Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

625 SXC ή 525 MXC Desert ή κατι αλλο ??

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

625 SXC ή 525 MXC Desert ή κατι αλλο ??

Δημοσίευσηαπό violator » 14 Φεβ 2005, 13:18

ειμαι σε διλλημα για να μην πω σε τριλημα.
ειμαι κατοχος ενος LC4 και ειμαι ευχαριστημενος. αλλα θελω μια αλλαγη και εχω μπερδευτει.
απο τη μια σκεφτομουν ενα 625 sxc. ειναι πιο κοντα σε αυτο που εχω τωρα.δε θελει υπερβολικη συντηρηση (αφου θελω να το χρησιμοποιω και για καθημερινη μετακινηση και δικαβαλο καμια φορα).η τιμη ειναι σχετικα καλη (7700).εχω τους τροχους να το κανω και sm(φρενο χρειαζομαι). απλα νομιζω οτι ειναι λιγο ρισκο ο κινητηρας LC4.αυτο που εχω δε μου εχει βγαλε ποτε ουτε ενα προβλημα αλλα επειδη εχω ακουσει πολλα ελεγα μηπως απλα ημουν τυχερος μεχρι τωρα.
απο την αλλη σκεφτομουν το 525MXC. μεγαλυτερη αυτονομια,κινητηρας σκυλι και δυναμη. ομως ειναι ακριβο(9700 νομιζω),θελει συχνη(=ακριβη) συντηρηση, δεν παιρνει δευτερο ατομο και ισως να ειναι υπερβολικο για καθημερινη χρηση.

μια γνωμη θελω. οποιος μπορει ας πει καμια γνωμη. μηπως βγαλω καμια ακρη.


υγ. θα το χρησιμοποιω και χωμα βεβαια.trail rides και εντουραδες. αλλα και πιστα ισως σαν sm.
violator
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 14:18
Τοποθεσία: νεα σμυρνη,αθηνα

Re: 625 SXC ή 525 MXC Desert ή κατι αλλο ??

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 15 Φεβ 2005, 07:44

violator έγραψε:ειμαι σε διλλημα για να μην πω σε τριλημα.
ειμαι κατοχος ενος LC4 και ειμαι ευχαριστημενος. αλλα θελω μια αλλαγη και εχω μπερδευτει.
απο τη μια σκεφτομουν ενα 625 sxc. ειναι πιο κοντα σε αυτο που εχω τωρα.δε θελει υπερβολικη συντηρηση (αφου θελω να το χρησιμοποιω και για καθημερινη μετακινηση και δικαβαλο καμια φορα).η τιμη ειναι σχετικα καλη (7700).εχω τους τροχους να το κανω και sm(φρενο χρειαζομαι). απλα νομιζω οτι ειναι λιγο ρισκο ο κινητηρας LC4.αυτο που εχω δε μου εχει βγαλε ποτε ουτε ενα προβλημα αλλα επειδη εχω ακουσει πολλα ελεγα μηπως απλα ημουν τυχερος μεχρι τωρα.
απο την αλλη σκεφτομουν το 525MXC. μεγαλυτερη αυτονομια,κινητηρας σκυλι και δυναμη. ομως ειναι ακριβο(9700 νομιζω),θελει συχνη(=ακριβη) συντηρηση, δεν παιρνει δευτερο ατομο και ισως να ειναι υπερβολικο για καθημερινη χρηση.

μια γνωμη θελω. οποιος μπορει ας πει καμια γνωμη. μηπως βγαλω καμια ακρη.


υγ. θα το χρησιμοποιω και χωμα βεβαια.trail rides και εντουραδες. αλλα και πιστα ισως σαν sm.



Μιλάμε για διαφορετικά οχήματα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες.

Προσωπικά εγώ θα έπερνα το 525 ή ενα 450 EXC για να το ρουφήξω σε εντουράδες και αγώνες.
Εχω και εγώ LC4 και δεν βρίσκω ένα καλό λόγο που να αξίζει να μπώ σε διαδικασίες να πουλήσω ενα LC4 για να πάρω το 625.
Οσο για τα περί δικα(νι)βαλισμού, πάρε ενα δεύτερο on-off φτηνό ευρωπαϊκό π.χ. ένα tuareg για βόλτες κ.λ.π. και ένα 450 exc για αγώνες , αν τα λεφτά είναι εμπόδιο, μην πουλήσεις τίποτα και μέινε με το LC4, μια χαρά σε καλύπτει.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό on-off » 24 Φεβ 2005, 08:36

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΟΥ.ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 625 ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ.ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ.ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΣΟ ΒΑΖΕΙΣ ΓΝΗΣΙΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 625 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ (ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ LC4) ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΥΠΟΚΥΒΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΠΟ ΕΥΣΤΡΟΦΟΣ ΛΟΓΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ FCR ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ.ΤΟ 625 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΠΟ ΤΟ 640 ΒΛΕΠΕ ΥΠΟΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΟΡΓΑΝΑ ΕΞΑΤΜΗΣΗ S.COMPETITION ΚΛΠ.ΙΣΩΣ ΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ.ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ LC4 KAI TO EXC.ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ TRAILRIDE.Ο KINIGARDEN ΕΚΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΡΜΑΛ!!!!!!!!! 625 ΠΟΛΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ RALLY ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ.
ΤΟ 525 ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ENDURO ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ ΣΟΥ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΜΑΡΣΠΙΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΣΑΣ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΩΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΟ 30 ΛΕΠΤΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.
ΤΟ SERVICE ΤΟΥ 625 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ 640.ΚΑΘΕ 5000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΕΚΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.ΤΟ 525 ΚΑΙ ΤΟ 450 ΚΑΘΕ 3000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 5000 ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.
Άβαταρ μέλους
on-off
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 09:09
Τοποθεσία: N.ERITHREA


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες