Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

τι γρανάζωμα σε ADV 640 ;

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

τι γρανάζωμα σε ADV 640 ;

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 30 Αύγ 2006, 15:24

γεια χαρά σας καβαλάρηδες, εραστές της φύσης και των μοτοσακών!



ήρθε η ώρα να αλλάξω αλυσογράναζα , και θα εκτιμούσα πολύ αν μου μεταφέρατε την εμπειρία σας στην συγκεκριμένη αλλαγή...


αν δεν κάνω λάθως πρεπει να φοραω 16-52 , τις μαμα διαστασεις σε AFAM



κανω αρκετό χωματάκια, και φετος θελω να παιξω ακομα περισσότερο!

το μηχανάκι ομως το χρησιμοποιώ και καθημερινα εντος πόλης με άλλο σετ τροχών 18-21 για τις μετακινησεις και τη δουλειά...


επίσης βγαινω και σαφαλτινες βολτουλες, μέχρι και Μονεμβασια ας πούμε, που ειναι στα 300 χιλιομετρακια...



δεν εχω κανενα παράπονο απο την σχέση μετάδοσης που εχω τώρα (την μαμα ΚΤΜ), στο χώμα σε μονοπατάδες συμπλεξάρω λίγο (τρωω δισκους αλλά δε βαριέσαι), και στο δρόμο αξιοπρεπέστατα.


μα με τρώει να δοκιμάσω κάτι νέο, το οποίο όμως απο την άλλη φοβάμαι μη μετανοιώσω, πηγαίνωντας απελπιστικά αργά στην άσφαλτο, ή χαλώντας τις ταχύτητες της ροπής του κινητήρα, και στην ουσία εκει που είμουν με 1η να αναγκάζομαι στο χώμα να μαι με 2α και να ξανασυμπλεξάρω!


τί προτέινεται;


επίσης καμμια εταιρεία που προτείνεται; μηπως ξεφυγω απο την αφαμ, κατι πιό οικονομικό;


σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Σπύρο τα φώτα σου! :D


φίλος μου πρότεινε , να αλλάξω ενα δόντι κάτω το εμπρος γρανάζι (που αντιστοιχεί περίπου με 3 πίσω)


και να πάρω ένα μαμα γρανάζι ρεζέρβα, και ανάλογα με τη χρηση να αλλάζω γραναζάκι...


δε ξέρω κατα πόσο κάνει όμως να ταλαιπωρείται η βίδα του καρέ τόσο συχνά, και αν οι αποστάτες μπορούν να μαζέψουν αυτη τη διαφορά του ενός δοντιού!
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

τι γρανάζωμα σε ADV 640 ;

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 30 Αύγ 2006, 16:06

16-42 πρέπει να έχεις "μαμά".
Βάλε ένα 15αρι μπροστά μόνο και είσαι Οκ.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 01 Σεπ 2006, 13:10

se eyxaristw re Thano, les na mou kopsei polla xiliometra sthn asfalto?
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 04 Σεπ 2006, 10:01

Eγώ με αυτό το γρανάζωμα έχω δεί 172km στο ποδηλατικό κοντεράκι Sigma.
Eτσι και αλλιώς δεν "λέει" να πηγαίνεις "τσίτα" στην άσφαλτο με το ΚΤΜ οπότε και αν κόβει λίγο δεν πειράζει,πηγαίνει καλύτερα στο χώμα.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Σεπ 2006, 10:13

Μην το "σπάσεις" το 16-42 είναι ο καλύτερος συμβιβασμός.
Πιο κοντό θα είναι άχρηστό και πιο μακρύ μόνο για μακρινά ταξίδια.
Σε περίπτωση που θα κάνεις ταξίδι με πολύ άσφαλτο πάρε μαζί σου ένα 17αρι και είσαι κύριος....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 04 Σεπ 2006, 15:58

σημερα εριξα μια ματιά στην αγορά...


ελεγα τελικα να μη πειραξω το μπροστά μα το πίσω...


βρηκα μετα το 42, 45 ή 47!


σκεφτηκα βεβαια, πως ισως να σκαβει μετά με 16-47 και να γινει αφορητο...


πράγματι σπύρο, δεν έχω κανενα παράπονο με ο 16-42, απλά σε ορισμένα στενά κομμάτια (που ομολογω δεν ειναι για αυτα φτιαγμενο το μοτορι) συμπλεξάρω αρκετά!


απο εταιρείες τίποτα;


η μια εναλλακτικη ειναι κοστουμι αφαμ,


η άλλh renthal με DID


ολαπαντως απο 150στα 170


πολλά λεφτα ρε γαμώτο


μου ειπανε και για γρασσο θειου, τι γνωριζεται ρε παιδιά για αυτο;

ευχαριστω για τον χρονο σας
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 09 Σεπ 2006, 20:02

τελικά έβαλα 16-45 σιδερενια, είδωμεν .... θα ενημερωσω δια την συμπεριφορά
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 09 Σεπ 2006, 20:04

τα 4 σκληροπυρηνικα δοντακια! χαχαχαχχαα
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 11 Σεπ 2006, 07:57

εχθές στο 4ο τρελι ραϊντ ηταν η πρωτη μου εμπειρια με τον συνδιασμό 16-45


στην αρχή νόμισα πώς καβαλάω άλλο μηχανάκι!

οι αλλαγές γίνονταν πιό κοντά φυσικά, στα δύσκολα κομμάτια χρειαζόταν πιό ευαίσθητο καρπό διότη ανα πάσα στιγμη όποτε ήθελα μπορούσα να το κάνω να σπινιάρει

όταν όμως ο ρυθμός έπεφτε δεν συμπλεξαρισα ουτε μια φορά...


γενικότερα πολύ ευχαριστημενος... άλλωστε μπορώ να χτησιμοποιησω πολυ πιο αποτελεσματικα το μηχανοφρενο μου!


στο γυρισμό με βία πήγαινα 90, οπότε με βλέπω να ταξιδευω ασφαλτο μονος πλέον με 70, όπου ο κινητηρας γουργουρίζει γλυκά όπως το θέλω!
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες