Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Test Ride Husaberg 2003



Με επιτυχία διεξήχθη το test ride Husaberg 2003 που οργανώθηκε το Σαββατοκύριακο 18-19 Ιανουαρίου στην πίστα supermotard στην Πάτρα. Το off road ήταν χορηγός επικοινωνίας και ήταν εκεί για να σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.




Με καιρό να το πάει προς βροχή ξεκινήσαμε από την Αθήνα νωρίς το πρωί του Σαββάτου, με τον εξοπλισμό μας για την παρουσίαση των νέων μοντέλων Husaberg. Ευτυχώς δεν έριξε σταγόνα. Όλη η ομάδα της Ελληνικής αντιπροσωπείας ήταν εκεί φιλοξενούμενη του τοπικού αντιπροσώπου και οργανωτή Θανάση Αργυρόπουλου.

Ο Θ. Αργυρόπουλος και ο Χ. Τασούλης ήταν κοντά σε όλους τους ενδιαφερόμενους με συμβουλές και πάντα πρόθυμοι να λύσουν κάθε απορία. Η εκδήλωση είχε μεγάλο ενδιαφέρων και εκτός από τους Πατρινούς, πολλοί ήταν οι Αθηναίοι που κάνανε τη βόλτα μέχρι τη Πάτρα, για να έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα Husaberg.

Όντας νωρίς ακόμη (9.30) είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Χρήστο Τασούλη και να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα με την ησυχία μας.

Φυσικά ξεκινήσαμε με τα μοντέλα enduro σε μια έξυπνα σχεδιασμένη τεχνική διαδρομή δίπλα στην πίστα καρτ με γλιστερό γρασίδι, ελιές πλαγίες και μονοπάτι.

F400e το «μικρό» της παρέας.
Εύκολο ξεκίνημα, απόλυτος συμπλέκτης και…. παιχνιδάκι, ιδανικό για δύσκολα τεχνικά μονοπάτια, όπου δε θα σε κουράσει και φυσικά θα σου προσφέρει τα πάντα με τον τετράχρονο κινητήρα του και το ατού της επιλογής χάρτη ανάφλεξης (DFCTM 2 Step) για ροπή χαμηλά ή δύναμη ψηλά για τα ανοιχτά κομμάτια.
Χρησιμοποιώντας το ίδιο πλαίσιο με τα μεγάλα αδελφάκια του θα προσφέρει ευχαρίστηση χωρίς να κουράσει.
 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ
399cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
92.0 x 60.1 mm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
12.0:1
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος. Ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος, τέσσερις βαλβίδες.
Αντικραδασμικός άξονας για εξομάλυνση κραδασμών και γυροσκοπικών δυνάμεων.
Ξεχωριστό διαμέρισμα στον κύλινδρο προσφέρει ψύξη και στο λάδι.
Επικάλυψη κυλίνδρου με χαμηλής τριβής, thermal plasma spray.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Μίζα και μανιβέλα
ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ
Αυτόματος σε εκκεντροφόρο, μανιβέλα και χειροκίνητος
ΛΙΠΑΝΣΗ
Αντλία λαδιού Orbit και reed. Επιπρόσθετη πίεση στο ρουλεμάν της μπιέλας και στα κοκοράκια των βαλβίδων.
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Micro filter και σίτα
ΑΝΑΦΛΕΞΗ
SEM και ηλεκτρονική DFC™ Dynamic Force Control A 2-step με διπλή καμπύλη ανάφλεξης, διακόπτης επιλογής στο τιμόνι.
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
12 V/70+70 W
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
Καρμπυρατέρ Dellorto ø 38 mm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
6 ταχύτητες
ΕΞΑΤΜΙΣΗ
2 σε 1 ανοξείδωτη / αλουμινίου

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ
Upside-down ø 48-295 mm / WP MXMA 4860 Husaberg-E
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ
PDS - Progressive Damping System 320 mm / WP 5018-E
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
BREMBO twin piston floating caliper / ø 260 mm disc
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ
BREMBO single piston floating caliper / ø 220 mm disc
ΕΛΑΣΤΙΚΑ / ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣ
MICHELIN 90/90-21” / EXCEL 1.60x21"
ΕΛΑΣΤΙΚΑ / ΤΡΟΧΟΣ ΠΙΣΩ
MICHELIN 140/80-18” / EXCEL 2.15x18"
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ
1490 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
930 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
9 λίτρα
ΒΑΡΟΣ ΚΕΝΗ
110 κιλά


F501e το «εργαλείο».
Μούρλια…. Ο κινητήρας έχει τη δύναμη που χρειάζεται έτσι ώστε να μπορείς να κλείνεις το γκάζι πού και πού και να ευχαριστιέσαι με ατελείωτες υπερστροφές ισχύος, όταν τα χώνεις χοντρά. Εδώ το μαγικό κουμπάκι αλλαγής απόδοσης είναι όλα τα λεφτά. Ροπή για να ξηλώσετε ότι υπάρχει κάτω από τον τροχό και να σας βοηθήσει, σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη να «βγείτε» από κάθε δύσκολο, λασπερό μονοπάτι.
Αναρτήσεις, απλά τέλειες και καλορυθμισμένες από το χέρι του Τασούλη, δε πιστεύεις τη πράγματα που σου επιτρέπουν να κάνεις: Γλιστερή, λασπωμένη κατηφορική αριστερή με βρεμένο γρασίδι; Ρίχτω κάτω, μούρη μέσα, θα γλιστρήσει καμιά 10 – 15 πόντους, άλλα …. Θαύμα είσαι πάνω στη μηχανή και κοιτάς το επόμενο εμπόδιο: Πλαγία, πάλι με βρεγμένο γρασίδι; Κανένα πρόβλημα, απλώς κοίτα την έξοδο και άνοιξε το γκάζι, τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει το berg. Τι; Ανηφορική αριστερή, κλειστή στο μονοπάτι; Δώσε γκάζι να φύγουμε….
Παιχνιδάκι παντού που φυσικά θα δείξει τα δόντια του σε κάθε δυσκολία και θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ
501cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
95.0 x 70.7 mm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
11.8:1
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος. Ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος, τέσσερις βαλβίδες.
Αντικραδασμικός άξονας για εξομάλυνση κραδασμών και γυροσκοπικών δυνάμεων.
Ξεχωριστό διαμέρισμα στον κύλινδρο προσφέρει ψύξη και στο λάδι.
Επικάλυψη κυλίνδρου με χαμηλής τριβής, thermal plasma spray.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Μίζα και μανιβέλα
ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ
Αυτόματος σε εκκεντροφόρο, μανιβέλα και χειροκίνητος
ΛΙΠΑΝΣΗ
Αντλία λαδιού Orbit και reed. Επιπρόσθετη πίεση στο ρουλεμάν της μπιέλας και στα κοκοράκια των βαλβίδων.
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Micro filter και σίτα
ΑΝΑΦΛΕΞΗ
SEM και ηλεκτρονική DFC™ Dynamic Force Control A 2-step με διπλή καμπύλη ανάφλεξης, διακόπτης επιλογής στο τιμόνι.
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
12 V/70+70 W
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
Καρμπυρατέρ Dellorto ø 40 mm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
6 ταχύτητες
ΕΞΑΤΜΙΣΗ
2 σε 1 ανοξείδωτη / αλουμινίου

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ
Upside-down ø 48-295 mm / WP MXMA 4860 Husaberg-E
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ
PDS - Progressive Damping System 320 mm / WP 5018-E
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
BREMBO twin piston floating caliper / ø 260 mm disc
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ
BREMBO single piston floating caliper / ø 220 mm disc
ΕΛΑΣΤΙΚΑ / ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣ
MICHELIN 90/90-21” / EXCEL 1.60x21"
ΕΛΑΣΤΙΚΑ / ΤΡΟΧΟΣ ΠΙΣΩ
MICHELIN 140/80-18” / EXCEL 2.15x18"
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ
1490 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
930 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
9 λίτρα
ΒΑΡΟΣ ΚΕΝΗ
111 κιλά


Μαρσπιέ συνοδηγού σε Husaberg; Το είδαμε και αυτό!
Στο νέο μοντέλο supermotard 2003 black edition. Ένα berg πολιτισμένο για αξιόπιστη καθημερινή χρήση και κανά αγώνα motard το Σαββατοκύριακο. Το νέο μοντέλο ουσιαστικά έχει βελτιώσεις που βοηθούν την παρατεταμένη καθημερινή χρήση με αλλαγές που εντοπίζονται κυρίως στο σύστημα λίπανσης και στην έδραση των εκκεντροφόρων. Μικρότερη χρησιμότητα του διακόπτη ελέγχου ανάφλεξης εδώ, μια και στην ασφάλτινη χρήση, ουσιαστικά χρησιμοποιείς συνέχεια τη θέση «δύναμη ψηλά» και τι δύναμη….
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις τέρμα το γκάζι με οποιαδήποτε ταχύτητα για να νιώσεις το ελάφρωμα του τιμονιού. Φρένα; Μετά από παρατεταμένη χρήση και με κέφι για μεγάλες ταχύτητες, δε δείξανε το παραμικρό στην ομολογουμένως μεγάλη ταλαιπωρία, του συνεχούς φρεναρίσματος και μάλιστα όχι μόνο από ένα οδηγό, άλλα από πολλούς θεοπάλαβους με ψυχολογία για πολύ γκάζι στην άσφαλτο. Φώτα, κοντέρ, φλας, μαρσπιέ συνοδηγού, μίζα και τα αγωνιστικά εργαλεία στο ευρύ κοινό λοιπόν με την έκδοση 2003 Black Edition.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ
644cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
100 x 82.0 mm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
12.2:1
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος. Ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος, τέσσερις βαλβίδες.
Αντικραδασμικός άξονας για εξομάλυνση κραδασμών και γυροσκοπικών δυνάμεων.
Ξεχωριστό διαμέρισμα στον κύλινδρο προσφέρει ψύξη και στο λάδι.
Επικάλυψη κυλίνδρου με χαμηλής τριβής, thermal plasma spray.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Μίζα και μανιβέλα
ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ
Αυτόματος σε εκκεντροφόρο, μανιβέλα και χειροκίνητος
ΛΙΠΑΝΣΗ
Αντλία λαδιού Orbit και reed. Επιπρόσθετη πίεση στο ρουλεμάν της μπιέλας και στα κοκοράκια των βαλβίδων.
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
Micro filter και σίτα
ΑΝΑΦΛΕΞΗ
SEM και ηλεκτρονική DFC™ Dynamic Force Control A 2-step με διπλή καμπύλη ανάφλεξης, διακόπτης επιλογής στο τιμόνι.
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
12 V/70+70 W
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
Καρμπυρατέρ Dellorto ø 40 mm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
6 ταχύτητες
ΕΞΑΤΜΙΣΗ
2 σε 1 ανοξείδωτη / αλουμινίου

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ
Upside-down ø 48-260 mm / WP MXMA 4860 Husaberg-S
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ
PDS - Progressive Damping System 287 mm / WP 5018-S
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
BERINGER four piston caliper / ø 310 mm floating disc
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ
BREMBO single piston floating caliper / ø 220 mm disc
ΕΛΑΣΤΙΚΑ / ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣ
MICHELIN 120/60-17” / BEHR 3.50x17"
ΕΛΑΣΤΙΚΑ / ΤΡΟΧΟΣ ΠΙΣΩ
MICHELIN 150/60-17” / BEHR 4.25x17"
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ
1490 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
870 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
9 λίτρα
ΒΑΡΟΣ ΚΕΝΗ
114 κιλά


Με τόσα μοντέλα να κυκλοφορούν στην αγορά θα έπρεπε και άλλες αντιπροσωπείες να ακολουθούν το παράδειγμα της Husaberg και να δίνουν την ευκαιρία να οδηγήσει κάποιος τα μηχανάκι σε πραγματικές συνθήκες.

Δείτε το site της Husaberg

Διαβάστε την συνέντευξή του Χ. Τασούλη στο Off-road





































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024602 seconds. ]