Σήμερα έγιναν αναγνωρίσεις – ή τουλάχιστον προσπαθήσαμε να κάνουμε – τόσο για το Rally Raid όσο και για το Trail Ride.
Φωτογραφίες και περιγραφή για τη διαδρομή του Trail Ride στο… θέμα του.
Ο Doc, μόλις μια βδομάδα μετά την... τελευταία του εγχείριση πήρε το WR και... βγήκε στο βουνό...
Εγώ από την άλλη, παρέα με ένα από τους πιο έμπειρους τετρακίνητους (το Μάριο) και το «τερατάκι του» LR90, ξεκινήσαμε νωρίς – νωρίς (Ε ξέρετε τώρα... 10:00+++) για να ... παίξουμε με την τύχη μας.
(Θα) πιάναμε τη διαδρομή κάπου μετά τα πρώτα χιλιόμετρα πέτρας, κάπου στη Φυλή... Όμως το χιόνι ήταν πολύ, ακόμα και για το 90άρι...
Μετά τα 380+ υψόμετρο δεν περνάει τίποτα... (και μάλλον θα αργήσει να περάσει...)
Πρώτη υποχώρηση... επιστροφή στην πεδιάδα του Ασπρόπυργου και από κει ήμασταν πιο τυχεροί.
Το χαμηλό υψόμετρο βοήθησε γιαυτό και έτσι ύστερα από 2+ ωρίτσες, ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ και τρελό οδήγημα από τον έμπειρο Μάριο (ανοίξαμε πολλούς δρόμους ), βρεθήκαμε κάπου λίγο μετά τα Μέγαρα να έχουμε βαλθεί να πείσουμε ένα ανεμοσούρι ότι το καταπληκτικό 90άρι περνάει από παντού...
Διαδοχικά μπρος πίσω και μια τελευταία προσπάθεια, λίγο παραπάααανω φόρα ζντουπ, τζαμπππππ, πλάφφφφφ σκάμε για τα καλά μέσα στο ανεμοσούρι... (Σημειώστε ότι το χαμηλώτερο σημείο του 90ριού του Μάριου, είναι... 30+ πόντους από το έδαφος και... φορά 9.00Χ16 Petlas...)
Ωραία, το «χώσαμε» για τα καλά... και όχι σίγουρα δεν περνάει, (αλλά ούτε θα περάσει για αρκετό καιρό ακόμα) κάτι από εδώ....
1 ώρα αργότερα, αφού έχουμε μετακινήσει κανά κυβικό χιόνι και φυσικά χρησιμοποιήσει το HighLift, ξεκολλάμε προς τα πίσω....
Και τώρα τι;
Δεν πειράζει... Θα χαράξουμε νέα διαδρομή...
Σε μια τεράστια πεδιάδα – πεδίο βολής- θα δώσουμε την ευκαιρία που ζητάνε όλοι για ... πλοήγηση, γεμάτη κ@ύλ@!
Περιγραφικές σημειώσεις από το road book...
Στο Πεύκο απέναντι από τα (... το παραλείπω για να μην αρχίσετε τις δοκιμές) ξεκινάτε με πορεία 278-280 μοιρών (σας είπα ότι θα χρειαστείτε πυξίδες; Όχι; Κι όμως)...
Και συνεχίζετε ευθεία για τα επόμενα 7,2 χιλιόμετρα κρατώντας 280, αγνοείτε όλους τους ξεχασμένους δρόμους που θα συναντήσετε!
Η επόμενη τουλίπα (μετά από 7,2 χιλιόμετρα) λέει... (περιγραφικά) στην ταμπέλα, στο σταυροδρόμι, συνεχίζεις δεξιά...(και το road book επιστρέφει στις «φυσιολογικές περιγραφές)
Κααααλαααά! Έχει να γίνει το έλα να δεις, μια έκταση 7-8 χιλιόμετρα επί 10-12 περίπου, με μερικά δεντράκια, ΤΕΡΑΣΤΙΑ λούκια, πολλά ξεχασμένα δρομάκια, τρελή πέτρα και... αρκετές εκπλήξεις....
Dakar δε θέλατε;
Μην με ρωτήσετε πώς καταφέραμε και κολλήσαμε το LR, παρά τα δύο ARB....
Ήμασταν τυχεροί πάντως και είχε κοντά δυο δέντρα (από τα 10-12 που έχει όλη η έκταση) και με τον εργάτη διαδοχικά επιστρέψαμε, στην επιφάνεια!
Η ώρα είχε περάσει και... αποφασίσαμε να πάμε να δούμε το Βιετναμ (εκεί που κολλήσαμε την προηγούμενη βδομάδα με το... ταπεινό Pajero ντεεεε!)
ΟΚ…... Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακολλήσει κανείς άλλος εκεί....
Ο Μάριος δεν άφησε ίχνος λάσπης... για να είμαστε σίγουροι!
Θυμάστε τη βουτιά του Οβελίξ, στην πισίνα των Ρωμαικών λουτρών στη Ρώμη, στο Ο Αστερίξ Μονομαχος; Θυμάστε τι έγινε το νερό;
Ε, φανταστείτε κάτι ανάλογο, αλλά στη θέση του Οβελιξ, βάλτε το 90αρι και αντί για πισίνα, συμπληρώστε το σκηνικό με την (πρώην) έκταση λάσπης...
Εδώ η τρελή περιπέτεια.... και συμπληρώστε ότι μέχρι εκεί θα έχετε κάνει ήδη 130 χιλιόμετρα πέτρα-μούρλια!
Όμως έχουμε δύο προβλήματα ...
Α. Ο Κιθερώνας είναι ΕΝΤΕΛΩΣ κλειστός και ... δεν προβλέπεται να ανοίξει, πρίν την άνοιξη... έτσι, το δρομολόγιο επιστροφής έχει πλέον πρόβλημα
Β. Η εναλλακτική, για επιστροφή από τον Πατέρα, ούτε αυτή παίζει, μια... Και αυτός πήγε να συναντήσει τη... Μάνα και δεν προβλέπεται να επιστρέφει σύντομα...
Θα περιμένουμε μέχρι το επόμενο ΣΚ, χρησιμοποιώντας όλα τα «κόλπα» ώστε να δελεάσουμε τον καιρό, να ρίξει βροχή με το τουλούμι και... να ανοίξουν τα περάσματα, αλλίως η διαδρομή θα ... περιοριστεί στα 230-250 χιλιόμετρα... (μόλις!!!)
Απ την άλλη μπορούμε πάντα να κάνουμε το γύρο του Κορινθιακού! 750 χιλιόμετρα σε μιά μέρα; Πώς σας φαίνετε;
Θα... σας κρατώ ενήμερους...
Υ.Γ.
Φωτο δεν έχει σήμερα... Έκανα μ.....α και έμεινα από μπαταρίες...
(Οι καλύτερες εικόνες όμως υπάρχουν στο... μυαλό μας!)