμορτισερ αλλά οι βάσεις στο σασί που στηρίζονται.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Σεπ 2005, 11:51

:D :D :D :D :D :D :D

Εγω παλι λεω να το παρουμε απο την αρχη το θεμα!!!!

:D :D :D :D :D :D :D
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Σεπ 2005, 10:26

markd έγραψε:Πρίν μερικές μέρες έτυχα σε μία συζήτηση και έμαθα ότι ο πίσω άξονας στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες στραβώνει και ότι μπροστά ξεκολάνε οι κάτω βάσεις των αμορτισέρ.

Ρε συ Δημήτρη, θα μας τρελλάνεις :lol: :lol: :lol:
Από πότε οι κάτω βάσεις πιάνουν στο σασί :?: :?: :?: :?:
Οι πάνω είναι στο σασί και οι κάτω σε κάτι που συνδέεται με τον τροχό!!!
Μήπως αυτός που στο είπε έχει ανάρτηση για την καμπίνα? :lol: :lol: :lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες