Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συμβίωση με Husaberg ?

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 14 Οκτ 2004, 07:38

Μα τον Τουτάτη, πως γίνεται αυτό?, με ΚΤΜ 525 να πηγαίνεις σιγά (πράγμα δύσκολο) και να πέφτεις κιόλας (πράγμα απίθανο).
Ρε σύ, 2 πράγματα συμβαίνουν ή το παλικάρι το φάγατε με τα ζηλόφθονα βλέματά σας, ή είναι βαρελόφρων όπως εγώ .

Και καλά με το 525 έπεσε , τώρα τι θα πάρει , το κολούμπια ή το τσάλεντζερ (γιατί και αυτά πέσανε), εξάλου διάδοχος αντάξιος ενός 525 δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη .

Σύμφωνα πάντα όμως με τις φήμες, που λυμαίνονται το χώρο των δίτροχων , ναι , έχω κατά τι, μια περισσότερη πιθανότητα να μείνω κάπου απο βλάβη , απλά ακόμη δεν μου έχει τύχει.
Ασε που αμα είσαι γκαντέμης δεν σε γλυτώνει τίποτα, κάποτε με το TRANSALP μια πέτρα κάπου στα Αγραφα μου τρύπησε το φίλτρο λαδιού (παρ' όλο που ήταν πίσω απο τον κινητήρα), στη συνέχεια μίσθωσα αγροτικό αντί 30.000 δρχ. να με πάει στην καρδίτσα , προκειμένου να βρω φίλτρο λαδιού κ.λ.π. . Για αυτό σου λέω αμα είσαι γκαντέμης οτι και να πάρεις, οτι είναι να σου κάτσει θα σου κάτσει , ετσι λοιπόν πήρα το ΚΤΜ , και αυτο το αναθεματισμένο ακόμη να με αφήσει σε βουνό , ήμαρτον πιά , 60.000 χλμ. με τον αυστριακό και ακόμη .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 14 Οκτ 2004, 09:02

Gorgorofteros έγραψε:Μα τον Τουτάτη, πως γίνεται αυτό?, με ΚΤΜ 525 να πηγαίνεις σιγά (πράγμα δύσκολο) και να πέφτεις κιόλας (πράγμα απίθανο).
Ρε σύ, 2 πράγματα συμβαίνουν ή το παλικάρι το φάγατε με τα ζηλόφθονα βλέματά σας, ή είναι βαρελόφρων όπως εγώ .

Και καλά με το 525 έπεσε , τώρα τι θα πάρει , το κολούμπια ή το τσάλεντζερ (γιατί και αυτά πέσανε), εξάλου διάδοχος αντάξιος ενός 525 δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη .

Σύμφωνα πάντα όμως με τις φήμες, που λυμαίνονται το χώρο των δίτροχων , ναι , έχω κατά τι, μια περισσότερη πιθανότητα να μείνω κάπου απο βλάβη , απλά ακόμη δεν μου έχει τύχει.
Ασε που αμα είσαι γκαντέμης δεν σε γλυτώνει τίποτα, κάποτε με το TRANSALP μια πέτρα κάπου στα Αγραφα μου τρύπησε το φίλτρο λαδιού (παρ' όλο που ήταν πίσω απο τον κινητήρα), στη συνέχεια μίσθωσα αγροτικό αντί 30.000 δρχ. να με πάει στην καρδίτσα , προκειμένου να βρω φίλτρο λαδιού κ.λ.π. . Για αυτό σου λέω αμα είσαι γκαντέμης οτι και να πάρεις, οτι είναι να σου κάτσει θα σου κάτσει , ετσι λοιπόν πήρα το ΚΤΜ , και αυτο το αναθεματισμένο ακόμη να με αφήσει σε βουνό , ήμαρτον πιά , 60.000 χλμ. με τον αυστριακό και ακόμη .


Gorgoftere σιγά πηγαίνεις όταν κάνεις απλή βόλτα ή σε έχει πιάσει βαρεμάρα από τα πολλά χιλιόμετρα. Το ΚΤΜ δεν ξέρει να πηγαίνει σιγά και έτσι σε αναγκάζει να οδηγείς στα όρια ΣΟΥ ενώ δεν έχεις διάθεση ή είσαι κουρασμένος.
10 χρόνια κοντά οδηγώ χωμάτινα μοτό σε όλες τις συνθήκες και μπορώ να πω πως ένα φιλικό μηχανάκι μου ταιριάζει περισσότερο καθώς όλο και πιο συχνά θέλω να απολαμβάνω τις βόλτες μου παρά να παίζω πετροπόλεμο με τους φίλους μου.
Επέτρεψέ μου να έχω την άποψη ότι το καλύτερο είναι αυτό που μου ταιριάζει και όχι αυτό που θεωρητικά είναι το καλύτερο.
Η συζήτηση είναι ατελείωτη και θα είναι πάντα ανοικτή....γι΄αυτό καλοί μου φίλοι των ευρωπαικών...

"....πασόκολλα βάζουμε στις βίδες των ΚΤΜ και όχι στα μάτια μας.... :lol: :lol: :lol:

Εύχομαι το ΚΤΜ σου να σε πάει για άλλα 600.000 χιλ απροβλημάτιστα
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 14 Οκτ 2004, 11:24

Ναι έχεις δίκιο και στα δύο σημεία.
1) το ΚΤΜ δυσκολεύεσαι να το οδηγάς σιγά, σε προδιαθέτει για γρήγορο βόλτα , και
2) όντως τελικά τι θα πάρει ο καθένας είναι καθαρά θέμα κάλυψης των δικών του αναγκών και μόνο .

Η Ευχή σου καλοδοεχούμενη .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Οκτ 2004, 15:16

Χμ.... περιμένουμε και την επίσημη δήλωση του Pino, μια και όλο το διήμερο που είμαστε πάνω στη Δράμα, μου έλεγε συνεχώς:
Τι ωραίο μηχανάκι που έχεις (α)
Πόσο τα είχα παρεξηγήσει τα ΚΤΜ (β)
Ωραίο μηχανάκι (γ)

και πολλά άλλα ακόμα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 19 Οκτ 2004, 09:00

Superspy άστονα να πέσει στην παγίδα, άστονα να ρίχνει λάγνες ματιές στην πριγκίπισα απο το Mattighofen .
Οταν αλλαξοπιστίσει θα κερνάει ταψιά μπουγάτσες προκειμένου να τον χρίσουμε άξιο.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Οκτ 2004, 11:24

:disgusted:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Berg » 03 Μαρ 2005, 12:48

Πολύ ησυχία υπάρχει τελευταία.....................

Για να ξυπνήσουν τα αίματα :punch: :punch:

Γ@μ............ τα κωλ@#$ γιαπωνέζικα :assshaking:

Εικόνα

HUSABERG FE550
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2005, 13:08

Τι έγινε Berg;
Άρχισες Φυσιοθεραπεία και .... ετοιμάζεσαι για βόλτα;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 03 Μαρ 2005, 17:41

superspy έγραψε:Τι έγινε Berg;
Άρχισες Φυσιοθεραπεία και .... ετοιμάζεσαι για βόλτα;


Μοτό από τον Ιούνιο και μετά. :oops: :oops:

Αλλά στο επόμενο Trial Ride Raid β' συνοδηγός σε 4x4. :razz: :razz:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2005, 17:46

Berg έγραψε:...
Μοτό από τον Ιούνιο και μετά. :oops: :oops:
...


Ωραία.... 25 Ιουνίου είναι το Rally D' Orient !!!
Είσαι μέσα;;;;;

8 μερούλες περίπου 3600 χιλιόμετρα πέτρα - χώμα - πέτρα - σκόνη - πέτρα!
Α.... Θα έχει ΚΑΙ πέτρα, (απο την καλή την ειδική για το μπροστινό σου!!!)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Berg » 03 Μαρ 2005, 17:51

Δεν μασάει το HUSABERG τα περνάει οδηγόντας και με ένα χέρι. :razz: :razz:

Άλλοστε το 550 δεν βάζει συχνά το μπροστινό τροχό στο χώμα :P :P οπότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα :twisted: :twisted:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

husaberg

Δημοσίευσηαπό OYK3 » 12 Μαρ 2005, 16:49

HI, εχω husaberg 600 εδω και καιρο και πιστευω οτι μπορω να εχω καποια γνωμη στο θεμα. καταρχην, please μην γραφετε πραγματα που δεν ισχυουν.ανεκαθεν τα husaberg απαιτουσαν λαδι καθε 10 ωρες σε αγωνιστικη χρηση(αραιοτερα σε ποιο ηπια χρηση) και ελεγχο βαλβιδων καθε 20(σχεδον ποτε δεν χρειαζονται ρυθμιση στις 20)
το δικο μου 600 φοραει το μανισιο πιστονι-μπιελα απο το 96 με 7 χρονια αγωνιστικου εντουρο.
εχει 55 ιππους στον τροχο και μολις τωρα αρχισε να καιει λιγο λαδι(εχω παραγγειλει πιστονι)
αν εισαι σωστος λοιπον με την συντηρηση δεν εχουν προβλημα.
στον δρομο ΤΙΠΟΤΑ δεν καθεται μαζι του σε οποιαδηποτε συγκριση(τουλαχιστον μονοκυλινδρο!!!!)

κατι παρατραγουδα παντως με τις αναφλεξεις τα εχουν τα ρημαδια.

προσφατα οδηγησα ενα 640 και 525 το μεν πρωτο πηγαινε λιγο καλυτερα πο ΧΤ ενω το δευτερο ηταν λιγακι ασταθες στα πολλα. απο γκαζι δεν εντυπωσιαστικα(ενα FE 501 παει καλυτερα).

θα ηθελα να ακουσω και αλλες γνωμες.

φιλικα,
παυλος
Άβαταρ μέλους
OYK3
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 12 Μαρ 2005, 16:26
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό geco » 17 Μαρ 2005, 18:54

Καβάλησα Husaberg πριν 5 χρόνια και από τότε έχω κολλήσει !

Μετά 25 χρόνια εμπλοκής σε αγώνες εντούρο, τρειλ ραιντ, ραλλυ ρειντ κλπ (το κλπ είναι κάτι χωμάτινες αναβάσεις, κάτι αγώνες ταχύτητας κ.α) και αφού έχω δοκιμάσει ότι κυκλοφορεί στην αγορά, δεν έχω ξαναδεί τόσο απολαυστικά μηχανάκια στην οδήγηση και στην αίσθηση που προσφέρουν στον αναβάτη!!!
Αν νομίζετε ότι υπάρχει κάτι που κρατάει καλύτερα, φρενάρει καλύτερα, έχει περισσότερο γκάζι και είναι πιό ακριβές και ευχάριστο στην οδήγηση να μου το φέρετε και θα το αγοράσω αμέσως !!!

Η αξιοπιστία δεν είναι το δυνατώτερο σημείο τους αλλά δεν είναι και κακή εφόσον συντηρούνται σωστά.

Εγώ πάντως δεν μπορώ να καβαλήσω άλλη μάρκα από τότε που δοκίμασα τους Μπέργκους. Γιά να ακριβολογήσω καβαλάω από όλα αλλά δεν φχαριστιέμαι με κανένα περισσότερο.

Αν με θεωρείτε κολλημένο έχετε δίκιο αλλά σκεφθείτε ότι πουλάω μηχανάκια από το 1977, καβαλάω τα πάντα κάθε μέρα(άσφαλτο-χώμα) και ζω από και γιά την μοτοσυκλέττα.

Τελεία και παύλα Μπέργκο είσαι κ@ύλα!!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Berg » 17 Μαρ 2005, 20:49

geco φανερώσου ή στείλε μου pm ποιός είσαι :?: :?:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Μαρ 2005, 18:00

Berg βρήκες παρέα.... απο τον Γιώργο –geco- ...

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ψήνομαι για Berg και με σημείο αναφοράς τα δύο ΚΤΜ που σε σύνολο έχουν βγάλει στα χέρια μου 100000+ χιλιόμετρα χωρίς τσκ (εντάξει το πρώτο το έδωσα γιατί πιο συχνά άλλαζα πηνία αντί λάδια – αυτοί στη SEM Σουηδίας δεν έχουν ακόμα μάθει να φτιάχνουν πηνία -) ερωτώ:

Με λογική χρήση στην άσφαλτο θέλω:

Τη ροπή χαμηλά του 640.
Καθημερινή χρήση (σπίτι δουλειά)
Όταν φεύγω ΣΚ κάνω από 400-1200 χιλιόμετρα (μικτά)
Ένα ταξίδι μικτό τη χρονιά από 1500-3000 χιλιόμετρα
Τα trail ride και τις μονοπατάδες μου.

Είδα: Berg 650.
Αλλά το βασικό πρόβλημα είναι η απαίτηση για συχνή αλλαγή λαδιών μια και με 1.2 l (?) τελειώνουν πριν … αρχίσουν….

Σε forum στο εξωτερικό, είδα ότι αρκετοί ιδιοκτήτες χιλιομετροφάγων Berg έχουν την ίδια ανάγκη, δηλαδή να αυξήσουν την χωρητικότητα του λαδιού του κινητήρα.

Εσείς γνωρίζετε τίποτα, σχετικό;
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 18 Μαρ 2005, 23:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες