markd έγραψε:Πρίν μερικές μέρες έτυχα σε μία συζήτηση και έμαθα ότι ο πίσω άξονας στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες στραβώνει και ότι μπροστά ξεκολάνε οι κάτω βάσεις των αμορτισέρ.
Χεχεχε, μάλλον μιλάς για το αξονάκι του Sammi ε???
Το πρόβλημα των Vitara είναι γνωστό, και δεν είναι άλλο από τα ημιαξόνια
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να πάθεις κάτι τέτοιο κάθε μέρα. Τα πισινά κόβονται σε ιδιαίτερα άσχημες συνθήκες τύπου Trophy/Trial, και σε συνδυασμό με (αναγκαίες) υπερβολικές μετατροπές (π.χ. 32αρια με locker). Τα μπροστινά ημιαξόνια έχουν πρόβλημα συνήθως όταν σταματήσουν να είναι σχετικά παράλληλα με το έδαφος λόγω μετατροπών στα μπροστινά ελατήρια. Όσο για τις βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο κομμάτι (μπορείς να το δεις
εδώ), το οποίο ΔΕΝ είναι κάτι που ξεκολλάει
Εάν έφτιαχνα ένα μακρύ Βιτάρα από την αρχή οικονομικά, θα άφηνα την ανάρτηση απείραχτη όσον αφορά τα ελατήρια, θα έβαζα όσο καλύτερα αμορτισέρ άντεχε η τσέπη μου, και θα έβαζα ένα body lift για να χωρέσουν μεγαλύτερα λάστιχα ΜΤ (μέχρι 31' αν είχε κωρονοπήνια 5.125, μέχρι 30' αν είχε 4.875) σε ζάντες με αρκετό offset ώστε να ισοφαρίσω την ανύψωση του κέντρου βάρους από το ψήλωμα.
Φυσικά εάν είχα τα λεφτά, θα έβαζα όλο τον κατάλογο της Calmini με κλειστά μάτια
Με 3χιλιαρικάκια παραπάνω θα είχα Vitara εξοπλισμένο σαν αστακό