| |
Τη
δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα αλλά και στον αγώνα αυτό
σημείωσε ο Sebastien Loeb (Citroen
Xsara WRC) υπερισχύοντας άνετα του «τοπικού» Daniel Sordo που οδηγούσε κι αυτός
μια Xsara, του 2005 όμως.
Στην τρίτη θέση, μετά από μεγάλη μάχη που έδωσε επί δύο μέρες ανέβηκε
τελικά ο Marcus Gronholm με
το Ford Focus RS.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ο αγώνας ξεκίνησε υπέροχα για
τον Gronholm που πήρε τις 3
πρώτες ε.δ. και ήταν 2ος στην τέταρτη αφήνοντας πίσω του περίπου 10
δεύτερα τον Loeb.
Πολύ καλή και η επίδοση του Mikko
Hirvonen που οδηγούσε το άλλο Ford Focus 2006 της ομάδας και
ήταν στην 4η θέση. Όμως μια βαλβίδα αχρήστευσε το τούρμπο και των
δύο Ford με αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο και να βρεθούν στο
τέλος της ημέρας στη 10η και τη 15η θέση αντίστοιχα. Έτσι ο Sebastien
Loeb πέρασε μπροστά ακολουθούμενος από τον «ιδιώτη» οδηγό
της Xsara, Dani Sordo και τον
ομόσταυλό του Xavi Pons.
Στην
τέταρτη θέση ήταν ο Petter
Solberg (Subaru) ενώ οι Alex
Bengue (Peugeot) και Jan
Kopecky (Skoda) έκλειναν την πρώτη εξάδα.
Ακολουθούσαν τα δύο Subaru των Stephane
Sarrazin και Chris Atkinson,
ο
οποίος σε μια μικροέξοδο χάλασε τη γεωμετρία του αυτοκινήτου και o Francois Duval στο
τιμόνι ενός ακόμα Skoda. Με προβλήματα από λάθος
ρυθμίσεις στην ανάρτηση αλλά και δύο περίπου χαμένα λεπτά, όταν
χρειάστηκε να σπρώξει το Ford του Jari-Matti
Latvala, που είχε τρακάρει
και φράξει το δρόμο, για να περάσει, ο Gilles
Panizzi (Skoda) βρέθηκε
στην 12η θέση.
Η αναμενόμενη αντεπίθεση του Gronholm τη δεύτερη μέρα του αγώνα είχε
σαν αποτέλεσμα ο Φιλανδός να πάρει 3 ε.δ. και να περάσει στο τέλος της
μέρας στην τέταρτη θέση.
Στο μεταξύ ο Loeb που είχε τον έλεγχο του
αγώνα έκανε δύο ταχύτερους χρόνους και παρέμεινε επικεφαλής της
κατάταξης. Ο Dani Sordo, που έκανε για πρώτη φορά στη καριέρα του πρώτο
χρόνο σε ε.δ. του WRC, εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση, 34,4 δεύτερα πίσω
από τον Loeb.
Η έξοδος, σε μια αργή, αλλά γεμάτη χώματα στροφή, και η
εγκατάλειψη του δεύτερου οδηγού της Citroen του Xavi Pons έφερε στην
τρίτη θέση της κατάταξης τον Alex
Bengue (Peugeot 307).
Πίσω από τον
Gronholm, βρίσκονται τα Skoda του Jan
Kopecky και Francois Duval (Skoda),
ενώ στην 7η θέση, μετά από ένα τετ-α-κε, έπεσε
ο Petter
Solberg (Subaru), ακολουθούμενος από το «τρίτο» Subaru της
ομάδας, αυτό
του Sarrazin.
Άτυχος ήταν και ο δεύτερος οδηγός της Subaru ο Chris
Atkinson που βρέθηκε στην 12η θέση μετά από μια έξοδο.
Στην 9η θέση ο
πρώτος εργοστασιακός οδηγός της Skoda, ο Gilles Panizzi, ενώ την δεκάδα
συμπλήρωνε ο Manfred Stohl (Peugeot
307) που έτρεχε στον αγώνα μόνο για
τους προσωπικούς του βαθμούς.
Τελευταία ημέρα του αγώνα με 4 ε.δ. και ο Gronholm ήταν αποφασισμένος
για όλα. Έτσι δεν είναι τυχαίο ότι πήρε και τις 4 ε.δ. και ανέβηκε στην
3η θέση του βάθρου, απειλώντας ακόμα και τη δεύτερη.
Ο Φιλανδός
κατάφερε σε 4 μόλις ε.δ. να καλύψει πάνω από 45 δεύτερα από τον,
προστατευόμενο του Carlos Sainz, Dani Sordo, που ανέβηκε τελικά στο
δεύτερο σκαλί του βάθρου, το πρώτο στην καριέρα του στο WRC, πίσω
από
τον αδιαφιλονίκητο νικητή, τον Sebastien Loeb.
Η νίκη αυτή του Loeb τον έφερε 9
βαθμούς μπροστά από
τον Gronholm στο πρωτάθλημα οδηγών. Στο
πρωτάθλημα κατασκευαστών η Kronos Citroen έχασε την ευκαιρία να
διευρύνει τη διαφορά από τις άλλες ομάδες εξαιτίας της εγκατάλειψης του
Pons.
Έτσι η Citroen πήρε μόνο 10 βαθμούς και ανέβηκε στους 44, ενώ η
BP-Ford, που πήρε 12 και η Subaru που πήρε 11, βρίσκονται τώρα στους 42
και 31 βαθμούς αντίστοιχα και
απειλούν.
|
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Alex
Bengue, ενώ οι δύο μη εργοστασιακοί
οδηγοί της Skoda, βρέθηκαν, μπροστά από τους εργοστασιακούς στις θέσεις
5 και 6. Τις υπόλοιπες θέσεις τις δεκάδας συμπλήρωσαν οι Solberg
και
Sarrazin για την Subaru, Hirvonen για τη Ford και Panizzi για την
Red-Bull Skoda.
Ελληνικό ενδιαφέρον στο
νεοσύστατο Ford Fiesta ST Trophy, καθώς οι δύο
ελληνικές συμμετοχές έδωσαν πολύ καλά δείγματα γραφής και ελπίδες για
μεγάλες διακρίσεις.
Πρώτα από όλα να αναφέρουμε την εκπληκτική εμφάνιση
του Λάμπρου Αθανασούλα που με
συνοδηγό τον Νίκο Μουζάκη ήταν
πρώτοι
στην κατάταξη του Trophy την πρώτη μέρα του αγώνα με διαφορά από τους
δεύτερους Biasion – Beynet 5,5 δεύτερα, ενώ τα δυο αυτά πληρώματα
είχαν δημιουργήσει μια διαφορά σχεδόν 4 λεπτών, από τους τρίτους του
θεσμού.
Η δεύτερη μέρα δεν ήταν ανάλογη για τον Λάμπρο καθώς
παρουσιάστηκαν προβλήματα στο Fiesta, ενώ μια μικροέξοδος τον ανάγκασε
να κάνει χρήση του superally και να ξεκινήσει έτσι στο τρίτο σκέλος του
αγώνα.
Τελικά τερμάτισε στην 6η θέση (παίρνοντας τους βαθμούς της 5ης).
Χωρίς λάθη και προβλήματα ο Mathieu Biasion πήρε την πρώτη θέση.
Ελληνική παρουσία στο
δεύτερο σκαλί του βάθρου με τον Γιώργο
Φιλιππίδη να κερδίζει τη δεύτερη θέση, αν και δεν βαθμολογείται
για
τον θεσμό.
Τρίτος τερμάτισε ο Simon Hughes που όπως και οι δύο πρώτοι είναι οι
μόνοι που δεν έκαναν χρήση του κανονισμού superally.
Επόμενος αγώνας το Ράλι Γαλλίας,
με άλλα λόγια ο «Γύρος της Κορσικής» σε 10 μέρες.
[Catkil]
Φωτογραφίες: gauloisesracing.com
Links
wrc.com
|
More articles
|
|
| |
|