Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ράμπα έπεσε, μετά από 745 μέρες πολιορκίας!!!

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Η ράμπα έπεσε, μετά από 745 μέρες πολιορκίας!!!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 20 Σεπ 2007, 12:05

Ετοιμαστείτε για τη μέγιστη πρόκληση!!!

Εικόνα

To California Club 4X4 και το Τετρακίνηση MAG σας προκαλούν να…κερδίσετε 2000 ευρώ ξεπερνώντας τη ράμπα του περιοδικού!!!

Ο πρώτος που θα καταφέρει να εξαντλήσει τη μήκους 2 μέτρων και ύψους 1 μέτρου ράμπα του περιοδικού, με όλους τους τροχούς του αυτοκινήτου να πατούν σταθερά στο έδαφος θα πάρει ΜΕΤΡΗΤΑ 2000 ευρώ σαν έπαθλο, χορηγία του California Club 4X4.

Η δοκιμασία θα γίνεται σε συγκεκριμένο σημείο, σε άσφαλτο, εμπρός στο περιοδικό.

Το αυτοκίνητο θα πρέπει στο μέγιστο σημείο της ράμπας, σταματημένο, να διατηρεί όλους του τους τροχούς σταθερά σε επαφή με το έδαφος. Τα αμορτισέρ θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα και στα δύο τους άκρα.

Το αυτοκίνητο θα πρέπει να φτάσει στο περιοδικό και να φύγει οδηγούμενο και όχι σε trailer. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (φανάρια, φλας, καθίσματα, ζώνες κλπ.) για κίνηση στο δρόμο.

H πίεση των ελαστικών πρέπει να είναι τουλάχιστον 25 psi.

Οι τροχοί του αυτοκινήτου θα πρέπει να καλύπτονται σε πλάτος πλήρως από τα φτερά. Το συνολικό πλάτος του αυτοκινήτου δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 2100 χιλιοστά (χωρίς τους καθρέπτες). Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5200 χιλιοστά, εκτός αν βγαίνει μεγαλύτερο από το εργοστάσιο. Η απόσταση ανάμεσα στα κέντρα των αξόνων του δεν πρέπει να ξεπερνά τα 3000 χιλιοστά, εκτός αν βγαίνει μεγαλύτερο από το εργοστάσιο. Ο διαγωνισμός αφορά τετράτροχα οχήματα με μικτό βάρος κάτω από τους 3,5 τόνους.

Στο διαγωνισμό δεν μπορούν να πάρουν μέρος οι εργαζόμενοι στην Terra Magna και οι συνεργάτες του περιοδικού Τετρακίνηση Mag, οι εργαζόμενοι στο California Club 4X4 και στο California Jeep Service.

Ραντεβού για τη δοκιμή στο 210 6149119…

Τρέξτε να προλάβετε!!!
Τελευταία επεξεργασία από tetrakinisimag και 14 Ιαν 2008, 22:15, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
tetrakinisimag
 

Κερδίστε 2000 ευρώ!!!

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 20 Σεπ 2007, 12:12

Ηθελα να ηξερα, θα βρεθει τετοιο αυτοκινητο, εκτος απο τα δικα σας βεβαια?
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 20 Σεπ 2007, 12:18

Κανένα από τα δικά μας δεν έχει ελπίδα.

Απλά, για λόγους δεοντολογίας δεν επιτρέπεται να συμμετάσχουν οι "δικοί" μας άνθρωποι.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό ZooL » 20 Σεπ 2007, 15:55

Ωραία και πρωτότυπη ιδέα!

Προτείνω ως αναβάθμιση του επάθλου να συμπεριλφθεί στα λάφυρα του νικητή και η ίδια η ράμπα!
Έτσι κι αλλιώς, αν βρέθει κάποιος να "νικήσει" αυτήν, μετά θα πρέπει να φτιάξετε άλλη ώστε να συνεχίσει να αποτελεί πρόκληση!

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 20 Σεπ 2007, 16:13

Δεκτόν... Και η ράμπα λοιπόν...
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 20 Σεπ 2007, 16:35

Μικρή αλλαγή στον κανονισμό, όσον αφορά τις πιέσεις των ελαστικών.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό karka » 20 Σεπ 2007, 17:53

A, ρε ραμπα τι μας κανεις!!!!

εκτος απο τη ραμπα κανα αλλο δωρακι?
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 06:44

Γιάννη καλημέρα.

Εξαιρετική ιδέα για πρόκληση.

Εν προκειμένω λοιπόν θα πρέπει όλοι πλέον να φωνάζουμε

"Κάτσε ΠΑΝΩ από τη ράμπα"

(και όχι "κάτσε κάτω από τη μπάρα" που φώναζε ο προπονητής της άρσεως βαρών στους αθλητές μας)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 21 Σεπ 2007, 08:56

karka έγραψε:A, ρε ραμπα τι μας κανεις!!!!

εκτος απο τη ραμπα κανα αλλο δωρακι?


"Μόνο" 2000 ευρώ για να πάρεις πολλά δωράκια!!!
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 21 Σεπ 2007, 14:14

Παντελή δεν με παίρνει στο πλάτος δυστυχώς!!!!

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 14:25

Στέφανε θα πρέπει να υπάρχει και σχετικό πρόβλημα και με τον περιορισμό του να καλύπτονται τα ελαστικά πλήρως από τα φτερά του αμαξώματος.

Κρίμα πάντως............

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 21 Σεπ 2007, 16:28

To θέμα του πλάτους και των φτερών μπήκε για να μείνουμε στα αυτοκίνητα και να μην πάμε σε τρακτέρ. Δεν θα επιμείνουμε φανατικά στο θέμα, απο τη στιγμή που δεν θα αντιμετωπίσουμε καταστάσεις εκτός λογικής...
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2007, 18:28

Γιάννη γειά,

τώρα το τί είναι ακόμη αυτοκίνητο παραγωγής και τί έχει γίνει πλέον τρακτέρ ή είναι ακόμη ασφαλές για χρήση και στο δρόμο είναι θέμα πολύ μεγάλης συζήτησης........

Κατανοώ και σέβομαι την προσπάθεια του περιοδικού να κρατήσει τα πλαίσια της λογικής με τους περιορισμούς που βάζει στις διαστάσεις των οχημάτων και έμμεσα και στα ελαστικά.

ΟΜΩΣ......

Οι μετατροπές που επιτρέπουν τέτοια ανοίγματα αναρτήσεων ΠΑΝΤΑ έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην κίνηση ενός οχήματος στο δρόμο σε ταχύτητες ακόμη και ανάλογες με τα όρια κίνησης στους δρόμους (που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι ήδη πολύ χαμηλά) και θα έπρεπε ΚΑΝΟΝΙΚΑ να αφορούν μόνο πρωτότυπα ή οχήματα παραγωγής με μετατροπές και πάντα με αγωνιστικές πινακίδες ή χωρίς πινακίδες αλλά για χρήση μόνο σε ειδικές πίστες και κλειστές ειδικές διαδρομές.

Υπάρχει κάποιος που με το χέρι στην καρδιά μπορεί να πει ότι ένα αυτοκίνητο με τις διαδρομές αναρτήσεως που πρέπει να έχει ένα όχημα για να φτάσει στο τέρμα της ράμπας, και να έχει και τους τρεις τροχούς στο έδαφος και τον τέταρτο στην ράμπα, θα μπορέσει να είναι και ασφαλές στο δρόμο σε περίπτωση που θα χρειαστεί να στρίψει απότομα ή να φρενάρει ξαφνικά με ταχύτητα άνω των 80 χαω?

Υπάρχει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ιδιοκτήτης οχήματος με τέτοιες διαδρομές αναρτήσεων και μετατροπές στο σύστημα λειτουργίας της που να μπορεί να πει ότι δεν έχει πάει πολύ πιό γρήγορα από όσο θα έπρεπε στο δρόμο και εκτός δρόμου? Οτι πάντα κινείται μέσα στα σαφώς πιό μικρά όρια ταχυτήτων που ΕΠΙΒΑΛΕΙ από σχεδιασμού της μία τέτοια ψηλωμένη ανάρτηση με πιό ελεύθερες διαδρομές? Πόσοι από τους φίλους τετρακίνητους με αυτοκίνητα "ακρίδες" τα χρησιμοποιούν και για καθημερινή χρήση? Και πόσοι μένουν σε όρια ταχυτήτων πραγματικά ανάλογα με τις αναρτήσεις τους? Αν είμαστε ρεαλιστές και τίμιοι με τους ίδιους τους εαυτούς μας μάλλον δεν θα βρεθούν πολλοί που θα μπορέσουν τίμια να το ισχυρισθούν.

Μήπως βρε παιδιά το παρακάνουμε με μόνο σκοπό των εντυπωσιασμό?
Αν ναι μπράβο μας και πολύ καλά κάνουμε γιατί όντως τα οχήματα αυτά είναι εντυπωσιακά και κάνουν εντυπωσιακά πράγματα.
ΟΜΩΣ γιατί πρέπει τα αυτοκίνητα αυτά να έχουν πινακίδες και να κυκλοφορούν στο δρόμο? Αν κάποιο από αυτά προκαλέσει ατύχημα λόγω της ασταθείας του τελικά ποιός θα φταίει?

Εμείς σαν άνθρωποι που διαθέτουμε τέτοιες αναρτήσεις και τέτοια σετ μετατροπών πιστεύω ότι θα πρέπει να είμαστε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ υπεύθυνοι στο θέμα της διάθεσής τους και αυτό να γίνεται ΜΟΝΟ σε ανθρώπους που συνειδητοποιημένα δέχονται τους περιορισμούς στην κίνηση στο δρόμο και ακόμη καλύτερα δέχονται ότι τα οχήματα με τέτοιες μετατροπές χρησιμοποιούνται μόνο για τον συγκεκριμένο σκοπό της υπερπήδησης/υπερβασης εμποδίων εκτός δρόμου. Κανονικά ούτε για πραγματικά γρήγορη οδήγηση σε χώμα.

Η τελική ευθύνη ΣΑΦΩΣ και ανήκει στο ιδιοκτήτη του οχήματος που τελικά επιλέγει και πληρώνει για την όποια μετατροπή και αποδέχεται και τις συνέπειές της. Ομως μήπως πρέπει κάπου να μπεί και ένα όριο στην τρέλλα αυτή των ψηλωμάτων πριν γίνουν ατυχήματα που θα οδηγήσουν στην πλήρη απαγόρευσή τους?
Ενημερώνει κανείς τους ανθρώπους που επιλέγουν τέτοιες μετατροπές για τό ότι αρχίζουν και βρίσκονται σε "γκρίζες" περιοχές? Εχουν τέτοιες μετατροπές τυπική έγκριση τύπου για χρήση σε δρόμο? Αν όχι το γνωρίζουν οι χρήστες τους? Τους ενημερώνει κανείς για τις πιθανές συνέπειες της κακής ή απρόσεκτης χρήσης τους?

Μήπως κάπου έχει χαθεί η αίσθηση του μέτρου? (κυριολεκτικά και μεταφορικά)

Μήπως κάπου οι εξ' Αμερικής "μόδες" μας οδηγούν σε λάθος προτεραιότητες στην εξέλιξη και βελτίωση των οχημάτων εκτός δρόμου?

Συγγνώμη αν κάνω κακές σκέψεις αλλά οι καιροί είναι τέτοιοι που πρέπει να σκεφτόμαστε ΟΛΕΣ τις συνέπειες τόσο εκτενών μετατροπών.

Η υπόθεση αυτή έχει πολλές αντιστοιχίες και ομοιότητες με το θέμα της ελεύθερης οπλοφορίας τελικά. Σε περιπτώσεις κακής χρήσης αυτός που φταίει είναι ο χρήστης και σίγουρα όχι αυτός που το διαθέτει ή ακόμη περισσότερο το ίδιο το όπλο. Ομως μήπως η πολλή διαφήμιση, η ανεξέλεγκτη διάθεση προϊόντων που ελοχεύουν κινδύνους όταν χρησιμοποιούνται από μη γνώστες ή μη εκπαιδευμένους κατάλληλα χρήστες, ο άνευ ελέγχου συναγωνισμός και τελικά δυστυχώς ανταγωνισμός ωθούν τα πράγματα εκτός φυσιολογικών και ασφαλών καταστάσεων και στην περίπτωση των αναρτήσεών μας όπως δυστυχώς έχει γίνει με τα όπλα στην περίπτωση των HΠΑ?)

Για να μην παρεξηγούμαι. Η ιδέα του διαγωνισμού της ράμπας είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ

αλλά μήπως θα έπρεπε να αφορά αυτοκίνητα με μόνο αγωνιστικό προσανατολισμό? Μήπως για τα αυτοκίνητα κανονικής κυκλοφορίας στο δρόμο θα έπρεπε οι περιορισμοί να είναι αυστηρότεροι?
Κατανοώ το εξαιρετικά δύσκολο αυτού του πράγματος (ακόμη και κίνδυνο να υποστηρίξουν μερικοί κακόπιστοι ότι θα επρόκειτο για "φωτογραφικό" διαγωνισμό).
Μία ιδέα περιορισμού. Να μην μπορεί το διαγωνιζόμενο όχημα όσο ψηλό και αν είναι να ξεπερνά κατά 5% το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου επάνω στο οποίο βασίζεται (πρόταση γενική αυτή, να μην πιαστούμε από το υποθετικό όριο που αναφέρω)

Γιάννη ξέρεις ότι προσπαθώ πάντα να μιλάω ανοικτά και χωρίς πλάγια λόγια.
Η κάθε προσπάθεια εξέλιξης και βελτίωσης με βρίσκει πάντα ως συνήγορό της. Η αγάπη σου και των ανθρώπων της ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ και του περιοδικού για τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα και τους ανθρώπους που τα οδηγούν είναι δεδομένη και σεβαστή από όλους που έχουμε την τύχη και το προνόμιο να σας γνωρίζουμε.
ΟΜΩΣ θα πρέπει να ξέρεις και εσύ το ίδιο καλά ότι η λογική δεν υπάρχει απαραίτητα σε όλους τους ανθρώπους πλέον (και δεν αναφέρομαι μόνο στο χώρο των εκτός δρόμου ή τετρακινήτων οχημάτων). Δυστυχώς η αίσθηση του μέτρου είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν. Τοσο αυτή όσο και το ήθος, η άμιλλα, το κέφι για βλακείες και υπερβολές που όμως θα σέβονται και ορισμένα όρια. Δυστυχώς έτσι είναι. Και δυστυχώς πρέπει να πραγματα να περιορίζονται και να αστυνομεύονται μερικές φορές όταν οι "θερμοκέφαλοι", "άμυαλοι", "ανήθικοι" κ.α. ξεπερνούν τα όρια του σεβασμού, του "μέτρου" (με την αρχαία ελληνική έννοια) και της λογικής. Μήπως χωρίς να το θέλει η ράμπα (και για αυτό είμαι σίγουρος) βοηθά αυτή την κατάσταση ροπής προς την απώλεια του "μέτρου", της λογικής και της ασφάλειας? (κάτι που εύχομαι ειλικρινά και με όλη μου την καρδιά να νομίζω εντελώς λάθος)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 22 Σεπ 2007, 08:46

Παντελή

σωστά θέτεις το θέμα. Η ασφάλεια πάνω από όλα. Βέβαια μπορώ να σου πω ότι πρόσφατα έχω εντυπωσιαστεί με την αρτιότητα των μετατροπών και το πώς συμπεριφέρονται τα "θηρία" στην άσφαλτο. Αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα.

Στο διαγωνισμό της ράμπας το ζήτημα όμως είναι άλλο: η ράμπα αφορά αυτοκίνητα και όχι απλά τετρακίνητα, τετράτροχα οχήματα. Άρα πρέπει να τηρηθούν κάποιοι κανόνες που έχουν να κάνουν με αυτοκίνητα. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να δοκιμάσουν τη ράμπα "τρακτερ", "τανκ" και "μπουλντόζες".

Γιάννης Αθανασίου
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 24 Σεπ 2007, 21:24

Να ποιος θα πάρει τα λεφτά.....
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 56 επισκέπτες