Τomi το body lift σηκώνει το αμάξωμα απο το σασί με σκοπό να χωρέσουν μεγαλύτερα ελαστικά χωρίς να βρίσκουν.
Η μεγαλύτερη ελευθερία ανάρτησης που ζητάς περιλαμβάνει ελατήρια και αμορτισέρ, κατα βάση ΑΝΑΛΟΓΑ με το ύψος(ελευθερία-κρέμασμα τροχού) που θέλεις να δώσεις.
Μέχρι τα 4 εκατοστα συν δεν χρειάζεσαι πρακτικά καμία άλλη αλλαγη.
Στα 4 εκ βρίσκεις τα εξείς :
1)OME Λύση έτοιμη, 4 ελατήρια-4 αμορτισέρ την βρίσκεις στα εξιδικευμένα μαγαζιά της αγοράς(x-treme, tetrakinisi,kokolakis, sirros, και άλλους εαν ξεχνάω)
2)Mad ελατήρια-ΟΜΕ αμορτισέρ(3,5 εκ) ΄συνδιασμός λίγο πιο σκλρός απο την ΟΜΕ, κρατάει καλύτερα στον δρόμο, έχει την ίδια ελευθερία άρθρωσης με την ΟΜΕ(την ελευθερία την δίνουν τα αμορτισέρ)
3)Mad-monroe(bielstein- kyb-koni ) συν ότι άλλο αμορτισέρ υπάρχει στηνμαμίσια διάσταση.(+2.5 εκ) ελαυθερία άρθρωσης, όση και του μαμίσιου...
Τα αμορτισέρ τα επιέγεις ανάλογα με το τι θες να κάνεις, οι σκληρότητες ειναι μεταβλητές, mad&bielstein θεωρούνται κορυφαία ιδίως για δρόμο..
Τα Mad τα βρίσκεις στην
www.amorteam.gr(μαζί με τα μονρόε κανένα 300άρι νομίζω τώρα..), μαζί με τα μονρόε...
Για σήκωμα πάνω απο 6 εκ.
Είναι εξιδικυμένη λύση, θέλεις αλλαγή και διωρθώσεις και σε άλλα μηχανικά μέρη(πανάρ, σωληνάκια φρένων, μπράτσα, αποστάτες, κάστερ κτλκτλ)κοινώς όσο πιο πολύ ψηλώνεις τόσο πιο πολλά θέλεις.
Οτιδήποτε τεχνικό θέλεις να δεις για jimny συγκεκριμένα υπάρχει στο
www.jimnyclub.com (χωρίς κόστος...).
Να προσέξεις πάντως την λύση με τα 30άρια ελαστικά που δίνουν κάποιοι, γιατί υπάρχουν τουμπαρίσματα στην Εθνική, και πάλι καλά που την γλίτωσαν τα παιδιά....