Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Να αλλαξω μονος μου τα ρουλεμαν του δυναμο

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Να αλλαξω μονος μου τα ρουλεμαν του δυναμο

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 27 Ιαν 2008, 03:52

Εχουμε το galloper V6 τωρα εχει 120.000km και την εχουν ακουσει τα ρουλεμαν του δυναμο θα αλλαξουμε και τα καρβουνακια του, το ερωτημα ειναι αν ειναι τοσσο δυσκολο στο να το κανω μονος μου παρεα με τον αδερφο μου, ωντας φοιτητες μηχανολογιας που πιανουν τα χερια μας.καμια συμβουλη για να μην παμε εντελως στα τυφλα??? και κανενα σιγουρο καταστημα για παμε με τα δειγματα στο χερι, να το ανοιξουμε το πρωι και το μεσημερι να ειναι ετοιμο?? ξερω ενα στη Μεσσογειων κοντα στο Ερρικος Ντυναν που απο μου πε εχει ...!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Να αλλαξω μονος μου τα ρουλεμαν του δυναμο

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 27 Ιαν 2008, 20:45

Πηγαινε Σπυρου Πατση και ρωτα εκει για ανακατασκευη δυναμο(εκει μεσα στα στενακια θα δεις). Ζητανε πολυ λιγα λεφτα σε φαση που δεν εχει νοημα να το κανεις ο ιδιος. Εκτος και αν εχεις ορεξη και θες να μαθης. Μωλις βγαλης τα ρουλεμαν να πας στην SKF και να τους τα δειξης. Τωρα για καρβουνακια πρεπει να πας στην αντιπρωσοπια να σου δωσουν εκτος και αν υπαρχουν aftermarket αλλα δεν το γνωριζω. Αν το κανεις με τον αδερφο σου και καπου στην μεση δεν τα καταφερετε να πατε Σπυρου Πατση να το φτιαξουν.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Να αλλαξω μονος μου τα ρουλεμαν του δυναμο

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 27 Ιαν 2008, 20:48

Τσεκαρε πρωτα μηπως κανει θορυβο ο ιμαντας η το ραουλο.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 29 Ιαν 2008, 01:41

:)Ευχαριστω πολυ! Για να μας τη κανει τη δουλεια ενας ηλεκτρολογος ζητησε 120-150Ε εκτως αυτων θελουμε να μαθουμε και τιποτα, ! κανενα μαγαζι στα σιγουρα για να μην ψαχνομαι για ρουλεμαν και καρβουνακια?? ιμαντες και τα "τρελα" εχουν αλλαχτει σχετικα προσφατα, παρ΄ ολα αυτα μετα την επισκευη του δυναμο θα ξανατσεκαρουμε ολο το συστημα, μας ειπε ενας συνεργειας για ενα "τρελο" (ρουλεμαν) πως ακουγεται... μπορει να βγηκε ελλατωματικο!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 29 Ιαν 2008, 02:18

H τρελη ετσι το λενε. Δυστυχως δεν ξερω καποιο μαγαζι συγκεκριμενα αλλα στη Σπυρου Πατση εχω ακουση τιμες γυρω στα 50 ευρο για ανακατασκευη δυναμο. Αν ειναι οντως τοσο ακριβα 120 καλητερα να παρετε μεταχειρισμενο. Πηγαινε Σπυρου Πατση και ψαξε για μαγαζι SKF μαζι για ρουλεμαν (μαζι με το δειγμα) να παρετε απο εκει, τωρα για καρβουνακια να πατε στην αντιπροσωπεια να πειτε μοντελο αυτοκινητου και χρονια (εκτος βεβαια και αν το δυναμο δεν ειναι το μαμα του).
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 29 Ιαν 2008, 03:20

:P ΚΚαι παλι χιλια ευχαριστω!! το δυναμο ειναι μαμα. ολο το αμαξι ειναι copy-paste το pajero 89-92-94 οποτε πιστευω πως θα βρω ευκολα! ξερεις αν θελει εξωλκεα για να τα βγαλω? ειδα και αλλη μια σου δημοσιοποιηση για "αλλαγη ρουλεμαν" μπορει να χρειαστω και παλι τα φωτα σου στην περιπτωση που την εχει ακουσει και η τροχαλια για το αν αλλαζετε μονο το ρουλεμαν!! να σε καλα!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 29 Ιαν 2008, 05:08

Εξολκεα μαλλον θελεις να πεις για τα ρουλεμα να βγει? Λογικα πρεπει να βγαινει με καποια δυσκολια αλλα σιγουρα αν θελει αλλαγη καποιο ρουλεμαν θελει η πρεσαρισμα η λιγο χτυπημα με το σφυρι. Σου εχω κ αλλες φωτογραφιες απο Φεροζα δυναμο για τα καρβουνακια. Κατι ακομα που θα χρειαστης ειναι μια φωτογραφικη αμα χρειαστη να με ρωτησης κατι να μου στειλης μια φωτογραφια και την απορια σου. Κατι ακομα αν θες να μην μπεις στον κοπο να βγαζης το δυναμο δοκιμασε εαν στο PAJERO σου μπορεις να βγαλης τον εναν ιμαντα που γυρνα το βεντιλατερ και τρομπα νερου και να δουλεψεις μονο του δυναμο να δεις θα κανει θορυβο τοτε? Μετα κανε το αναποδο βγαλε τον ιμαντα του δυναμο και ασε του βεντιλατερ και της τρομπας νερου και βαλε μπρος να δεις μηπως ερχετε απο εκει ο θορυβος (στο Feroza παει με αυτη την σειρα οι ιμαντες του πραξε αναλογα στο δικο σου) ετσι θα δεις απο απου ειναι ο θορυβος. Α και το ποστ με την ¨Τρελη¨ ρουλεμαν αν ειναι οντως αυτο προσεξε οταν το βγαλης μηπως εχει φαι και το αξονακι στο κεντρο και θελει αλλαγμα.

Δες εδω αλλαγη καρβουνακια.

http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 701#143701
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 30 Ιαν 2008, 16:46

Εχουμε λυσει το δυναμο, βρεθηκαν στην αντηπρωσοπεια και τα ρουλεμαν 50Ε και καρβουνακια μαζι με τον αυτοματο 36Ε! να καταιβω κεντρο να κοιταξω για φθηνοτερα?? Α!! Εχουμε συναντησει προβλημα με την τροχαλια του δυναμο (θα προσπαθησω να αναιβασω και φωτο), δε λυνετε με τιποτα... καποιος μας ειπε να το ζεστανουμε
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 30 Ιαν 2008, 16:52

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟ :roll:
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 30 Ιαν 2008, 22:12

GIANNAGGELOS έγραψε: Εχουμε λυσει το δυναμο, βρεθηκαν στην αντηπρωσοπεια και τα ρουλεμαν 50Ε και καρβουνακια μαζι με τον αυτοματο 36Ε! να καταιβω κεντρο να κοιταξω για φθηνοτερα?? Α!! Εχουμε συναντησει προβλημα με την τροχαλια του δυναμο (θα προσπαθησω να αναιβασω και φωτο), δε λυνετε με τιποτα... καποιος μας ειπε να το ζεστανουμε

Η τροχαλία βγαίνει με εξολκέα. Μή ζεστάνετε τον άξονα, κινδυνεύει ο ρότορας (μπομπίνα κοινώς) με την περιέλιξη. Το ρουλμάν και την πλακέτα σίγουρα θα τα βρείς στα μισά λεφτά στο ελεύθερο εμπόριο. Μόνο να είναι επώνυμα, όχι της οκάς.
Εξολκείς εδώ http://www.akd-tools.gr/xmsAssets/File/ ... 6to335.pdf
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 31 Ιαν 2008, 15:07

Δεν λυνετε πανω απο το δυναμο? Πηγαινε σε ενα συνεργειο και αν ο μαστορας ειναι σωστος κραταει κοντρα μετο χερι του την τροχαλια και στο παξιμαδι βαζη αεροπιστολο (ετσι το εκανα εγω στης γειτονιας το συνεργειο). Αλλα τωρα που το εχεις κανει κομματια δυσκολα θα στο βγαλη εμενα το εβαλε πανο στην μεγκενη και το βγαλε.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Σας ευχαριστω ολους!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 05 Μαρ 2008, 19:37

Και παλι χιλια ευχαριστω!!!
Λοιπον ωσο αφορα το λυσιμο της τροχαλιας (που επρεπε να γινει με αεροκλειδο) την ιδεα την εδωσε η 10 χρονη αδερφη μου εκει που μας εβλεπε να πεδευομαστε... ειχε δει να βιδονουμε-ξεβιδονουμε μπουλονια στις ροδες.... (ευτυχως εχουμε αρκετα εργαλεια)
Ολα βρεθηκαν στην Σπυρου πατση: ρουλεμαν, καρβουνακια και ο ανορθωτης (για τον οποιον η αντιπροσωπεια δεν ειχε κανει κουβεντα). Ολα αυτα στην στην ιδια τιμη που τα εδινε η αντπρωσοπεια (αλλα χωρις τον ανορθωτη), μας βγηκε σχεδον τσαμπα δηλαδη ο ανορθωτης περιπου 40 Ε και φυσικα γλιτωσαμε και τα εργατικα... που δεν θελω να ξερω ποσσα θα επερναν και την ποιοτητα δουλειας θα εκαναν!!! Το λιγων watt κολλητηρι που ειχαμε δεν μπορουσε να ξεκολλησει τις επαφες αρχικα απαγοητευτικαμε αλλα πηραμε ενα 100watt (10 Ε) και συνεχισαμε... ο ανωρθωτης ηθελε λυσιμο-δεσιμο για να τουμπαρουμε ενα διπλο δακτυλιδακι και μετα εκατσε μια χαρα προφανωςδεν μας ειχαν δωσει το σωστο μοντελο.....

--->>tip: στην συναρμολογηση και οταν πηγαμε να βαλουμε τον {αξονα} στη θεση του κτλ... βαρεσαμε με ενα πλαστικο σφυρι για να (κατσει) και μετα να βιδωσουμε τις βιδες... αλλα εβρισκε το ενσωματομενο ανεμηστιρακι πανω στον ανορθωτη... απωσο τελικα διαπιστωσαμε επρεπε ισα-ισα να χτυπησουμε με το πλαστικο σφυρι... και στην τελικη του θεση ηρθε οταν βιδωσαμε λιγο λιγο και σταυρωτα τις βιδες.

Η εγχειρηση πετυχε και ο ασθενης επιβιωσε!!!!!!

Μονο τωρα που σταματησε ο ηχος απο το δυναμο ακουγεται κατι απο την τρομπα του υδραυλικου... μαλλον ρουλεμαν και εκει... καμια ιδεα???

Εχω ολες τις διευθυνσεις των καταστηματων και τους κωδικους των ανταλλακτικων... θα ΧΑΡΩ πολυ να βοηθησω... μεχρι και στην εργασια.. παντα αφιλοκερδος (για να μην παρεξηγουμαστε)!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Σας ευχαριστω ολους!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 05 Μαρ 2008, 22:17

Μπραβο φαινεται μαθατε πολλα πραγματα με την επιχειρηση ΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΔΥΝΑΜΟ. Τη τρομπα υδραυλικου εαν δεν κανω λαθος ειναι που ταυτοχρονα πανω της καθετε και το βεντιλατερ (εκτος και αν στα pajero ειναι αλλιως). Ακομα και αυτο φτιαχνετε οταν ειχα παει καποτε στην Daihatsu για τρομπα νερου την πρωτη φορα μου αλλαξανε απλα ρουλεμαν και το αξονακι που εχει μεσα (που πηρανε ενα καρο ευρο) και στο τελος βρηκα στην ΕΥΡΩΙΑΠΩΝΙΚΗ τρομπα νερου 45 ευρο κομπλε ολα. Τωρα τελευταια μου κανει το δυναμο θορυβο (και την δεν κανει θορυβο στο FEROZA μου) και η θα κανω ανακατασκευη η θα το βγαλω και θα ψαξω να βρω απο καποιο αλλο αμαξι να ταιριαζει και να ειναι περισσοτερα αμπερ απο 60 που ειναι τωρα να βρω 80 αφου τωρα θα βαλω φωτα εξτρα. Κατι αλλο που ξεκινησα εδω και μια βδομαδα ειναι η επιχειρηση αλλαγης καρβουνακια και στην μιζα εκει εχει αλλη ιστορια και ειναι λιγο μπελας μεχρι να καταλαβης πως βγαινουν μπαινουν τα καρβουνακια (εφτιαξα δυο αλλα βεβαια με την βοηθεια συνεργειου για να βρει καρβουνακια και την τοποθετηση τους). Οτι βοηθεια θες για συνεργεια αποθηκες τιμες ανταλλακτικων στειλε μου εμαιλ να σε βοηθησω.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μαρ 2008, 09:45

Συνάδελφοι τετρακίνητοι καλημέρα,

συγχαρητήρια για την επέμβαση.

Δύο πραγματάκια να προσθέσω.
Μου τα έμαθε αμφότερα ο ηλεκτρολόγος μου που είναι εντάξει άνθρωπος και καλός τεχνίτης και ξέρει να μοιράζεται τα μυστικά για αύξηση της διάρκειας ζωής των εξαρτημάτων.

Στο ρουλεμάν βάζουμε γράσσο καλής ποιότητας αν αυτό χρειάζεται.
Συνήθως χρειάζεται και το καλύτερο που μπορεί να μπει είναι το γράσσο χαλκού ή αλουμινίου ή τέλος πάντων κάποιο καλό γράσσο ΝΑΥΤΙΚΩΝ προδιαγραφών (για τα νερά και τις υγρασίες που πάντα βρίσκουν το δρόμο τους εκεί)

Αν ο άξονας του πηνίου πιάνει σε κουζινέτο στην άλλη του άκρη (η μία είπαμε έχει ρουλεμάν) κάνουμε το εξής.
Η' (διαζευτικό) προσπαθούμε να βάλουμε ρουλεμάν και εκεί ή συνηθέστερα (λόγω ελλείψεως χώρου) κρατάμε το κουζινέτο αλλά αφού το καθαρίσουμε καλά βάζουμε πάλι γράσσο του πιό πάνω τύπου και κυρίως ανοίγουμε μιά τρυπούλα στο πίσω μέρος (αν γίνεται)
Από την τρυπούλα αυτή βάζουμε συχνά πυκνά και άλλο γράσσο και την κλείνουμε με γρασσαδόρο (αν υπάρχει χώρος και πάχος για το σπείρωμα ή μπορούμε να τον κολλήσουμε) ή μία βιδούλα (σκέτη ή με κολλημένο παξιμάδι αν γίνεται)

Αυτά και πάλι μπράβο για την "εγχείριση"

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 46 επισκέπτες