Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαλίδια μπρος-άξονας πίσω. Χρυσή τομή ή μήπως όχι?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Ψαλίδια μπρος - άξονας πίσω....

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 05 Νοέμ 2007, 01:09

Εγω πιστευω πως αν δεν εχεις δευτερο αμαξι η καλητερη αγορα ειναι ψαλιδια μπρος πισω αξονας αλλα με την προυποθεση να ειναι μαμα το αυτοκινητο χωρις μετατροπες, αν αρχισουν οι μετατροπες.....
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Re: Ψαλίδια μπρος - άξονας πίσω....

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 05 Νοέμ 2007, 01:36

iatros έγραψε:Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα.
Θα ξαναπώ πώς το θέμα είναι για ποιά χρήση το θές το αυτοκίνητο και θα ξαναπώ επίσης ότι επιμένω, ψαλίδια αλλά DISCO3 παντού. Και για τους δύσπιστους και για όσους όπως λέει και το σοφό γνωμικό του λαού μας "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες ένα βιντεάκι και πιστεύω να αλλάξετε γνώμη.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ

Το βιντεάκι περιμένουμε να το δούμε με αγωνία. Γνώμη όμως δεν πρόκειται ν' αλλάξουμε (τουλάχιστον σε ότι με αφορά), γιατί τα πράγματα είναι πολύ απλά. Τις διαδρομές που έχουν οι άξονες και πολύ περισσότερο αυτές που μπορούν να αποκτήσουν με κάποιες (όχι πολλές) βελτιώσεις, τα ψαλίδια δεν μπορούν με τίποτα.
Το μόνο που μπορεί να "αντικαταστήσει" κάπως τις διαδρομές είναι τα μπλοκέ μπροστά και πίσω. (Αυτή είναι η λογική που κινείται το νέο Pajero: ψαλίδια παντού, αλλά με μπλοκέ πίσω απ' τη μάνα του)

PS. Αυτό με τα κρεμαστάρια δεν το κατάλαβα....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Νοέμ 2007, 15:45

vagelis έγραψε:Οι αξονες ειναι πολυ πιο ψηλα και μεπολυ μεγαλυτερες αντοχες στο σπρωξιμο της λασπης.
Σε μερικα δε βιταρα ετσι και τα ζορισεις μπροστα σπανε και το καβουκι κατι που δεν συμβαινει ποτε σε αξονα,πριν λιγες μερες ειχαμε τετοιο ατυχημα στην ΕΥΔΑΠ με ενα V6.


Επείδή εσπρωξε λάσπη εσπασε το καβούκι? Εσπασε κάτι απο μέσα ή η ζημια ξεκίνησε απο έξω λόγω επαφής?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 05 Νοέμ 2007, 16:34

Καποια Vitara τα Ισπανικα συγκεκριμενα μπροστα το καβουκι ειναι της πλακας και γιαυτο σπαει το Japan ομως δεν παθαινει τιποτα. Αλλα αμα τωρα πας κ σκασης με δυναμη μεσα σε λασπη ειτε αξονα εχεις μπροστα ειτε ψαλιδια θα παθης ζημια.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Νοέμ 2007, 16:43

στο βιταρα μερικες φορες ραγιζε το καβουκι απο την πολυ πιεση-ζορι.στο gv τα μαστορια της σουζουκι βαλανε μια "ασφαλεια"που λειτουργει με την πιεση-υποπιεση για να μην εχουμε ραγισματα απο το πολυ το ζορι.τωρα δεν ξερω αν σε αυτην την περιπτωση εσπασε απο ζορι η απο επαφη.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Νοέμ 2007, 16:47

καλοι και οι αξονες αλλα να μην ξεχναμε οτι πολλα οχηματα κατασκευασμενα για 100%χρηση εκτος δρομου φερουν ψαλιδια σε συνδιασμο με μειωτηρες στους τροχους.δεν μιλαω για custom κατασκευες αλλα για οχηματα στρατιωτικης χρησης(συχγρονα).ας ελπισω να μου δωσουν μια φωτο απο κατι που εχω δει να την δημοσιευσω να την σχολιασουμε ολοι μαζι.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Νοέμ 2007, 17:31

Ρε παιδιά οι τεράστιες διαδρομές που έχουν κάποια οχήματα με άξονες έχουν νόημα? Απο τη στιγμή που κρεμάει ο άξονας και το ελατήριο ελευθερώνεται η έλξη που μπορεί να μας προσφέρει ο τροχός είναι μόνο απο το βάρος του άξονα αρα μικρή. Ενα μπλοκέ πιστεύω θα βοηθούσε περισσότερο κι ας μην είχε επαφή ο ένας τροχός. Απο την άλλη η μόνη χρησιμότητα που βλέπω εγώ στις ΠΟΛΥ μεγάλες διαδρομές είναι η μείωση τις κλήσης. Εκει βοηθάει ή και πάλι έχουμε μόνο "μάτι" ?
Μιλάω για χρήση εκτος αγώνων αλλα σε δύσκολα σημεία. Στους αγώνες πρέπει να περνάς με την πρώτη αλλιως έχασες. Αλλα στο ίδιο κομμάτι εκτός αγώνα αν κρεμάσεις κάνεις λίγο πίσω, βάζεις το μπλοκε και όλα αυτα χαλαρά και με χαμόγελο για να μην πάθεις ζημιά χωρίς λόγο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 05 Νοέμ 2007, 19:06

Με τους αξονες εχεις το κεντρο βαρους χαμηλα οταν εχεις κρεμασματα εννο με τα ψαλιδια το κεντρο βαρους μενει στο ιδιο σημειο.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 05 Νοέμ 2007, 21:33

Τι ειναι το κεντρο βαρους..? Ασανσερ? :lol:
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Νοέμ 2007, 23:52

Φαντάζομαι οτι ο άξονας θα ζυγίζει περίπου 100 κιλα. Τα 50 απο αυτά (αυτα που πατάνε κάτω) είτε ψαλίδια είτε άξονα είναι στο ίδιο σημείο. Απο την άλλη πλευρά του οχήματος έχουμε αλλα 50 κιλά τα οποία θα βρίσκονται κατα μέσω όρο 20 πόντους πιο κάτω. Διαφορά υπάρχει αλλα δεν είναι και τόσο σοβαρή.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron