Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναρτήσεις και άλογα kle 500 1999!

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Αναρτήσεις και άλογα kle 500 1999!

Δημοσίευσηαπό kle50099 » 10 Φεβ 2006, 21:02

Καλησπέρα στη παρέα σας!
Έχω ένα kawasaki kle 500 μοντέλο 1999 τέλη και αναρωτιέμαι για 2 πράγματα:
Έχει ένα αυτοκόλλητο κάτω στο δεξί πηρούνι που αναφέρει για αέρα άζωτο και πίεση στις αναρτήσεις μπροστά...Δηλ? πέρνουν αέρα μέσα για ρύθμιση σκληρότητας?
Επίσης πόσα άλογα είναι ?34 ή 49?
ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
kle50099
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 21:01

Αναρτήσεις και άλογα kle 500 1999!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 10 Φεβ 2006, 23:54

Εχει δυο ταπες οπως αυτες που εχει στις ροδες στο πανω μερος των μπουκαλων.Στο τιμονι. Αν τις ξεβιδωσεις εχει μια βαλβιδα μεσα. Ο κατασκευαστης προβλεπει πιεση μιας ατσφιαρας και συνιστα να τις αφηνεις να αδειαζουν καθε τοσο για να επανερχεται η πιεση, θεωρητικα μπορεις να βαλεις αερα αλλα καλυτερο ειναι πιστευω να βαλεις εμπρος ελατηρια της WP αν θες οντως κατι λιγο πιο σκληρο μροστα. Αλογα, πιεσεις, κτλ κάπου τα λεει μεσα στο Fucking Manual αναλυτικα ολα αυτα.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό kle50099 » 11 Φεβ 2006, 20:26

Ευχαριστώ φίλε!!
τελικά μίλησα με αντιπροσωπεία και πάνω κάτω μου είπαν πως αλλάζουν τα λάδια και τι παίζει με τον αέρα.
έως το πολύ 5psi άζωτο σε κάθε μπουκάλα.
50 άλογα είναι.
Άβαταρ μέλους
kle50099
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 21:01

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 14 Φεβ 2006, 20:41

kle50099 έγραψε:50 άλογα είναι.


Μην τρελαινεσαι!! Μερικα δουλευουν σε ωρα Ιαπωνιας!!! :D :D :D
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό kle50099 » 15 Φεβ 2006, 08:25

leipsippos έγραψε:
kle50099 έγραψε:50 άλογα είναι.


Μην τρελαινεσαι!! Μερικα δουλευουν σε ωρα Ιαπωνιας!!! :D :D :D

lol
ποιος ασχολείται? τη δουλειά του να κάνει ! :twisted:
Άβαταρ μέλους
kle50099
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 21:01

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 16 Φεβ 2006, 02:24

Ιδιο χρωμα με την δικια μου ειναι! Να του βαλεις την ψηλη ζελατινα της Giwi. (Δεν μπορω να δω αν εχει στην φωτο) Ειναι λιγο ακριβη, αλλα ειναι καλη και κανει δουλεια, παιρνει δε, και τον ανεμοθραυστη που δινει η MAKAN σαν universal σαν εξτρα αν βγαλεις λιγο το λαστιχακι που εχει, και μπορεις να ταξιδεψεις και με αρκετη βροχη για ωρα χωρις μεγαλα προβληματα στον κορμο, τα ποδια δυστυχως....
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό kle50099 » 16 Φεβ 2006, 05:14

Αυτή φοράω!!
Και είναι από service τώρα,βαλβίδες φίλτρα λάδια δίσκους ντίζες αλυσίδα γρανάζια καρμπυρατέρ, και πετάει!!!
Άβαταρ μέλους
kle50099
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 21:01

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Φεβ 2006, 10:04

Όταν είχα ρωτήσει για επιπλέον αέρα στις μπουκάλες του παππού του KLE που είχα (Tengai) λόγω των βαλβίδων που είχε στις μπουκάλες, είχα πάρει την απάντηση ότι οι τσιμούχες του πηρουνιού δεν αντέχουν παραπάνω από την ατμοσφαιρική πίεση και ότι οι βαλβίδες είναι απλά για να βγάζεις τον επιπλέον αέρα που μαζεύεται φυσιολογικά από την κίνηση του πηρουνιού που είναι σαν τρομπάρισμα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό kle50099 » 18 Φεβ 2006, 09:50

xontros έγραψε:Όταν είχα ρωτήσει για επιπλέον αέρα στις μπουκάλες του παππού του KLE που είχα (Tengai) λόγω των βαλβίδων που είχε στις μπουκάλες, είχα πάρει την απάντηση ότι οι τσιμούχες του πηρουνιού δεν αντέχουν παραπάνω από την ατμοσφαιρική πίεση και ότι οι βαλβίδες είναι απλά για να βγάζεις τον επιπλέον αέρα που μαζεύεται φυσιολογικά από την κίνηση του πηρουνιού που είναι σαν τρομπάρισμα...

