Καλή σας μέρα. Οι Maverikάδες θα με θυμούνται από post που έκανα στην σχετική ενότητα. Ενα ατύχημά που είχα όμως με μοτοσικλετιστή, συν ότι έχω μπλέξει με οικοδομή με ανάγκασαν να πάω σε μια πιο φτηνή λύση. To Vitara πάντα που άρεσε οπότε κατέληξα σε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο του 98 με 70000 3d αυτόματο. Η κατάστασή του είναι εξαιρετική. Μόνο που δεν είναι 16v. Στον δρόμο από τα περίπου 200 δικιμαστικά χιλιόμετρα που έκανα, τα μισά σε άσφαλτο (εθνική) και τα άλλα μισά στην Πάρνηθα, με αρκετές χωμάτινες διαδρομές, ήταν χωρίς πρόβλημα. Διάβασα σε άλλο ποστ για το κλινγκ κλάνγκ. Και δεν ξέρω αν αυτό που άκουσα είναι από το ίδιο. Οταν έβαλα για δοκιμή στο χώμα το 4 Η. το άκουσα και εγώ σαν να προέρχεται από τον αριστερό τροχό. Φυσικά με τρόμαξε και γύρισα στο 2Η. Το ίδιο ακριβώς έκανε και στο 4L. Πως μπορώ να διαπιστώσω αν αυτό είναι βλάβη ή το κομπλαρισμα που κάνει που διάβασα σε άλλο ποστ. Στο σχετικό βιβλίο χρήσης, είδα ότι στους τροχούς έχει ένα free και ένα lock. Στον τροχό δεν το είδα αυτό ίσως γιατί έχει ένα καπάκι που λέει hub αν θυμάμε καλά.
Και μια δεύτερη απορία. Το σασμάν είναι αυτόματο. τα βασικά τα έμαθα αν και στην πρώτη βόλτα, έδεσα το αριστερό μου πόδι για να μη ψάχνω τον συμπλέκτη και πατάω ... φρένο. Μετά το d έχει ένα 2 και ένα L. Από εκεί που το πήρα μου είπαν ότι το 2 είναι για να ανεβαίνω μια μεγάλη ανηφόρα και το L για μια μεγαλύτερη. Θα ήθελα όμως και την δική σας γνώμη. Υπόψιν το αυτοκίνητο είναι Γερμανικών προδιαγραφών.
ΥΓ : Ν α θυμηθώ να αλλάξω και την φωτογραφία