Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι προτείνετε???

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 10 Νοέμ 2006, 12:43

Δες το HUSQVARNA TE 610 (μοντέλο 2006 & μετά)
Είναι κούκλα!! και ιδανικό για διπλή χρίση.
Για το θέμα της μεταπώλησης δεν ξέρω τη να σου πώ, πιστεύω με την πληθώρα των ΚΤΜ όλοι πια βράζουν στο ίδιο καζάνι.
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό alp » 10 Νοέμ 2006, 16:17

νομιζω οτι ενα 450 ειναι καλυτερο ασφαλεστερο και σαφως πιο διασκεδαστικο απο ενα 640 (husky 610 κλπ) για μεσα στην πολη, επειδη θα κινουμαι για μικρες αποστασεις και σολο.

Πρεπει να εχει και μικροτερο κοστος χρησης (καταναλωση, σερβις κλπ) αν και για αυτο δεν ειμαι σιγουρος. Καμιά ένδειξη έχει κανείς ????
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό drMel » 19 Νοέμ 2006, 21:02

alp έγραψε:νομιζω οτι ενα 450 ειναι καλυτερο ασφαλεστερο και σαφως πιο διασκεδαστικο απο ενα 640 (husky 610 κλπ) για μεσα στην πολη, επειδη θα κινουμαι για μικρες αποστασεις και σολο.

Πρεπει να εχει και μικροτερο κοστος χρησης (καταναλωση, σερβις κλπ) αν και για αυτο δεν ειμαι σιγουρος. Καμιά ένδειξη έχει κανείς ????
ρε geco, αδιόρθωτοι είναι όλοι τους ρε γαμώτη μου.
Alp ζητάς ένα γιαπωνέζικο αλλά δεν το έχεις καταλάβει ακόμη.
Πάρε ΚΤΜ και το πουλά μετά και παίρνεις αυτό που πρέπει, Ολοι έτσι κάνουν
drMel
 

Δημοσίευσηαπό axelkal » 19 Νοέμ 2006, 21:13

Πρεπει να εχει και μικροτερο κοστος χρησης (καταναλωση, σερβις κλπ) αν και για αυτο δεν ειμαι σιγουρος. Καμιά ένδειξη έχει κανείς ????


Φίλε alp , από τη στιγμή που το κόστος χρήσης & συντήρησης
θεωρήται σοβαρός παράγοντας , το made in japan είναι
μο-νο-δρο-μος !!!!!

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό trickster_1 » 16 Ιαν 2007, 00:16

alp έγραψε:BMW GS 1200 θα παρω για μεγαλο, αυτο αντικαθιστα το 950 που ειχα μεχρι και χθες το βραδυ,


χωρίς να θέλω να χαλάσω τον ειρμό των posts, το παράδειγμα σου φίλε alp είναι σπανιότατο για κάτοχο 950 και θα ήταν ενδιαφέρον (με την σύμφωνη γνώμη σου φυσικά :razz: ) να αναφέρεις τους λόγους που το κάνεις αυτό..
Άβαταρ μέλους
trickster_1
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 13:07

Δημοσίευσηαπό alp » 16 Ιαν 2007, 13:34

το 950 είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα.
δεν το μετάνοιωσα δευτερόλεπτο τα 3 περίπου χρόνια που το είχα.
άσε που του ήπια το αίμα.
οι λόγοι που το πούλησα είναι οι εξής:

1. έχει παρανοϊκά πολύ γκάζι (δεν είναι το πόσο, το 1200 λένε πως έχει το ίδιο ίσως και περισσότερο λόγω ροπής) είναι ο τρόπος που στο δίνει.
το μηχανάκι ανεβάζει σα διαολεμένο και πια δεν το θέλω αυτό.

2. μόλις ανέβεις πάνω σε πριζώνει. Δεν θυμάμαι ΜΙΑ φορά να το πήγα χαλαρά.
ούτε αυτό το θέλω πια.

3. στο ταξίδι δεν είναι ότι δεν είναι άνετο. (η κοπέλα μου ανέβηκε μόνο 1 φορά και τέλος, παρότι μηχανόβια) είναι ότι πας τέζα (γι αυτό δεν ξανανέβηκε άλλωστε).
βλ. τους 2 παραπάνω λόγους σε συνδυασμό...

4. στο χώμα παει επίσης γρήγορα (είναι όμως 200 κιλά, όχι 100) και οι πτώσεις κοστίζουν πολύ (μη με ρωτάς με πως το ξέρω αυτό...)

5. έχασα την εμπιστοσύνη μου για "περίεργα" ταξίδια μετά από πολλές επισκέψεις στο συνεργείο (δεν παραβλέπω το ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλό after sales φυσικά)

εν κατακλείδι, όταν οι μοτοσυκλετιστές μεγαλώνουν .....παίρνουν bmw.
ε, μάλλον μεγάλωσα πια.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό MADPIT » 16 Ιαν 2007, 17:14

te610e DUAL SPORT. Aπιθανο ,κανει για ολα και σκοτωνει
Άβαταρ μέλους
MADPIT
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 15:59

Δημοσίευσηαπό drMel » 16 Ιαν 2007, 19:59

και στο χώμα τί?????
θα του πιείς το ζουμί όπως στο 950???
€ € € € € € €
drMel
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες