Κάτω τα χέρια απο τον mitsuτετοιο
Μην τον βαράμε όλοι μαζί δεν κάνει είναι φιλοξενούμενος
Και για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά απο την οπτική του γωνία έχει δίκιο μιας και το όχημα του καλύπτει τις ανάγκες του. Για εμένα το τεράστιο μειονέκτημα του pinin είναι δεν επιδέχεται ουδεμίας βελτίωσης ούτε καν μεγαλύτερα λάστιχα σε αντίθεση με τα vitara που μπορείς να τους κάνεις ότι θέλεις με χίλιες δυο λύσεις, όταν και αν σου την βαρέσει.
Η αγορά είναι αμείλικτη στο να ανεβάζει η να θάβει τα μοντέλα γιατί το καλό η το κακό όνομα δεν κρύβεται, η πολλές η λίγες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Πάρτε παράδειγμα τα Niva αυτοκίνητα παρωχημένης τεχνολογίας με εσωτερικό που σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα, αλλά η τιμή αγοράς του είναι κάτι παραπάνω απο τίμια, με αξιόλογες off road δυνατότητες, με τζάμπα ανταλλακτικά, με ευκολία συντήρησης, και με σχετική αξιοπιστία, γι΄ αυτό έχει τόσο καλό όνομα στην αγορά και κυρίως οι κυνηγοί και οι αγρότες πίνουν νερό στο όνομα του, και γι΄ αυτό συνεχίζει να πουλάει μέχρι σήμερα.
Βλέποντας το σφαιρικά λοιπόν πιστεύω ότι το pinin υστερεί σημαντικά σε σχέση με τα vitara, και ότι σαν μοντέλο γενικά είναι αποτυχημένο.
Τώρα σχετικά με το ερώτημα του topic με την άποψη που έχουμε στην Ελλάδα (γιατί στο εξωτερικό SUV τα λένε όλα) το GV είναι καθαρόαιμο, αφού έχει σασί τύπου σκάλας και κοντές σχέσεις τετρακίνησεις.
Και για να μην τρελαινόμαστε το απόλυτο off road όχημα δεν υπάρχει.
Όλα έχουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα τους. Προσωπικά έχω καταλήξει ότι όλα εξαρτώνται απο το terrain, εκεί που το βάρος είναι πλεονέκτημα σε άλλο terrain μπορεί να είναι σοβαρό μειονέκτημα, και το ίδιο συμβαίνει με το μήκος, το ύψος και εν γένει με όλα τα χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου.
Όποιος παραμυθιάζεται ότι έχει το απόλυτο όχημα ας περάσει απο τα μαχαιρώματα να τον ποτίσω μια μπόμπα να ξελαμπικάρη