![Εικόνα](http://img205.imageshack.us/img205/1900/44nx5.jpg)
![Εικόνα](http://img205.imageshack.us/img205/1900/44nx5.8add14e671.jpg)
Πανελλήνιο Κύπελλο ΕNDURO 4Χ4
3ος Αγώνας 17/18 ΜΑΙΟΥ ΄08 ΠΑΤΡΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Α.Ο.ΠΑΤΡΑΣ – 4X4ΕΚΑΛΗ CLUB
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τη Δήλωση Συμμετοχής
http://docs.google.com/Doc?id=dcwsbm4t_4g2sn7jhj
ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ 120 ΕΥΡΩ (ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ) ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΣΑΝΣ
Βασικά να σας καλωσορίσουμε στο πρώτο Enduro 4x4 στην Αχαΐα.
Mεσα στον ένα και κάτι μήνα που απομένει θα προσπαθήσουμε να σας κρατήσουμε «συντρόφια» με νέα και πληροφορίες από τα τεκταινόμενα πριν τον αγώνα, καθώς ξέρουμε ότι οι μέρες πέρανε δύσκολα και ανυπομονείτε να βρεθείτε στα φιλόξενα χώματα μας!!!!
Φέτος την οργάνωση του αγώνα ανέλαβε ο ΑΟΠ και εμείς η ιστοσελίδα των «Σκάρτων» δεν μπορούσαμε παρά να είμαστε ο χορηγός επικοινωνίας του αγώνα.
Η λέσχη και τα μέλη της έχουν τεράστια εμπειρία από οργανώσεις αγώνων όντας από το 1970 που ιδρύθηκε «μέσα στα πράγματα» στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ξεκινάμε λοιπόν την επικοινωνία με μια είδηση.
κατά πάσα πιθανότητα η πρώτη ειδική του αγώνα θα είναι με το "καλημέρα" στο γεφυρι του καρφουρ (Γλαύκος).
στο κομμάτι από την γέφυρα και πάνω προς το βουνό.
ήδη κάναμε τις πρώτες επαφές και προχωραμε!!
φυσικά θα είναι και η τελευταία του αγώνα το μεσημέρι στο κλείσιμο!
όποτε έχουμε ήδη δυο διαδρομές.
εννοείτε ότι θα βουλιάξει από κόσμο!!!
όλη η πάτρα θα είναι εκεί!
φυσικά μουσικές, καντίνες, χορηγοί... χρώμα, ήχος, και θέαμα!!
στην συνεχεία λέμε να πρωτοτυπήσουμε.
αντί ο αγώνας να είναι ένας κύκλος 200χλμ. να τον κάνουμε σε σχήμα "9".
δηλαδή μια "ουρά" από την πάτρα μέχρι την χαλανδριτσα (αυτοκινητοδρόμιο) και μετά ένας κύκλος γύρω στα 60-70 χλμ οπού θα τον επαναληφθεί 2 φόρες.
με αυτόν το τρόπο καταφέρνεις πολλά.
βασικά μαζεύεις τον αγώνα κοντά και δεν ξεμακραίνει.
δεύτερον, χρειάζεσαι λιγότερο κόσμο να τον στελεχώσεις.
τρίτον, κάνεις πολλές ειδικές, μια και επαναλαμβάνεις ουσιαστικά όσες ειδικές επιλέξεις στον κύκλο και την μια της ουράς.
έτσι μπορείς να κάνεις από 3-4-5-6 ειδικές ανάλογα με την όρεξη σου!!!
βέβαια ένα μικρό πρόβλημα υπάρχει με τον περιορισμό στην εκκίνηση της κάθε ειδικής να έχει ολοκληρώσει το προηγούμενο αυτοκίνητο.
αυτό γενικά "τραβαει" τον αγώνα μια και αυξάνει τον χρόνο παραμονής του αυτοκίνητου στο start, αλλά μελετάμε το γεγονός οι εκκινήσεις στις ειδικές να γίνονται ανα 30 δευτερόλεπτα και όχι μετά τον τερματισμό του προηγούμενου αυτοκίνητου.
Αυτό θα μας βόλευε ιδιαίτερα στο να μην «μακραίνει» ο αγώνας.
Την περίπτωση που ο επόμενος πιάσει τον προηγούμενο μέσα στην ειδική
θα την αντιμετωπίσουμε κάνοντας τις ειδικές αρκετά φαρδιές ώστε σε όλο τους το μήκος να μπορούν να γίνουν προσπεράσεις.
Άλλωστε στις γενικά μικρές ειδικές των μερικών λεπτών τα 30 δεύτερα είναι αρκετός χρόνος.
όχι δεν υπάρχει θέμα να "πιάσει" ο πρώτος τον τελευταίο στον δεύτερο γύρο μια και ο τελευταίος για να το "πιάσει", θα έχει περάσει το όριο της μισής ώρας καθυστέρησης από τον ιδανικό χρόνο σε όλον τον αγώνα και τις μισής από σεχ σε σεχ και θα είναι εκτός αγώνα.
Επίσης οι ειδικές θα κατά πολύ μεγαλύτερες σε διάρκεια και φυσικά περισσότερες στον αριθμό.
Έτσι οι μετρήσεις θα είναι αντικειμενικότερες και τα αποτελέσματα όσο το δυνατόν ποιο αντιπροσωπευτικά των δυνατοτήτων πληρώματος αυτοκίνητου.
Εννοείτε ότι τα παραπάνω θα περαστούν στον ειδικό κανονισμό του αγώνα προβλέποντας μάλιστα ποινές για αυτούς που δεν εκδηλώνουν πρόθεση διευκόλυνσης στο προσπέρασμα μέσα στις ειδικές.
και για τους άπιστους... εδω και χρόνια το σύστημα δουλεύει στα μοτο στο Enduro από Ελλάδα μέχρι παγκόσμιο.
και μάλιστα και με τρεις κύκλους...
συνεχίζεται...