| |
9 Ιανουαρίου 2007: El Rachidia –
Quarzazate
Απλή
96 χλμ – Ειδική 405 χλμ – Απλή 178 χλμ – Σύνολο
679 χλμ
Η τέταρτη μέρα του αγώνα σημαδεύτηκε από το μοιραίο δυστύχημα του
Νοτιαφρικανού Elmer Symons.
Ο περσινός νικητής, Marc Coma,
προσθέτει άλλη μια ειδική στο palmares του.
Επιστροφή του Jean-Louis Schlesser στις
νίκες.
O Chagin σταθερά στην κορυφή
των φορτηγών.
Μοτοσυκλέτες
Πένθος χτυπά και πάλι την οικογένεια των Rally Raid...
Στις 9:16 το πρωί, η οργάνωση έλαβε σήμα κινδύνου από το Iritrack της
μοτοσυκλέτας του Elmer Symons.
Οκτώ λεπτά αργότερα το ελικόπτερο της οργάνωσης, μετέβη στο 142
χιλιόμετρο της 4ης ειδικής, από την Er Rachidia προς την Ouarzazate. Ο
ιατρός, απλά επιβεβαίωσε το θάνατο του αναβάτη.
Διευθυντής μιας εισαγωγικής εταιρίας, ο εικοσιεννίαχρονος Νοτιαφρικανός
Elmer Symons, συμμετείχε στο πρώτο του Dakar σαν αγωνιζόμενος. Είχε ήδη
ακολουθήσει τον αγώνα δύο φορές παλαιότερα, σαν μέλος ομάδας
υποστήριξης. Βρισκόταν στη 18η θέση γενικής.
Ο αδελφός του, Kingsley Symons βρίσκεται στον αγώνα με την ομάδα
υποστήριξης του Elmer.
Η νίκη στην τέταρτη ειδική του Dakar 2007, πήγε στον Marc Coma, ο οποίος τερμάτισε
μπροστά από τον Isidre Esteve.
Ο Cyril Despres φαίνεται να
ξεπερνά τα προβλήματα που τον κυνηγούν από την αρχή του αγώνα (χθες
έκανε πάνω από 250 χιλιόμετρα με πρώτη...) και τερματίζει τρίτος.
Ο νεροκουβαλητής του Isidre, David
Casteu έρχεται τέταρτος.
Ο Coma, βρίσκεται στην κορυφή της γενικής με διαφορά 11’50’’ από τον
δεύτερο Esteve.
Ξεκινώντας πρώτος, έπρεπε να ανοίξει τη διαδρομή για τους άλλους και
ταυτόχρονα να είναι τόσο γρήγορος ώστε να μην τον φτάσει κανείς.
Στα πρώτα 100 χιλιόμετρα είχε ήδη κάνει μια διαφορά πέντε λεπτών, σε
σχέση με τους αντιπάλους του. Στο πρώτο ΣΕΔ, ύστερα από 23 χιλιόμετρα,
αύξησε τη διαφορά στα 20 λεπτά.
Τελικά τερμάτισε στα 12’16 μπροστά από τον Isidre. Με τη δεύτερη του
νίκη στις φετινές ειδικές, βρίσκεται πλέον στην κορυφή της γενικής,
μπροστά από τον Isidre με διαφορά που ήδη αγγίζει τα 11’50’’.
Στην ίδια ειδική πέρσι, ο Isidre είχε ρίξει μόλις 4’51’’ στον Coma.
Ο Casteu ακολουθεί πιο πίσω, τρίτος. Ο Cyril κάλυψε κάποιο από το
χαμένο χρόνο και πλέον βρίσκεται στην έκτη θέση γενικής, 44 λεπτά πίσω
από τον Coma.
Ο νικητής του 2005, την πάτησε – όπως και αρκετοί άλλοι – στην αρχή της
ειδικής παίρνοντας λανθασμένη κατεύθυνση και αν και τρίτος στην
ειδικής, τερμάτισε με διαφορά μεγαλύτερη από 20 λεπτά, από τον Coma!
Εντωμεταξύ με τους Isidre στο 11’50 και τον Casteu στο 24’20, οι ρόλοι
μέσα στην Gauloises Racing μάλλον αλλάζουν: Ο Despres είναι ο support αναβάτης πλέον;
Isidre Esteve (Gauloises KTM)
Όταν ξεκίνησα σήμερα το πρωί, νόμιζα ότι θα ήταν μια εύκολη μέρα. Ήδη
από το 75-80 χιλιόμετρο όμως, ξεκίνησαν τα προβλήματα. Οδηγούσα μέσα
στη σκόνη του Chris Blais, προσπαθώντας να τον περάσω και δεν έδωσα
πολύ προσοχή στο Road Book.
Έπρεπε να πλησιάζω σε ένα σημείο πλοήγησης, αλλά αυτό δεν ερχόταν...
Τελικά μίλησα με τον Chris και είδαμε ότι το είχαμε περάσει, αρκετά
πίσω...
Ήδη στον ανεφοδιασμό ο Coma είχε κάνει μια διαφορά πάνω από 12΄.
Τα ευχάριστα, τουλάχιστον, είναι ότι η μοτοσυκλέτα δεν χρειάζεται και
πολλά πράγματα. Έχουν σπάσει μερικές ακτίνες, αλλά ευτυχώς ο Casteu
είναι εδώ και θα βάλει ένα χεράκι!
Cyril Despres (Gauloises KTM)
Ξεκίνησα 21ος το πρωί και για λίγο, οδήγησα μαζί με τους κορυφαίους
ιδιώτες. Πηγαίνουν αρκετά γρήγορα και κάνουν πολύ σκόνη, με αποτέλεσμα
να είναι δύσκολη η προσπέραση τους.
Σε κάποιο σημείο, ήταν μια ομάδα από έξι, που ταξίδευαν μαζί και η
σκόνη ήταν απίστευτη! Δεν μπορούσες να δεις που πάς!
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να πάρεις μια παράλληλη διαδρομή, αλλά
επειδή δεν είναι σημειωμένη στο roadbook δεν ξέρεις πότε τη σε
περιμένει.
Χρειάστηκα 200 χλμ για να περάσω 15 αναβάτες και όταν τελικά το
κατάφερα, είχα μια μικρή πτώση.
Στον ανεφοδιασμό, υπήρχαν 6 αναβάτες μπροστά μου, αλλά έμπλεξα στους
αμμόλοφους και πήρα λάθος διαδρομή, που μου κόστισε ακόμα λίγο
χρόνο. Ξεκινώ τρίτος αύριο και έτσι δεν θα έχω πολύ σκόνη.
David Casteu (Gauloises KTM)
Ο αρχηγός της ομάδας μας (Eric Bernard) μου είπε να μην το πιέσω τον
Isidre σήμερα και να προφυλάξω τη μοτοσυκλέτα. Στο 80 χάθηκα για λίγο
και τελικά κατέληξα με τον Chris Blais.
Οδηγήσαμε μαζί μέχρι τον τερματισμό. Μια και σήμερα δεν έχουμε service,
ο στόχος ήταν να μην κάνουμε ζημιά στις μοτοσυκλέτες. Είμαι
ευτυχισμένος που δε χρειάζεται να κάνω τίποτα στη δικιά μου. Θα βοηθήσω
τον Isidre και μετά θα δώσω και ένα χεράκι σε μερικούς φίλους μου.
Marc Coma ( ΚΤΜ Repsol)
Ήταν μια σημαντική μέρα σήμερα, μια και με τη νίκη μου, βρίσκομαι πλέον
στην κορυφή της γενικής. Ήμουν ιδιαίτερα προσεκτικός, αλλά στον
ανεφοδιασμό με την υποχρεωτική 15λεπτή στάση, ίσα που είδα τον Isidre
να μπαίνει.
Συνειδητοποίησα ότι ήμουν πολύ μπροστά και αποφάσισα να ανεβάσω το
ρυθμό, μια και μου δινόταν η ευκαιρία να κάνω μια σημαντική διαφορά
μεταξύ μας.
Γενική μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
001 |
COMA (ESP) |
KTM |
10:10:32 |
00:00:00 |
2 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
10:22:22 |
00:11:50 |
3 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
10:34:52 |
00:24:20 |
4 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
10:45:36 |
00:35:04 |
5 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
10:54:19 |
00:43:47 |
6 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
10:54:57 |
00:44:25 |
7 |
014 |
VERHOEVEN (HOL) |
KTM |
11:02:08 |
00:51:36 |
8 |
012 |
FRETIGNE (FRA) |
YAMAHA |
11:02:46 |
00:52:14 |
9 |
005 |
DE AZEVEDO (BRE) |
KTM |
11:07:49 |
00:57:17 |
10 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
11:08:08 |
00:57:36 |
Αυτοκίνητα
Ο Schlesser κάνει την
εμφάνιση του και παίρνει την πρώτη του ειδική στο φετινό αγώνα.
Ξεκινώντας το Dakar, με μερικούς χορηγούς λιγότερους, δεν ήταν ότι
καλύτερο για τον ηγέτη των buggy.
Ο Jean-Louis όμως όρμηξε και πήρε την ειδική του Ouarzazate. Νικητής το
1999 και το 2000, ξεκίνησε τη μέρα του στη 12 θέση, πέρασε οκτώ
αυτοκίνητα και έκλεισε την ειδική με διαφορά 8’ από τον Sainz που τερμάτισε την ημέρα στη
δεύτερη θέση.
5’’ αργότερα, το Mitsubishi του Nani
Roma ακολούθησε.
Ο Peterhansel ήταν δεύτερος
μέχρι το δεύτερο ΣΕΔ (309χλμ), αλλά τελικά σε ένα κόλλημα έκαψε τον
δίσκο του και κατέληξε 26’ πίσω από το Schless.
Στη γενική ο Carlos συνεχίζει
να είναι επικεφαλής, με μικρή διαφορά από τους αντιπάλους του,
ομόσταυλους και μη.
Ο Ισπανός, βρίσκεται 1’55 από τον de
Villiers, αλλά η πέντε πρώτες θέσεις παίζουν στα 13’.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
09:17:11 |
00:00:00 |
2 |
301 |
DE VILLIERS (AFS)
VON ZITZEWITZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
09:19:06 |
00:01:55 |
3 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
09:21:31 |
00:04:20 |
4 |
304 |
ROMA (ESP)
CRUZ SENRA (ESP) |
MITSUBISHI |
09:28:55 |
00:11:44 |
5 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
09:30:00 |
00:12:49 |
6 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
09:33:21 |
00:16:10 |
7 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLES-FORD-RAID |
09:35:31 |
00:18:20 |
8 |
312 |
CHICHERIT (FRA)
BAUMEL (FRA) |
BMW |
09:35:39 |
00:18:28 |
9 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
09:41:12 |
00:24:01 |
10 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
09:59:05 |
00:41:54 |
Φορτηγά
Βόλτα έκανε και σήμερα ο Vladimir
Chagin και στον τερματισμό πρόσθεσε ακόμα μια ειδική του Dakar
στο palmares. 43 νίκες σε ειδικές του Dakar!
Ο Ρώσος βρίσκεται στην έβδομη θέση σε νίκες μιας κατηγορίας, πίσω από
τον κορυφαίο Ari Vatanen.
12’55’’ αργότερα τερμάτισε ο Hans
Stacey (ΜΑΝ), ενώ ο Gerard De
Rooy χρειάστηκε 45 λεπτά περισσότερο.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
500 |
CHAGIN (RUS)
YAKUBOV (RUS)
SAVOSTIN (RUS) |
KAMAZ |
09:59:12 |
00:00:00 |
2 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
10:23:16 |
00:24:04 |
3 |
509 |
DE ROOY (HOL)
COLSOUL (BEL)
SLAATS (HOL) |
GINAF |
10:54:00 |
00:54:48 |
4 |
505 |
RESHETNIKOV (RUS)
MOKEEV (RUS)
KUPRIYANOV (RUS) |
KAMAZ |
11:36:49 |
01:37:37 |
5 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
11:41:57 |
01:42:45 |
|
8 Ιανουαρίου 2007: Nador – Er
Rachidia
Απλή
205 χλμ – Ειδική 252 χλμ
– Απλή 191 χλμ – Σύνολο: 648 χλμ
Επιτέλους Αφρική!
Τέρμα τα παιχνίδια, τα κεφάλια
μέσα τώρα!
Βραδινή ξεκούραση για τους συμμετέχοντες στο πλοίο που τους έφερε στην
πολυαγαπημένη ήπειρο. Ξύπνημα, ντύσιμο και βρουμ για τον πραγματικό
αγώνα.
Για «πρωινό» μια απλή 205 χιλιόμετρων, μεσημεριανό με 252
χιλιόμετρα ειδικής και κλείνουμε με 191 χιλιόμετρα απλής. 648
χιλιομετράκια!
Οι αγωνιζόμενοι μπήκαν πλέον στο ζουμί του αγώνα!
Ο Mark Coma, στις μοτοσυκλέτες, δεν αφήνει τίποτα στην τύχη και παίρνει
την ειδική.
Το ίδιο και ο De Villiers στα αυτοκίνητα.
Ο Chagin, πατάει πόδι και ρίχνει σχεδόν 11 λεπτά στον De Rooy!
Ααααα....
Το DAKAR τώρα ξεκινά!
|
Marc Coma
Μοτοσυκλέτες
Κουτί του ήρθε η εκκίνηση στην πέμπτη θέση του Coma. Έχοντας όλους τους
αντιπάλους του, μακριά, άνοιξε και... έκανε τον καλύτερο χρόνο στην
ειδική.
Χωρίς να θέλει να το διακινδυνέψει στο ευρωπαϊκό έδαφος, έδειξε την
ικανότητα του μόλις βρέθηκε στην Αφρική. Πέρσι είχε κερδίσει τον αγώνα,
χωρίς να πάρει ούτε μία ειδική.
Ο περσινός νικητής, βρέθηκε με τον Chris Blais, (που ξεκίνησε στην 79η
θέση το πρωί), πίσω του με 56’’ διαφορά.
Τρίτος ακολούθησε ο Isidre Esteve με ένα χρόνο που του επέτρεψε να
διατήρηση την ηγεσία του στη γενική.
Προβλήματα για τον Cyril
Despres. Σοβάρα προβλήματα....
Του έσπασε το κιβώτιο στο 170 χιλιόμετρο, όταν ταξίδευε με έκτη και ...
συνέχισε με πρώτη και 60χλμ/ω για τα τελευταία 80 χιλιόμετρα της
ειδικής!
Με τον Coma να βρίσκεται ήδη 22’ μπροστά του, τα πράγματα είναι δύσκολα
για τον Γάλλο.
Και όχι τίποτα άλλο, αλλά μέχρι το πρώτο ΣΕΔ, ήταν ξεκάθαρα μέσα στον
αγώνα και μόλις 30’’ πίσω απ’ τον Coma.
Μάλλον το νέο KTM 690, δεν του βγήκε σε καλό. Ο Coma τρέχει με το
«παλιό» δοκιμασμένο 660.
«Μπορώ να κερδίσω
ακόμα...» είπε ο Cyril και έφυγε για να
ολοκληρώσει την απλή των 192 χιλιομέτρων με.... πρώτη!
Αύριο είναι μια σκληρή μέρα για τους αναβάτες, με 405 χιλιόμετρα
ειδικής και bivouac χωρίς δυνατότητα εξωτερικής βοήθειας για αυτούς,
100 χιλιόμετρα έξω απ΄ την Quarzazate.
Cyril Despres (Gauloises KTM)
Η μέρα ξεκίνησε καλά. Πέρασα αργότερους οδηγούς, χωρίς ιδιαίτερα
προβλήματα και ένιωθα πολύ καλά με τη μοτοσυκλέτα. Στο πρώτο ΣΕΔ, ήμουν
μόλις 30’’ πίσω απ΄ τον Marc και είχα σκοπό να πάρω την ειδική.
Και ξαφνικά στο 170, την ώρα που ήμουν με έκτη, έχασα την κίνηση στον
πίσω τροχό. Κατέβασα, ταχύτητες δοκιμάζοντας αλλά καμία δεν
λειτουργούσε μέχρι που έφτασα στην πρώτη.
Ήταν η μόνη που λειτουργούσε.
Τελείωσα τα υπόλοιπα 80 χιλιόμετρα ταξιδεύοντας με πρώτη και 60 χλμ/ω,
προσπαθώντας να κερδίσω χρόνο από όποιο σημείο μπορούσα. Προφανώς είμαι
απογοητευμένος, μια και έχασα τόσο πολύ χρόνο, τόσο νωρίς στον αγώνα,
ακόμα περισσότερο μια και τα πήγαινα καλά.
Απ’ την άλλη πρέπει να το φιλοσοφείς το πράγμα. Στα μηχανοκίνητα όλα
μπορούν να συμβούν – ειδικά στα Rally Raid. Συν το ότι υπάρχει έχουμε
ακόμα πολύ δρόμο για τον τερματισμό. Έχουμε όλη τη Μαυριτανία να
περάσουμε ακόμα και όπως είδαμε και πέρσι, ο αγώνας τελειώνει στη
γραμμή τερματισμού.
Isidre Esteve (Gauloises KTM)
Στο πρώτο σημείο της ειδικής, μέχρι το πρώτο ΣΕΔ, η πλοήγηση ήταν
ιδιαίτερα δύσκολη και έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός.
Αμέσως μετά,
ήταν πιο εύκολη μέχρι λίγο πριν τον τερματισμό, όπου η πρόσφατη βροχή,
έκανε τα πράγματα πιο πολύπλοκα και χρειάστηκε και πάλι να είμαι
προσεκτικός.
Προφανώς είμαι ευχαριστημένος που διατηρώ τη γενική, αλλά
είμαι ακόμα πιο ευχαριστημένος που παρότι άνοιξα σήμερα τη διαδρομή,
δεν έκανα κανένα λάθος πλοήγησης. Έτσι κερδίζεις το Dakar και το να
έχεις μια διαδρομή χωρίς προβλήματα, σου ενισχύει την
αυτοπεποίθηση σου.
Chris Blais (KTM)
Το πρωί ξεκίνησα 11 λεπτά μετά τον πρώτο. Έτσι είχα αρκετό χρόνο
μπροστά μου να συμπληρώσω. Προσπέρασα πολλούς αναβάτες και
ευχαριστήθηκα τη διαδρομή ιδιαίτερα!
Πρέπει να πέρασα πάνω από 40
αναβάτες!
Μου άρεσε αυτή ειδική, ειδικά το δεύτερο μέρος της, όπου μπορούσες να
στύψεις το γκάζι!
Marc Coma (ΚΤΜ Repsol)
Ήταν μια τυπική ειδική του Μαρόκου: πολύ πέτρα, ειδικά στην αρχή.
Ξεκίνησα την ειδική σε καλή θέση. Γνώριζα ότι οι δύο Πορτογάλοι δεν θα
άντεχαν και πολύ στην κορυφή. Τους προσπέρασα και αμέσως μετά τον
Casteu μέχρι που βρήκα τον Isidre (Esteve).
Οδηγήσαμε μαζί από κει και πέρα.
Προς το παρόν όλα πάνε όπως τα έχω σχεδιάσει, αλλά είναι ένας ανοικτός
αγώνας. Τώρα ο στόχος είναι να βγάλω τις δυο ειδικές του Μαρόκου χωρίς
προβλήματα.
Αυτό σημαίνει πάνω από 700 χιλιόμετρα ειδικών χωρίς εξωτερική βοήθεια.
Έχω κάποιες μηχανολογικές γνώσεις. Ελπίζω ότι θα μου είναι αρκετές.
Isidre Esteve
Γενική μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
05:42:12 |
00:00:00 |
2 |
001 |
COMA (ESP) |
KTM |
05:42:38 |
00:00:26 |
3 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
05:43:15 |
00:01:03 |
4 |
025 |
STREET (USA) |
PAI |
05:49:10 |
00:06:58 |
5 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
05:50:49 |
00:08:37 |
6 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
05:56:09 |
00:13:57 |
7 |
007 |
DUCLOS (FRA) |
KTM |
05:57:36 |
00:15:24 |
8 |
021 |
VILADOMS (ESP) |
KTM |
05:57:45 |
00:15:33 |
9 |
014 |
VERHOEVEN (HOL) |
KTM |
05:58:43 |
00:16:31 |
10 |
005 |
DE AZEVEDO (BRE) |
KTM |
05:59:49 |
00:17:37 |
|
De Villiers
Αυτοκίνητα
Αντίθετα με τις μοτοσυκλέτες, τίποτα ιδιαίτερο δε φαίνεται να συμβαίνει
στα αυτοκίνητα.
Ιδιαίτερα ευχαριστημένη πρέπει να είναι η Volswagen. Η αρχή έγινε με
τον Sousa και τον Sainz στην Πορτογαλία και τώρα συνέχισε ο Giniel De
Villiers στην Er Rachidia. Ο Carlos Sainz βρίσκεται τώρα στην κορυφή
της γενικής.
Ξεκινώντας έκτος, ο Giniel νίκησε τον ομόσταυλό του Carlos Sainz. Τα
δύο αυτοκίνητα συναγωνίζονται δίπλα-δίπλα και ελπίζουν να συνεχίσουν
έτσι μέχρι το Dakar.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους άλλους
μνηστήρες του τίτλου, που σίγουρα δε θα καθίσουν με σταυρωμένα χέρια.
Η διαφορά του De Villiers με τον πρώην πρωταθλητή WRC, ήταν μόλις 25’’.
Τρίτος ήρθε ο Stephane Peterhansel με το Mitsubishi, μπροστά από τον
Luc Alphand.
Όμως ο Stephane είναι ιδιαίτερα απογοητευμένος και όλα του φταινε.
Παραπονέθηκε για τα πάντα, έμμεσα και για το αυτοκίνητο, άμεσα για τη
σκόνη, την πέτρα και τους αναβάτες.
Τς, τς, τς! Stephane μάλλον
πρέπει να άρχισες να ξεχνάς από που
προέρχεσαι και σε τι αγώνα τρέχεις.
Και πάλι άτυχη στάθηκε η Jutta Kleinschmidt, όταν ξέσπασε φωτιά στο
αυτοκίνητο της, ταυτόχρονα κόλλησε και σε ένα χαντάκι και τερμάτισε 29’
μετά τον νικητή.
Το πρώτο buggy του αγώνα, είναι φυσικά του Schlesser. O Schles έκανε το
12 χρόνο σήμερα και βρίσκεται στην 11 θέση γενικής.
Οι Sabby και Biasion με τα FIAT Panta 4X4 Raid βρίσκονται στην 144 και
145 θέση αντίστοιχα.
Οι Marques / Ribas με το 2CV τερμάτισαν την ειδική και βρίσκονται
μπροστά στη γενική από αρκετούς αγωνιζόμενους.
Giniel De Villiers (VW Race
Touareg 2)
Ήταν μια καταπληκτική ειδική, αλλά ταυτόχρονα ιδιαίτερα σκληρή.
Ανταμειφθήκαμε στο τέλος με τη νίκη!
Χρειάστηκε να περάσω, αμέτρητες μοτοσυκλέτες, αλλά δεν το διακινδύνεψα
πουθενά. Έμεινα για πολύ ώρα πίσω απ΄ τη σκόνη ενός Mitsubishi. Μπόρεσα
να περάσω μόνο, όταν ο οδηγός του, έκανε ένα λάθος ύστερα από 130
χιλιόμετρα. Η διαδρομή ήταν πολύ σφικτή και με αρκετή πέτρα.
Carlos Sainz (VW Race Touareg 2)
Μια τέλεια ειδική, όλα δούλεψαν όπως έπρεπε και ο Michel έκανε
καταπληκτική πλοήγηση. Χρειάστηκε να προσπεράσω πάνω από 160
μοτοσυκλέτες. Τα πυκνά σύννεφα σκόνης δεν διευκόλυναν καθόλου τα
πράγματα.
Stephane Peterhansel (Mitsubishi)
Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά. Αλλά η ειδική περνούσε από υψηλό υψόμετρο,
περισσότερο από 1000 μέτρα και σε κάποια σημεία ένιωθα ότι δεν είχα όλη
τη δύναμη του.
Ήταν μια επικίνδυνη πετρώδης ειδική. Επίσης χρειάστηκε να προσπεράσω
πολλές μοτοσυκλέτες. Από το ένα σύννεφο σκόνης, πήγαινα στο άλλο.
Δεν καταφέραμε να οδηγήσουμε χωρίς σκόνη πάνω από 5 χιλιόμετρα κάθε
φορά. Ήταν μια ειδική που χαλάει τα πράγματα για τις επόμενες. Χωρίς
τύχη εδώ δεν έχεις καμιά ελπίδα.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
05:09:19 |
00:00:00 |
2 |
301 |
DE VILLIERS (AFS)
VON ZITZEWITZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
05:10:21 |
00:01:02 |
3 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
05:13:45 |
00:04:26 |
4 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
05:15:22 |
00:06:03 |
5 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
05:18:31 |
00:09:12 |
6 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
05:20:36 |
00:11:17 |
7 |
304 |
ROMA (ESP)
CRUZ SENRA (ESP) |
MITSUBISHI |
05:20:56 |
00:11:37 |
8 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
05:21:18 |
00:11:59 |
9 |
312 |
CHICHERIT (FRA)
BAUMEL (FRA) |
BMW |
05:22:18 |
00:12:59 |
10 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
05:31:58 |
00:22:39 |
Φορτηγά
Τρεις μέρες μετά τα γενέθλια του, ο Vladimir Chagin, έκανε δώρο στον
εαυτό του τη σημερινή ειδική. Και όχι έτσι απλά.
Έριξε πάνω από 10’ στον Gerard de Rooy. Μην ξεχνάμε ότι ο σκληρός
Ρώσος, έχει 42 νίκες σε ειδικές του Dakar.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
500 |
CHAGIN (RUS)
YAKUBOV (RUS)
SAVOSTIN (RUS) |
KAMAZ |
05:02:59 |
00:00:00 |
2 |
509 |
DE ROOY (HOL)
COLSOUL (BEL)
SLAATS (HOL) |
GINAF |
05:12:52 |
00:09:53 |
3 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
05:14:08 |
00:11:09 |
4 |
508 |
JACQUOT (FRA)
ALCARAZ (FRA)
VAN GENUGTEN (HOL) |
MAN |
05:17:34 |
00:14:35 |
5 |
505 |
RESHETNIKOV (RUS)
MOKEEV (RUS)
KUPRIYANOV (RUS) |
KAMAZ |
05:39:22 |
00:36:23 |
6 |
515 |
VLIET (HOL)
STRIK (HOL)
WAMS (HOL) |
DAF |
05:55:05 |
00:52:06 |
7 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
05:55:51 |
00:52:52 |
8 |
510 |
MACIK (CZE)
VILDMAN (CZE)
ZAK (CZE) |
LIAZ |
06:01:24 |
00:58:25 |
9 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (CZE) |
TATRA |
06:15:56 |
01:12:57 |
10 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
06:16:38 |
01:13:39 |
|
7 Ιανουαρίου 2007: Portimao -Malaga
Απλή
15 χλμ – Ειδική 67 χλμ – Απλή 463 χλμ – Σύνολο:
545 χλμ
Στη σύντομη ειδική (μόλις 67 χιλιόμετρα) τη νίκη παίρνει στις
μοτοσυκλέτες ο Helder Rodriguez.
Στα αυτοκίνητα η νίκη είναι στα χέρια
του Carlos Sainz.
Φορτηγά δεν είχαμε σήμερα. Απλά ταξίδεψαν για το λιμάνι.
Η Αφρική τους περιμένει!
|
Isidre Esteve Pujol
Μοτοσυκλέτες
Οι Πορτογάλοι αναβάτες, Fabia και Rodrigues, για μια ακόμα φορά,
κυριάρχησαν στην ειδική, μπροστά απ’ τον Isidre Esteve.
Πίσω απ’ τον Esteve, ακολούθησε, ο support του David Casteu.
Ο Despres τερμάτισε 26ος, ύστερα από μια πτώση που είχε όταν θεατής
αποφάσισε να βγάλει φωτογραφία, πετάχτηκε στην άσφαλτο και ... τον
τρόμαξε.
Ο Fabia ήθελε και σήμερα να πάρει την ειδική, αλλά το ιδιαίτερα
γλιστερό έδαφος και ... το λίγο παραπάνω γκάζι, τον έριξε και έχασε
πολύτιμο χρόνο.
Άλλωστε τα μόλις 67 χιλιόμετρα της ειδικής δεν συγχωρούν λάθη.
Τρίτος μετά τη δεύτερη ειδική, ο Isidre Esteve είναι ο καλύτερος
επίσημος αναβάτης της KTM. Αξιοσημείωτη η πέμπτη θέση στην ειδική, από
τον Fabian Planet, τον Γάλλο πρωταθλητή των αγώνων αντοχής, που
λαμβάνει πρώτη φορά μέρος στον αγώνα.
Αν και το παιχνίδι δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, τη γενική οδηγεί ο
Rodrigues, με τον Faria να ακολουθεί 47’’ αργότερα και τον Esteve
τρίτο, στο 6’29.
Isidre Esteve (Gauloises KTM)
Σήμερα γλίστραγε πολύ και έπρεπε να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός με το
δεξί σου χέρι – εκτός και αν ήθελες να χορεύεις πιρουέτες με τη
μοτοσυκλέτα. Το καλύτερο που μπορούσες να κάνεις, ήταν να ανεβάσεις
μια-δύο ταχύτητες και να επιταχύνεις όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
Το γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες μας είναι εξαιρετικά δυνατές, δεν
βοήθησε σήμερα. Σίγουρα πάντως δεν μπορούσες να πάς όσο γρήγορα
μπορούσαν να πάνε οι Πορτογαλέζοι συναγωνιστές μας, με τα ελαφρά τους
enduro.
Είμαι ευχαριστημένος, με την εξέλιξη των πραγμάτων, εδώ στο
ευρωπαϊκό έδαφος και αδημονώ να βρεθώ στο Μαρόκο.
David Casteu (Gauloises KTM)
Αν και δεν μπορούσες να βρεις πρόσφυση πουθενά, ήταν μια όμορφη ειδική.
Μου θύμισε το μέρος που μένω στην νότιο Γαλλία. Το πρώτο πράγμα που
έπρεπε να προσέξει κανείς σήμερα, ήταν... να μην πέσει!
Σήμερα θα μπούμε στο φέρυ και δεν υπάρχει και πολύς χρόνος για
επισκευές.
Μια ακόμα δυσκολία ήταν τα όρια ταχύτητας, τα οποία άλλαζαν συνεχώς.
Έπρεπε να έχεις την προσοχή σου, στραμμένη συνεχώς στο GPS.
Cyril Despres (Gauloises KTM)
Περίπου στο 30χλμ, υπήρχε ένα μικρό κομμάτι ασφάλτου. Οδηγούσα σχετικά
αργά, όταν μια γυναίκα πετάχτηκε μπροστά μου για να βγάλει φωτογραφία.
Ενστικτωδώς πάτησα το μπροστινό φρένο, μπλοκάρισε και χυμάρισα.
Ευτυχώς δε χτύπησα, αλλά το μηχανάκι είναι σε κακά χάλια. Ο επιλογές
σφήνωσε στο πλαίσιο και τον κινητήρα, έσπασε το πεντάλ του πίσω φρένου,
το γκάζι σφήνωσε στη χούφτα και έκανα και μια τρύπα στο ντεπόζιτο, που
άρχισε να ρίχνει βενζίνη στη μπότα μου. Μου πήρε αρκετό χρόνο να το
συμμαζέψω κάπως.
Ουφ! Τουλάχιστον επιβεβαίωσα για μια ακόμα φορά ότι η επιλογή που έκανα
– το Off-Road – ήταν η σωστή. Η άσφαλτος δε μου κάθεται καλά...
O "δικός μας" Martin (RBR) αποφάσισε να τρέξει στο Dakar
Γενική μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
02:25:07 |
00:00:00 |
2 |
037 |
FARIA (POR) |
YAMAHA |
02:25:54 |
00:00:47 |
3 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
02:31:36 |
00:06:29 |
4 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
02:32:08 |
00:07:01 |
5 |
019 |
PLANET (FRA) |
KTM |
02:33:51 |
00:08:44 |
6 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
02:34:28 |
00:09:21 |
7 |
025 |
STREET (USA) |
PAI |
02:34:57 |
00:09:50 |
8 |
001 |
COMA (ESP) |
KTM |
02:34:59 |
00:09:52 |
9 |
012 |
FRETIGNE (FRA) |
YAMAHA |
02:35:48 |
00:10:41 |
10 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
02:36:17 |
00:11:10 |
|
Αυτοκίνητα
Ο Carlos Souza, ξεκίνησε ορεξάτος τη σημερινή ημέρα, αλλά ο άλλος
Carlos, ο Matador Sainz είπε να πάρει το παιχνίδι στα χέρια του.
Με το δικό του εξαιρετικό WRC στυλ, επιτέθηκε στη γλιστερή ειδική και
την καθάρισε!
Οι ομόσταυλοί του, απ’ τη Volkswagen δεν είχαν την ίδια επιτυχία με
χθες...
Τα χειρότερα νέα ήταν για τον Vatanen. Κόλλησε σε ένα ρέμα, το diesel
του πήρε νερά και ... χάθηκε πίσω στη γενική, μαζί με τις ελπίδες για
μια νίκη στον αγώνα.
Απ΄ την άλλη, τα Mitsubishi άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση του. Ο Luc
Alphand, που έχασε αρκετό χρόνο εχθές από λάστιχο, ανέβηκε χαλαρά προς
την κορυφή. Με τον τρίτο χρόνο σήμερα, 29’’ πίσω απ’ τον Sainz, όπως
και ο Roma, ο περσινός νικητής βρίσκεται τώρα 9’27’’ πίσω απ’ τον
Sousa, που κρατά ακόμα τη γενική στα χέρια του.
Λίγο πριν περάσουμε στην Αφρική, ο Guerlain Chicherit, έδειξε έχει τη
δυνατότητα να μπει και αυτός στη μάχη που υπάρχει μεταξύ VW και
Mitsubishi και να διεκδικήσει μια θέση. Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην
6η θέση της γενικής.
Carlos Sainz – VW
Είμαι ευχαριστημένος που τελείωσα τις ειδικές στο ευρωπαϊκό έδαφος,
χωρίς προβλήματα. Η σημερινή ειδική στο βουνό, ήταν σφικτή. Ότι ακριβώς
μου αρέσει, αν και δεν θα την σύγκρινα με αυτές που είμαι συνηθισμένος
από το WRC.
Joan «Nani» Roma
(Mitsubishi)
Ίσως να ακούγεται cliche, αλλά σε μια τέτοια ειδική, μπορεί να χάσει
κάποιος τον αγώνα!
Το έδαφος άλλαζε συνεχώς και αυτό μπορεί να είναι επικίνδυνο. Πρέπει να
πω ότι παρότι το Dakar, έχει περιορίσει πλέον τις υψηλές ταχύτητες, ο
ρυθμός και η ένταση παραμένουν υψηλά. Περάσαμε όμορφα στις ευρωπαϊκές
ειδικές, αλλά περιμένουμε την Αφρική.
Luc Aphand (Mitsubishi)
Χθες ήμουν απογοητευμένος. Αλλά πάντα είναι δύσκολο όταν ξεκινάς πρώτος
σε μια τέτοια ειδική. Σήμερα ο στόχος μας ήταν να πιάσουμε το τραίνο
και να αποφύγουμε να τερματίσουμε πολύ πίσω απ’ τους πρώτους, παρόλο
που έχουμε αρκετό χρόνο ακόμα αγώνα.
Τα πήγαμε καλά. Οδηγήσαμε καλά.
Στο αυτοκίνητο όλα είναι τέλεια. Είναι καινούργιο και κάνουμε ακόμα
προσαρμογή στις δυνατότητες του.
Vatanen - Pons
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
02:21:57 |
00:00:00 |
2 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
02:22:42 |
00:00:45 |
3 |
301 |
DE VILLIERS (AFS)
VON ZITZEWITZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
02:24:09 |
00:02:12 |
4 |
304 |
ROMA (ESP)
CRUZ SENRA (ESP) |
MITSUBISHI |
02:25:26 |
00:03:29 |
5 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
02:25:52 |
00:03:55 |
6 |
312 |
CHICHERIT (FRA)
BAUMEL (FRA) |
BMW |
02:26:46 |
00:04:49 |
7 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
02:28:24 |
00:06:27 |
8 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
02:28:44 |
00:06:47 |
9 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
02:30:30 |
00:08:33 |
10 |
317 |
LAVIEILLE (FRA)
BORSOTTO (FRA) |
NISSAN |
02:31:21 |
00:09:24 |
|
5 Ιανουαρίου 2007 - Ειδική 1η: Λισσαβόνα – Πορτιμάο (Lisboa - Portimao)
Απλή
115 χλμ – Ειδική 117 χλμ – Απλή 232 χλμ – Σύνολο 464 χλμ
Οι τοπικοί τα δίνουν όλα και νικούν!
Νίκη στις μοτοσυκλέτες από τον τοπικό Ruben Faria.
Νίκη στα αυτοκίνητα από τον Carlos Sousa!
Ενθουσιασμένοι οι Πορτογάλοι δεν έκοψαν πουθενά. Σε πορεία στρατηγικής
οι «μεγάλοι».
Ο Despres παραλίγο να μείνει από βενζίνη – 21 λίτρα στα 100χλμ!
Η VW καταλαμβάνει την πεντάδα. Ο De Rooy παίρνει την ηγεσία στα φορτηγά.
|
Ruben Faria
Μοτοσυκλέτες
Με μια τεχνική, μετρίου μήκους ειδική ξεκίνησε η 29η έκδοση του
θρυλικού αγώνα. Ο Ruben Faria θυμήθηκε την περσινή νίκη του στην
δεύτερη ειδική του αγώνα και είπε να το ξανακάνει.
Σε ένα έδαφος μέσα
στην πατρίδα του και με μια μοτοσυκλέτα ένα και ένα για το ευρωπαϊκό
έδαφος, πήρε την ηγεσία.
16 δευτερόλεπτα αργότερα (16’’ ύστερα από 117 χιλιόμετρα) τον
ακολούθησε ο συμπατριώτης του, Helder Rofrigues.
5 λεπτά μετά έσκασε μύτη ο Isidre Esteve....
Στο κάτω κάτω ο
πραγματικός αγώνας ξεκινά στην Αφρική. Ο Casteu ακολούθησε 7’’ αργότερα.
Δύο Yamaha στην κορυφή, δύο KTM και πέμπτος o Bethys με ένα Honda.
O Despres τερματίζει 10, ενώ ο περσινός νικητής Coma, 13ος.
Ruben Faria (KTM)
Αποφάσισα να τα δώσω όλα, γιατί ήξερα ότι σήμερα ήταν η μέρα μου να
νικήσω στην ειδική.
Είχα προβλήματα με τη βενζίνη στο τέλος και σίγουρα θα μπορούσα να πάω
και πιο γρήγορα (!!!)
Η ειδική αρκετά διαφορετική σε σχέση με πέρσι.
Υπήρχε άμμος παντού και αυτό μου αρέσει. Αλλά σου απορροφούσε όλες τις
δυνάμεις, άσε που στις προσπεράσεις τα είδα όλα: Πέρασα πάνω από 80
αναβάτες!
Isidre Esteve (Gauloises KTM)
Έπεσα σε μια γρήγορη δεξιά και μετά τρεις στροφές πριν το τερματισμό,
μπούκωσα τη μηχανή και μου πήρε πάνω από ένα λεπτό να τη βάλω μπροστά.
Η διαδρομή ήταν ένα καλό ζέσταμα – απλά έπρεπε να προσέχεις ιδιαίτερα
προσπερνώντας τους ιδιώτες – μιλάμε για πολύ κίνηση!
Cyril Despres (Gauloises KTM)
Τα χρειάστηκα, μια και κόντεψα να μείνω από βενζίνη λίγο πριν το τέλος.
Η μοτοσυκλέτα, ήπιε 21 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!!!
Ακόμα και στους αμμόλοφους της Αφρικής, ποτέ δεν κατανάλωσα πάνω από 18
λίτρα – η άμμος ήταν ιδιαίτερα μαλακή.
Πέρα απ’ αυτά, η ειδική ήταν όμορφη και τεχνική – απλά έπρεπε να είσαι
ιδιαίτερα προσεκτικός, στις προσπεράσεις.
Thierry Bethys (Honda)
Πατήσαμε ήδη άμμο! Τα έδωσα όλα και το ευχαριστήθηκα!
Η ειδική ήταν ιδιαίτερα απαιτητική και έπρεπε να προσέχεις στις
προσπεράσεις.
117 χιλιόμετρα, μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά σε τέτοιο έδαφος,
ήταν αρκετά για να σε κουράσουν σωματικά.
Gio Sala
Γενική μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
037 |
FARIA (POR) |
YAMAHA |
01:22:07 |
00:00:00 |
2 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
01:22:23 |
00:00:16 |
3 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
01:27:07 |
00:05:00 |
4 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
01:27:14 |
00:05:07 |
5 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
01:27:17 |
00:05:10 |
6 |
025 |
STREET (USA) |
PAI |
01:27:26 |
00:05:19 |
7 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
01:27:40 |
00:05:33 |
8 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
01:28:23 |
00:06:16 |
9 |
019 |
PLANET (FRA) |
KTM |
01:28:38 |
00:06:31 |
10 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
01:29:33 |
00:07:26 |
|
Ο τοπικός Sousa σε δράση!
Αυτοκίνητα
Τις πέντε πρώτες θέσεις, κατέλαβαν με το ξεκίνημα του αγώνα τα
αυτοκίνητα της Volkswagen. Την ειδική στο Πορτογαλικό έδαφος πήρε ο
«τοπικός» Carlos Sousa με τον Andreas Sultzt συνοδηγό και
το Race
Touareg 2, της ομάδας Lagos.
Δεύτεροι οι De Villiers/Dirk Zitzewitz.
Οι «παλιοί» Carlos Sainz / Michel Perin έκαναν ακριβώς τον
ίδιο χρόνο
με τους Ari Vatanen / Fabrizia Ponz, μαχόμενοι για την τρίτη θέση!
Πέμπτοι ακολούθησαν οι Mark Miller/Ralph Pitchford. Μόλις 3’56’’
χωρίζουν τους πρώτους πέντε οδηγούς.
Ένα λεπτό αργότερα ακολουθεί ο Guerlain Chicherit με το BMW X3 του.
Το Team Repsol Mitsubishi Ralliart, ισχυρίζεται ότι ξεκίνησε αμυντικά
τον αγώνα και εμείς δεν μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό.
Ο Luc Alphand έχασε 10 λεπτά, όταν τον έπιασε λάστιχο στο 45χλμ.
Ηλεκτρικά προβλήματα αντιμετώπισε η Jutta Kleinschmidt. Ο ομόσταυλός
της Guerlain σταμάτησε να την βοηθήσει και μετά συνέχισε για να ...
κατακτήσει την 6η θέση. Η ίδια έχει μια διαφορά, πάνω από 27 λεπτά από
τον πρώτο.
Carlos Sousa (VW)
Χρωστώ αυτή τη νίκη μου στους θεατές. Γιαυτούς προσπάθησα. Θεωρητικά
μια τέτοιου είδους ειδική δεν πρέπει να το παρακάνεις. Μπορείς
πολύ
εύκολα να τα χάσεις όλα!
Αλλά ήθελα να νικήσω για αυτούς – ήταν συγκλονιστικό να βλέπεις τόσο
κόσμο.
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Η ειδική ήταν ιδιαίτερα τεχνική και
σίγουρα όχι γρήγορη.
Carlos Sainz (VW)
Υπήρχε πολύ άμμος και η διαδρομή ήταν ιδιαίτερα σφικτή. Ήταν εξαιρετικά
δύσκολο να περάσεις τους αναβάτες. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά.
Luc Alphand (Mitsubishi)
Με έπιασε λάστιχο, λίγο μετά το 40 χιλιόμετρο. Σε μια τέτοια μικρή
ειδική, αυτό στοιχίζει ακριβά... και το πλήρωσα.
Η μέρα ήταν δύσκολη και ντρέπομαι για το ξεκίνημα. Αλλά απ΄την άλλη
είναι απλά η πρώτη μέρα – και το Dakar είναι ακόμα πολύ μακριά!
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
01:20:38 |
00:00:00 |
2 |
301 |
DE VILLIERS (AFS)
VON ZITZEWITZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
01:23:09 |
00:02:31 |
3 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
01:23:16 |
00:02:38 |
4 |
308 |
VATANEN (FIN)
PONS (ITA) |
VOLKSWAGEN |
01:23:16 |
00:02:38 |
5 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
01:24:34 |
00:03:56 |
6 |
312 |
CHICHERIT (FRA)
BAUMEL (FRA) |
BMW |
01:25:30 |
00:04:52 |
7 |
304 |
ROMA (ESP)
CRUZ SENRA (ESP) |
MITSUBISHI |
01:25:31 |
00:04:53 |
8 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
01:25:55 |
00:05:17 |
9 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
01:26:38 |
00:06:00 |
10 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
01:27:54 |
00:07:16 |
|
Φορτηγά
Στα φορτηγά, η οικογένεια De Rooy, επέστρεψε στο Dakar, ύστερα από την
περσινή αναγκαστική αποχώρηση τους, πριν ακόμα ξεκινήσουν (τα φορτηγά
τους δεν ήταν σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς).
Ο στόχος τους;
Μα να κάνουν δύσκολη τη ζωή των περσινών νικήτων της Kamaz και φυσικά
να πάρουν τον αγώνα για την Ginaf.
Ξεκίνησαν λοιπόν με το δεξί, αφήνοντας πίσω το MAN των
Stacey/Gotlib/Der Kinderen με 20’’.
Τρίτος ακολούθησε ο περσινός νικήτης, Vladimir Chagin, 5’31’’ πίσω από
τους αντιπάλους του.
Gerard De Rooy (GINAF)
Επιτέλους, είμαι ξανά στο Dakar. Είμαι ενθουσιασμένος και ακόμα
περισσότερο, κατάφερα να νικήσω με το καλημέρα. Ήταν μια τρελή μέρα.
Κατάφερα να περάσω το Kamaz, μέσα σε αυτή τη στενή διαδρομή, γεμάτη από
οχήματα και ανθρώπους!
Όσο περνά η ώρα η διαδρομή γίνεται πιο δύσκολη, οι πιο πίσω θα τα βρουν
σίγουρα, σκούρα!
Το φορτηγό, δουλεύει περίφημα! Κάναμε μια διαφορά, χάρη στη δύναμη και
την ανάρτηση μας. Ήταν μια καλή δοκιμή για εμάς!
Vladimir Chagin (KAMAZ)
Για πρώτη φόρα, ύστερα από χρόνια, κατάφερα εχθές να απολαύσω τα
γενεθλιά μου! Τα τελευταία χρόνια, τέτοια μέρα τρέχω στο Dakar. (Ποιος
ξέρει τι κατέβασε...)
Σήμερα προσπάθησα να συγκεντρωθώ και να στρωθώ στη δουλειά. Ήταν μια
καλή μέρα.
Δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα, αν και
«ταλαιπώρησα»
λίγο το δεξί φτερό του φορτηγού μου. Σε κάθε περίπτωση τα Kamaz είναι
ιδανικά για την άμμο.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
509 |
DE ROOY (HOL)
COLSOUL (BEL)
SLAATS (HOL) |
GINAF |
01:40:00 |
00:00:00 |
2 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
01:40:20 |
00:00:20 |
3 |
500 |
CHAGIN (RUS)
YAKUBOV (RUS)
SAVOSTIN (RUS) |
KAMAZ |
01:40:46 |
00:00:46 |
4 |
508 |
JACQUOT (FRA)
ALCARAZ (FRA)
VAN GENUGTEN (HOL) |
MAN |
01:42:39 |
00:02:39 |
5 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
01:45:31 |
00:05:31 |
6 |
517 |
VILA ROCA (ESP)
TORRELLARDONA (ESP)
OSSORIO (ESP) |
MERCEDES |
01:51:10 |
00:11:10 |
7 |
515 |
VLIET (HOL)
STRIK (HOL)
WAMS (HOL) |
DAF |
01:51:58 |
00:11:58 |
8 |
505 |
RESHETNIKOV (RUS)
MOKEEV (RUS)
KUPRIYANOV (RUS) |
KAMAZ |
01:53:27 |
00:13:27 |
9 |
510 |
MACIK (CZE)
VILDMAN (CZE)
ZAK (CZE) |
LIAZ |
01:54:23 |
00:14:23 |
10 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (CZE) |
TATRA |
01:55:33 |
00:15:33 |
|
Κείμενο: Σπύρος
Κατσιμαλής
Φωτογραφίες: Gauloises Racing, Van Oers, VW Motorsport, Nissan
Motorsport, AIFA, Mitsubishi Motorsport, αρχείο Off-Road.gr, Nora Agapi
Διαβάστε
ακόμα:
H ώρα για το Dakar 2007 έφτασε!
Dakar 2006: Τερματισμός...
Dakar 2006: Απο την 7η έως την 12η ειδική!
Dakar 2006: Απο τη Λισσαβόνα έως ... την 6η
ειδική!
Dakar
2006: Εξαιρετικό
Rally Raid!
Αναγνωρίση
εδάφους για
το
Dakar 2006: Πρώτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Δεύτερο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Τρίτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Τέταρτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Πέμπτο μέρος
Το Dakar 2006 πλησιάζει....
Οι συμμετοχές για το Dakar 2006, έκλεισαν για όλα
τα οχήματα...,
Το
DAKAR 2006, έκλεισε τις συμμετοχές για τις μοτοσυκλέτες!
Το
Dakar 2006 θα
ξεκινήσει από τη Λισσαβόνα!
O
Patrick Zaniroli, παραιτείται από την ASO ύστερα από 13 χρόνια...
Off-Road.gr
Περιπέτεια: Τυνησία - Dakar 2003: Ο επίλογος!
Η ιστορία του Paris - Dakar:
1977-2004
Dakar 2005: Επιτέλους Dakar!
Dakar.com
More articles
|
|
| |
|