Hρθε στα χέρια μου -μετά απο ανταλαγή με το EXC 250- καινούργιο ,
& είναι του 2004 . Υπήρχε στη SUZUKI σε stock .
Έχοντας & στο παρελθόν drz (2000-2003) , πιστεύω πως είναι μιά
καλή ,οικονομική & αξιόπιστη βάση για να στηθεί σαν TR-RR bike .
Έτσι , σταδιακά & μέχρι τώρα , εχουν γίνει τα εξής.
*Αλλο κουστούμι πλαστικών UFO , μαύρο .
*Τιμόνι fat-bar της renthal σε ψηλότερα καβαλέτα .
*Σκληρότερα ελατήρια στο μπροστινό της racetech .
*Koύρδισμα
του πίσω στά κιλά μου (100+)
*Αλλάχτηκε η εξάτμιση από λαιμό με μια yoshimoyra RS3 ,
καθώς & το φίλτρο με ένα της twin air .Εγινε αλλαγή στο
κύριο ζιγκλέρ & στη θέση της βελόνας , με σκοπό την σωστή
αναπνοή & το αποτέλεσμα είναι θεαματικό όσο αφορά την
απόδοση , ευτυχώς χωρίς σημαντική αλλαγή στη κατανάλωση .
*Mάκρυνα λίγο τη τέλική μετάδοση , αλλάζοντας το μπροστινο
γρανάζι με ένα 15άρι από 14 .
*Τοποθετήθηκε προστατεύτικη ποδιά της CRD .
*Χειροκίνητο roadbook-holder Touratec ευγενική χορηγία του drΜel
*ΙΜΟ-100R50 Rallye με το ανάλογο χειριστήριο & τη βάση προσαρμογής
τους στο μπαράκι του τιμονιού .
*16λιτρο ρεζερβουάρ της ACERBIS (192 eyro από mx-south usa ) .
Το μηχανάκι πήρε τη μέχρι τώρα μορφή του 3 μέρες πρίν το Καρπενήσι,
& σκόπευα να έχω από εκεί τις πρώτες μου εντυπώσεις .
Λογάριαζα όμως χωρίς το ξενοδόχο
(δουλειά , από το δουλεία )
Τεσπα , το δοκίμασα τη Κυριακή στη διαδρομή του περσινού Αττικού ,
& είναι -με τα δικά μου δεδομένα - super
168 χλμ ξεκούραστα , γκαζερά & με κατανάλωση 11,5 lt .
Aνυπομονώ για τη Πάτρα .
ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΟΥΝ