Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Erzberg 24-28 Μαίου 2006

Το μικρόβιο του «Σιδερένιου» Βουνού μεταδόθηκε και ελπίζω να μείνουμε αθεράπευτοι!

Είναι γιορτή, είναι event, είναι τρέλα, είναι αγώνας, είναι happening, είναι πρόκληση, είναι party, είναι συνάντηση, είναι ... EEERRRRZZZZBERGGG!!









Τετάρτη φτάνουμε αεροπορικώς στην Βιέννη και με τους φίλους μας από την Πολωνία οδηγούμε μέχρι το χωριό Eisenerz, που απέχει 195χλμ. από την Βιέννη και 85χλμ. από το Graz.
Είναι απόγευμα και το κρύο (10°C) και ο βροχερός καιρός μας δίνει έντονα χρώματα αλλά και μια ανησυχία για μειωμένη συμμετοχή.

Μόλις λίγα χιλιόμετρα πριν το χωριό Eisenerz, το λατομείο του Erzberg, εμφανίζεται ανάμεσα από τις γύρω βουνοκορφές. Η πρώτη οπτική επαφή με το Erzberg σε κάνει να λες «ναι άξιζε που ήρθα» και η τελευταία, μετά από 4 μέρες, «θα τα πούμε του χρόνου».

Το χωριό είναι ένα ήσυχο, τυπικό Αυστριακό χωριό, χωρίς ιδιαιτερότητες, που παρέχει τα πάντα (ξενοδοχεία, fast food, εστιατόρια, super markets, βενζινάδικα, συνεργεία, φαρμακείο και νοσοκομείο – αχρείαστο να είναι).


Συναντιόμαστε με τα παιδιά από την Σλοβενία που παρέλαβαν και μετέφεραν το τρέϊλερ με την μοτοσικλέτα από την Βενετία, και ανηφορίζουμε για το λατομείο, που δεν απέχει πάνω από 1χλμ.

Οι άνθρωποι της οργάνωσης πολύ φιλικοί, μας κατευθύνουν στον χώρο του camping, έναν τριγωνικό χώρο σε κάποιο ύψωμα με πολύ καλή ορατότητα του γύρω χώρου. Σχεδόν άδειο το μέρος, κάνει την ανησυχία μας για μειωμένη συμμετοχή, μεγαλύτερη.

Τελικά ήταν λανθασμένη γιατί από τα ξημερώματα κιόλας, αρχίζουν να συρρέουν δεκάδες τροχόσπιτα, αυτοκινούμενα, αυτοκίνητα. Ο χώρος γεμίζει και γίνεται ένα μικρό χωριό με εστιατόριο, τουαλέτες, ακόμα και ντους!

Η οργάνωση είναι τέλεια, Αυστριακή. Πούλμαν ανεβοκατεβάζουν τον κόσμο από τον χώρο του camping, στον χώρο που βρίσκεται η γραμματεία, απ’ όπου και παραλαμβάνουμε το νούμερο συμμετοχής (αν και στους περισσότερους είχε σταλεί μέσω ταχυδρομείου!), τα stand των εργοστασιακών ομάδων και η αίθουσα (τεράστια σκηνή) όπου θα γίνουν τα διάφορα happenings και οι απονομές.
Ακόμα και 6 πλυντικά μηχανήματα, προσφορά της Karcher, υπάρχουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, για δωρεάν πλύσιμο των μοτοσικλετών.

Ο καιρός σήμερα είναι ιδανικός για αναβάτες και θεατές, ηλιόλουστος και δροσερός. Στις 13:00 είναι προγραμματισμένος ο αγώνας για τα δικύλινδρα.


Η κόντρα μεταξύ KTM και BMW για την νίκη σ’ αυτόν τον αγώνα έχει αρχίσει από πέρσι και όλοι είναι στην τσίτα (οδηγοί, μηχανικοί) εκτός ίσως από τον Giovanni Sala, ο οποίος δείχνει χαλαρός και προτιμά να βρίσκεται συνεχώς μεταξύ του απλού κόσμου.
Αυτή τη χρονιά θα τρέξουν επίσης ο David Knight και ο Cyril Despres με το 950 της KTM, ενώ οι Pfeiffer, Kirssi και Lewis με το BMW.

Όλα είναι έτοιμα και η τυπική εκκίνηση δίνεται στο κέντρο του χωριού. Η χρονομετρημένη διαδρομή ξεκινά λίγα μέτρα από την γραμματεία στο Erzberg.

Η γιορτή έχει ήδη αρχίσει με στροφές στα κόκκινα και τα θηρία να γεμίζουν όλες τις ταχύτητες και να πλαγιολυσθένουν με ταχύτητα πάνω από 100χλμ.
Αφού περάσουν και οι 115 αναβάτες θα έχουν και μια δεύτερη ευκαιρία να βελτιώσουν το χρόνο τους σε αυτή την ανάβαση.

Οι δημοσιογράφοι Φώτης Σκαρής του περιοδικού 0-300 και ο Χρήστος Πατεράκης του ΜΟΤΟ, συμμετέχουν στον αγώνα με KTM 950 που τους παρέχει η KTM. Εκπληκτικές αποδόσεις από τους επαγγελματίες οδηγούς αφού οι διαφορές είναι εντός των 20 δευτερολέπτων. Εντυπωσιακοί και μερικοί ερασιτέχνες που τα δίνουν όλα!
Ο Giovanni εκπλήσσει τον κόσμο όταν περνά με πάνω από 150χλμ. και σηκώνει το χέρι για να χαιρετήσει!!
 
Τα δύο περάσματα των αναβατών κρατούν ως τις 16:00 περίπου και στις 19:00 γίνεται η απονομή των νικητών.
1ος ο Knight, 2ος ο Kirssi, 3ος ο Despres, 4ος ο Sala και στην εκπληκτική 25η και 50η θέση οι Σκαρής και Πατεράκης αντίστοιχα. Συγχαρητήρια!

Κατάμεστη η τεράστια αίθουσα και το party συνεχίζεται, όπως και κάθε βράδι, με δυνατή μουσική έως το πρωί.


Παρασκευή και στις 09:00 είναι η εκκίνηση για την πρώτη ευκαιρία πρόκρισης για τον αγώνα της Κυριακής (Hare Scramble).
Πάνω από 1.000 αναβάτες (περνούν 150 αναβάτες ανά 1 ώρα) τα δίνουν όλα για τον καλύτερο χρόνο. Ανάμεσα σ’ αυτούς, και πολλοί αναβάτες με πάσης φύσεως μοντέλα (βέσπες, κλασικά, αλλά και αυτοσχέδια μοντέλα).

Η διαδρομή απλή χωρίς καμία δυσκολία, σε πολύ φαρδύ χωματόδρομο που στο μεγαλύτερο μέρος του απαιτεί τέρμα γκάζι.

Εγώ μπαίνω στη διαδικασία εκκίνησης γύρω στις 13:00 και μετά από μισή ώρα ξεκινάω... φοβερά συναισθήματα και απόλυτη ευχαρίστηση. Απολαμβάνω το κάθε μέτρο της διαδρομής και προσπαθώ για το καλύτερο.

Το απόγευμα γύρω στις 17:00 τερματίζουν και οι τελευταίοι και στις 19:00 δίνεται η εκκίνηση για την παραδοσιακή παρέλαση των αναβατών (πάνω από 1.000 μοτοσικλέτες) που ξεκινά από τον χώρο του camping και περνά μέσα από το χωριό Eisenerz, όπου ο κόσμος χειροκροτεί και χαιρετά.

Αργότερα, τα αποτελέσματα είναι στην διάθεση των αναβατών, αλλά δεν υπάρχει ιδιαίτερο άγχος γιατί οι περισσότεροι είναι εδώ για την 4μερη γιορτή!

Ο χρόνος μου δεν είναι και τόσο ικανοποιητικός για να μπορέσω να μπω στους 500 πιο γρήγορους, αλλά χαίρομαι που θα έχω άλλη μια ευκαιρία αύριο.

Η σημερινή ημέρα ήταν βροχερή και μας κράτησε το καλύτερο για το βράδι, όπου μια δυνατή θύελλα κατάστρεψε αρκετές τέντες και μούσκεψε τα πάντα, θέλοντας να σπάσει το ηθικό μας. Αλλά δεν τα κατάφερε.


Το πρωί του Σαββάτου ο καιρός συνεχίζει να είναι άγριος, οι μουσικές όμως είναι στο full και όλοι χαμογελούν. Τίποτα, τίποτα δεν μας σταματά!!
Στις 09:00 ξεκινά η δεύτερη προσπάθεια πρόκρισης, γεμάτη αυτή τη φορά με λάσπη. Εγώ δυστυχώς δεν καταφέρνω να μπω στους 500.

Βρίσκομαι 1 λεπτό μακριά από την πρόκριση, στην 807η θέση.

Το απόγευμα, μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, τα μέτρα «φύλαξης» του χώρου χαλαρώνουν και βρίσκω ευκαιρία να οδηγήσω το πρώτο κομμάτι του αυριανού αγώνα, τις θηριώδης ανηφόρες και τις κατηφόρες – γκρεμούς.

Μετά από μερικές αποτυχημένες προσπάθειες βρήκα το κόλπο και πραγματικά είναι απόλαυση να οδηγείς εκεί!

Σίγουρα δεν έχει καμία σχέση όταν προσπαθείς σχεδόν μόνος σου, με το να προσπαθείς μεταξύ 500 αναβατών, αλλά είναι φανταστικά! Στις 18:30 παρακολουθούμε την επίδειξη free style από κορυφαίους αναβάτες όπως οι Renner, Verburgh, Rebeaub, Brock, Pastrana, Mc Grath.

Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν το θέαμα που προσέφεραν.


Έφτασε λοιπόν η Κυριακή για την εκκίνηση του Hare Scramble (12:00).
Ο καιρός συνεχίζει να είναι βροχερός αλλά ο κόσμος έχει κατακλείσει το μέρος. Όλα είναι έτοιμα!
Η KTM γνωστοποιεί ότι θα τρέξει το πρώτο σκέλος του αγώνα με το 950 και οδηγό τον Sala, για διαφημιστικούς λόγους.
Η BMW κάνει αντιπρόταση λέγοντας ότι θα τρέξει όλο τον αγώνα!

Ανάβουν τα αίματα και έτσι στήνεται μια άτυπη κόντρα για το ποιος θα φτάσει πιο μακριά. Οι οργανωτές κατευθύνουν τους οδηγούς (ανά 50), με βάση τον χρόνο τους, στο σημείο εκκίνησης και ο Kinigadner που κρατά την σημαία εκκίνησης, δίνει το σύνθημα!
Οι πρώτοι 50 αναβάτες ξεκινούν και ανά 1 λεπτό φεύγει και μια 50άδα.
 
Η αδρεναλίνη βρίσκεται στα ύψη και δεν περνά και πολύ ώρα όταν οι πρώτοι και καλύτεροι καταπίνουν ταχύτατα το πρώτο σκέλος και εξαφανίζονται στο πίσω μέρος του Erzberg για να βρεθούν αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδρομή με δύσκολα μονοπάτια, μήκους 35χλμ. έχοντας 4 ώρες στη διάθεσή τους να τερματίσουν.

Η διαδρομή είναι χωρισμένη σε 15 check points και η νίκη για τους περισσότερους είναι να περάσουν περισσότερα από πέρσι. Σε κάποια σημεία υπάρχει συνωστισμός λόγω δυσκολίας και εξελίσσονται εντυπωσιακές «μάχες» από τους αναβάτες που τα δίνουν όλα για να ανέβουν.

Κάποιοι θεατές βοηθούν με σκοινιά και όλοι επικροτούν την προσπάθεια. Μετά, κατευθυνόμαστε στον τερματισμό όπου οι απόψεις για την πρώτη 3άδα δίνουν και παίρνουν.

1ος τελικά τερματίζει ο Knight με KTM, 2ος ο Αυστριακός Leetenbichler με Gas Gas και 3ος ο Despres, επίσης με KTM.

Μέσα στην 12άδα, υπάρχουν όλες σχεδόν οι μάρκες μοτοσικλετών Sherco, Beta, Husaberg, Husvarna, Suzuki, Yamaha.

Έκπληξη για την φετινή χρονιά ήταν το γεγονός ότι τερμάτισαν 39 αναβάτες, μιας και συνήθως δεν τερματίζουν πάνω από 20. Με μια ματιά στις πρώτες ανηφόρες βλέπουμε κάποιους να προσπαθούν ακόμα να ανέβουν!!

Η άτυπη κόντρα μεταξύ KTM 950 και BMW HP2 βρίσκει νικητή τον Sala, που πήγε το KTM έως εκεί που έμεινε από βενζίνη!! (μέχρι το 9ο check point, έναντι του 3ου που έφτασε ο Kirssi με το BMW).

Ο Giovanni, μας περιγράφει τον αγώνα, χαρούμενος που πέρασε κατά πολύ το BMW και γελάει, λέγοντας ότι οι υπεύθυνοι της KTM θα κουραστούν πάρα πολύ για να φέρουν την μηχανή του από εκεί που έμεινε!!
Απέδειξε για μια ακόμα φορά ότι είναι ένας και μοναδικός!!

Η απονομή των νικητών γίνεται στις 18:00 και αναμφισβήτητα ο μεγάλος νικητής είναι ο David Knight.

O κόσμος αρχίζει να αναχωρεί, δίνοντας ραντεβού για του χρόνου.
Η Cirica Team τα κατάφερε αφού όλα πήγαν καλά!
Μπορεί να μην κατακτήσαμε το βουνό φέτος, αλλά σίγουρα κάναμε μια «αναγνωριστική» προσπάθεια και αποκτήσαμε πολύτιμες, ευχάριστες και αξέχαστες εμπειρίες.





To ERZBERG σίγουρα άξιζε!!!
Ραντεβού λοιπόν του χρόνου στο ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΒΟΥΝΟ!!!
Του χρόνου όλες οι cirices θα τρέξουν στο Erzberg και γι’ αυτό ορίστηκε το “Cirizberg” Meeting ’07, να είμαστε καλά.

Θέλω να ευχαριστήσω:
  • Τον Σπύρο Κατσιμαλή του Off-Road.gr για το ενδιαφέρον και την βοήθειά του.
  • Τον Μάνο από την αντιπροσωπεία της GAS GAS για την βοήθειά του.
  • Τον Κώστα Λύκο (DIRTY TEAM) για τα ελαστικά.
  • Το Σλοβένικο περιοδικό μοτοσικλέτας MOTOSI για τις παροχές και την βοήθεια στην επικοινωνία με το ErzbergRodeo.
  • Πάνω απ’ όλα όμως, ευχαριστώ την CIRICA TEAM (Άννα, Blaz, Tina, Primos, Alio, Karin, Pioter, Dorothy) γιατί χωρίς αυτούς δεν θα γινόταν η επιθυμία πράξη.

Κείμενο - Φωτογραφίες: [Λευτέρης -Cirica- Μαρουλάκης]










 





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023963 seconds. ]