Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συμβίωση με Husaberg ?

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Συμβίωση με Husaberg ?

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 08:16

Βλέπω σε πολυήμερους αγώνες (και εκτός Ελλάδας) τα Husaberg να πηγαίνουν πολύ καλά .

Αν και απαιτούν πολύ συχνά service κάθε 10-15-20 ώρες (ανάλογα το μοντέλο) , απο αξιοπιστία τι λένε ?

Υπάρχει κανένας χρήστης berg σε τούτο εδω το forum ?
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Re: Συμβίωση με Husaberg ?

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Οκτ 2004, 09:22

Gorgorofteros έγραψε:Βλέπω σε πολυήμερους αγώνες (και εκτός Ελλάδας) τα Husaberg να πηγαίνουν πολύ καλά .

Αν και απαιτούν πολύ συχνά service κάθε 10-15-20 ώρες (ανάλογα το μοντέλο) , απο αξιοπιστία τι λένε ?

Υπάρχει κανένας χρήστης berg σε τούτο εδω το forum ?


Ε...να μιλήσω? Ένα πρωτάθλημα supermoto 2002 με husbg FE 650 16ώρες αγωνιστικής λειτουργίας +έναν Πανευρωπαικό στην πίστα των Σερρών, όχι σαν οδηγός αλλά στο team.

Γενικά είναι γνωστή η κλίση μου προς τα γιαπωνέζικα σίδερα και έτσι μάλλον δεν θα είμαι και πολύ αντικειμενικός κριτής.
Πάντως πιστεύω πως έχουν δρόμο ακόμα....
Οι αγώνες δεν είναι κριτήριο αξιοπιστίας καθώς οι βλάβες δεν ανακοινώνονται και τα service είναι του στιλ "όλα καινούρια στην εκκίνηση"

Τα ιαπωνέζικα τις παρέας suzuki yamaha honda έχουν 200+ ώρες λειτουργίας στο χώμα χωρίς βλάβες εκτός από ένα σπασμένο ελατήριο λεβιέ ταχυτήτων στο suzuki και καμένο pickup στο yamaha.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Οκτ 2004, 09:28

Ναι..... για να δούμε εντυπώσεις....
Είμαι έτοιμος για αλλαγή και βλέπω μεταξύ 525 Desert ή 650 bergo.
Για 525 έχω ακούσει καλά λόγια αλλά τα 650 δεν τα έχουν πολλοι, τι λέτε;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Οκτ 2004, 09:41

Το service manual τις husbrg λέει λάδια κάθε 2ώρες :shock: :shock: :shock:
Στην ροδόπη θα πρέπει να αλλάξεις περίπου 5 φορές για την πρώτη ημέρα μόνο :D :D :D
Στις 12 ώρες αλλάζεις ότι κινείτε στον κινητήρα και στις 16 το "στέλνεις" όπως κάναμε εμείς...
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 09:50

Καλη σου ημέρα Pino,
το σημαντικότερο είναι οτι κάθεσαι στο PC σου και ξεδιπλώνεις την σκέψη σου , όσο για το αντικειμενικός αν δεν πιστεύεις εσύ οτι είσαι, τότε σε καθυσηχάζω και σου λέω οτι σε πρόλαβαν οι Γιαπωνέζοι, καθώς φρόντισαν αυτοί να καλύψουν κατά πολύ το όποιο κενό με τις ευρωπαϊκές κατασκευές .
Μπορεί στο χώρο του enduro να υπολείπονται ακόμη, αλλά ουσιαστικά είναι δίπλα μας.

Ναι πράγματι τα Γιαπωνέζικα δεν σπάνε δεν χαλάνε , αλλά ..., αυτό το μεγάλο αλλά, που άλλοι το λένε χαρακτήρα, και άλλοι αίσθηση.
Οτι και άν είναι πάντως , εγω είμαι παράφορα ερωτευμένος με τους χρωμομολυβδαινιούχους σκελετούς (αν και το δικό μου το ράγισα), με τα WP , με τα Dellorto μου (τωρα βέβαια κυριαρχούν τα FCR), και οτι άλλο περικλείει μια ευρωπαϊκή και γεροδεμένη μοτοσυκλέτα.
Για άγνωστους λόγους αντιπαθώ τους αλουμινένιους σκελετούς .

Νομίζω οτι δύσκολα θα πέσω σε γιαπωνέζικο, παρ'όλο που οι αγώνες με έμαθαν να τα σέβομαι περισσότερο.

Σε χαιρετώ και θα τα πούμε απο κοντά στίς 6-7 Νοέμβρη (υπόψη οτι θα'ρθω με σκελετό προσφάτως κολλημένο , Αχ τι τραβάμε ).
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 10:02

superspy έγραψε:Ναι..... για να δούμε εντυπώσεις....
Είμαι έτοιμος για αλλαγή και βλέπω μεταξύ 525 Desert ή 650 bergo.
Για 525 έχω ακούσει καλά λόγια αλλά τα 650 δεν τα έχουν πολλοι, τι λέτε;


Λένε οτι το 525 στα ανοιχτά κομμάτια δεν είναι οτι καλλύτερο (υπάρχει βέβαια και το σταμπιλιζατέρ της OHLINS), απο τα Husaberg που έχω οδηγήσει όμως το 450 το είδα νευρικό (στο τιμόνι) το 550 ουδέτερο και μου άρεσε , ενω το 650 μου θύμιζε το δικό μου ΚΤΜ σε έκδοση όμως πιο τρένου .

Συγκριτικά το 525 πρέπει να έχει προβάδισμα στα κλειστά κομμάτια (διαστήματα service γνωρίζει κανείς ?).

Τα husaberg απ' ότι είδα θέλουν αλλαγή λάδια κάθε 10 ώρες.

Είμαι και εγω πολύ ζεστός για μια αλλαγή, 120 κιλά είναι αυτά.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Οκτ 2004, 10:52

pino έγραψε:Το service manual τις husbrg λέει λάδια κάθε 2ώρες :shock: :shock: :shock:
Στην ροδόπη θα πρέπει να αλλάξεις περίπου 5 φορές για την πρώτη ημέρα μόνο :D :D :D
Στις 12 ώρες αλλάζεις ότι κινείτε στον κινητήρα και στις 16 το "στέλνεις" όπως κάναμε εμείς...


Pino (έχω ήδη service manual του 650 '04) το manual αναφέρει αλλαγή στις 10 ώρες (χώμα έτσι, όχι supermotard!).
Επίσης στην Οδύσσεια τα Ηusaberg αλλάζαν λάδια κάθε βράδι (11-14 ώρες οδήγησης).

Το πρόβλημα που έχουν και τα δύο (525-650) είναι κυρίως η μικρή χωρητικότητα λαδιού που σημαίνει υψηλότερες θερμοκρασίες και γρηγορότερη αλλοίωση χαρακτηριστικών, με αποτέλεσμα συχνές αλλάγες.
ΚΑΙ ΤΑ δύο όμως είναι για αγωνιστική και όχι εκδρομικού enduro χρήση.
Αν ο χρήστης το δεχτεί αυτό (και πιάνουν και τα χέρια του ώστε να κάνει και το πολύ συχνό service μόνος του) τότε .....

ρίξτε και μια ματία στο http://www.off-road.gr/article282.html
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 11:32

Σίγουρα αγοράζοντας ενα 525 ή 550 ή 650 Berg κ.λ.π. ξεχνάς το Αθήνα - Πάτρα - Ιωάννινα (οδικώς) και στη συνέχεια παιχνίδια στον Γράμμο .

Το εκδρομικό enduro δεν τους ταιριάζει, εκτός και πάς οδηγώντας , αλλά την επόμενη ημέρα το πρωϊ, ξυπνάς 1 ώρα πιο πρίν, το ετοιμάζεις και συνεχίζεις κανονικά με την παρέα.

Το καλό είναι οτι το service είναι πανεύκολο, λίγο χρόνο απαιτεί μόνο, δές εδώ, http://members.tripod.com/the4strokers/tech/valves.htm
τώρα τα λάδια άντε και ένα πλύσιμο φίλτρου δεν είναι και πολύς χρόνος.
Την επομένη θα σε αποζημιώσει με το οδηγημά της.

Αυτόν το άρθρο με τον Γερμανό διάβασα και με έστειλε αδιάβαστο .

Στην Ροδόπη θα παρακολουθήσω τόσο το Husaberg Team όσο και τον Γερμανό με το 525, να δω τι στην ευχή θα φτιάξουν , αν και πιστεύω οτι δεν θα πάθουν το παραμικρό τελικά.

Σαν πολύ Husaberg ίτιδα έπεσε ξαφνικά .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Οκτ 2004, 12:23

superspy έγραψε:
Pino (έχω ήδη service manual του 650 '04) το manual αναφέρει αλλαγή στις 10 ώρες (χώμα έτσι, όχι supermotard!).
Επίσης στην Οδύσσεια τα Ηusaberg αλλάζαν λάδια κάθε βράδι (11-14 ώρες οδήγησης).

Απαντώ και στους δύο superspy & Gorgofteros

Το service manual του 2002 έλεγε ξεκάθαρα κάθε 2 ώρες. Μάλλον άλλαξαν κάτι στο μοτερ ή στο manual :D

Αν σταμάτησαν να βάζουν και λαμαρινόβιδες στο μοτερ :shock: τότε έχουν κάνει ένα βήμα εμπρός ...
Αν κάποιος θέλει να γίνει test driver των ευρωπαικών πληρώνοντας και 9000+ € εγώ δεν θα τον αποτρέψω.
Αν οι ευρωπαίοι έκαναν ποιοτικό έλεγχο ισάξιο με τους ιάπωνες τότε το κόστος παραγωγής θα έφτανε σε τεράστια ύψη.
Δεν με πείθουν ούτε οι νίκες ούτε τα άρθρα. Με πείθει μόνο αυτό που βλέπω.

Οι αλουμινενιοι σκελετοί είναι κάτι που θα είναι κοινός τόπος σε λίγα χρόνια. Απλά οι ευρωπαίοι δεν κατέχουν την τέχνη του χυτού αλουμινίου και ότι φτιάχνουν είναι γεμάτο φούσκες αέρα. Οι ιάπωνες περνάνε από ακτίνες Χ όλα τα αλουμινένια αξαρτήματα πριν την συναρμολόγιση.
Σχεδιαστικά τα ευρωπαικά είναι απόλυτα όπλα στο χώμα, αλλά μόνο σχεδιαστικά. Η πράξη δείχνει πως η μεγαλήτερη μερίδα οδηγών θέλει ένα μηχανάκι που μπορεί να προσαρμοστεί στο μέτρα του και όχι το αντίθετο.

Επίσης η ποιότητα κατασκευής μιας εταιρίας φαίνετε στα μεγάλα street και όχι στα χωμάτινα. Αν δεις ένα LC8 από κοντά θα καταλάβεις τι εννοώ.
Όσο για τον "χαρακτήρα" των ευρωπαικών έχω να πω πως είναι παλιοχαρακτήρες :lol: :lol: :lol:

Ο σεβασμός που δείχνει ο ιάπωνας κατασκευαστής στον πελάτη του είναι κάτι που θα έπρεπε να δείχνουν και οι ευρωπαίοι...
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Οκτ 2004, 12:47

Παλιοχαρακτήρες εεε;
Ναι... ναι... ναι....
Αλλά σου "τρέχανε" τα σάλια στην Τουρκία με τα 660 & 525 & 450 κλπ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ μπουζούκι και θα πάρεις ΚαΤεΜα και μάλιστα δεζερντόβιο;

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

και....
τι είναι αυτό!
Honda με χαλασμένη αντλία (mikuni) ΚΑΙ καμένη ηλεκτρονική; Και έπεσε και η κοπέλα εξαιτιάς αυτού;

Εικόνα


Κοίτα να μου προσέχεις το ΚΤΜ μου που σου έστειλα απάνω σήμερα και δεν θέλω τίποτα σαμποτάζ κλπ έτσι!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 13:19

Ωπ...εδω είμαστε.

Φίλε μου Pino,
επειδή τυγχάνει να είμαι και κάποιας ηλικίας, έχω οδηγήσει μερικά μηχανάκια και απο τις δυο 2 Ηπείρους και street και enduro.

Λοιπόν φίλε μου Pino, το πρώτο μισό της δεκαετίας του 90 με συντρόφευε ενα DUCATI με το οποίο και έκανα 3 ταξίδια στην Ευρώπη (Σκωτία κ.λ.π.), ε λοιπόν το τι τράβηξα δεν περιγράφεται απο βλάβες, μέχρι που το σκότωσα οσο-οσο και τον Σεπτέμβρη του 94 πήρα ενα TRANSALP !!!
Το θαυματουργό αυτό μηχανάκι με έφτασε εως το Nordkapp , κυριολεκτικά όργωσα την Ευρώπη με μόνο πρόβλημα εως τα 136.000 που το πούλησα, μια ντίζα κοντέρ κομμένη .
Το 1999 αποκτάω το ΚΤΜ που έχω εως σήμερα, με 60.000 χλμ. στην πλάτη του πλέον μου έχει αφήσει μια καλή κληρονομιά με 2 φορές στρόφαλο, ενα ραγισμενο σκελετό και ενα ανορθωτή .

Απο τα παραπάνω τι νόημα βγάζεις ?
Θεωρητικά θα έπρεπε να γυρίσω πίσω στην αγκαλιά της HONDA και να μείνω εκεί .

Και όμως , οτι μου χάρισε το ΚΤΜ κανένα XR ,DR, XT κ.λ.π. δεν μπορεί να μου δώσει.

Σεβασμός στον πελάτη - άνθρωπο δεν φαίνεται στον αν η μοτοσυκλέτα πάθει μια βλάβη .

