Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΙΑ SORENTO DIESEL - NISSAN PATHFINDER DIESEL

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

ΚΙΑ SORENTO DIESEL - NISSAN PATHFINDER DIESEL

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 31 Ιαν 2007, 11:16

ΦΙΛΟΙ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ SITΕ.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ SUV ΜΕ ΚΟΝΤΑ DIESEL ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ MEXRI 40.000
ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΑ SORENTO (NEO) KAI PATHFINDER
ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΜΗ
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

Δημοσίευσηαπό donald » 31 Ιαν 2007, 14:41

Δεν υπάρχει γνώμη για το καινούργιο το SORENTO γιατί δεν έχουν γίνει ακόμα δοκιμές του.Σαν αμάξωμα και εσωτερικοί χώροι όμως που θα είναι τα ίδια, ως κάτοχος SORENTO δηλώνω απόλυτη ικανοποίηση.
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό saxovts » 31 Ιαν 2007, 14:55

και κατι αλλο,αν σε ενδιαφερει να πηγαινεις σε αρκετα κακοτραχηλους δρομους,να προτιμησεις το σασι να ειναι τυπου σκαλας για πιο πολυ αντοχη στο αμαξωμα.και νομιζω οτι το PATHFINDER εχει σασι τυπου σκαλας.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό donald » 31 Ιαν 2007, 15:12

saxovts έγραψε:και κατι αλλο,αν σε ενδιαφερει να πηγαινεις σε αρκετα κακοτραχηλους δρομους,να προτιμησεις το σασι να ειναι τυπου σκαλας για πιο πολυ αντοχη στο αμαξωμα.και νομιζω οτι το PATHFINDER εχει σασι τυπου σκαλας.


Και το Sorento :P
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Re: ΚΙΑ SORENTO DIESEL - NISSAN PATHFINDER DIESEL

Δημοσίευσηαπό sef » 01 Φεβ 2007, 11:49

giorgos-her έγραψε:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ SUV ΜΕ ΚΟΝΤΑ DIESEL ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ MEXRI 40.000

ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΜΗ


Nissan Terrano II 3.0 5d Diesel !!!!!!!!!
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό giorgos-her » 02 Φεβ 2007, 09:33

ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ PATHFINDER ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟ ΣΟΡΕΝΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ (ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΘΟΡΥΒΟ ΠΩΣ ΠΑΕΙ?) ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ PATHFINDER ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ (ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ X-TRAIL ME ΚΙΝΗΣΗ 2-Η ΠΙΣΩ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ).
ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΣΟΡΕΝΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ 12v ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ (ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ , ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΑΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ). ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗΣ ΔΕ ΘΑ ΔΩΣΩ 35000€ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ - ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΙΣΩΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ PATHFINDER ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ 7ΘΕΣΙΟ (ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΩΡΟΥΣ , ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 5).

ΕΠΙΣΕΙΣ, ΕΚΑΝΑ ΤΕΣΤ DRIVE ΤΟ CHEROKEE 2.8 DIESEL ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ (ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ)

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ...
(ΣΥΖΗΤΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ DIESEL)
Άβαταρ μέλους
giorgos-her
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 31 Ιαν 2007, 10:42
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτη

Δημοσίευσηαπό donald » 02 Φεβ 2007, 11:06

Τί θα πει θόρυβος :?: :?: :?:
Εγώ την κόρνα μου δεν ακούω όταν είμαι μέσα και όταν το πρωτοδιαπίστωσα νόμιζα ότι είχα βλάβη και στεναχωρέθηκα :oops:

Υ.Γ. Πολύτεκνη οικογένεια είστε: Να ξέρεις ότι αν έχεις πίσω δεύτερη σειρά καθισμάτων δεν έχεις αποθηκευτικό χώρο.Στο εξωτερικό (ΗΠΑ) προσφέρεται και το SORENTO με 7 θέσεις, αλλά στην Ελλάδα μάλλον δεν χρειάζεται γιατί έχω την εντύπωση ότι κουβαλάμε περισσότερα πράγματα από ότι χρειαζόμαστε :?
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 02 Φεβ 2007, 17:11

Το P@thfinder πιθανόν δεν περπάτησε τόσο, ίσως γιατί το κόστος του αγγίζει τα 40, που πιθανόν το κοινό στο οποίο απευθείνεται, να καταφευγει σε άλλα. Σε βενζίνη βγαίνει στα 4λιτρα άρα κάποιος θα πάει στο ντιζελ, οπότε οι δυο μεγάλες πόλεις το αποφευγουν. Αλήθεια έκανες test drive να μας πεις για τον θόρυβο?
Από τις εξωτερικές διαστάσεις το P@thfinder λογικά ειναι λίγο πιο άνετο (4,74 έναντι 4,56 μήκος και χώρο αποσκευών 515 έναντι 486 λίτρων του sorento) και σίγουρα έχει και έκδοση 5θέσια
Donald το δικό σας ειναι ντίζελ??
Για το cherokee το έχω οδηγήσει, πράγματι αρκετός ο θόρυβος, που όμως μειώνεται αν στάξεις περί τα 1500€ για ηχομόνωση :evil:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Φεβ 2007, 18:53

Η 4κίνηση του Pathfinder είναι σαν του Xtrail και όχι σαν του Navara!!??
Στο Xtrail αν δεν κάνω λάθος δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μπλοκάρισμα 50:50 για πολύ ώρα, έτσι δεν είναι?
Γίνεται ηλεκτρονικά με μπλοκάρισμα του πολύδισκου συμπλέκτη και πάνω από κάποια ταχύτητα απενεργοποιείται (?).
Στο Navara, αν δεν κάνω λάθος και πάλι, υπάρχει trasfer case και μπλοκάρει 50:50 την μετάδοση και μένει μπλοκαρισμένο μέχρι εσύ να το βγάλεις. Δεν υπάρχει βέβαια η δυνατότητα της εκ περιτροπής 4κίνησης (του στιλ σπινιάρω - δίνω κίνηση και στον άλλο άξονα) που έχει το Xtrail στη θέση auto.
Το Pathfinder τι από τα δύο έχει??
Πάντως το σίγουρο είναι ότι έχει πολύ καλό μοτερ και σαζμάν (6τάχυτο μηχανικό ή 5αρι αυτόματο - σειριακό).
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 02 Φεβ 2007, 19:15

Δεν ειναι όπως του xtrail. Έχει γραφτεί ότι μοιάζει. Υπάρχει περιστροφικός διακόπτης για αυτόματη τετρακίνηση, κλείδωμα 50-50 και αργά.
Επίσης βασίζεται στο ναβαρα με την διαφορά ότι έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια αντί άκαμπτο άξονα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Φεβ 2007, 19:32

Σαν του Navara δλδ με επιπλέον την αυτόματη 4κίνηση στην οποία φαντάζομαι ότι είναι βασικά πισωκίνητο και δίνει μπροστά όταν σπινάρει πίσω (?). Καθόλου άσχημα!!
Aυτό σημαίνει μάλλον ότι έχει και πολύδισκο συμπλέκτη (σαν του Xtrail) και tranfer case (σαν του Navara).
Αλήθεια ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να υπάρχει και επιλογή για ΜΟΝΟ 2κίνητο και για αυτόματη 4κίνηση. Γιατί να επιλέξει κάποιος 2κίνητο και όχι αυτόματη 4κίνηση (όπου πάλι 2κίνητο είναι)? Τι κερδίζει?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 03 Φεβ 2007, 08:00

Εϊχα διαβάσει ένα τεστ (στους 4Τ νομίζω) που ανέφερε ότι η επιλογή 2WD είναι στην ουσία άχρηστη. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Στην επιλογή Auto το σύστημα δίνει ένα ελάχιστο ποσοστό ροπής και στον πίσω άξονα (ανεξάρτητα από το αν έχει ή όχι πρόσφυση ο εμπρός άξονας). Αυτό φαίνεται από την εξαφάνιση κάθε υποστροφικής τάσης (σε στεγνό δρόμο με στροφές, παρατήρησα ότι το αυτοκίνητο στη θέση Auto έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά-δεν έχω ESP). Στις ευθείες της Εγνατίας οδού όμως κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται. Γυρνάς στο 2WD και σύμφωνα με τη Nissan έχεις οικονομία στο καύσιμο (που είναι ρε παιδιά, να τη δω και γω λίγο???)
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 03 Φεβ 2007, 12:23

Στο 2wd αυτό που κερδίζεις ειναι μια πολύ μικρή οικονομία (εγώδεν είδα καμιά διαφορά στην κατανάλωση). Προσωπικά κινούμαι με το auto.Οπως ειπώθηκε έχει καλύτερη συμπεριφορά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Φεβ 2007, 15:39

Στο Pathfinder βέβαια έχει περισσότερο νόημα το 2wd καθότι είναι πισωκίνητο και προσφέρεται για ατελείωτα μπαντιλίκια :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 03 Φεβ 2007, 17:21

Pajerinho έγραψε:Στο Pathfinder βέβαια έχει περισσότερο νόημα το 2wd καθότι είναι πισωκίνητο και προσφέρεται για ατελείωτα μπαντιλίκια :D

Και εγω με το sorento το ιδιο εχω να πιστοποιησω οσον αφορα Auto και 4 Locked.
Η διαφορα ειναι στα παντιλικια.Μιλαμε για πολυ παντιλικι βρε παιδι μου.
Αντε το πισωκινητο να δινει και λιγο λιγοτερη φθορα σε κεντρικο πολυδισκο συμπλεκτη.
Παντως εγω τελικα παρ'ολο που το εχω και σκετο πισωκινητο ,ολο με Auto παω.
Οταν μπω στο χωμα πισωκινητο,ξερεις γιατι :wink: :wink:
http://video.google.com/videoplay?docid ... ento&hl=en
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες