Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Rallye Orpi Maroc 2006

Δευτέρα 05 Ιουνίου    Ouarzazate - Ouarzazate
 
Η τελευταία πικρή ειδική του Rallye Orpi Maroc...

Η ειδική ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές, για οδηγούς και αναβάτες.

Στο πρωτο κομμάτι της απλής καθώς τα πληρώματα περνούσαν μέσα απο ένα παλιό χωριό το Mitsubishi του Roma προσέκρουσε σε έναν τσιμεντένιο τοίχο με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ακαριαία ο συνοδηγός του, ο 53χρονος Henri Magne.
Παρά την άμεση παρέμβαση των ιατρικών συνεργείων της διοργάνωσης το μοιραίο ήταν αναπόφευκτο.






 

O πολύπειρος πλοηγός που αφιέρωσε πάνω απο 25 χρόνια στα Rally αντοχής, διετέλεσε συνοδηγός των Schlesser, Alphand & Shinozuka και αποτελούσε ένα απο τα πιο ενεργά μέλη της ''παρέας'' των Rallye.

Το νέο έσκασε σαν βόμβα στα paddocks με αποτέλεσμα η εργοστασιακή ομάδα της Mitsubishi να τερματίσει χωρίς να παραδώσει τα καρνέ του αγώνα.

Ο Despres κοντινός φίλος του Magne μετά τον τερματισμό αποσύρθηκε στα MotorHome της ΚΤΜ χωρίς να δηλώσει τίποτα.

Τα πάντα επισκιάστηκαν απο το γεγονός και το τέλος του αγώνα έγινε μέσα σε βαρύ πένθος.

Το off-road.gr στις προσεχείς ημέρες θα αφιερώσει άρθρο του στην πολύχρονη παρουσία του Henri Magne στους αγώνες Rally Raid.


Τελικές Κατατάξεις
 
Αυτοκίνητα
201,  DE VILLIERS Giniel (ZA), VON ZITZEWITZ Dirk (D),  VOLKSWAGEN
204 ,  SCHLESSER Jean louis (F), BORSOTTO Francois (F),  SCHLESSER
207 ,  SOUSA Carlos (P), SCHULZ Andreas (D),  VOLKSWAGEN
206 ,  SHMAKOV Sergey (RUS), MESHCHERYAKOV Konstantin (RUS),  ZIL
209 ,  NOBRE Paulo (BR), PALU Luis (BR),  BMW
215 ,  VANDROMME Philippe (F), BRUCY Jean (F),  SMG
261 ,  VAN CAUWENBERGE Joost (B), DEVOS Marc (B),  TOYOTA
213 ,  BENIELLI Gerard (F), LOMELET Jean-bruno (F),  RENAULT
217 ,  LAVIEILLE Christian (F), DEBRON Arnaud (F),  NISSAN
255 ,  LOUSSIER Thomas (F), VIVIER Frederic (F),  NISSAN
253 ,  PELICHET Jerome (F), DECRE Eugenie (CH),  BOWLER
254 ,  WINTENBERGER Stephane (F), BAUMEL Mathieu (F),  NISSAN
216 ,  PATISSIER Isabelle (F), DELLI ZOTTI Thierry (F),  MITSUBISHI
249 ,  TRAGLIO Maurizio (I), BARTHOLOME Marc (B),  NISSAN
208 ,  MONTERDE Jose luis (E), LURQUIN Jean marie (F),  NISSAN
212 ,  GRANCHA Pedro manuel (P), DINIZ CARITA DE JESUS Vitor (P),  MITSUBISHI
251 ,  TOLLEFSEN Ivar (N), EVANS Quin (GB),  BOWLER
218 ,  MAZE SENCIER Antoine (F), CRESPO Christophe (F),  MERCEDES
266 ,  GIANNI LUCA Tassi (I), ROSOLEN Pascal (I),  ISUZU
258 ,  LASSOUED Abla (TN), EL KHOURY Joseph (RL),  MITSUBISHI
256 ,  COLOMO Elie (F), LEFEBRE Serge (F), TOYOTA  
211 ,  GACHE Philippe (F), GARCIN Jean pierre (F),  SMG
262 ,  ESCLASSANS Philippe (F), TOUZERY Bernard (F),  NISSAN
260 ,  PINAUDEAU Stephane (F), WALLYN Catherine (F),  TOYOTA
257 ,  CHAOUCH Hend (TN), DRISS Sofiane (TN),  TOYOTA
219 ,  THOMASSE Pascal (F), LARROQUE Pascal (F),  MERCEDES
252 ,  LEPLAT Alain (B), KNOCKAERT Johnny (B),  BOWLER
 
Μοτοσυκλέτες
1 ,  COMA Marc (E),  KTM
3 ,  DESPRES Cyril (F),  KTM
2 ,  CASTEU David (F),  KTM
4 ,  ESTEVE PUJOL Isidre (E),  KTM
20 ,  LOPEZ Francisco (RCH),  HONDA
8 ,  VILADOMS Jordi (E),  KTM
5 ,  ULLEVALSETER Pal anders (N),  KTM
7 ,  GAU Michel (F),  KTM
11 ,  RODRIGUES Helder (P),  YAMAHA
6 ,  BLAIS Chris (USA),  KTM
22 ,  FABRE Michel (F),  KTM
12 ,  LAZARD Laurent (ROU),  KTM
10 ,  POLLI Oscar (I),  KTM
14 ,  CHARLIAT FranΗois (F),  KTM
15 ,  SANNA COCCO Maurizio (I),  KTM
105 ,  DECLERCK Christophe (F),  YAMAHA
 21 ,  JOBARD Willy (F),  KTM
106 ,  DELTRIEU Hubert (F),  POLARIS
18 ,  MEI Gabriele (I),  BETA
19 ,  DELLAVALLE Yannick (F),  KTM
16 ,  GIANNETTI Silvia (I),  BETA
111 ,  PEYRICHOU Jean-marc (F),  YAMAHA
108 ,  JOANNY Sebastien (F),  POLARIS
109 ,  AUDOIN Pierre (F),  POLARIS
 

Φορτηγά
300 ,  TOMECEK Tomas (CZ), MORAVEK Vojtech (CZ),  TATRA
 
 




Κυριακή 04 Ιουνίου  -  Διαδρομή    Zagora - Ouarzazate

Liaison: 247 χλμ
Ειδική : 185 χλμ
Σύνολο : 432 χλμ
 
Πίσω στις νίκες ο Peterhansel και ο Despres
H Γαλλική εκδίκηση στην προτελευταία ημέρα του αγώνα. Οι πολυνίκες των rally άν και καθυστερημένα επανέρχονται στην θέση που τους συνηθίσαμε. Η ωραιότερη ίσως ειδική του αγώνα απο την Zagora στο Ouarzazate περασε μέσα απο χωριά του όρους Atlas με αποτέλεσμα η ΜΩΤ να πέσει πολύ αφού η διελευση απο κατοικημένες περιοχές είναι υποχρεωτικά με 30χλμ. Τα πρώτα 70 χλμ του αγώνα περασαν απο κλασσικά Μαροκινά χώματα με πολύ τεχνικά κομμάτια και επικίνδυνο τεραίν που καταστρέφει λάστιχα. Η ημέρα επιφύλασε και περασματα στα 2600 μέτρα υψόμετρο που πνίγει τα μοτέρ.


Μοτοσυκλέτες
Ο Cyril Despres (KTM Gauloises) κέρδισε την ειδική δείχνοντας πολύ ικανός στο τεραίν της ημέρας αλλά η διαφορά που καλυψε απο τον πρωτοπόρο δεν είναι αρκετή για την πρώτη θέση.

Μόλις 48’’ κατάφερε να κερδίσει ο Γάλλος στην γενική και φήσε τον Ισπανό Coma να οδηγεί με πλεονέκτημα μέχρι το τέλος. Πίσω απο τους πρωτοπόρους ο έμπειρος endurας David Casteu (KTM Gauloises) που κατάφερε να τερματίσει 2ος στην ημέρα. Ο Franciso Lopez (Honda 450) έκανε ότι μπορούσε και παραμένει 4ος μπαίνοντας όμως στον σημερινό ανεφοδιασμό μόλις 2ος.Παρά την ζημιά που παρουσιάστηκε στα όργανα πλοηγησης του Χιλιανού διατηρεί τις ελπίδες για τερματισμό στο βάθρο.


Cyril Despres (KTM Gauloises) : «Ακόμη μια τέλεια ειδική. Το Μαρόκο είναι πολυποίκιλο αρκετά. Στα βουνά ένοιωσα σαν στο σπίτι μου στις Ανδόρρες και θέλησα να θαυμάσω λίγο το τοπίο όμως δεν είχα κανένα περιθώριο λάθους, έτσι εβαλα το κεφάλι κάτω και έκανα ότι καλύτερο μπορούσα…»

Marc Coma (KTM Repsol) : «Πολύ απαιτητική διαδρομή και οδηγικά και σωματικα. Κάναμε πολυ δουλειά στην μοτοσυκλέτα η οποία απέδωσε σήμερα. Σήμερα είδα ότι το μπροστινό μου λάστιχο ήταν σε κακή κατάσταση και συγκράτησα αρκετά τον ρυθμό μου. »


Κατάταξη Μοτο μετά την 5η Ημέρα
1 ,  COMA Marc (E), KTM
3 ,  DESPRES Cyril (F), KTM
2 ,  CASTEU David (F),  KTM
20 ,  LOPEZ Francisco (RCH),  HONDA
8 ,  VILADOMS Jordi (E),  KTM
4 ,  ESTEVE PUJOL Isidre (E),  KTM
5 ,  ULLEVALSETER Pal anders (N),  KTM
7 ,  GAU Michel (F),  KTM
11 ,  RODRIGUES Helder (P),  YAMAHA
22 ,  FABRE Michel (F),  KTM


Αυτοκίνητα

Ο Peterhansel οδήγησε αλάνθαστα σε όλη την ειδική αφήνοντας πίσω του τους Giniel de Villiers (Volkswagen Race Touareg II) κατά 4 λεπτά και τους ομοσταβλούς του Nani Roma & Hiroshi Masuoka ακόμη πιο πίσω με συνέπεια η αρμάδα της Mitsubishi να ξεκινήσει την επόμενη ημέρα στις πρώτες θέσεις.  Στο αντίπαλο στρατόπεδο της Wolkswagen, που κατέκτησε όλες τις προηγούμενες ημέρες υπάρχει ανυσηχία.

Οι Γερμανοί παρατηρούσαν την τακτική των Ιαπώνων αφού ο Peterhansel θα ξεκινήσει αύριο με την ‘’προστασία’’ των δικών του. Λίγα λεπτά αργότερα η ατυχία χτύπησε του ‘’Μπλέ’’ με τον Sainz να τερματίζει με 6λετπη αργοπορία λόγω ανατροπής του Tuareg κατόπιν επαφής του με έναν βράχο. Το αποτέλεσμα ένα μισοκατεστραμένο αυτοκίνητο και το αριστερό χέρι του οδηγού χυπημένο.

Οι πρώτες εξετάσεις δεν έδειξαν σπάσιμο όμως ο αφόρητος πόνος του Ισπανού τον έφερε με 5 ώρες καπέλλο στον τερματισμό. Κατ πάσα πιθανότητα δεν θα εκκινήσει στην επομενη μέρα. Η εξέλιξη ευνοεί πολύ τον Schlesser αφού ‘’ξεφορτώθηκε’’ τον μεγαλύτερο μπελά που είχε σε όλο τον αγώνα.

Stephane Peterhansel (Mitsubishi Pajero) : «Τα πήγαμε περίφημα σήμερα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και άυριο. Το αυτοκίνητο ήταν απολαυστικό…»

Giniel de Villiers (VW Race Touareg II) : «Ο Peterhansel επανήλθε πολύ έτοιμος. Αύριο ξεκινά μπροστά απο δύο δικούς του. Είναι και οι δύο επαγγελματίες οδηγοί και δεν πιστεύω ότι θα με μπλοκάρουν για να προστατεύσουν τον Stephane.»

Carlos Sainz (Esp/VW Race Touareg II) : «Χτυπήσαμε ένα μεγάλο βράχο και το αυτοκίνητο τουμπάρησε. Χτύπησα με δύναμη στο τιμόνι. Πονάω παντού, άν και δεν υπάρχει κάταγμα δεν θα ξεκινήσω αύριο…»

Κατάταξη Αυτοκινήτων μετά την 5η Ημέρα
201 ,  DE VILLIERS Giniel (ZA), VON ZITZEWITZ Dirk (D),  VOLKSWAGEN
200 ,  PETERHANSEL Stephane (F), COTTRET Jean paul (F),  MITSUBISHI
204 ,  SCHLESSER Jean louis (F), BORSOTTO Francois (F),  SCHLESSER
202 ,  ROMA Joan (E), MAGNE Henri (AND),  MITSUBISHI
205 ,  MASUOKA Hiroshi (J), MAIMON Pascal (F),  MITSUBISHI
207 ,  SOUSA Carlos (P), SCHULZ Andreas (D),  VOLKSWAGEN
206 ,  SHMAKOV Sergey (RUS), MESHCHERYAKOV Konstantin (RUS),  ZIL
209 ,  NOBRE Paulo (BR), PALU Luis (BR),  BMW
215 ,  VANDROMME Philippe (F), BRUCY Jean (F), SMG
261 ,  VAN CAUWENBERGE Joost (B), DEVOS Marc (B),  TOYOTA





Σάββατο 03 Ιουνίου  -  Διαδρομή    Erfoud - Zagora
Liaison: 78 χλμ
Ειδική : 243 χλμ
Σύνολο : 321 χλμ

Schlesser & Coma και η κοιλάδα του Draa
H 4η ημέρα και το τεραίν της ευνόησε πολύ το buggy του Schlesser που κατάφερε να καρδίσει την ειδική της ημέρας χωρίς προβλήματα ανέδειξε και πλησίασε σε χρόνο τους πρωτοπόρους δίνοντας ελπίδες για το βάθρο του αγώνα. Στις μοτοσυκλέτες ο Ισπανός Marc Coma επικράτησε χωρίς δυσκολία κάνοντας την νίκη του σε αυτό το rally πιο σίγουρη.


Μοτοσυκλέτες
Ο Coma ξεκίνησε την ημέρα εκμεταλευόμενος το καθάρισμα της ειδικής απο τον πρώην ομόσταβλο του Pujol που βρέθηκε στην δεύτερη θέση της ημέρας. Οδήγησε με σχετική ευκολία όλη την διαδρομή ακολουθώντας τα πατήματα ενός έμπειρου πλοηγού και εξασφάλισε διαφορά 13 λεπτών απο τον δεύτερο.

Τρίτος στην ημέρα ο Γάλλος Despres που κρατιέται πολύ γερά στην δεύτερη θέση γενικής. Στην 5η θέση της ημέρας ο εκπληκτικός Χιλιανός Lopez με το Honda του στα 450cc που φαίνεται εκτός απροόπτου να εξασφαλίζει την 4η θέση γενικής στο rally μπροστά απο τον έμπειρο Pujol.

Στα Quad οι μονομάχοι Declerck & Deltrieu με Yamaha & Polaris αντίστοιχα βρίσκονται πολύ κοντά με διαφορά ενός λεπτού αφού τις προηγούμενες ημέρες μοιράστηκαν τις ατυχίες.

Marc Coma (KTM Repsol) : "Βρέθηκα πίσω απο τον Pujol πρίν τον ανεφοδιασμό. Οταν είδα την διαφορά μου απο τον Despres αποφάσισα να ακολουθήσω τον Isidre ο οποίος απεδείχθη πολύ καλός πλοηγός"

Isidre Esteve (KTM Gauloises) : "Τα σημάδια στο έδαφος ήταν πολλά . Χρειάστηκε να κάνω πολύ πλοήγηση αλλά κατάφερα να διατηρήσω πολύ καλό ρυθμό. Η ειδική ήταν πολύ καλή με ωραίες εναλλαγές…"

Cyril Despres (KTM Gauloises) : "Το πρωϊ χάθηκα για λίγο. Η ειδική πάντως ήταν εκπληκτική και πολύ διαφορετική απο τις προηγούμενες. Αν και φαίνεται περίεργο είμαι πολύ ικανοποιημένος με την επιδοσή μου. Στον ανεφοδιασμό είδα τον χρόνο αλλά αποφάσισα να διατηρήσω τον ρυθμό μου."

Francisco Lopez (Honda 450) : "Αποφάσισα να οδηγήσω χωρίς ρίσκο. Στην αρχή της ειδικής το ρεζερβουάρ ήταν πιο μπροστά και η ισσοροπία μου δεν ήταν καλή."


Κατάταξη Μοτο μετά την 4η Ημέρα

1,  COMA Marc (E),  KTM
3,  DESPRES Cyril (F),  KTM
2,  CASTEU David (F),  KTM
20,  LOPEZ Francisco (RCH),  HONDA
4,  ESTEVE PUJOL Isidre (E),  KTM
8,  VILADOMS Jordi (E),  KTM
6,  BLAIS Chris (USA),  KTM
5,  ULLEVALSETER Pal anders (N),  KTM
7,  GAU Michel (F),  KTM
11,  RODRIGUES Helder (P),  YAMAHA


Αυτοκίνητα

Αν και καλά πλασαρισμένος στις προηγούμενες ειδικές ο Schlesser κατάφερε να κερδίσει την ειδική φανερά ευνοημένος απο το τεραιν κερδίζοντας τα εργοστασιακά. Το μοτέρ του Ford φάνηκε πιο δυνατό απο τα Mitsubishi που φαίνεται να δυσκολευονται απο το υψόμετρο. Ετσι στα τελευταία 55χλμ ανέβασε και άλλο τον ρυθμό του κάνοντας διαφορά απο τους επόμενους. Δεύτερος πίσω του κατά 11’’ ο Peterhansel που βρέθηκε μπροστά απο τον Giniel de Villiers (Volkswagen Race Touareg II) σκαρφαλώνοντας έτσι στην 2η θέση γενικής μπροστά απο τον Sainz που τερμάτισε 5ος στην ειδική.

Jean-Louis Schlesser (Ford Buggy) : "Ολα καλά! Κρατήθηκα κοντά στον Peterhansel που μου άνοιξε τον δρόμο όμως οφείλω την νίκη μου στους μηχανικούς . Εκαναν πολύ καλή δουλειά και τελικά πετύχαμε μια νίκη που χρειάζόμασταν. Τα Mitsubishi πάντως δείχνουν πολύ ανταγωνιστικά!"

Stephane Peterhansel (Mitsubishi Pajero) : "Πήγα τέρμα γκάζι σε όλη την ειδική παρά την αδιαθεσία μου. Το κεφάλι μου πονούσε αλλά δεν γίνεται να κάθεσαι με σταυρωμένα τα χέρια ειδικά αν πρέπει να περάσεις τον  de Villiers – πάντως κερδίσαμε λίγο χρόνο. Είναι κάτι και αυτό, αλλά χρειάζεται και άλλη πίεση παρακάτω. Οι επόμενες ειδικές πρέπει να κερδηθούν, άν και είναι πολύ τεχνικές …"

Nani Roma (Mitsubishi Pajero) : "Το λάθος μου σήμερα με εκνεύρισε. Πήγαινα καλά αλλά πίεσα υπερβολικά με αποτελέσμα να χτυπήσω μια πέτρα και να διαλύσω το λάστιχο. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι πιο χαζό!"

Κατάταξη Αυτοκινήτων μετά την 4η Ημέρα
201 , DE VILLIERS Giniel (ZA), VON ZITZEWITZ Dirk (D),  VOLKSWAGEN
203 , SAINZ Carlos (E), PERIN Michel (F), VOLKSWAGEN
200 ,  PETERHANSEL Stephane (F), COTTRET Jean paul (F), MITSUBISHI
204 ,  SCHLESSER Jean louis (F), BORSOTTO Francois (F), SCHLESSER
202 ,  ROMA Joan (E), MAGNE Henri (AND),  MITSUBISHI
205 ,  MASUOKA Hiroshi (J), MAIMON Pascal (F),  MITSUBISHI
207 ,  SOUSA Carlos (P), SCHULZ Andreas (D),  VOLKSWAGEN
206 ,  SHMAKOV Sergey (RUS), MESHCHERYAKOV Konstantin (RUS),  ZIL
215 ,  VANDROMME Philippe (F), BRUCY Jean (F),  SMG
209 ,  NOBRE Paulo (BR), PALU Luis (BR), BMW




Παρασκευή 02 Ιουνίου  -  Διαδρομή    AIN BENI MATHAR  / ERFOUD

Liaison 60 Km – Ειδική 175 Km
Liaison 55 Km – Ειδική 72 Km
Laison 117 Km
Σύνολο 479 Km

De Villiers & Coma κυριαρχούν
Η ημέρα ανέδειξε νικητή στα αυτοκίνητα τον Carlos Sainz (VW Race Touareg II). 
Αν και ο αγώνας βρίσκεται στην μέση τα Volkswagen δείχνουν πολύ ικανά να καθαρίσουν τον αγώνα. Ο Sainz βρίσκεται τώρα στην δεύτερη θέση γενικής με τον ομοσταβλό του De Villiers να παραμένει πρώτος. Στις μοτοσυκλέτες η διαδρομή πίσω στο Erfoud ανέδειξε νικητή τον Esteve Pujol (KTM Gauloises) και τον  Marc Coma (KTM Repsol) πρώτο γενικής.

Μοτοσυκλέτες
Ο Isidre Esteve (KTM Gauloises) πήρε την πρώτη του νίκη μετά απο δύο πολύ δύσκολες ημέρες.Ο μεγαλόσωμος Καταλανός νικητής του προηγούμενου Dakar κέρδισε κατά 7'21" τον Cyril Despres (KTM Gauloises), με τον David Casteu πίσω του αφού κατα την διάρκεια του αγώνα το cock pit του ΚΤΜ έπεσε στον δρόμο. Πιο πίσω ο Αμερικάνος Chris Blais και ο εντυπωσιακός ‘rookie’ Francisco Lopez. Η κατηγορία των 450cc είνια η αποκάλυψη του αγώνα.Ο Lopez διατήρησε την 4η θέση γενικής.

Isidre Esteve (KTM Gauloises) : "Μετά απο δύο ημέρες με προβλήματα είναι ωραίο να κερδίζεις. Και μάλλον η σημερινή ημέρα είναι ότι πιο ευχάριστο είδαμε απο την αρχή του αγώνα…"
 
Marc Coma (KTM Repsol) : "Ηξερα ότι μπορούσα να κερδίσω λίγο χρόνο σήμερα. Οδήγησα τέρμα γκαζι μέχρι το τέλος. Απομένουν ακόμη τρείς ημέρες, πάντως η μοτοσυκλέτα δουλεύει άψογα και αισθάνομαι ήρεμος."

David Casteu (Fra/KTM Gauloises) : "Ολα τα όργανα έπεσαν απο το μηχανάκι όπως στο Dakara. Επρεπε να τελειώσω την ειδική πολύ αργά και στην διαδρομή κατάφερα να επιδιορθώσω την ζημιά πρόχειρα χρησιμοποιώντας λίγες βίδες απο το ρεζερβουάρ.

Στα τετράτροχα η μονομαχία μεταξύ Declerck (Yamaha) & Deltrieu (Polaris) παραμένει. Ο Declerck κέρδισε την ημέρα ανεβάζοντας τον ρυθμό του και εκμεταλεύτηκε το σκασμένο λάστιχο του Deltrieu.

Κατάταξη Μοτο μετά την 3η Ημέρα
1,  COMA Marc (E),  KTM
3,  DESPRES Cyril (F),  KTM
2,  CASTEU David (F),  KTM
20,  LOPEZ Francisco (RCH),  HONDA
6,  BLAIS Chris (USA),  KTM
5,  ULLEVALSETER Pal anders (N),  KTM
7,  GAU Michel (F),  KTM
8,  VILADOMS Jordi (E),  KTM
4,  ESTEVE PUJOL Isidre (E),  KTM
11,  RODRIGUES Helder (P),  YAMAHA


Αυτοκίνητα


Στην επιστροφή του Rally στο Erfoud ο Carlos Sainz πήρε την πρώτη του νίκη στον αγώνα. Αν και πέρασε πολλή ώρα στην σκόνη του Peterhansel ο Ισπανός καθάρισε την ημέρα και πέρασε στην δεύτερη θέση γενικής, πισω απο τον De Villiers με διαφορά 7 λεπτών. Ο Peterhansel δεν βρήκε τις συνθήκες πολύ καλές και τερμάτισε τρίτος άν και βρέθηκε πίσω απο τον ομοσταβλο του Roma στην πρώτη ειδική. Η ημέρα αποδείχτηκε κακή και τον Schlesser αφού χάθηκε για δύο λεπτά κάνοντας την παρουσία του Roma πιο απειλητική. 

Carlos Sainz (VW Race Touareg II) : "Στην πρώτη ειδική βρεθηκαμε κοντά στον Peterhansel αλλά ή σκόνη δεν μας επέτρεψε την προσπέραση. Δεν πήγαμε άσχημα τελικά αλλά η απόσταση που μας χωρίζει είναι πολύ μικρή."

Stephane Peterhansel (Mitsubishi Pajero) : "Τίποτα το εντυπωσιακό για σήμερα. Βρεθήκαμε πολύ κοντά στον De Villiers αλλά ο Carloς μας πέρασε και τους δύο. Τα VWs δείχνουν να ευνούνται απο το terrain και καθώς ανεβαίνουμε σε υψόμετρο θα είναι πολύ δύσκολο να καταφέρουμε να βρεθούμε μπροστά…"

Κατάταξη Αυτοκινήτων μετά την 3η Ημέρα
201,  DE VILLIERS Giniel (ZA), VON ZITZEWITZ Dirk (D),  VOLKSWAGEN
203,  SAINZ Carlos (E), PERIN Michel (F),  VOLKSWAGEN
200,  PETERHANSEL Stephane (F), COTTRET Jean paul (F),  MITSUBISHI
204,  SCHLESSER Jean louis (F), BORSOTTO Francois (F),  SCHLESSER
202,  ROMA Joan (E), MAGNE Henri (AND),  MITSUBISHI
205,  MASUOKA Hiroshi (J), MAIMON Pascal (F),  MITSUBISHI
207,  SOUSA Carlos (P), SCHULZ Andreas (D),  VOLKSWAGEN
206,  SHMAKOV Sergey (RUS), MESHCHERYAKOV Konstantin (RUS),  ZIL
215,  VANDROMME Philippe (F), BRUCY Jean (F),  SMG
209,  NOBRE Paulo (BR), PALU Luis (BR),  BMW




Πέμπτη 01 Ιουνίου  -  Διαδρομή ERFOUD - AIN BENI MATHAR

Απλή 117 Km – Ειδική 72 Km
Απλή 55 Km – Ειδική 230 Km
Απλή 1 km
Σύνολο 475 Km


Η δεύτερη μέρα κάλυψε μεγαλύτερη διαδρομή απο το Erfoud μέχρι την Ain BeniMathar.
Οι δύο ειδικές της ημέρας, με πολλή πέτρα, χρειάστηκαν περισσότερη ταχύτητα αλλά και καλύτερη πλοήγηση ή οποία έκανε και την διαφορά στην κατάταξη της ημέρας.


Μοτοσυκλέτες
Οι Coma & Casteau ξεκίνησαν πρώτοι τις ειδικές και έχασαν πολύτιμο χρόνο προκειμένου να βρούν τον δρόμο τους. Ακολούθησε ο Despres που εκμεταλλευόμενος τα σημάδια των πρωτοπόρων πλοηγήθηκε ευκολότερα και κατάφερε να επικρατήσει και στις δύο ειδικές. Εντυπωσιακή επίδοση απο δύο μοτοσυκλέτες 450cc του Πορτογάλου Helder Rodrigues με Yamaha και το Χιλιανού Francisco Lopes με Honda. Ο Πορτογάλος βρίσκεται αυτή την στιγμή στην 9η θέση γενικής και ο Χιλιανός στην 4η  

Ο Pujol αφέθηκε στην δεύτερη ειδική να θαυμάζει το τοπίο αφού τα συνεχόμενα λάθη του στην πλοήγηση τον άφησαν 25 ολόκληρα λεπτά πίσω. Για τον Ισπανό τα η νίκη έχει απομακρυνθεί κατα πολύ.

Cyril Despres (KTM Gauloises) : «Οδήγησα χωρίς πίεση τα τελευταία 40 χλμ αφού τα ρεζερβουάρ μου είχαν μόνο τις αναθυμιάσεις. Βρέθηκα στα πατήματα των Coma & Casteau και αφού ήξερα καλά που πήγαινα κατάφερα να βρεθώ μπροστά. Ξέρω ότι θα επανέλθω σε καλούς ρυθμούς σταδιακά...

David Casteu (KTM Gauloises) : «Βρέθηκα με παρέα το Cyril & τον Marc, οι οποίοι απεδείχθησαν καλοί πλοηγοί. Τώρα έχω κρτατήσει την επαφή με τους πρώτους και είμαι ευχαριστημένος»

Francisco Lopes (Honda 450) : «Είμαι έκπληκτος απο την θέση μου στην γενική αυτή την στιγμή.. Στόχος μου είναι η απόκτηση εμπειρίας αφού θα ήθελα να συμμετάσχω στο Dakar 2008 με ένα Honda 650»

Στα τετράτροχα η μονομαχία μεταξύ Declerck (Yamaha) and Deltrieu (Polaris) παραμένει. Ο Declerck για ακόμη μια ημέρα είχε πρόβλημα ανεφοδιασμού αφού έχασε το σημείο συνάντησης του με την ομάδα υποστήριξης και αναγκάστηκε να κινηθεί πολύ αργά.

 

Κατάταξη Μοτο μετά την 2η Ημέρα
1, COMA Marc (E),  KTM
3, DESPRES Cyril (F),  KTM
2, CASTEU David (F),  KTM
20, LOPEZ Francisco (RCH),  HONDA
5, ULLEVALSETER Pal anders (N),  KTM
6, BLAIS Chris (USA),  KTM
8, VILADOMS Jordi (E),  KTM
7, GAU Michel (F),  KTM
11,  RODRIGUES Helder (P),  YAMAHA
10,  POLLI Oscar (I),  KTM
 


Αυτοκίνητα


Ο Giniel de Villiers και Carlos Sainz πήραν την πρωτοπορία της διαδρομής και για την δεύτερη ημέρα αφού οδήγησε αλάνθαστα και χωρίς προβλήματα. Πίσω του ο El Matador στην πρωτη ειδική και στο τέλος της ημέρας ο κορυφαίος οδηγός της Mitsubishi Peterhansel που βρέθηκε στην δεύτερη θέση της γενικής. Ο Peterhansel επέλεξε διαφορετική διαδρομή κερδίζοντας χρόνο απο τον Ισπανό και βρέθηκε τώρα να διεκδικεί την νίκη στα αυτοκίνητα. Τέταρτος βρέθηκε ο Schlesser με το buggy του και πίσω ο Roma που έχασε χρόνο λόγω σκασμένου ελαστικού.

Giniel de Villiers (VW Race Touareg II) : «Η πλοήγηση της ημέρας ήταν περίπλοκη και σήμερα η επίδοση μας ανήκει όλη στον συνοδηγό μου που έκανε εξαιρετική δουλειά. Πάντως έχουμε πολύ αγώνα μπροστά μας…»

Stephane Peterhansel (Fra/Mitsubishi Pajero) : «Οταν φτάσαμε στις κοιλάδες συναντήσαμε τουε Sainz & Jean-Louis Schlesser που αποφάσισαν να οδηγήσουν μέσω παράκαμψης. Το μοτοσυκλετίστικο ένστικτό μου με έκανε να επιλέξω άλλη διαδρομή και έτσι κερδίσαμε χρόνο…»

Κατάταξη Αυτοκινήτων
201,  DE VILLIERS Giniel (ZA), VON ZITZEWITZ Dirk (D),  VOLKSWAGEN
200,  PETERHANSEL Stephane (F), COTTRET Jean paul (F),  MITSUBISHI
203,  SAINZ Carlos (E), PERIN Michel (F),  VOLKSWAGEN
204,  SCHLESSER Jean louis (F), BORSOTTO Francois (F),  SCHLESSER
202,  ROMA Joan (E), MAGNE Henri (AND),  MITSUBISHI
205,  MASUOKA Hiroshi (J), MAIMON Pascal (F),  MITSUBISHI
207,  SOUSA Carlos (P), SCHULZ Andreas (D),  VOLKSWAGEN
206,  SHMAKOV Sergey (RUS), MESHCHERYAKOV Konstantin (RUS),  ZIL
215,  VANDROMME Philippe (F), BRUCY Jean (F),  SMG
209,  NOBRE Paulo (BR), PALU Luis (BR),  BMW



Τετάρτη 31 Μαίου  -  Διαδρομή ERFOUD - ERFOUD
Απλή 24 χλμ – Ειδική 137 χλμ – Απλή 45 χλμ – Ειδική 137 χλμ - Απλή 68 χλμ: Σύνολο 411 χλμ

Το Rally Μαρόκου ξεκίνησε απο το Erfoud διανύοντας 300 χλμ κινούμενο βοειοδυτικά στην περιοχή της Ouarzazate.
Το πρώτο κομάτι της διαδρομής είναι ίδιο με αυτό του 2003 πρίν την διακοπή του αφού είχε χαρακτηριστεί σαν στρατιωτική ζώνη.
Μεγάλο κομάτι της διαδρομής περνά απο την πεδιαδα της Tafilalet, που ονομάζεται απο τους Μαροκινους και ώς « η θάλασσα με τους φοίνικες» .


Μοτοσυκλέτες
Μετά από τoν αγώνα στην Τυνησία, ο Marc Coma (KTM Repsol) πήρε την νίκη της πρώτης ημέρας.
Ευνοημένος απο τον σχεδιασμό της διαδρομής και τις οδηγίες της ομάδας ο Καταλανός βρέθηκε 3 λεπτά μπροστά από τον Casteu (KTM Gauloises) και... περισσότερο από έξι μπροστά από Despres (KTM Gauloises) στο πρωτο σκέλος.
Όσον αφορά τον Pujol οι πιθανότητες για νίκη εξανεμίστηκαν μετά από 55χλμ όταν έσπασε η ανάρτηση του νέου KTM του και ο νικητής του τελευταίου Rallye Optic 2000 Tunisie κατέληξε περίπου 42 λεπτά πίσω.
Στον δεύτερο γύρο ο Coma επιβεβαίωσε την πρωτοπορία του αφήνοτας τον Casteu 4 λεπτά πίσω και τον Despres σχεδόν 8 λεπτά!

Coma (KTM Repsol): Είμαι πολύ ευτυχής με αυτήν την πρώτη ημέρα. Εκμεταλλεύτηκα πλήρως από την αρχη την ευνοική θέση μου. Στην δεύτερη ειδική ανέβασα τον ρυθμό μου. Ήταν επικίνδυνο αλλά και αρκετά επιμορφωτικό για μένα

Casteu (KTM Gauloises): Αρχισα πολύ γρήγορα. Δεν υπήρχαν περιθώρια λάθους. Είμαι ευτυχής που δεν εχω μεγάλη διαφορά απο τον Coma. Ο Despres δεν έκανε καλή εμφάνιση σήμερα αλλά είναι θέμα χρόνου να κερδίσει ξανά.

Despres (KTM Gauloises): Είμαι προ πάντων ανακουφισμένος που τελείωσα την ημέρα χωρίς καμμία ένδειξη πόνου στον ώμο και τον καρπό. Αισθάνομαι πολύ δυνατός. Πέρασα τρεις δύσκολους μήνες και τώρα είμαι σε καλή φόρμα για τον αγώνα . Η νέα μοτοσυκλετα είναι εξαιρετική και περιμένω τις επόμενες ημέρες να βρώ έναν καλύτερο ρυθμό.

Isidre Esteve (KTM Gauloises): Το αμορτισέρ διαλύθηκε σε ένα χαντάκι και με ανάγκασε να οδήγησω 80 χλμ πολύ αργά. Καλύτερα που συνέβει εδώ αυτό παρά στο Ντακάρ. Η γενική τώρα είναι μακρινό όνειρο όμως φιλοδοξώ να κερδίσω κάποιες ειδικές.

Στα τετράτροχα η μονομαχία μεταξύ Declerck (Yamaha) and Deltrieu (Polaris) συγκέντρωσε το ενδιαφέρον της κατηγορίας. Ο Declerck έχασε χρόνο λόγω καυσίμου.

Κατάταξη Μοτο 
(1) COMA Marc (E),  KTM
(2) CASTEU David (F),  KTM
(3) DESPRES Cyril (F),  KTM
(6) BLAIS Chris (USA),  KTM
(8) VILADOMS Jordi (E),  KTM
(5) ULLEVALSETER Pal anders (N),  KTM
(7) GAU Michel (F),  KTM
(20) LOPEZ Francisco (RCH),  HONDA
(11) RODRIGUES Helder (P),  YAMAHA
(10) POLLI Oscar (I),  KTM

Αυτοκίνητα
Τα Tuareg των Giniel de Villiers και Carlos Sainz πήραν την πρωτοπορία της διαδρομής γύρω απο το  Erfoud του πρωτου σκέλους του Rallye ORPI Maroc.
Με σαφή υπεροχή απο τα πρωτα χιλιόμετρα  η φυλή  των Touareg IIs πέρασε μπροστα απο τον  Schlesser και το Mitsubishi Pajero του Masuoka.

Το χαμόγελο του Carlos Sainz τά λέει όλα - η μέση ωριαία ταχύτητά του ήταν 123 km/h! 
Με νίκη στο δεύτερο σκέλος  και ανενόχλητος από το Giniel de Villiers που οδήγησε ταχύτερα στον πρώτο γύρο, ο "El Matador" απολαμβάνει τη θέση του 32 δευτερόλεπτα πίσω από το Νοτιοαφρικανό.

O Jean-Louis Schlesser παρά τα λάθη στην πλοήγηση κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση (λιγότερο από 2 λεπτά πίσω από de Villiers).

Τα Mitsubishi ξεκίνησαν την ημέρα με τα ρεζερβουάρ τους γεμάτα και με 80 κιλά παραπάνω με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς των πρωτοπόρων. Ανοίγοντας πρώτος την ειδική και με 3 λεπτά χαμένα στην έρημο ο  Peterhansel κατάφερε να ανακάμψει μόνο στο δεύτερο σκέλος. Ο Sousa με το ημιεργοστασιακό Tuareg πήρε την 7η θέση μπροστά από το SMG του Philippe Gache's.

Στην κατηγορία παραγωγής T2 η πρωτη θέση πήγε στο Nissan του Dessoude.   
 

Giniel de Villiers (Touareg II) : Η ειδική ήταν ιδανική για εμάς σήμερα. Στον δεύτερο γύρο κερδίσαμε περίπου 2,5 λεπτά αλλά δεν ήταν αρκετό για να βρεθούμε μπροστά απο τον Carlos. Το ότι καθαρίζουμε αύριο την διαδρομή δεν είναι ότι καλύτερο.

Carlos Sainz (Touareg II) : Χάσαμε χρόνο μέσα στην σκόνη του Roma στον πρωτο γύρο. Στον δεύτερο όλα πηγαν καλά. Για την ώρα όλα είναι τέλεια.

Jean-Louis Schlesser (Fra/Buggy Ford) : Η ειδική ήταν φτιαγμένη στα μέτρα μας. Χάσαμε την νίκη απο λάθος στην πλοήγηση.Οδηγήσαμε τέρμα γκάζι στο δεύτερο κομάτι όμως τα Volkswagen ήταν πολύ μπροστά.

Κατάταξη Αυτοκινήτων
201,  DE VILLIERS Giniel (ZA), VON ZITZEWITZ Dirk (D),  VOLKSWAGEN
203,  SAINZ Carlos (E), PERIN Michel (F),  VOLKSWAGEN
204,  SCHLESSER Jean louis (F), BORSOTTO Francois (F),  SCHLESSER
205,  MASUOKA Hiroshi (J), MAIMON Pascal (F),  MITSUBISHI
200,  PETERHANSEL Stephane (F), COTTRET Jean paul (F),  MITSUBISHI
202,  ROMA Joan (E), MAGNE Henri (AND),  MITSUBISHI
207,  SOUSA Carlos (P), SCHULZ Andreas (D),  VOLKSWAGEN
211,  GACHE Philippe (F), GARCIN Jean pierre (F),  SMG
206,  SHMAKOV Sergey (RUS), MESHCHERYAKOV Konstantin (RUS),  ZIL
215,  VANDROMME Philippe (F), BRUCY Jean (F),  SMG

Κείμενο:  [Σταμάτης  Μελέτης]
Φωτογραφίες: [Npolive, Thierry Honnorat, VW, Gauloises racing, KTM Images]

 



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022123 seconds. ]