Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

4κίνητα και βάρος

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Νοέμ 2007, 16:51

το βαρος ειναι προβλημα μονο στα παντα . απλα ειναι θεμα κοστους το αλαφρωμα. πχ η φορμουλα παρεχει προστασια καμπινας υψηλου επιπεδου και ας ειναι ανθρακονημα .πχ η 159 μπαινει σε προγραμα ελαφρυνσης τα επομενα 2 χρονια για να φτασει τα 1350 κιλα και να γινει πιο ανταγωνιστικη
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό skier78 » 17 Νοέμ 2007, 17:24

Απορια:το μεσο βαρος πως βγαινει,και τι σημαινει?
Το δικο μου pajero pinin 2.0 5θυρο το ζυγισα 1550 κιλα φουλαρισμενο ,το πορτ μπαγαζ αδειο εκτος απο τις θηκες που εχει κατο απο το πατακι που ειναι γεματες ψιλοπραματα.Αν προσθεσουμε και το δικο μου βαρος παμε στα 1620 κιλα στανταρ φορτιου.Τωρα,αν το μεσο βαρος συμφωνα με τον πινακα ειναι σταθερο στα 1347κιλα και δεν επηρεαζεται απο τα νουμερα που εχω δωσει ,τοτε η αποκλιση ειναι 20,3%?Αν καπου κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με.
Συμπερασμα:καλυτερη προσφυση εχουμε οταν η αποκλιση ειναι θετικη ,αρνητικη ή μηδενικη?Στον παγο και στη λασπη που ειναι τα βασικοτερα προβληματα ,καλυτερα ποιο οχημα κινηται αυτο με αρνητικη ή θετικη αποκλιση?
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Νοέμ 2007, 18:23

Το βάρος που έχω συμπεριλάβει στους πίνακες είναι το εργοστασιακό βάρος, έτσι όπως δίνεται σε καταλόγους τεχνικών χαρακτηριστικών.
Για το 5θυρο Pinin 2.0GDI είναι 1390kg.
Το "μέσο βάρος" είναι ο μέσος όρος των βαρών των 68 4κινήτων που συμπεριλαμβάνει ο πίνακας, εξαρτώμενο όμως απ' τις διαστάσεις.
Εάν και τα 68 είχαν τις ίδιες διαστάσεις, τότε το μέσο βάρος θα ήταν απλά ένα νούμερο. Καθώς όμως οι διαστάσεις είναι διαφορετικές, τότε το μέσο βάρος εξαρτάται απ' τις διαστάσεις απ' την εξίσωση που αναφέρω στο αρχικό post.
Γενικά καλύτερη πρόσφυση, αλλά και επιδόσεις και κατανάλωση (και όχι μόνο) έχεις όταν η απόκλιση είναι αρνητική. Ωστόσο τα σκληροτράχηλα 4κίνητα έχουν θετική απόκλιση καθώς είναι προικοδοτημένα με πιο στιβαρά πλαίσια και μηχανικά μέρη.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Νοέμ 2007, 18:25

Το βάρος που έχω συμπεριλάβει στους πίνακες είναι το εργοστασιακό βάρος, έτσι όπως δίνεται σε καταλόγους τεχνικών χαρακτηριστικών.
Για το 5θυρο Pinin 2.0GDI είναι 1390kg.
Το "μέσο βάρος" είναι ο μέσος όρος των βαρών των 68 4κινήτων που συμπεριλαμβάνει ο πίνακας, εξαρτώμενο όμως απ' τις διαστάσεις.
Εάν και τα 68 είχαν τις ίδιες διαστάσεις, τότε το μέσο βάρος θα ήταν απλά ένα νούμερο. Καθώς όμως οι διαστάσεις είναι διαφορετικές, τότε το μέσο βάρος εξαρτάται απ' τις διαστάσεις απ' την εξίσωση που αναφέρω στο αρχικό post.
Γενικά καλύτερη πρόσφυση, αλλά και επιδόσεις και κατανάλωση (και όχι μόνο) έχεις όταν η απόκλιση είναι αρνητική. Ωστόσο τα σκληροτράχηλα 4κίνητα έχουν θετική απόκλιση καθώς είναι προικοδοτημένα με πιο στιβαρά πλαίσια και μηχανικά μέρη.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 17 Νοέμ 2007, 18:37

Δηλαδη για λασπη και παγο πρεπει να το ελαφρηνουμε το πινιν ωστε να πιασουμε οσο μεγαλυτερη αρνητικη ?
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Νοέμ 2007, 19:03

Καλά μην το δένεις κιόλας. Δεν είναι το βάρος το πιο σημαντικό για να πας καλά στη λάσπη και το χιόνι. Πρώτα απ' όλα είναι το λάστιχο και η καλή 4κίνηση και μετά οτιδήποτε άλλο. Άσε που και να πεις να το ελαφρώσεις, πόσο να καταφέρεις ν' αφαιρέσεις? 60-70 κιλά? Δεν είναι καμία διαφορά που μπορεί να γίνει αισθητή σε θέματα πρόσφυσης.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό argy » 12 Δεκ 2007, 20:16

argys...το ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΕΙΝΑΙ 1850 κιλα ..Ας μου εξηγηση ΚΑΠΟΙΟΣ τη ενωουμε σασι τυπου σκαλας ωπος το σορεντο ???? και τι σασι και επανω του εχει καμπινα επιβατων ωπος το βιταρα ?????
Άβαταρ μέλους
argy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 15:36
Τοποθεσία: κασσανδρα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 42 επισκέπτες