Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
15/5/2006: Τα νέα της ημέρας....


Διαβάστε σήμερα:

- Το νέο «όπλο» της KTM
- O RC στο τέλος της καριέρας του;
- Κλασσικές λύσεις απο την BMW
- 800cc & MotoGP
- Nέο Suzuki  
- Rallye Optic2000® 2006
- Κινέζικο Grand Prix
- Π Π Enduro: Απο το κρύο της Σκανδιναβιας στην ζέστη της Μεσογείου





Το νέο «όπλο» της KTM

Την εμφάνιση του σε επίσημο αγώνα έκανε το νέο «όπλο» της KTM στα χέρια του Pujol τόσο στο Rally Τυνησίας όσο και στον αγώνα της Σαρδηνίας.

Σύμφωνα με τις φήμες η νέα Μοτοσυκλέτα κινείται απο έναν κινητήρα 660 κυβικών με άμεσο ψεκασμό με δύναμη που ξεπερνάει τα 70 άλογα και αρκετές καινοτομίες που εξασφαλίζουν μεταξύ άλλων και αξιοπιστία, ή οποία απεδείχθη στον τελευταίο αγώνα του ΠΠ.

Σχεδιαστικά η νέα μοτοσυκλέτα παραπέμπει σε ένα πιο μαζεμένο 950-990 Adventure, με πολύ ανανεωμένη αισθητική, νεά μάσκα και fairing με δυνατά φώτα αλογόνου.

Οι φήμες μιλούν για εξαιρετικά ελαφρύ σύνολο, τουλάχιστον αυτο με το αγωνιστικό kit, περίπου 150 κιλά άδειο.

Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο σε φιλοσοφία για αυτη την κατηγορία, θυμίζει την αρχιτεκτονική του 990 με χωροδικτύωμα στο πάνω μέρος στήριξης του κινητήρα.

Οι αναρτήσεις παραμένουν κορυφαίες όπως άλλωστε σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας.

Δεν αποκλείεται να δούμε σύντομα εφαρμογές του νέου κινητήρα και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας, όπως ένα νέο Duke, ενώ ακούγονται φήμες ότι ο κινητήρας παραγωγής θα παραχθεί στα 690 κυβικά.





O RC στο τέλος της καριέρας του;

Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εκδώθηκε από την αμερικάνικη Suzuki ο «Βασιλιάς» του AMA Supercross και μοτοκρός Ricky Carmichael υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία για άλλα τρία έτη.

Εντούτοις, το 2006 θα είναι και η τελευταία χρονιά πλήρους εμπλοκής του Carmichael.
Απο το 2007 ο  Ricky θα εμφανιστεί  μόνο σε "επιλεγμένους αγώνες".


Κλασσικές λύσεις απο την BMW

Οι τελευταίοι ψίθυροι μιλούν για την δημιουργία ενός "συμβατικου" Sportbike της BMW. Αυτό σύμφωνα με πληροφορίες ίσως συμπέσει με ενδεχόμενη εμπλοκή της Βαυαρικής εταιρεία στα MotoGP ή τα SBK το 2007. Αν και η Bmw έχει αρχίσει πρόσφατα να βελτιώνει την εικόνα της με την παρουσίαση νέων μοντέλων στην κατηγορία των μεγάλων Sport Bike πρόκειται μάλλον να τολμήσει περαιτέρω παρουσιάζοντας κατασκευές πιο “συμβατικής’’ φιλοσοφίας παραγκωνίζοντας τα γνωστά Duolever και Paralever.

Όσον αφορά στον κινητήρα , κανένας δεν ξέρει ακριβώς τι προγραμματίζει η εταιρεία , άν και οι νέοι κανονισμοί στα MotoGP ίσως ωθήσουν την εταιρεία σε πιο επαναστατικές λύσεις, κάτι το οποίο μας έχει συνηθίσει, όπως ένα τρικύλινδρο εν σειρά.


800cc & MotoGP

Η Ducati έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές του νέου κινητήρα 800cc.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ιταλική φίρμα τα πρώτα τεστ της νέας μοτοσυκλέτας ήταν πολύ ικανοποιητικές.

Μέχρι στιγμής η Ducati είναι η πρώτη εταιρεία που ανακοινώνει επίσημα τις εξελίξεις σχετικά με τους νέους κανονισμούς για το 2007.





Nεο Suzuki

Όταν Kawasaki και Suzuki τελείωσαν τη συνεργασία τους στην ανάπτυξη των μοτοκρός μοντέλων ή Kawasaki αντέδρασε εμφανίζοντας ολοκαίνουργιο MX στα 250 κυβικά, ενώ Suzuki «αφέθηκε» με το RMZ250 απο την προηγούμενη χρονιά.

Η Suzuki χρειάστηκε ένα ακόμη χρόνο για να αναπτύξει ένα ολοκαινουριο 250. Το πρωτότυπο του 2007 έκανε την παρθενική του εμφάνιση στο πρωτάθλημα μοτοκρός της Ιαπωνίας στις αρχές του μήνα. Ενώ Suzuki επίσημα δεν έχει αναγγείλει ότι αυτό το πρωτότυπο θα είναι η βάση για το μοντέλο παραγωγής του 2007 δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι.


Rallye Optic2000® 2006

 Ολοκληρώθηκε το Optic Rally Τυνησίας του 2006 που διεξήχθη απο τις 7-17 Απριλίου. Μετα απο 2000 χλμ ειδικών διαδρομών στις ερήμους της Τυνησίας η KTM απέδειξε την πρωτοκαθεδρία της στους αγώνες Rally καταλαμβάνοντας τις 7 πρώτες θέσεις και με την επίσημη ομάδα της να κάνει το 1-2 με το Casteau να τερματίζει μόλις ένα λεπτό πίσω απο το Pujol ο οποίος συμμετείχε με ένα ολοκαίνουριο 660 ελαφρύτερο και δυνατότερο.  Μεγάλος απών ο Despres απο τον αγώνα λόγω υποχρεώσεων.

Τελικά αποτελέσματα Μοτο
1. I.ESTEVE PUJOL KTM
2. D.CASTEU KTM
3. P-A.ULLEVALSETER KTM
4. J.CZACHOR KTM
5. O.POLLI KTM
6. C.PORTAL KTM
7. L.LAZARD KTM
8. M.VAYSSIE Υamaha
9. C.DECLERCK Yamaha

Στα αυτοκίνητα τα πράγματα μοιράστηκαν αυτή την φορά με πολλές εκπλήξεις αλλά και εγκαταλείψεις απο τα φαβορί. Ο συνήθης ύποπτος  Peterhansel οδήγησε σταθερά χωρίς λάθη και προβλήματα και τερμάτισε μπροστά απο το Tuareg του De Villiers δίνοντας ακόμη μια νίκη στην Mitsubishi. Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η επίδοση της Madalena Antas απο την Πορτογαλία με ένα ιδιωτικό Nissan Pick up που κατάφερε μια 9η θέση 7 ώρες πίσω απο τον νικητή.


Κινέζικο Grand Prix

Ολοκληρώθηκε με εκπλήξεις ο 4ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσυκλετας στην πίστα της Shanghai που φιλοξενεί αγώνα για δεύτερη φορά.

Οι καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν λίγο τους μηχανικούς των ομάδων στο σετάριμα των μοτοσυκλετών αφού το ενδεχόμενο βροχής υπήρχε καθ’όλη την διάρκεια του τριημέρου. Τελικά ο αγώνας έγινε σε στεγνό και χωρίς την ύπαρξη υγρασίας στην πίστα βοηθώντας τους αναβάτες και σε γρήγορα γυρολόγια.

Και στις τρείς κατηγορίες οι κάτοχοι της pole position ήταν και οι νικητές του αγώνα.

Στην μεγάλη κατηγορία νικητής για πρώτη φορά ο Pedrosa που οδήγησε αλάνθαστα και πολύ μεθοδικά χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του.  Πίσω του ο ομόσταβλος του Hayden με διαφορά μεγαλύτερη του 1,5’’  και τρίτος ο Colin Edwards με την μοναδική Yamaha στο βάθρο. Ο «γιατρός» ξεκίνησε 13ος και έφτασε στην μέση του αγώνα στην 5η θέση κυνηγώντας το Hopkins με αξιώσεις. 6 γύρους πρίν το τέλος όμως υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει απο πρόβλημα στα ελαστικά της Michelin.


Π Π Enduro  απο το κρύο της Σκανδιναβιας στην ζέστη της Μεσογείου

Μετά τα χιόνια και τον πάγο της Σουηδίος το ΠΠ Enduro μετακόμισε στην ζέστη και την σκόνη της Πορτογαλίας Guimaraes.

Η εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ έχοντας ήδη τις πρώτες θέσεις μετά τον πρώτο γύρο σε όλες  τις κατηγορίες, έπρεπε να διασφαλίσει την νίκη προκειμένου να δημιουργήσει διαφορά βαθμών.

Η πρώτη ημέρα του αγώνα έφερε τα πάνω κάτω με εξαίρεση τον θηριώδη Βρετανό David Knight που έχει αποδείξει ότι είναι ανίκητος σε όλους τους αγώνες. Εκπληξη αποτέλεσε η συνολική επίδοση του βετεράνου Stefan Merriman που ταλαιπωρείται απο ίωση σύμφωνα με δηλώσεις του.

Η δεύτερη μέρα είχε αναμενόμενα αποτελέσματα με έκπληξη  την πρώτη θέση του  Johnny Aubert με Yamaha.



Αποτελέσματα
1η ΗΜΕΡΑ
Κατηγορία Enduro 1
1. Simone Albergoni (Honda) 38:08.00
2. Ivan Cervantes (KTM) 38:12.90
3. Alessandro Belometti (KTM) 38:50.09

Κατηγορία Enduro 2
1. Stefan Merriman (Yamaha) 37:02.49
2. Mika Ahola (Honda) 37:21.55
3. Samuli Aro (KTM) 37:34.67

Enduro 3 κατηγορία
1. David Knight (KTM) 36:58.88
2. Marko Tarkkala (KTM) 38:17.87
3. Bjorne Carlsson (Husaberg) 38:59.83



2η ΗΜΕΡΑ
Κατηγορία Enduro 1
1. Ivan Cervantes (KTM) 37:38.21
2. Simone Albergoni (Honda) 38:08.64
3. Alessandro Belometti (KTM) 38:29.65

Κατηγορία Enduro 2
1. Johnny Aubert (Yamaha) 36:37.55
2. Mika Ahola (Honda) 37:00.79
3. Stefan Merriman (Yamaha) 37:31.98
 
Κατηγορία Enduro 3
1. David Knight (KTM) 37:06.68
2. Marko Tarkkala (KTM) 38:24.38
3. Bjorne Carlsson (Husaberg) 38:40.43

Κατηγορία Enduro Junior
1. Joakim Ljunggren (Husaberg) 39:17.18
2. Jake Stapleton (TM) 39:37.65
3. Oriol Mena (Gas Gas) 39:43.09





Φωτογραφίες: ABC



 
[Σταμάτης -DrMel- Μελέτης]




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035254 seconds. ]