Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KTM-250SX/07

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

KTM-250SX/07

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Οκτ 2006, 18:42

KTM-250SX/07 . Λάδι motul 800 2.5%, βενζίνη super(μολυβένια), στρώσιμο 2 ρεζερβουάρ, αλλαγή βελόνας (στην ίδια σκάλα) με αυτήν που δίνη μαζί με την αγορά της μοτοσικλέτας, 30 ώρες motocross στην πιστα Πετροχώρι. Λύσιμο, μέτρηση, διάγνωση: πιστόνι 0.2mm (2 δέκατα του χιλιοστού) (όριο0.1mm) ανοχή από τον κύλινδρο. Συντήρηση: αλλαγή εμβόλου, φλάντζα κυλίνδρου κάτω + 0.2mm,30:1 motul 800, βενζίνη super αμόλυβδη (shell superplus 99+) στρώσιμο 15 λεπτά, τα αποτελέσματα όταν συμπλήρωση 30 ώρες λειτουργίας θα σας τα πω.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Berg » 27 Οκτ 2006, 08:37

Και να σκεφτείς ότι στο 125 του 1991 άλλαζα πιστόνι κάθε χρονιά! (MAHLE) Και στο 250 του 1998 επίστης το ίδιο! Η ξεφτιλίσανε την ποιότητα, η φίλε μου το σκίζεις το μηχανάκι.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Οκτ 2006, 10:10

Η ποιότητα είναι στα ίδια επίπεδα. Στο 07 αν δεν αλλάξεις έγκαιρα το έμβολο κινδυνεύει να σπάσει διότι η φούστα στο πίσω μέρος είναι πολύ λεπτή.Aλλαξαν τα πράγματα. Έχουνε "σφίξει" πολύ τον στροφαλοθάλαμο και την συμπίεση(για αυτό το άδειασα λιγάκι, και δουλεύει και στις υψηλές στροφές καλύτερα, αφού δεν κοντράρει). Έχει και μια κατασκευαστική ατέλεια: τα ελατήρια του εμβόλου έχουν τις εγκοπές στο ίδιο σημείο, απαράδεκτο για τέτοιου είδους κινητήρες σε τέτοια κυβικά. Μόλις φθαρούν λίγο τα ελατήρια περνάει την καύση κάτω με ότι σημαίνει αυτό. Στην ουσία τα έχουν κάνει Σουπερκροσς, μιας και έχουν τα τετράχρονα για μοτοκροσς . Το 91 ήταν ψόφια τα KTM 125 για αυτό δεν τρώγαν κινητήρα. Όμως και το 2001 τα 125 ενώ ήταν γρήγορα δεν τρώγαν πιστόνια (με το ένα ελατήριο). Αν εξακολουθήσουν να παράγουν δίχρονα 250 η αλλαγή σε κοντύτερη διαδρομή του στροφάλου με μεγαλύτερο έμβολο σε διάμετρο είναι μονόδρομος. Οι τελευταίοι που είχαν αυτήν την διάμετρο x διαδρομή ήταν τα Yamaha μέχρι το 98 όπου και παραμένουν οι ταχύτεροι (στις υψηλές στροφές) κινητήρες σε αυτήν την κατηγορια με της μικρότερες φθορές. Τέτοιοι κινητήρες με τα σημερινά περιφερειακά (ηλεκτρονικές, power valve, καρμπιρατέρ και γενικός σχεδίαση θυρίδων και χρονισμού) μπορούννα ανταγωνίζονται στα ίσια ακόμα και στις χαμηλές στροφές τους νέους κινητήρες. Καταλαβαίνεις όμως ότι αυτό θα κάνει της πωλήσεις του τετράχρονου να μην τους συμφέρουν, αν συνυπολογίσεις και το κόστος συντήρησης και αγοράς.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Berg » 27 Οκτ 2006, 12:08

Όταν αλλάζεις ρουλεμάν στον πείρο του πιστονιού έχε τον νού σου να πάρεις το ίδιο χρώμα με αυτο που έχει η μπιέλα! Έχουν διαφορετικές ανοχές.

Στην ΚΤΜ παλιά τα είχαν με τον ίδιο κωδικό σε μια σακούλα. Υπήρχαν ρουλεμάν με διαφορετικά χρώματα αλλά δεν το ήξερε κανείς. Ευτυχώς που είχα ΜΑΣΤΟΡΑ στα ευρωπαικά.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Οκτ 2006, 16:36

Berg έγραψε:Όταν αλλάζεις ρουλεμάν στον πείρο του πιστονιού έχε τον νού σου να πάρεις το ίδιο χρώμα με αυτο που έχει η μπιέλα! Έχουν διαφορετικές ανοχές.
Εδώ και πολλά χρονια αυτό δεν υφίσταται.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: KTM-250SX/07

Δημοσίευσηαπό DRAGONFOX » 08 Δεκ 2006, 20:34

disco έγραψε:KTM-250SX/07 . Λάδι motul 800 2.5%, βενζίνη super(μολυβένια), στρώσιμο 2 ρεζερβουάρ, αλλαγή βελόνας (στην ίδια σκάλα) με αυτήν που δίνη μαζί με την αγορά της μοτοσικλέτας, 30 ώρες motocross στην πιστα Πετροχώρι. Λύσιμο, μέτρηση, διάγνωση: πιστόνι 0.2mm (2 δέκατα του χιλιοστού) (όριο0.1mm) ανοχή από τον κύλινδρο. Συντήρηση: αλλαγή εμβόλου, φλάντζα κυλίνδρου κάτω + 0.2mm,30:1 motul 800, βενζίνη super αμόλυβδη (shell superplus 99+) στρώσιμο 15 λεπτά, τα αποτελέσματα όταν συμπλήρωση 30 ώρες λειτουργίας θα σας τα πω.

Λoiπον, κανενα νεο !
Άβαταρ μέλους
DRAGONFOX
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005, 19:51
Τοποθεσία: AYLONAS ATTIKHS

Re: KTM-250SX/07

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Δεκ 2006, 21:30

20 Ω. Κομινκ σουν.................................
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: KTM-250SX/07

Δημοσίευσηαπό DRAGONFOX » 12 Ιαν 2007, 15:49

disco έγραψε:20 Ω. Κομινκ σουν.................................

Λοιπον, μου φενεται οτι δεν κανει αρκετη προπονηση ο πιτσιρικας! :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
DRAGONFOX
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005, 19:51
Τοποθεσία: AYLONAS ATTIKHS

Re: KTM-250SX/07

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Ιαν 2007, 20:59

Κάνει............... !

με Yamaha 05 όμως! (το οποιο είναι φτηνό στην συντήρηση και κάνει και ταχύτερους χρόνους γενικά)

το συγκεκριμένο (ΚΤΜ) το έχουν μονο για αγώνες (μιας και το και το κόστος της συντήρησης είναι τσουχτερό για τα βαλάντια τους) λόγο διαφήμισης του μαγαζιού τους.

Αυτα. :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: KTM-250SX/07

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Μαρ 2007, 19:27

Έχουμε και λέμε: 40 Ώρες από την προηγουμενη συντήρηση.


Λύσιμο, μέτρημα εμβόλου: φθορά 0.10mm , μέσα στο όριο του κατασκευαστή, μονο που έκανε της διπλάσιες ώρες από το συνιστώμενο!.

Καμια σχέση με την πρώτη φορα.

Όλα καλά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες