Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συμβίωση με Husaberg ?

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό geco » 18 Μαρ 2005, 18:35

Ρε Σπύρο συγκεντρώσου επιτέλους,

Αυτά που ζητάς δεν γίνονται από ένα μόνο όχημα !!!

Τουλάχιστον χωρίς (πολλούς) συμβιβασμούς !!!

Αν θέλεις να κάνεις ταξίδια, αγώνες, καθημερινή χρήση, delivery, μεταφορές - εκδρομές - μετακομίσεις, θερινές - χειμερινές διακοπές, διεκπεραιώσεις, αποδράσεις ΣΚ, περιηγήσεις, εξερευνήσεις, ορεινές & πεδινές διασχίσεις και να κοιτάζεις στο τέλος της μέρας το ηλιοβασίλεμα χέρι-χέρι με την καλή σου μάλλον θα χρειαστείς κάτι ακόμα!!!

Γιά να μην σε βασανίζει η απορία πάρε ένα Μπέργκο για παιχνίδι και κράτα ότι άλλο θές γιά τα υπόλοιπα.

Ούφ !!! τα είπα και ησύχασα !!!

Φιλιά
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Μαρ 2005, 23:07

Γιώργο το ξέρω.... ζητάω πολλά και σίγουρα δεν γίνονται όλα μαζί...
Κακό είναι όμως να... θέλω;

Αυτό σκέφτηκα και ... έχω ακόμα το ΚΤΜ....
Μόλις όμως προσθέσουν τον πολυπόθητο χώρο για λάδι Ή βρεθεί παραπλήσια λύση.... θα περάσω στην οικογένεια σας...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό Berg » 19 Μαρ 2005, 11:52

superspy έγραψε:Μόλις όμως προσθέσουν τον πολυπόθητο χώρο για λάδι Ή βρεθεί παραπλήσια λύση.... θα περάσω στην οικογένεια σας...


Στα ανδρικά μηχανάκια βάζουν μόνο ένα λίτρο λάδι.

Το υπόλοιπο το ρίχνουμε στην σαλάτα :razz: :razz:

Αμά θές χώρο για λάδι να πάρεις ένα παπάκι και να το φορτώσεις με λάδι Μυτιλίνης ή Καλαμάτας που είναι από τα καλά.

Και πού είσαι........ Πέτα το ΜΖ και μετά τα συζητάμε. :P :P :P
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Μαρ 2005, 23:12

Γνωρίζετε γιατί τα HSBRG θέλουν μόνο 1.2 λίτρα λάδι;

(Εκτός του ότι είναι φτιαγμένα για άντριδες)
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό geco » 12 Απρ 2005, 21:54

pino έγραψε:Γνωρίζετε γιατί τα HSBRG θέλουν μόνο 1.2 λίτρα λάδι;

(Εκτός του ότι είναι φτιαγμένα για άντριδες)


Αφού περιμένεις κάνα μήνα, άντε λοιπόν πες μας γιατί? Να μάθουμε και μεις οι "άντριδες".

Αν και δεν παίρνουν 1.2 αλλά 1 λίτρο λάδι.
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Igor_Giganski_Antiatom » 13 Απρ 2005, 03:36

Γεια σας έκανα μια μικρή ανασκόπηση στην χαριτωμένη συζήτηση σας
και εχω τα εξεις ερωτήματα.
Α.πινό που είδες οτι τα λάδια του μπέργκου αλλάζουν κάθε δυο ώρες?
Β.τι είναι οι άντριδες?εχουν σχέση με τους ατρείδες?η ειναι καπιο ζώο που είδες σε ντοκυμαντέρ της ΝΕΤ?(ο Λιακόπουλος τους ξέρει?)
Γ.πινό τι πίνεις και δεν μας δίνεις?
Δ.superspy αν θες να τα κάνεις ολα και φθηνά και χώρις πολύ συντήρηση πάρε ενα ΧR αλλα θα είναι λίγο(εως πολύ)τάφος
Ε.ολα τα αγωνιστηκά οχήματα υπολυπένονται εαν βάλεις και αλλο λάδι στον μπέργκο θα στροφάρει σαν ψαρότρατα!
αυτά...υ.γ.στους παλίους μπέργκους κρατάτε τα πηνία στεγνά!
:P
Άβαταρ μέλους
Igor_Giganski_Antiatom
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 13 Απρ 2005, 03:08
Τοποθεσία: Athens

Re: Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Απρ 2005, 07:31

geco έγραψε:
pino έγραψε:Γνωρίζετε γιατί τα HSBRG θέλουν μόνο 1.2 λίτρα λάδι;

(Εκτός του ότι είναι φτιαγμένα για άντριδες)


Αφού περιμένεις κάνα μήνα, άντε λοιπόν πες μας γιατί? Να μάθουμε και μεις οι "άντριδες".

Αν και δεν παίρνουν 1.2 αλλά 1 λίτρο λάδι.


