Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψαλίδια μπρος-άξονας πίσω. Χρυσή τομή ή μήπως όχι?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Οκτ 2007, 08:22

Ενας απο τους λογους που αγορασα και το δευτερο αυτοκινητο μου με αξονες ειναι γιατι σε μια παχια λασπη ειχα μπροστα μου ενα ντισκο 3 και ειδα πως εσερνε τα ψαλιδια που ειχαν μπουκωσει απο την λασπη ,κοινως ειχαν γινει λασποφρενα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 10:26

Καλά τα λένε ο Zool και ο Iatros. Ανάλογα με τη χρήση μπορεί και τα ψαλίδια να είναι υπερικανοποιητικά για το εκτός δρόμου που ζητάει κάποιος. Επίσης πολλοί είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και ούτε που ξέρουν αν έχουν ψαλίδια ή άξονες και ποια η διαφορά.
Αλλά νομίζω ότι εκεί που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι στη στροφή των κατασκευαστών προς τα ψαλίδια και που οφείλεται αυτό. Και για να μιλήσω με παράδειγμα, γιατί το Disco II είχε άξονα μπρος-πίσω, ενώ το Disco III έχει παντού ψαλίδια? Μη μου πείτε ότι το ένα είναι για trial και το άλλο για βόλτες σε χωματόδρομους. Μιλάμε για το ίδιο αμάξι που αντικαταστάθηκε και στοχεύει πάνω κάτω στο ίδιο target group.
Επίσης αν και δεν έχω εμπειρία από μεγάλα αξονάτα (μόνο Jimny έχω οδηγήσει) συμφωνώ με τον vagelis ότι υπάρχουν αξονάτα με πολύ καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο. Ποιος ο λόγος επομένως να βάζουν ψαλίδια στα καινούργια και να περιορίσουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες τους και να στερούν τη δυνατότητα (απ' τους λίγους έστω) που θέλουν να το βελτιώσουν? (όχι απαραίτητα για αγώνες, αλλά για να πηγαίνουν τις βόλτες τους με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια). Μήπως υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως πχ. το κόστος ή το βάρος των αξόνων? Μήπως είναι και θέμα marketing και πρέπει να γράφει στην ούγια "ανεξάρτητη ανάρτηση" για να πουλήσει?
Περιμένω τη γνώμη σας.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Οκτ 2007, 13:08

Pajerinho έγραψε:Καλά τα λένε ο Zool και ο Iatros. Ανάλογα με τη χρήση μπορεί και τα ψαλίδια να είναι υπερικανοποιητικά για το εκτός δρόμου που ζητάει κάποιος. Επίσης πολλοί είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και ούτε που ξέρουν αν έχουν ψαλίδια ή άξονες και ποια η διαφορά.
Αλλά νομίζω ότι εκεί που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι στη στροφή των κατασκευαστών προς τα ψαλίδια και που οφείλεται αυτό. Και για να μιλήσω με παράδειγμα, γιατί το Disco II είχε άξονα μπρος-πίσω, ενώ το Disco III έχει παντού ψαλίδια? Μη μου πείτε ότι το ένα είναι για trial και το άλλο για βόλτες σε χωματόδρομους. Μιλάμε για το ίδιο αμάξι που αντικαταστάθηκε και στοχεύει πάνω κάτω στο ίδιο target group.
Επίσης αν και δεν έχω εμπειρία από μεγάλα αξονάτα (μόνο Jimny έχω οδηγήσει) συμφωνώ με τον vagelis ότι υπάρχουν αξονάτα με πολύ καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο. Ποιος ο λόγος επομένως να βάζουν ψαλίδια στα καινούργια και να περιορίσουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες τους και να στερούν τη δυνατότητα (απ' τους λίγους έστω) που θέλουν να το βελτιώσουν? (όχι απαραίτητα για αγώνες, αλλά για να πηγαίνουν τις βόλτες τους με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια). Μήπως υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως πχ. το κόστος ή το βάρος των αξόνων? Μήπως είναι και θέμα marketing και πρέπει να γράφει στην ούγια "ανεξάρτητη ανάρτηση" για να πουλήσει?
Περιμένω τη γνώμη σας.


Ακριβως ετσι,θεμα μαρκετινγκ,ποιος θα ασχολειθει τωρα με μερικους τρελαμενους; αυτοι δεν κανουν ταμια.Το τετρακινητο εγινε μοδα και ετσι το βλεπουν τα εργοστασια,οι μισες πελατισες μου εχουν τετρακινητα HRV,HRC,Terios,RAV κλπ,αναθεμα αν εχουν μπει ποτε σε χωμα και φυσικα ουτε να φανταστεις οτι υπαρχει ποτε περιπτωση να αγορασουν Defender η G, πλην ομως αυτο ειναι το μεγαλο αγοραστικο κοινο και αυτο ενδιαφερει τις εταιρειες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 31 Οκτ 2007, 15:40

Pajerinho όπως και να εχει το πραγμα οι αξονες δεν πρόκειται ποτε να φτασουν τα ψαλιδια σε θεμα οδικης συμπεριφορας και ανεσης,όπως και τα ψαλιδια δεν μπορουν να φτασουν τους αξονες σε extreme βελτιωσεις για σκληρο off road.

Όπως προειπα και το επανέλαβαν και αλλοι συνομιλητές πρεπει να διαχωρίσουμε τις κατηγορίες στην τετρακινιση σε νορμαλ με καποιες αυξημενες δυνατοτητες και στο σκληρο και αγωνιστικο off road.
Άλλες οι αναγκες και οι απαιτήσεις στην πρωτη περίπτωση και άλλες στην άλλη.

Στην πρωτη περίπτωση ανηκει η πλειοψηφια του κοσμου και γιαυτο και οι εταιριες πλασάρουν στην αγορα τετρακινητα που προσπαθουν να ικανοποιησουν τις αναγκες του κοσμου αυτου ,να εχει ένα τζιπ που να μην τον προδωσει σε μια εκρομη off αλλα και να μην τον ταλαιπωρεί στο on road.
Tα οχηματα αυτά τεινουν να ξεφυγουν από τους αξονες γιατι για την χρηση που προορίζονται τα ψαλιδια κανουν πολύ καλα την δουλεια τους και στον δρομο(οπου περνουν το περισσοτερο καιρο) είναι πολύ καλυτερα.Αν μερικα απο αυτά δεχοντε και καποιες βελτιωσεις (που υπαρχουν τετοια) τοτε είναι ακομα πιο ολοκληρωμενα και ικανοποιουν καποιους με περισσότερες ανησυχίες.

Στην δευτερη περιπτωση τα πραγματα είναι πιο απαιτητικά ,ακομα και αν παρει καποιος αυτοκινητο κατασκευασμενο από την μανα του με σκοπο να το χωνει σε σκληρό off road,είναι μονοδρομος να ριξει αρκετα χρηματα για να το βελτιωσει.
Βελτιώνοντας το όμως για καλυτερα αποτελεσματα στο off road απομακρύνεται από την ανεση και την ασφαλεια στο on road σε σημειο που πολλες φορες να είναι τραγικες οι καταστασεις.
Φυσικα σε αυτην την περιπτωση οι αξονες είναι οι πλεον ενδεδειγμένοι,όμως το καταναλωτικο κοινο ειναι ελαχιστο.

Ετσι οι εταιριες η μια πισω από την άλλη,ακομα και αυτές μα μακροχονη παραδοση στα τετρακινητα όπως jeep,LR,Mercedes κ.α. εγκαταλείπουν του αξονες και χρησιμοποιούν πλεον ψαλιδια, διατηρώντας στην γκαμα των μοντέλων τους έναν τυπο αυτοκινητου με αξονες για να καλύψουν και τους πιο απαιτητικούς του off road.
Βέβαια υπαρχουν και οι πιο ρομαντικοι οπου αυτοι θελουν να παρουν ένα τετρακίνητο με αξονες κάνοντας τον συμβιβασμό με τις ατέλειες του αρκει να νιωθουν πως εχουν την προοπτική να το μεταμορφωσουν καποια μερα σε off road monster και ας μην το κανουν ποτε στην τελικη. Δεκτον και αυτό.

Η απαντηση στο ερωτημα σου Pajerinho είναι ότι η χρυση τομη δεν αφορα τον τύπο της αναρτησης, αλλα το ταίριασμα των αναγκων και επιθυμιών του καθενός με τις ικανοτητες καποιου αυτ/του.
Οι εταιρίες ολο και περισσότερο θα μεταπίπτουν στα ψαλιδια και θα υπαρχουν λιγα τετρακινητα με αξονες για να κρατουν τις παραδόσεις και να τα θαυμάζουμε εμεις στους αγωνες και τις επιδείξεις.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό fatman » 31 Οκτ 2007, 16:28

Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό diamond » 31 Οκτ 2007, 18:06

Το θέμα έχει καλυφθεί ειδικά με την τοποθέτηση του Zool.
Υπάρχει βέβαια και μια άλλη παράμετρος που αλλάζει το τοπίο και που δεν έχει αναφερθεί στον τίτλο αλλά έχει αναφερθεί εμμέσως στις απαντήσεις.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα και συνεκτικοί συμπλέκτες ή μηχανικά transfer case ή /και κεντρικό διαφορικό.
Ολα τα SUVοειδή παίζουν με ηλεκτρονικά αλλά καλύπτουν τις ανάγκες του off-road ως μέσο (βλέπε RAV, Maverick, κλπ) Τα πιο γνήσια όμως έχουν κεντρικά ή transfer case και κατά περίπτωση ηλεκτρονικά βοηθήματα και παίζουν και στις δύο κατηγορίες μέσο ή αυτοσκοπός
Βέβαια όταν μιλάμε για αυτοσκοπό η βελτίωση είναι δεδομένη.
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 18:47

Διαφωνώ ότι υπάρχουν μόνο 2 βασικές κατηγορίες, αυτοί που χρησιμοποιούν το off road ως μέσον και αυτοί που το χρησιμοποιούν ως αυτοσκοπό.
Υπάρχουμε και εμείς που το χρησιμοποιούμε βασικά ως μέσον, αλλά θέλουμε να δοκιμάσουμε και ένα δύσκολο πέρασμα. 'Η δε θέλουμε να γυρίσουμε πίσω αν βρούμε ένα βαθύ νεροφάγωμα. Ή θέλουμε να δοκιμάσουμε να πάμε και από μία εντελώς off διαδρομή και όχι μόνο από χωματόδρομο (πάντα με σεβασμό στη φύση).
Και φυσικά θέλουμε να ταξιδεύουμε άνετα και με ασφάλεια στην εθνική και να κινούμαστε με το ίδιο αμάξι κάθε μέρα στην πόλη. Μια ενδιάμεση κατάσταση δηλαδή. Κάτι σα να λέμε ψαλίδια μπροστά - άξονας πίσω :P
Δε λέω ίσως να συμβιβαζόμαστε και μ' ένα καλό ψαλιδάτο (όπως το LR3 ή το Pajero για παράδειγμα) αλλά εμένα θα μου έκανε πχ. καλύτερα ένα grand cherokee (το παλιό) ή ένα disco (πάλι το παλιό). Να έχω και τη δυνατότητα άμα μου την βαρέσει κάποια στιγμή στο μέλλον να το κάνω τούμπανο ρε αδερφέ. Δυστυχώς όμως τέτοια αμάξια δε βρίσκεις πλέον :(

PS. Α.... εννοείται ότι τα δύο παραπάνω θα τα έπαιρνα μόνο αν ήταν Ιαπωνέζικα :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 31 Οκτ 2007, 21:07

fatman έγραψε:Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??


Ο ¨μονοδρομος κτλ¨ αναφερεται στην δευτερη περιπτωση του σκληρου off road και το trial.
Εσυ απ΄οτι καταλαβα ανηκεις στους ρομαντικους που εξηγω λιγο παρακατω. :wink:
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό diamond » 01 Νοέμ 2007, 11:40

Pajerinho έγραψε:Διαφωνώ ότι υπάρχουν μόνο 2 βασικές κατηγορίες, αυτοί που χρησιμοποιούν το off road ως μέσον και αυτοί που το χρησιμοποιούν ως αυτοσκοπό.
Υπάρχουμε και εμείς που το χρησιμοποιούμε βασικά ως μέσον, αλλά θέλουμε να δοκιμάσουμε και ένα δύσκολο πέρασμα. 'Η δε θέλουμε να γυρίσουμε πίσω αν βρούμε ένα βαθύ νεροφάγωμα. Ή θέλουμε να δοκιμάσουμε να πάμε και από μία εντελώς off διαδρομή και όχι μόνο από χωματόδρομο (πάντα με σεβασμό στη φύση).
Και φυσικά θέλουμε να ταξιδεύουμε άνετα και με ασφάλεια στην εθνική και να κινούμαστε με το ίδιο αμάξι κάθε μέρα στην πόλη. Μια ενδιάμεση κατάσταση δηλαδή. Κάτι σα να λέμε ψαλίδια μπροστά - άξονας πίσω :P
Δε λέω ίσως να συμβιβαζόμαστε και μ' ένα καλό ψαλιδάτο (όπως το LR3 ή το Pajero για παράδειγμα) αλλά εμένα θα μου έκανε πχ. καλύτερα ένα grand cherokee (το παλιό) ή ένα disco (πάλι το παλιό). Να έχω και τη δυνατότητα άμα μου την βαρέσει κάποια στιγμή στο μέλλον να το κάνω τούμπανο ρε αδερφέ. Δυστυχώς όμως τέτοια αμάξια δε βρίσκεις πλέον :(

PS. Α.... εννοείται ότι τα δύο παραπάνω θα τα έπαιρνα μόνο αν ήταν Ιαπωνέζικα :D


Και εγώ σε αυτή τη κατηγορία ανήκω αλλά πιστέυω ότι ο Zool αυτήν εννοούσε όταν μίλαγε για μέσο. Για αυτό και πήρα το Cherokee (μιας και δεν υπήρχαν φράγκα για το Grand των '90)

Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς (είτε είσαι αυτοκινητοβιομηχανία είτε αγοραστής) οπότε ρίχνεις το βάρος σου εκεί που πιστεύεις ότι θα κινηθείς περισσότερο.
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ZooL » 01 Νοέμ 2007, 13:28

Μα, για αυτές τις περιπτώσεις μιλάω κι εγώ, αν ξαναδιαβάσεις το post μου νομίζω θα φανεί.

Και σ' αυτήν την κατηγορία ανήκω κι εγώ ο ίδιος άλλωστε, όπως και οι περισσότεροι θα έλεγα από τους αναγνώστες αυτού εδώ του forum:
Και τα δύσκολα περάσματά μας τα δοκιμάζουμε, και στα βαθιά νεροφαγώματα προσπαθούμε, και με τις αναρτήσεις μας "ψαχνόμαστε" για να πάρουμε το κάτι παραπάνω, και με τα λάστιχα ή τις σχέσεις μετάδοσης, κλπ κλπ.

Νομίζω όμως πως όλα αυτά τα κάνουμε στο πλαίσιο μιας "καλύτερης προετοιμασίας", μιας εκπαίδευσης, μιας διαδικασίας άντλησης γνώσης και εμπειρίας, που σκοπό θα έχει να χρησιμοποιηθεί για να μας φέρει πιο κοντά (ή πιο εύκολα) στον κατεξοχήν στόχο: το "κάπου αλλού", όπου θα αδειάσουμε το μυαλό μας... και όχι στο αν το RTI μας είναι τελικά 432 ή 580.

Όσο για τον συμβιβασμό που λέει ο diamond, συμφωνώ πως αυτός είναι δεδομένος. Και αφορά όλους και σε όλα τα επίπεδα - ακόμη και στην περίπτωση του "αυτοσκοπού": από το να κάνεις το καθημερινό σου αυτοκίνητο τούμπανο, μέχρι να "στήσεις" το αγωνιστικό σου τετρακίνητο για αγώνα trial αντί για αγώνα raid (εκεί να δεις συμβιβασμούς...).

Και έχω την αίσθηση πως για κάθε έναν "σκληροπυρηνικό" που θέλει οπωσδήποτε 2 (ή και περισσότερους ;)) άξονες στο όχημα του, υπάρχουν δεκαπλάσιοι άνθρωποι που είναι συμφιλιωμένοι με τον καθημερινό τους συμβιβασμό για ένα τετρακίνητο που θα είναι και daily driver και εργαλείο φυγής ταυτόχρονα.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 01 Νοέμ 2007, 16:04

ST-pinin έγραψε:
fatman έγραψε:Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??


Ο ¨μονοδρομος κτλ¨ αναφερεται στην δευτερη περιπτωση του σκληρου off road και το trial.
Εσυ απ΄οτι καταλαβα ανηκεις στους ρομαντικους που εξηγω λιγο παρακατω. :wink:

φιλαρα st-pinin εσυ ποτε θα γινεις λιγο ρομαντικος? :wink:
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό cousto » 01 Νοέμ 2007, 17:12

vagelis έγραψε:Ενας απο τους λογους που αγορασα και το δευτερο αυτοκινητο μου με αξονες ειναι γιατι σε μια παχια λασπη ειχα μπροστα μου ενα ντισκο 3 και ειδα πως εσερνε τα ψαλιδια που ειχαν μπουκωσει απο την λασπη ,κοινως ειχαν γινει λασποφρενα.

Βαγγελη οι αξονες δεν γινονται λασποφρενα? Τα ψαλιδια ερχονται διαγωνια απο πανω και στις ακρες ενω ο αξονας ειναι οριζοντιος στη μεση του τροχου μεχρι τον απεναντι τροχο, ασε που εχει και στο κεντρο ολοκληρο καβουκι να μαζευει λασπη...
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Νοέμ 2007, 18:39

Οι αξονες ειναι πολυ πιο ψηλα και μεπολυ μεγαλυτερες αντοχες στο σπρωξιμο της λασπης.
Σε μερικα δε βιταρα ετσι και τα ζορισεις μπροστα σπανε και το καβουκι κατι που δεν συμβαινει ποτε σε αξονα,πριν λιγες μερες ειχαμε τετοιο ατυχημα στην ΕΥΔΑΠ με ενα V6.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: Αφού λοιπόν το έχουμε πιάσει όλοι φιλοσοφικά το θέμα...

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 01 Νοέμ 2007, 21:35

KON.GV1,6 έγραψε:
ST-pinin έγραψε:
fatman έγραψε:Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??


Ο ¨μονοδρομος κτλ¨ αναφερεται στην δευτερη περιπτωση του σκληρου off road και το trial.
Εσυ απ΄οτι καταλαβα ανηκεις στους ρομαντικους που εξηγω λιγο παρακατω. :wink:

φιλαρα st-pinin εσυ ποτε θα γινεις λιγο ρομαντικος? :wink:


Μολις πιασω το τζοκερ............... :lol:
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Ψαλίδια μπρος - άξονας πίσω....

Δημοσίευσηαπό iatros » 05 Νοέμ 2007, 00:49

Αγαπητοί μου φίλοι καλησπέρα.
Θα ξαναπώ πώς το θέμα είναι για ποιά χρήση το θές το αυτοκίνητο και θα ξαναπώ επίσης ότι επιμένω, ψαλίδια αλλά DISCO3 παντού. Και για τους δύσπιστους και για όσους όπως λέει και το σοφό γνωμικό του λαού μας "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες ένα βιντεάκι και πιστεύω να αλλάξετε γνώμη.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες