Pajo έγραψε:dista έγραψε:με πολλά και κρυφά σημεία μέτρησης οι ταχύτητες αυτές μου φαίνονται επικίνδυνες για τις διατηρείς σε όλα τα σημεία του αγώνα με απλά και χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας αυτοκίνητα. Αν η διαδρομή είναι τέτοια που να επιτρέπει τέτοιες μέσες ταχύτητες τότε μάλλον ξεφεύγει από τον αγώνα πλοήγησης και αντοχής και πάει σε αγώνα ταχύτητας. Το παιχνίδι γίνετε ακόμη πιο επικίνδυνο από τη στιγμή που δηλώνετε ότι οι ταχύτητες αυτές είναι οριακά εφικτές.
Προσυπογραφω καθε λέξη!
Και η διαφορα της ΜΩΤ των raid? Εστω οτι εγω κι ο Tedos, που εχουμε ανακλινομενα μπακετ γινομαστε με αυτα πιο γρήγοροι (ΧΑΧΑΧΑ!!!). Αυτα κανουν και τα αυτοκινητα μας πιο ασφαλη ?!?!?!
Τι να πω...
Τουλαχιστον να ξεραμε προσεγγιστικα τα τμηματα που θα γινουν οι μετρησεις...
Το "τουλιπα-τουλιπα" με 44 δε μου αρεσει καθολου!
Μιά και ηδη πληρωσα τη συμμετοχη μου (πριν διαβασω τα παραπανω), θα ερθω και θα δω...
-----------------------------------------------------------
Αληθεια, η γενική πως θα διαμορφωθει?
Θα υπαρχει γενική?
Ο Κουτας που θα εχει "σκιστει" να παει με 44 και θα εχει αργοπορεια πχ 30" θα ειναι πισω απο τον ΧΧΧΧΧΧ στα "4χ4" που εφαγε 25" πηγαινοντας με 41?
Μηπως τις ποινες των "4χ4" θα τις προσαυξησετε με 7% ?
Μηπως θα μπουν και τα ραλλυ στη γενικη?
Θα σου πω τι να πεις: Ιδέες!
Ναι, ο Κουτάς θα είναι πίσω από τον ΧΧΧΧΧΧ. ΔΕΝ θα προσαυξηθούν οι ποινές. ΝΑΙ, θα μπουν και τα Rally στη γενική. Τι σε πειράζει? Η γενική πάντα ήταν άτυπη. Άλλωστε, είναι φυσικό ένα αυτοκίνητο Rally να τα καταφέρνει καλύτερα, για αυτό θα είναι και μπροστά στη γενική, για αυτό οτυ βάζουμε και υψηλότερους στόχους. Που το πρόβλημα? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Απλώς δίνουμε παραπάνω κύπελλα, που από ότι φαίνεται, θα πάρετε όλοι οι -πολλοί λίγοι συμμετέχοντες...
Το τουλίπα τουλίπα 44 δεν μου αρέςσει και μένα. Το σταθερό τέμπο όμως, μου αρέσει πολύ. Κι αν φας έστω και μια μεγάλη ποινή σε ένα κομμάτι και καθυστερήσεις στη μέτρηση, αλλά μετά συνεχίσεις με ρυθμό 44, η ποινή που θα πάρεις θα είναι μόνο από το πρώτο καμμάτι. Μου φαίνεται πιο δίκαιο.
Τα ανακλινόμενα καθίσματα και τα μπακετ, είναι θέμα κανονισμών. Με κάτι πρέπει να πορευόμαστε. ΣΑΦΩΣ και κάνουν το αυτοκίνητό σου παθητικά ασφαλέστερο -και καμιά φορά και ενεργητικά, αφού προσφέρουν καλύτερη σωματική στήριξη σε δύσκολες καταστάσεις, αφού μπορείς να ασχοληθείς μόνο με το τιμόνι! Σκέψου το.
Όσο για τη συμμετοχή σου, ειλικρινά δεν υπάρχει πρόβλημα, την παίρνεις πίσω όποτε θες
Να είστε καλά