Φίλε geco κι εγώ δεν ξέρω αλλά θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να λύσουμε το μυστήριο.
α) για να είναι πιο ελαφριά
β) για να έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος το κάρτερ
γ) για να σε αναγκάζει να το αλλάζεις συχνά
δ) τους διέφυγε αλλά θα το βελτιώσουν στο επόμενο μοντέλο

χωρίς πλάκα δεν ξέρω.. :oops:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Απρ 2005, 07:53

Igor_Giganski_Antiatom έγραψε:Α.πινό που είδες οτι τα λάδια του μπέργκου αλλάζουν κάθε δυο ώρες?

:oops: Έχεις δίκιο αλλάζουν κάθε 5 ώρες σε σκληρή χρήση (βλ.service manual HUSΑBERG 650 FE)
Β.τι είναι οι άντριδες?εχουν σχέση με τους ατρείδες?η ειναι καπιο ζώο που είδες σε ντοκυμαντέρ της ΝΕΤ?(ο Λιακόπουλος τους ξέρει?)

Δίποδο θυλαστικό που οδηγάει HUSABERG (ρώτα τον Berg αυτός ξέρει)
Γ.πινό τι πίνεις και δεν μας δίνεις?

το σωστό είναι πίνο και σας δίνω :D
Δ.superspy αν θες να τα κάνεις ολα και φθηνά και χώρις πολύ συντήρηση πάρε ενα ΧR αλλα θα είναι λίγο(εως πολύ)τάφος

Είχε και ΧR και ξέρει απλά τώρα έχει πάρει "λάθος μουσικό μονοπάτι"
Ε.ολα τα αγωνιστηκά οχήματα υπολυπένονται εαν βάλεις και αλλο λάδι στον μπέργκο θα στροφάρει σαν ψαρότρατα!

και το WR είναι αγωνιστικό αλλά λάδι έχει αρκετό και στροφάρει σαν διάολος
αυτά...υ.γ.στους παλίους μπέργκους κρατάτε τα πηνία στεγνά!
:P

σωστός ...να τα οδηγάτε μόνο στο στεγνό :wink:

Φίλε Igor_Giganski_Antiatom καλώς ήρθες στην παρέα

[/img]
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό geco » 13 Απρ 2005, 14:55

pino έγραψε:Φίλε geco κι εγώ δεν ξέρω αλλά θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να λύσουμε το μυστήριο.
α) για να είναι πιο ελαφριά
β) για να έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος το κάρτερ
γ) για να σε αναγκάζει να το αλλάζεις συχνά
δ) τους διέφυγε αλλά θα το βελτιώσουν στο επόμενο μοντέλο

χωρίς πλάκα δεν ξέρω.. :oops:


Φίλε Pino (Το Pino από που βγαίνει, αλήθεια? Κάτι σε πεύκο ιταλιστί μου κάνει)

νομίζω ότι πέτυχες στα α,β & γ ! Εύγε ! Το δ είναι αστειάκι (ευθυμίσαμε χα,χα!)

Επειδή όμως κάθε πλάκα έχει μικρή έως μεγάλη δόση σοβαρού και αλήθειας (συχνά) ας δούμε τα πράγματα με ρεαλισμό.

Έχω ακουστά γιά την πείρα σου από την εμπλοκή σου σε αγωνιστική ομάδα και τις προσωπικές σου σχέσεις με χώμα και άσφαλτο αλλά πιστεύεις ότι αρκεί γιά να καταδικάσεις έτσι απλά έναν μικρό κατασκευαστή αλλά κάτοχο πολλών παγκοσμίων τίτλων?

Σίγουρα όλοι μας καβαλάμε και δεν κατασκευάζουμε μοτοσυκλέττες .Τις συντηρούμε όμως και τις θέλουμε εύχρηστες, αξιόπιστες, διασκεδαστικές, ανταγωνιστικές, πολυχρηστικές (Ο Σπύρος π.χ. θέλει να κάνει καμμιά εικοσαριά δουλειές !)

Η παραφιλολογία γιά τα λάδια είναι παρατραβηγμένη. Το owners manual,στο κεφάλαιο periodic maintenance schedule γιά τα μοντέλα 2004 FE 450,501,550,650 E/6,FS 450,650 E/6 στην σελίδα 27 γράφει επί λέξει: Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού κάθε 15 ώρες ή 100 λίτρα καυσίμου.
Τώρα που αντλεί ο καθένας πληροφορίες είναι σχετικό όπως και το πόσο φίλος του "ραδιο-αρβύλα" είναι.

Και πάμε στις αλήθειες. Πράγματι οι Σουηδοί (?!) βάζουν κάτι λαμαρινόβιδες σχεδόν παντού. Πράγματι το DRZ είναι σκυλί,καρασκυλί (το είχα) με ένα καταπληκτικό κινητήρα αλλά εδώ τέλος ! Πράγματι οι απαιτήσεις γιά ειδικευμένη συντήρηση των Μπέργκων είναι μεγάλες. Συμφωνώ, δεν θα έπρεπε! Όμως βελτιώνονται σταθερά και διατηρούν ένα χαρακτήρα που γιά να φτάσουν οι άλλοι (στην παραγωγή όχι σε εργοστασιακά πρωτότυπα) θα κάνουν πολλά - πολλά χρόνια.

Πάνω από όλα όμως προσφέρουν οδηγική απόλαυση που κανείς άλλος δεν έχει καταφέρει ακόμα. Αν αμφιβάλεις να σου δώσω μιά βόλτα !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Απρ 2005, 15:07

Igor_Giganski_Antiatom έγραψε:....
Δ.superspy αν θες να τα κάνεις ολα και φθηνά και χώρις πολύ συντήρηση πάρε ενα ΧR αλλα θα είναι λίγο(εως πολύ)τάφος
.....


Είχα 4 χρόνια XR.... αλλά απο το 1999 είμαι πλέον Ευρωπαίος! :-)
Δεν μου έπαθε τίποτα με 70000 χλμ στα χέρια μου (και ποιος ξέρει πόσα στον προηγούμενο) αλλά πάλι και το τωρινό μου ΚΤΜ τα κάνει όλα καλύτερα απο το XR και ούτε ένα τσικ δεν μου έχει κάνει....


------
Έχουμε και λέμε.....
Αν αλλαγή κάθε 15 ώρες - τότε στα μέτρα μου αυτό είναι ~περίπου~ μια φορά τη βδομάδα με απλή βόλτα Κυριακής + κάθε μερα ή δύο βδομάδες μόνο κάθε μέρα ή .... (το χειρότερο) αλλάγή Παρασκευή απόγευμα για την μεγάλη βόλτα του ΣΚ + αλλαγή Δευτέρα πρωϊ πρωϊ για τα περαιτέρω....

Αν κάθε 100 λίτρα καυσίμου με μια μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα ανα 100 έχουμε λίγο καλύτερο αποτέλεσμα οπότε... κάτι γίνεται.... θα αλλάζω κάθε 1500 - οκ στο ΚΤΜ αλλάζω κάθε 2500 2lt+ συνθετικό.

Τί προηγείται όμως οι 15 ώρες οι τα 100 λτ;

(Καλά μη βαράτε.... προσπαθώ να με πείσω ότι ΜΠΟΡΩ να πάρω 650 και να κάνω όλα αυτά που ζήτησα....)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Η Ζωή με τον Μπέργκο !

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Απρ 2005, 15:29

geco έγραψε:Φίλε Pino (Το Pino από που βγαίνει, αλήθεια? Κάτι σε πεύκο ιταλιστί μου κάνει)


Από το Σίμο...με βάφτισε έτσι ένας πιτσιρικάς 2 ετών και έμεινε...

Η παραφιλολογία γιά τα λάδια είναι παρατραβηγμένη. Το owners manual,στο κεφάλαιο periodic maintenance schedule γιά τα μοντέλα 2004 FE 450,501,550,650 E/6,FS 450,650 E/6 στην σελίδα 27 γράφει επί λέξει: Αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού κάθε 15 ώρες ή 100 λίτρα καυσίμου.
Τώρα που αντλεί ο καθένας πληροφορίες είναι σχετικό όπως και το πόσο φίλος του "ραδιο-αρβύλα" είναι.


Έχω και εγώ το Service Manual του 2002 και λέει 5 ώρες αγωνιστική χρήση, πιθανώς να άλλαξε για το 04.

Και πάμε στις αλήθειες. Πράγματι οι Σουηδοί (?!) βάζουν κάτι λαμαρινόβιδες σχεδόν παντού. Πράγματι το DRZ είναι σκυλί,καρασκυλί (το είχα) με ένα καταπληκτικό κινητήρα αλλά εδώ τέλος ! Πράγματι οι απαιτήσεις γιά ειδικευμένη συντήρηση των Μπέργκων είναι μεγάλες. Συμφωνώ, δεν θα έπρεπε! Όμως βελτιώνονται σταθερά και διατηρούν ένα χαρακτήρα που γιά να φτάσουν οι άλλοι (στην παραγωγή όχι σε εργοστασιακά πρωτότυπα) θα κάνουν πολλά - πολλά χρόνια.

Δεν διαφωνούμε πουθενά ... απλά σου θυμίζω πως είμαι ερασιτέχνης
Πάνω από όλα όμως προσφέρουν οδηγική απόλαυση που κανείς άλλος δεν έχει καταφέρει ακόμα. Αν αμφιβάλεις να σου δώσω μιά βόλτα !!!

Έτσι είπαν και σ΄έναν γνωστό μου και τώρα είναι στην Ιθακη για αποτοξίνωση... ευχαριστώ δεν θα πάρω
:wink:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες