Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KTM Rally Cockpit

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

KTM Rally Cockpit

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 05 Ιούλ 2004, 08:49

Στις μοτοσυκλέτες των Rally Raid ειναι επιτακτική η ανάγκη για ενα μικρό όργανο ακριβείας, μέτρησης αποστάσεων .
Στην αγορά έχω εντοπίσει δυο τέτοια όργανα, το ΙΜΟ 50 RALLYE www.makan.gr/imo_roadbook_gps.html , και το ICO VR Light www.icoracing.com/vr/vr1.htm

Και τα δυο έχουν παραπλήσιο κόστος γύρω στα 500 €.

Εχει μήπως κάποιος αγοράσει κάποιο απο τα παραπάνω για να μας πει την γνώμη του ή έχει ακούσει κάτι για αυτά.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Ιούλ 2004, 10:08

Έχοντας χρησιμοποιήσει δύο φορές το ΙΜΟ100R50 σε δύο Trail Ride, μπορώ να πω ότι κάνει όσα υπόσχεται….. Μικρό, ελαφρύ, λειτουργεί και με μπαταρίες (αν δεν έχει η μοτοσικλέτα), η οθόνη rally έχει μερικά / ολικά ενώ με το χειριστήριο μπορείς να προσθαφαιρέσεις μέτρα και να μηδενίσεις μερικά. Σημαντικό είναι ότι τις αποστάσεις τις παρουσιάζει ανα 10 μέτρα.

Εικόνα



Απ’ την άλλη εχω δει και από κοντά το ICO. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πολύ μικρό, τοποθετείται παντού και είναι το «επίσημο» όργανο που χρησιμοποιούν στο Dakar. (Συνήθως βάζουν δύο).
Παίρνει δύο μικρές μπαταρίες, είναι αποκλειστικά για χρήση rally (το ΙΜΟ είναι η Ευρωπαϊκη αντιγραφή του ICO) και έχει δυνατότητα αυτόματου καλιμπραρίσματος.

Εικόνα


Χμ…. από θέμα χρημάτων πάντως…. Το ΙΜΟ έρχεται πιο φθηνά και τουλάχιστον αν πάθει κάτι δεν χρειάζεται να το στείλεις (με πολύ γραφειοκρατία) στην Αμερική, όπου και κατασκευάζεται...
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 05 Ιούλ 2004, 12:08

Ναι το θέμα της επισκευής είναι σημαντικό, έχω και πρόσφατο παράδειγμα καθως έστειλα για επισκευή το IMO 100 R που έχει το ΚΤΜ .
Είχε πάψει προ πολλού να δείχνη νούμερα , η όλη επισκευή με ταχυδρομικά κοστολογήθηκε στα 130 €, και με την ΤOURATECH που εχω ερθει σε επαφη μεχρι τωρα δεν ειχα προβλημα .

Η πιο λογική αγορά (ευτυχως το ΙΜΟ εισαγεται απο τον ΜΑΚΑΝ) δείχνει να είναι το ΙΜΟ .

Περί αξιοπιστίας πάντως τα ΙΜΟ στα ΚΤΜ ολο και κατι τρελλά παρουσιάζουν κατα καιρούς.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 05 Φεβ 2005, 01:02

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΕΣ ΣΑΣ ΕΧΩ ΝΕΑ. ΑΦΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΤΜ-ΙΜΟ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ (ΤΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ...)ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΠΕΤΣΙΚΑΡΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΒΙΔΕΣ.ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΣΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΨΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΞΕΡΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΡΩΡΜΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ.
ΛΥΣΗ: ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ. ΚΟΛΑΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΧΟΝΤΡΟ ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ.ΜΕΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ ΣΤΟ O-RING ΚΑΙ ΒΙΔΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ.ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΟΥΛΕΨΑΝ.
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 07 Φεβ 2005, 11:13

Να σαι καλά SPULSE που το ανέφερες, καθώς τόσο στο δικό μου όσο και σε κάποια άλλα όργανα έχω ακούσει ότι η υγρασία κάνει θαύματα.

Στο δικό μου μετά απο πλύσιμο, κατέβαινα την Μεσογείων και ξαφνικά έβλεπα απο 300 χαω έως 585 χαω, μετά απο λίγο πειράζοντας εν κινήσει το E/R επανήλθε .

Για σκέψου το τρακτερωτό ΚΤΜ να πηδ@ει HAYABUSA !!!!!!!.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες