Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Κύπελλο αντοχής: Ναύπλιο 2006

Ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Αντοχής 2006 πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 9 Απριλίου, διασχίζοντας τα πανέμορφα βουνά της Αργολίδας.
Επίκεντρο του αγώνα το ιστορικό Ναύπλιο.

Το 4x4 Sport Club Ναυπλίου σε συνεργασία με την λέσχη της Εκάλης κατάφεραν να ανεβάσουν πολύ τον πήχη σε σχέση με τον περσινό αγώνα.







Εκκίνηση και τερματισμός, έγιναν στην κεντρική πλατεία, κοντά στο λιμάνι του Ναυπλίου, με αρκετό κόσμο να έχει μαζευτεί για να χαζέψει τα λασπωμένα τετρακίνητα που τερμάτιζαν. Ότι καλύτερο.

Ο καιρός το πρωί ξεκίνησε «χλωμός». Σύννεφα και βροχή, έβαλαν τους αγωνιζόμενους σε δυσοίωνες σκέψεις για την κατάσταση της διαδρομής, ειδικά όταν πληροφορήθηκαν ότι κατά την διάρκεια της νύχτας έριξε πολύ βροχή.
Γρήγορα όμως η βροχή σταμάτησε, βγήκε ο ήλιος και η διαδρομή τελικά δεν ήταν τόσο λασπωμένη, όσο ίσως όλοι θα περίμεναν.


Στον αγώνα εκκίνησαν 30 αυτοκίνητα, 21 στην κατηγορία Normal και 9 στην  Open.

Η εκκίνηση δόθηκε στις 9:00 και η διαδρομή κατευθυνόταν προς το όρος Αδέρες, για να τους γυρίσει στην συνέχεια μέσω του Μαυροβουνίου, της Ίριας (όπου υπήρχε και ένα θεαματικό κομμάτι μέσα στην παραλία) και το Αραχναίο, πίσω στο λιμάνι του Ναυπλίου. Σύνολο 270 χιλιόμετρα.

Κατά γενική ομολογία, η μορφολογία της διαδρομής περιελάμβανε τα πάντα:
Είχε λάσπη, πέτρα, σκόνη, παραλία με άμμο, ποταμάκια, δάσος, περιελάμβανε ακόμη και την διάσχιση φαραγγιού.
Όλοι ανέφεραν ότι το Δρομοβιβλίο περιείχε πολλές διασταυρώσεις και οι απαιτήσεις στην πλοήγηση ήταν υψηλές. Η εμπειρία του συνοδηγού σε αυτόν τον αγώνα σίγουρα ήταν καθοριστική.
Δεν έλειψαν τα χασίματα, τα περισσότερα χωρίς σημαντική καθυστέρηση, ενώ κάποιοι έχασαν ΣΕΔ και... έλαβαν τα σχετικά καπέλα.
Γενικά δεν υπήρξαν σημαντικά μηχανικά προβλήματα στα αυτοκίνητα, πέρα από τις «συνηθισμένες» καταπονήσεις σε άξονες, αμορτισέρ και όργανα πλοήγησης.
Τα σκασμένα ελαστικά καθυστέρησαν επίσης 2-3 πληρώματα, όμως όλα αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι ενός αγώνα αντοχής.

Οι τελευταίοι αγωνιζόμενοι έφτασαν στον τερματισμό μετά τις 19:00. Λασπωμένοι, κουρασμένοι αλλά χαμογελαστοί!


Σε επίπεδο αποτελεσμάτων οι «συνήθεις ύποπτοι» κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις:

Στην A2-Normal οι Κυλίτης – Ηλιακάκης πρώτοι (Cherokee), με τους Σταθάκο και Παπαδημητροπούλου (Suzuki Vitara) σε απόσταση αναπνοής και τους Κεφαλά – Ανεμοδουρά (Cherokee) στην τρίτη θέση.

Στην κατηγορία A1-Open κυριάρχησαν οι ταχύτατοι Βιρβιλής – Θεοφανόπουλος (Mitsubishi Pajero), δεύτεροι οι Σιούτης – Κωνσταντάρας (Suzuki Jimny) και στην τρίτη θέση τους Γιαννακούλη – Κυλιακούδη (Mercedes 280).

Ο αγώνας «άνοιξε» με τους καλύτερους οιωνούς το φετινό Κύπελλο Αντοχής και η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική.
Το Off-Road.gr θα είναι παρών...



Παραλειπόμενα της ημέρας:

•    Μεταλλικοί πάσσαλοι που προεξείχαν περίπου 15 εκατοστά από το έδαφος στα χωράφια με τις αγκινάρες στην Ίρια, κατέστρεψαν τα ελαστικά των άτυχων που τους πάτησαν.

•    Οι Δημήτρης- "Dista"- Σταθάκος και Αγγέλα -"4WDMAMA"-Παπαδημητροπούλου κατάφεραν να τερματίσουν στην δεύτερη θέση της Normal με δύο διαλυμένα αμορτισέρ.

•    Υπήρχαν γραπτές οδηγίες, καθώς και πληροφοριακές πινακίδες σε ενδιαφέροντα σημεία για τους θεατές, ...θεατές δεν υπήρχαν δυστυχώς.

•    Μικρό απρόοπτο όταν οι Παπανικολάου Σταύρος - Αθανασόπουλος Δημήτρης (Νο.19 Daihatsu terios) και Οικονόμου Δημήτρης - Χανής Νικόλαος (Νο.29 Toyota Hilux) ήρθαν διαδοχικά σε ...στενή επαφή με το ίδιο αγροτικό αυτοκίνητο που είχε σβήσει μέσα σε τυφλή στροφή και του άλλαξαν σχεδιαστική άποψη. Δεν υπήρξε τραυματισμός οπότε όλα καλά.

•    Οι εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ήταν παρόντες σε όλο το μήκος της διαδρομής. ¶ξιοι (και αχρείαστοι).

•    Τα αποτελέσματα εκδόθηκαν γρήγορα αλλά δεν αποφεύχθηκαν κάποια «παρατράγουδα» με πρωταγωνιστές τους Κιούση και Σιούτη, με θέμα τις δηλωθέντες κατηγορίες.
Αποτέλεσμα να υπάρξουν αλλαγές στην τελική κατάταξη αλλά και καθυστέρηση στην απονομή. Η παρεξήγηση λύθηκε (με την βοήθεια και του διαδικτύου είναι η αλήθεια) αφού άπαντες κατανόησαν ότι οι τετρακίνητοι σύντροφοι δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν.

•    Η λέσχη του Ναυπλίου δούλεψε πολύ για αυτόν τον αγώνα και αυτό ήταν παντού εμφανές. Ο συνδυασμός με την εμπειρία της Εκάλης έφερε αποτελέσματα.

•    Οι 30 συμμετοχές μπορεί να μην είναι πάρα πολλές, αλλά οι πληροφορίες μιλούν για κάποιους φίλους του θεσμού που δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητα τους και θα δώσουν το παρόν από τον επόμενο αγώνα.

[Cuspid]



Downloads - Links
Αποτελέσματα



Αντώνης Κυλίτης - Παντελής Ηλιακάκης: 1οι Α2-Normal

A.K.: Καταρχάς να πω ότι μετά το Αττικό Rally Raid δεν είχαμε να φοβηθούμε και πολλά πράγματα!
Ο σημερινός αγώνας είχε καλό τερέν, καλύτερο από άλλους αγώνες που έχουμε συμμετάσχει. Μας άρεσε η δύσκολη πλοήγηση, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι. Μοναδικό άγχος που είχαμε ήταν με τις μετρήσεις, αλλά στην εξέλιξη του αγώνα συνηθίζεις το σφάλμα της μέτρησης.
Μακάρι και οι υπόλοιποι αγώνες του επάθλου αντοχής να πάνε τόσο καλά.
Ήταν πολύ ωραίος αγώνας.

Π.Η.: Είχαμε κάποιες αποκλίσεις στις αποστάσεις, στην αρχή έπρεπε να «μαντέψουμε» το σκεπτικό των μετρήσεων, αφού είχαμε διαφορές με το GPS που χρησιμοποιούσαμε. Λόγω εμπειρίας ίσως, το συνηθίσαμε και υπολογίζαμε μόνοι μας τις αποκλίσεις, οπότε πέφταμε μέσα στις μετρήσεις.
Είχαμε κάποια «χασίματα» κατά την διάρκεια του αγώνα αλλά αυτή είναι στο κάτω-κάτω η απόλαυση, να περιέχει και λίγο «ιχνηλάτηση», αν είναι μόνο τάπα-γκάζι καταντά επικίνδυνο.
Είχαμε και ... την στιγμή μας, όταν κινδυνέψαμε να βγούμε από τον δρόμο... αλλά εντάξει, το σώσαμε!
Ευχαριστηθήκαμε πολύ αυτόν τον αγώνα, ειδικά το τελευταίο κομμάτι που περιείχε πολύ πλοήγηση.


Ηλίας Κεφαλάς - Ναταλία Ανεμοδουρά: 3οι Α2-Normal
Η.Κ.: Πολύ ωραίος αγώνας, με πολύ δύσκολη πλοήγηση. Την τρίτη θέση την πήραμε λόγω της επιτυχημένης πλοήγησης.
Η τελική απλή διαδρομή ήταν πιο δύσκολη στην πλοήγηση από τις Regularite, εκεί «παίχτηκε» κατά μεγάλο μέρος ο αγώνας.
Το έδαφος τα περιείχε όλα. Σχετικά στεγνό, περιείχε και δύσκολα κομμάτια αλλά και κάποια τεχνικά. Το βασικό είναι ότι χαθήκαμε λιγότερο από τους άλλους.
Δεν αντιμετωπίσαμε μηχανικό πρόβλημα, αφού πηγαίναμε συντηρητικά. Προσέχουμε το αυτοκίνητο με σκοπό πρώτα απ’όλα να τερματίσουμε.

Ν.Α.: Βασικά το κομμάτι μετά την τελευταία Regularite είχε απαιτητική πλοήγηση, κάθε 100 - 200 μέτρα έπρεπε να στρίβουμε.
Στην παραλία με τα χαλίκια αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, ενώ φοβόμαστε την άμμο, παραλίγο να κολλήσουμε στα... χαλίκια. Προσέχουμε το αυτοκίνητο μας και ... μας προσέχει.




 







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.021614 seconds. ]