Τώρα τι να σου πω. Ο μηχανικός στην αντιπροσωπεία που πήρα τηλέφωνο έτσι είπε. Αλλά επειδή δε θα θελα να κάθομαι να βγάζω καλάμια να αλλάζω τσιμούχες... Με τα λαδάκια που του άλλαξα έχει σκληρύνει αρκετά μπροστά και μάλλον θα το αφήσω έτσι.Εως ότου να βρω χρόνο να περάσω από εκεί ναρωτήσω.
Άβαταρ μέλους
kle50099
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 21:01

Δημοσίευσηαπό marios8 » 04 Μαρ 2006, 19:20

Καλησπερα παιδες ειμαι και εγω κατοχος ενος KLE 500 και θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια. Το μανουαλ λεει οτι στο μπροστινο λαστιχο της Dunlop θελει αερα 21 :shocked!: . Ειναι υπερβολικα λιγο για οποιοδηποτε λαστιχο. Μηπως ειναι καποιο τυπογραφικο λαθος? Εσεις ποσο αερα βαζετε? Ευχαριστω :)
Άβαταρ μέλους
marios8
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 04 Μαρ 2006, 19:05
Τοποθεσία: Nεα Σμυρνη

Δημοσίευσηαπό cuspid » 05 Μαρ 2006, 04:35

Καλώς τον.
Τι εννοείς "υπερβολικά λίγο"?
Μια χαρά μου ακούγεται. Μπορείς να ρωτήσεις και τον λαστιχά σου, αν θες να "παίξεις" λίγο με τις πιέσεις. Αρκεί να είναι γνώστης.
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό marios8 » 05 Μαρ 2006, 15:25

cuspid έγραψε:Καλώς τον.
Τι εννοείς "υπερβολικά λίγο"?
Μια χαρά μου ακούγεται. Μπορείς να ρωτήσεις και τον λαστιχά σου, αν θες να "παίξεις" λίγο με τις πιέσεις. Αρκεί να είναι γνώστης.


Ειχα πολλες μηχανες αλλα 21 λιμπρες στο μπροστινο δεν εβαζα ποτε. Μου φαινεται λιγο. Πως θα αντιδρα ενα ελαστικο στο δρομο με τοσο λιγο αερα? Τεσπα θα πειραματιστω και θα δω αντιδρασεις :)
Άβαταρ μέλους
marios8
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 04 Μαρ 2006, 19:05
Τοποθεσία: Nεα Σμυρνη

Δημοσίευσηαπό Dark_kronos » 21 Μαρ 2006, 13:21

Εχουμε και εμεις μια KLE 500 (μοντελο 2004, του 2004 δεν ειναι και το δικο σου;) και του βαζουμε 25 στο μπροστα και 30 στο πισω και δεν εχει ακνενα προβλημα η συμπεριφορα του, ουτε στην ασφαλτο ουτε σε χωματοδρομους
Άβαταρ μέλους
Dark_kronos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 18:53
Τοποθεσία: Ροδος!

Δημοσίευσηαπό marios8 » 29 Μαρ 2006, 18:45

Dark_kronos έγραψε:Εχουμε και εμhttp://www.off-road.gr/PNphpBB2-faq.html
Θ.Βοήθειας Θ.Βοήθειαςεις μια KLE 500 (μοντελο 2004, του 2004 δεν ειναι και το δικο σου;) και του βαζουμε 25 στο μπροστα και 30 στο πισω και δεν εχει ακνενα προβλημα η συμπεριφορα του, ουτε στην ασφαλτο ουτε σε χωματοδρομους


Ευχαριστω. Εγω το δοκιμασα στην Παρνηθα με 26 μπροστα και δεν ειχα ιδιαιτερο προβημα παρολο το δυσκολο της διαδρομης. Νομιζω θα καταληξω στο 25-30 :wave:
Άβαταρ μέλους
marios8
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 04 Μαρ 2006, 19:05
Τοποθεσία: Nεα Σμυρνη

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 10 Απρ 2006, 08:59

Καλημέρα σε όλους .
Μια που αφορά KLE 500 είπα να μη ανοίξω άλλο θέμα.
Θέλω την άποψή σας : Έβαλα εχθές βενζίνη 6,3 λίτρα και είχα διανύσει (από μηδενισμό μερ. χιλιομετρητή ) 144 χλμ. Τα περισσότερα δε εντός πόλης και σε ανηφόρες - κατηφόρες . Δηλαδή με αυτούς τους ρυθμούς θα έκανα 340 χλμ περίπου , με τεπόζιτο 15 λίτρων. Σας φαίνεται φυσιολογικό ; Διότι από ότι είπαν φίλοι που είχαν ή έχουν τέτοιες μηχανές έκαναν το πολύ 220 - 250 χλμ. Η μηχανή είναι 3 μηνών , με περίπου 700 χλμ. στο κοντέρ.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες