Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Re: Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού

Δημοσίευσηαπό antonn » 26 Δεκ 2008, 20:10

mountainrider έγραψε:Ως νεος τζιπας.. θα αποκτισω λειαν συντομως ενα grand vitara diesel 3d. εχω ασχοληθει λιγο με το αυτοκινητο αυτο κ αν κ πιστευω πως τελικα ειναι ακριβο αποτελει μαλλον την πιο ολοκληρωμενη προταση κυριως στο συνδιασμο εκτος κ εντος δρομου δυνατοτητων.. Εχω ομως μια απορια κ απευθυμαι σε εσας τους ειδικους.... Εφ'οσον εχει μονιμη τετρακινηση 47-53, το 50-50 απο το κλειδωμα του διαφορικου εχει σημαντικη διαφορα στα εκτος δρομου?? το ποσοστο δεν ειναι κ πολυ μεγαλο.. 3% εμπρος 7% πισω..δεν γνωριζω επισης αν το ποσοστο 47-53 ειναι μεταβαλομενο.. Παρακαλω οποιος γνωριζει να απαντησει..Ευχαριστω!

Πάντως εγώ ξέρω ότι είχε γίνει τεστ λειτουργίας τετρακίνησης στα περισσότερα suv στο autobild. Εκεί όλα τα αυτοκίνητα όταν είχαν και τους τρεις τροχούς στον αέρα περίμεναν από τα ηλεκτρονικά ώστε να φρενάρουν τους τροχούς στον αέρα και να δώσουν κίνηση στον μοναδικό που ήταν κάτω. Όλα όμως παρ’ όλες τις προδιαγραφές ακινητοποιήθηκαν. Μόνο στο δίλιτρο πεντάθυρο grand Vitara λειτούργησαν τα ηλεκτρονικά και το αυτοκίνητο έδωσε κίνηση σον τροχό το μοναδικό που είχε πρόσφυση και το αυτοκίνητο κινήθηκε. Όμως αυτά ισχύουν για το πεντάθυρο που δεν ξέρω αν έχει ίδια ηλεκτρονικά με το τρίθυρο που λογικά είναι κατώτερο. Επίσης το τρίθυρο δεν έχει κοντές, έχει το καζανάκι της εξάτμισης πολύ χαμηλά τοποθετημένο και βγαίνει από τη βάση του στα εκτός δρόμου κομμάτια, όπως λεν τα τεστ. Οπότε αν το θες για εκτός δρόμου πάρτε το πεντάθυρο και αυτό δεν χρειάζεται σίγουρα μπλοκέ πίσω ή μπροστά.
Άβαταρ μέλους
antonn
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 07 Δεκ 2008, 21:54

Re: Κλείδωμα κεντρικού διαφορικού

Δημοσίευσηαπό ilka71 » 28 Δεκ 2008, 03:41

antonn έγραψε:
mountainrider έγραψε:Ως νεος τζιπας.. θα αποκτισω λειαν συντομως ενα grand vitara diesel 3d. εχω ασχοληθει λιγο με το αυτοκινητο αυτο κ αν κ πιστευω πως τελικα ειναι ακριβο αποτελει μαλλον την πιο ολοκληρωμενη προταση κυριως στο συνδιασμο εκτος κ εντος δρομου δυνατοτητων.. Εχω ομως μια απορια κ απευθυμαι σε εσας τους ειδικους.... Εφ'οσον εχει μονιμη τετρακινηση 47-53, το 50-50 απο το κλειδωμα του διαφορικου εχει σημαντικη διαφορα στα εκτος δρομου?? το ποσοστο δεν ειναι κ πολυ μεγαλο.. 3% εμπρος 7% πισω..δεν γνωριζω επισης αν το ποσοστο 47-53 ειναι μεταβαλομενο.. Παρακαλω οποιος γνωριζει να απαντησει..Ευχαριστω!

Πάντως εγώ ξέρω ότι είχε γίνει τεστ λειτουργίας τετρακίνησης στα περισσότερα suv στο autobild. Εκεί όλα τα αυτοκίνητα όταν είχαν και τους τρεις τροχούς στον αέρα περίμεναν από τα ηλεκτρονικά ώστε να φρενάρουν τους τροχούς στον αέρα και να δώσουν κίνηση στον μοναδικό που ήταν κάτω. Όλα όμως παρ’ όλες τις προδιαγραφές ακινητοποιήθηκαν. Μόνο στο δίλιτρο πεντάθυρο grand Vitara λειτούργησαν τα ηλεκτρονικά και το αυτοκίνητο έδωσε κίνηση σον τροχό το μοναδικό που είχε πρόσφυση και το αυτοκίνητο κινήθηκε. Όμως αυτά ισχύουν για το πεντάθυρο που δεν ξέρω αν έχει ίδια ηλεκτρονικά με το τρίθυρο που λογικά είναι κατώτερο. Επίσης το τρίθυρο δεν έχει κοντές, έχει το καζανάκι της εξάτμισης πολύ χαμηλά τοποθετημένο και βγαίνει από τη βάση του στα εκτός δρόμου κομμάτια, όπως λεν τα τεστ. Οπότε αν το θες για εκτός δρόμου πάρτε το πεντάθυρο και αυτό δεν χρειάζεται σίγουρα μπλοκέ πίσω ή μπροστά.
και το grand chrokee που εχει το quadra drive δινει σε εναν τροχο αν οι αλλοι τρεις ειναι χωρις προσφυση
Άβαταρ μέλους
ilka71
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 13 Μαρ 2008, 20:59

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες