Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ρουλεμάν στροφάλου απο Ducati σε ΚΤΜ.

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Ρουλεμάν στροφάλου απο Ducati σε ΚΤΜ.

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 22 Νοέμ 2004, 15:04

Βλέπω στο τελευταίο ΜΟΤΟ το άρθρο του Alan Cathcart και το οποίο αναφέρεται στην αγωνιστική DUCATI 999 (RS 04 για ιδιωτικές ομάδες και F04 για την ίδια) και χαίρομαι που δικαιώνομαι.

Ως γνωστό οι παλιότερες σειρές Ευρωπαϊκών Enduro, χτύπαγαν στρόφαλο, ως εξήγηση τα περιοδικά το φταίξιμο το έριχναν στα τριτοκοσμικά ρουλεμάν, που φυσικά είναι λάθος πέρα για πέρα .
Στην παρέα έχουμε χαϊδέψει τα στροφαλάκια μας 4 φορές και φυσικά όλες αυτές τις φορές φόραγαν εγγλέζικα ρουλεμάν.

Διαβάζω λοιπόν σήμερα ότι η DUCATI στα παραπάνω μοντέλα της αλλάζει κάθε 750-1000 χλμ. μπιέλα – πιστόνι και κάθε 1.500 βαλβίδες, αλλά ο στρόφαλος και το κιβώτιο έχουν απεριόριστη διάρκεια ζωής !!!!!!
Το σημαντικό είναι ότι η DUCATI έχει ρουλεμάν στροφάλου με μπίλια και πάει έως τις 30.000 στροφές, ενω τα δικά μας ΚΤΜ έχουν κυλινδρικά, τα οποία μπορεί να αντέχουν φορτία, στην ταχύτητα περιστροφής όμως είναι χάλια, καθώς με υψηλές περιστροφές το κυλινδρικό ρουλεμάν μένει απο λάδι.
Αν βάλουμε μπίλια ρουλεμάν στα ΚΤΜ τότε ίσως στα χτυπήματα της μοίρας και του ανώμαλου εδάφους δεν αφήσουν ούτε αυτά να δουλέψουν σωστά .
Για δημιουργία δεύτερης εισόδου λαδιού στην φωλιά του ρουλεμάν ίσως την δούμε στην νεα γενιά κινητήρων που απο οτι ακούγεται είναι κοντά .

Πέρα λοιπόν απο την εφιαλτική συμβουλή να το πηγαίνω στην άσφαλτο μόλις με 120, μήπως ο tsunami ή κάποιος άλλος Πολυτεχνίτης ή και ερημοσπίτης έχει να προτείνει μια αξιόπιστη λύση ???
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Νοέμ 2004, 15:16

Με μέτριο γρανάζωμα (πχ 16/42) μπορείς να "ταξιδεύεις" με 107-110 και να του δίνεις μέχρι 140-150 σε προσπεράσεις (όχι πολύ συχνές, αφού ακόμα και τα λεωφορεία σε περνάνε με τέτοια ταχύτητα)

Με μακρύ (πχ 17/42) φτάνεις το όριο των 120 για μεγάλη διαδρομή.


Σχετικά με την πρόσθετη παροχή λαδιού..... γίνεται, αλλά χρειάζεται, τρύπημα στα κάρτερ κοντά στην παροχή λαδιού για το έμβολο και ... τύχη.....
Μην ξεχνάς ότι τα "δικά" μας έχουν ακόμα στο στροφαλοθάλαμο του δίχρονου...

Το έχει κάνει κανείς όμως;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pino » 25 Νοέμ 2004, 08:46

Η "αντιπαράθεση" μεταφέρθηκε στο
30 χρόνια φαγούρα..... ΙΑΠΩΝΕΣ VS ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ

http://www.off-road.gr/modules.php?op=modload&name=phpBB2&file=viewtopic&t=1235
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Νοέμ 2004, 18:22

... αν δε κανει δουλεια και αυτο, να μου πεις να σου βρω κουζινετα θαλασσινα απο ΜΤU ή από καμιά VOLVO - PENTA ........ :lol:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 29 Νοέμ 2004, 18:27

pino έγραψε:Η "αντιπαράθεση" μεταφέρθηκε στο
30 χρόνια φαγούρα..... ΙΑΠΩΝΕΣ VS ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ

http://www.off-road.gr/modules.php?op=modload&name=phpBB2&file=viewtopic&t=1235


ΡΙΝΟ ακόμη σε ενδιαφέρει το φαίρινγκ και τα φώτα κλπ από το adventure ?

θα τα βγάλω από το δικό μου.... :?:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 30 Νοέμ 2004, 09:42

alp έγραψε:
pino έγραψε:ΡΙΝΟ ακόμη σε ενδιαφέρει το φαίρινγκ και τα φώτα κλπ από το adventure ?


Μάλλον ενδιαφέρεται για το Adventure ολόκληρο :P :P :P :P :P :P
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες