Το κεντρικό διαφορικό είναι ρυθμισμένο σε κατάσταση ηρεμίας (κίνηση σε ευθεία) να μεταφέρει τη ροπή με κατανομή 47-53. Στα ελεύθερα διαφορικά όταν ένας τροχός σπιναρει τραβάει όλη τη ροπή είτε έχουμε ένα διαφορικό είτε τρία που έχει το βιτάρα, εδώ μπαίνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο παιχνίδι όπου αναγκάζει ποσοστό της ροπής να μεταφερθεί και στον άλλο τροχό όταν έχουμε το διαφορικό αυτό σε πίσω άξονα ή στον άλλο άξονα όταν βρίσκεται στο κεντρικό.
Η κατανάλωση στο πετρέλαιο κυμαίνεται μεταξύ 8,5-9,5 αλλά αυτή σταθεροποιείτε μετά τα 8-10 χιλιαδες km τώρα στην αρχή και ο κινητήτας είναι σφιχτός και εμείς χαρούμενοι με το γκάζι και την ροπή οπότε ανεβάζουμε ασυνάισθητα την κατανάλωση (εγώ τωρα στα 21000 έχω αρχίσει να κόβω το παιχνίδι με το γκάζι για να ακούω το turbo)