Tην Κυριακή το βράδυ στις έντεκα στο Σκάι, είχε μια ταινία ντακυμαντέρ του Κάμερον, που προσπαθούσε μέσα από ιστορικές, αρχαιολογικές και γεωλογικές αποδείξεις , να πιστοποιήσει ότι η Έξοδος των Εβραίων από την Αίγυπτο, είναι ένα πραγματικό γεγονός.
Το πραγματικό όμως νόημα της ταινίας αυτής ήταν, να αποδείξει εμμέσως ότι, οι Μυκηναίοι, ο Μυκηναικός πολιτισμός, η γραμμική Β, και τα Μυκηναικά επιτεύγματα , ήταν έργα των Εβραίων που έφυγαν από την Αίγυπτο μαζί με τον Μωυσή.
Οι χρυσές μάσκες των Βασιλέων που βρήκε ο Σλήμαν στο ταφικό περίβολο Α, και τα ολόχρυσα σπαθιά τους , δεν ανήκαν σε Μυκηναίους αλλά σε ακατανόμαστους.
Οι ανάγλυφες σκηνές μάχης πάνω στις επιτύμβιες πλάκες του ιδίου ταφικού περιβόλου, δεν είναι σκηνές μάχης αλλά ο Φαραώ που καταδιώκει τον Μωυσή.
Τα χρυσά φύλλα που αποτελούσαν τμήμα ζώνης που κοσμούσε τη μέση μιας Μυκηναίας πριγκίπισας, και είχαν ανάγλυφα μυκηναικά μοτίβα, παρουσίαζαν την κιβωτό της διαθήκης.
Έτσι ξεκινάει σιγά σιγά η προπαγάνδα που κατατρώει τις ρίζες της ιστορίας και του πολιτισμού ενός έθνους. Και σε πενήντα χρόνια θα θέλουν την πεντάλφα πάνω στην ακρόπολη των Μυκηνών , και θα απαιτούν τα εκθέματα της αίθουσας Μυκήνες του Μουσείου των Αθηνών , να μεταφερθούν στην Ιερουσαλήμ.
Άντε δεν μιλάω άλλο , γιατί φόρτωσα και υπάρχει και λογοκρισία.