Και τα μειονεκτηματα αυτου ???
για μειονεκτηματα απο μηχανικης πλευρας (ζημιών στο συστημα ή αστοχία υλικού) δεν ξερω και δεν μπορω να φερω αποψη ακομα, αν και ξεφυλλιζοντας/ψαχνοντας/διαβαζοντας (σε προσωπικο επιπεδο παντα) καποια πραγματα επ'αυτου, καθως και κρινοντας απο τα λεγομενα του nstefa (μερικα post πιο πριν) και καποιον γνωστων που εχουν δουλεψει τετοιο μπλοκε, ειναι απο πλευρας αξιοπιστιας και λειτουργικοτητας, αξιο!!
μειονεκτημα πρωτο για καποιον μπορει ειναι η αυτοματη εμπλοκη του(εκει που δεν την θελει, αυτο να κλειδωνει), η πιθανη ταση υπερστροφης, καθως και το κλανγκ-κλανγκ που κανει καθως κλειδωνει/ξεκλειδωνει.
-για μενα δεν ειναι προβλημα-
δευτερο (προσωπικη αποψη παντα), μπορει να ειναι το οτι σε εδαφη με χαμηλη προσφυση και ειδικα αν ειναι και σε κλιση το οχημα, γενικα ολα αυτα τα μπλοκε (διαβαζοντας παντα
) εχουν την ταση κλειδωνοντας, να "σπρωχνουν" το αμαξι προς την μερια της κλισης και αυτο ειναι επικυνδυνο οντως για καποιον που δεν εχει καταλαβει καλα τι "φοραει" εκει πισω και δεν το λαβει υπ'οψιν του σοβαρα, ειδικα οταν εχεις να κανεις με γκρεμια
.
εδω υπερτερουν τα επιλεγομενα μπλοκε π.χ ΑRB, μιας και το ξεκλειδωνεις και εισαι και παλι "ανοιχτος"(λιγοτερο ρισκο πιθανον με "ανοιχτο" διαφορικο σε τετοια περιπτωση), προχωροντας σε αντιμετωπιση προβληματος βλεποντας/κρινοντας/κανοντας εκεινη την στιγμη που θα συμβει αυτο.
αν και πιστευω οτι μπορει λιγακι να διορθωθει και αυτο απο το στυλ οδηγησης και τροπου χειρισμου του μπλοκε αυτου.
-εκει θα πρεπει να χω το νου μου παραπανω σε οτι κανω-
ακομα θελει πιστευω ενα αλλο στυλ οδηγησης ειδικα σε σχεση με το συνηθισμενο με πισωκινητο αμαξι (πχ. vitara, κλπ).
και σε μενα αρεσει καμια φορα να ριχνω κανενα παντιλικι καλο ή τα γκαζια στις στροφες αλλα δεν ειναι και το καθιερομενο μου στυλ, οποτε εμενα προσωπικα με βολευει παρα πολυ το μπλοκε αυτο στο στυλ μου. καποιον αλλο ισως οχι.
-σε αυτο μου ρχεται ακριβως
-
δεν ξερω με την φθορα των ελαστικων τι γινεται.
προωρη ή σχεδον κανονικη???
υποθετω οτι πρεπει να ειναι σχεδον κανονικη.
-δε με πειραζει ουτε αυτο ομως, αν και θα θελα να μαθω περισσοτερα
-
επισης γνωστος το φοραει πισω σε samurai (τρεχει σε αγωνες) και η αποψη του ειναι οτι "βαραινει" το τιμονι και ειναι λιγακι πιο δυσκολο με αυτο. οντως αν δεν ξεκουμπωσει για να στριψεις, θα πρεπει να γινεται βαρυ το τιμονι.
δυστυχως δεν το χω οδηγησει ακομα το αμαξι του για να το διαπιστωσω!
-αυτο πιθανον να μην αρεσει και σε μενα, αλλα βλεποντας και κανοντας-
τωρα αν και το θεμα "κοστος αγορας" ειναι μειονεκτημα σε σχεση με αλλα ........ τι να πω και γω ??
καθενας μας πιστευω παει μεχρι εκει που φτανει το μεσαιο δακτυλο της παλαμης του!!
παντως ψαχνοντας γενικα δεν εχω βρει σχεδον τιποτα το ανησυχητικο μεχρι τωρα για το lock-right και νομιζω πως δεν προκειται κιολας να βρω πολυ ευκολα, μιας και ειναι πολλα χρονια στην αγορα και εχει δειξει την αξιοπιστια του σε πολλες εφαρμογες!
αν και αυτο που θα γουσταρα πολυ τελικα, ειναι το no-slip παλι απο την powertrax, αλλα δεν υπαρχει διαθεσιμο για suzuki απο οτι πληροφορηθηκα.
μου ευχομαι οταν το βαλω με το καλο(lock-right), να ναι ολα ετσι οπως τα χω ακουσει και διαβασει για αυτο το μπλοκε!!
και τελος παντων, ας μιλησει και ιδια η πειρα και οχι η αναγνωση μονο!!!
ΥΓ. δεν εχω ξαναγραψει μεγαλυτερο post. sorry guys!!
και οποιαδηποτε συμπληρωση ή διορθωση ειναι δεκτη, για να μαθω και γω τιποτα περισσοτερο δηλαδη!!!