Σεβασμός είναι οταν η συνήθως ευρωπαίκή εταιρία προστατεύει την ακεραιότητά σου .
Αυτό συνήθως επιτυγχάνεται με τα πανάκριβα εξαρτήματα , με τους καλοδουλεμένους σκελετούς , κορυφαία φρένα κ.λ.π.

Οταν ολα παίζονται , τότε το 1% καλύτερη απόκριση, αποκτάει άλλη αξία .
Η κατά λίγο μεγαλύτερη πιθανότητα να βγείς αλώβητος απο μια κακιά στιγμή, ή όταν βγαίνεις ζωντανός απο την υπέρβαση , δεν πληρώνεται με τίποτα .

Ναι οι Γιαπωνέζοι έχουν κάνει τρομερά άλματα, κανείς δεν αντιλέγει και αν κάπoια ημέρα ξαναεπιλέξω κάποια μοτοσυκλέτα απο την Απω Ανατολή θα ξαναθέσω όρια στίς ορέξεις μου , πιθανών στο σύντομο μέλλον μάλιστα να πάρω (πιθανών) ενα Ιαπωνικό για καθημερινή χρήση και άσφαλτο και ενα σκατόγκαζο για να απολαμβάνει η ψυχή μου.

Σήμερα που καβαλάω ευρωπαίκό, νοιώθω 1% περισσότερο σίγουρος οτι θα γυρίσω σπίτι μου αρτιμελής , αυτό ακριβώς είναι σεβασμός .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 13:28

Superspy μιας και ο Pino κρυφο-γλυκοιτάει :oops: το 525 Desert , τότε να προτείνω να πάμε και οι τρείς μαζί , μπας και πετύχουμε καλλύτερη τιμή . :wink:
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Οκτ 2004, 13:47

Οι πληροφορίες λένε οτι ο Pino αποφάσισε να δώσει το "μπουζούκι" σε ανταλλαγή με 525 δεζερτ ώστε να γνωρίσει πλέον τι εστί μοτοσικλέτα χώματος. :lol: :lol: :lol: :lol:

Ο προηγούμενος κάτοχος του δεζερτ μάλλον δεν μπορούσε να το συνηθίσει και θα επιστρέψει πάλι στις Ιαπωνικές κουβαρίστρες.... :twisted: :twisted: :twisted:

Το "πανί" (ο pino) δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκει όλες τις ευκαιρίες της περιοχής.....
Έτσι έγινε και με την africa του.... την είχανε παρατημένη σε ένα μαγαζί και... κανείς δεν την αγόραζε γιατί .... ήταν παλιό μοντέλο .... κάνεις δε σκέφτηκε να ρίξει μια ματία ώστε να διαπιστώσει ότι μπορεί μεν το XRV να ήταν 92άρι αλλά δεν είχε κάνει ούτε ....10000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 13 Οκτ 2004, 13:57

Στοίχημα οτι στον αγώνα θα γυροφέρνει τον Woelfl με το Desert του.

Στο χωριό μου λένε την φράση "Βασιλικότερος του Βασιλέως" , κάποια ημέρα λοιπόν ο φίλος μας ο Pino αφου αποκτήσει το Desert , το συνηθίσει , το τρέξει και δεν θα μπορεί πλέον να επιστρέψει πίσω στα Ιαπωνικά :horseshit: , τότε θα τον δώ , τι θα έχει να μου πεί.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Οκτ 2004, 15:08

ΧΑΧΑΧΑ!!! Έχετε δίκιο σε όλα όσα λέτε. Ναι κοιτάω ένα 525 EXC γιατί μπορώ να καταλάβω ένα καλό μηχανάκι ακόμα και σταματημένο.
Φοβάμαι όμως, καθώς δεν αντέχω τις βλάβες ψυχολογικά. Δεν έχω συνηθίσει να ανοίγω μοτέρ και δεν πρόκειτε να το κάνω τώρα. Εξάλλου στο χωριό μου μόνο από γιαπωνέζικα γνωρίζουμε. Ακόμα θυμάμαι τα ατελείωτα στείλε μοτό πάρε μοτό στην husabrg Αθήνας. Gorgoftere προτιμώ 1% κάτω στο όριο παρά 99% ανασφαλής από βλάβες.
Έμεινες ποτέ από βλάβη στην Ροδόπη;
Αν θέλετε το 525 είναι εδώ στην τιμή των 7800€ με ένα 12άρι ρεζερβουάρ και 2 ζάντες EXCEL προίκα.
Το παλικάρι το πουλάει γιατί ο γΚενΤέΜης τον ξεφορτώνει πριν καταλάβει πως γίνετε να πας σιγά και να πέφτεις....
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες