Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΡΤΗΣΗ VITARA

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Ιούλ 2005, 17:04

coach έγραψε:xontros εγραψε

Εάν το πήγες για ευθυγράμμιση μετά, ίσως να την έχουν ρυθμίσει. Εάν δεν το πήγες, καλύτερα να περιμένεις π.χ. 500 χλμ. να πατήσουν καλά τα ελατήρια :!: :!: :!: Αλλά να το πας :!: :!: :!:


Δεν το πηγα για ευθυγραμμιση γιατι κατι εκανε στα αμορτισερ και δεν θα χρειαζοταν.Μετα που το τσεκαρε ηταν οκ.Και εγω το βλεπω οκ.
Τα ελατηρια ειναι ΟΜΕ967 θα καταλαβεις εσυ.

Για τα αμορτισερ τωρα ειδα προτασεις με πολλες μαρκες.

Τι λετε ειναι το καλυτερο και σε λογικη τιμη για το vitara :?: :?:

Προφανώς άνοιξε λίγο τις τρύπες της κάτω βάσης, οπότε ήρθε και η κάμπερ στα κανονικά της. Χμμμ, τα 967 είναι πισινά για Jimny Cabrio/Hard-top, ενδιαφέρον :!: :!: :!:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Ιούλ 2005, 17:07

Όσον αφορά λύσεις με πειράγματα στα ψαλίδια, θα πρέπει να μακρύνουν και ανάλογα τα (σπαστά και με 2 μπιλιοφόρους) ημιαξόνια, αλλιώς οι μπιλιοφόροι δουλεύουν τεντωμένοι και σε υπερβολικές καταστάσεις τους κρατάει σε ένα κομμάτι μόνο η φούσκα, και κάποια στιγμή διαλύονται.
Όποιος θέλει, έχω δείγματα :-)))
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Ιούλ 2005, 17:19

Στο δικό μου έχω πλέον 2 αριστερά Γιαπωνέζικα ημιαξόνια, που έχουν διαφορετικούς μπιλιοφόρους που αντέχουν να δουλεύουν σε μεγαλύτερο κρέμασμα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό coach » 22 Ιούλ 2005, 20:30

Οπως ακριβως το ειπες :!:
Ανοιξε λιγο τις τρυπες και εκατσε καλα.
Για τα αλλα με τα ψαλιδια δεν θελω να τραβηχτω τοσο πολυ.
Σιγα σιγα.
Η επομενη κινηση ειναι τα αμορτισερ.
Επειδη ακουσα πολλα,ποια ειναι η γνωμη σου για κατι καλο και λογικο στην τιμη?
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Ιούλ 2005, 22:50

Το καλό και λογικό στην τιμή για μένα είναι τα Monroe Adventure... Μακρυά από τα φτηνά Kayaba που πολύ γρήγορα συμπεριφέρονται απότομα και κοπανιέσαι. Από Bilstein δεν έχω εμπειρία, αλλά έχω ακούσει ότι είναι σκληρά στο χώμα. Τα ΟΜΕ αξίζουν τα λεφτά τους, στα Trail Ride ζεστάθηκαν και τέλειωσαν γρήγορα αλλά μετά τον αγώνα επανήλθαν, αλλά μπορείς να αγοράσεις δυο φορές Adventure.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό coach » 23 Ιούλ 2005, 14:11

ok monroe adventure
thks
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό vitaras » 24 Ιούλ 2005, 21:54

ome και ξανα ome
Για μενα ειναι ΤΕΛΕΙΑ!!!
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό coach » 25 Ιούλ 2005, 09:33

Thanks

Θα το σκευτω και θα συγκρινω :!:
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

thelo na to psiloso

Δημοσίευσηαπό geologos » 05 Σεπ 2005, 14:26

katarxin xairetai eimai poli neos sto forum kai fisika exo apires apories kai erotiseis.
piga se gnosto magazi tis thessalonikis pou asxolite apoklistika me 4x4 kai mou eipe oti tha psilosei to GV mou 3 ekatosta kai oti tha exo poli kala apotelesmata se kratimata stin asfalto alitheeui kati tetoio? thelo entiposeis apo kapion pou na exi vali to sigekrimeno kit. euxaristo
Άβαταρ μέλους
geologos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 14:22
Τοποθεσία: thessaloniki

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες