Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Νέο Yamaha Raptor 700R - Τα Quad βρίσκουν το δρόμο τους!

Παλαιότερα, αν οι αναβάτες θέλανε κάποιο μεγάλο quad, έπρεπε να αποφασίσουν σε τι έδαφος θα θέλανε να κινηθούν και μετά να επιλέξουν το αντίστοιχο quad, μια και τότε κανένα δεν τα «έκανε όλα».

Το κενό αυτό ήρθε να καλύψει το 2001 το Raptor 660, με ένα στενό πλαίσιο, πολύ ροπή και σχετικά ελαφρύ.

Όμως το μοτέρ αποδείχθηκε τελικά ότι είχε περισσότερη δύναμη από ότι μπορούσαν να αντέξουν το πλαίσιο και οι αναρτήσεις, οπότε οι αναβάτες έπρεπε να κάνουν αρκετά τη μαϊμού στη σέλα του και φυσικά να προσέχουν την πίεση που ασκούσαν με το δεξί αντίχειρα, στην σκανδάλη.







Αρκετά ακόμα quad εμφανίστηκαν από τότε, αλλά κανένα δεν μπόρεσε να καλύψει την κατηγορία των γρήγορων, μεγάλων, γενικής χρήσης quad.

Τα 400/450 με τις πολύ καλύτερες αναρτήσεις και πλαίσια, δεν ήταν προσανατολισμένα για γενική χρήση, μονοπατάδες και ταξίδια, όντας πολύ σκληρά και απαιτητικά στην οδήγηση.

Η Yamaha, σταθερά πρώτη σε αυτή την κατηγορία, δεν ήθελε να χάσει το παιχνίδι και πήρε το ... δεινόσαυρο στο σχεδιαστήριο για επανασχεδιασμό, με τους σχεδιαστές να έχουν κάτω από τη μασχάλη τους, όλα τα σχόλια και τις παρατηρήσεις, που είχαν κάνει οι αναβάτες του κορυφαίου τους all around quad Raptor 660R.
Το αποτέλεσμα δείχνει ότι δεν άφησαν τίποτα στην τύχη.

Μιλάμε για ένα –ουσιαστικά – εντελώς νέο quad και μόνο το όνομα Raptor το συνδέει με το παλιό.

Το 700R, σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί, με στόχο να κυριαρχήσει σε όλα τα εδάφη και καταστάσεις: από τα στενά δρομάκια στα δάση μέχρι και την Σαχάρα!

Ο κινητήρας, κράτησε τη βασική φιλοσοφία του παλιού – μεγάλος μονοκύλινδρος – αλλά ανέβηκε στα 686 κυβικά και χρησιμοποιεί πλέον injection, κάνοντας το 700R το πιο «δυνατό» quad, με τεράστια ροπή από το ρελαντί, δυνατό τράβηγμα στις μεσαίες και έκρηξη δύναμης ψηλά.

Το injection θα φροντίσει ώστε το raptorάκι σας, να αποδίδει πάντα με τον καλύτερο τρόπο, είτε το πιέζεται στην άμμο της παραλίας, είτε στην κορυφή του Ολύμπου, ενώ δε θα διστάσει να δουλέψει μέχρι τις 9000 στροφές!

Για αυτό θα φροντίσουν το νέο, ελαφρύτερο, σφυρήλατο έμβολο, η μπιέλα και ο στρόφαλος, όλα ενισχυμένα ώστε να αντέχουν σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ ταυτόχρονα ο αντικραδασμικός άξονας, θα κάνει τη δουλειά που χρειάζεται ώστε να γίνονται αντιληπτοί, μόνο οι απαραίτητοι για τη διασκέδαση σας, κραδασμοί.

Ταυτόχρονα το ξηρό κάρτερ, αγωνιστικών προδιαγραφών, ελευθέρωσε μερικούς κρυμμένους ίππους και βοήθησε να μικρύνει ακόμα περισσότερο ο κινητήρας.


Επανασχεδιασμένο και το κιβώτιο, με στόχο την αγωνιστική χρήση και σε συνδυασμό με την τερατώδη ροπή του 700, θα φροντίσουν να ώστε να οργώνει το Raptor παντού, με το χαΐδεμα απλώς της σκανδάλης.

Ο συνδυασμός των παραπάνω, απαίτησε και ισχυρότερο συμπλέκτη που να μπορεί να αντεπεξέρχεται στην παραπάνω πίεση.

Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο, είναι υβριδικό, αποτελούμενο, από χρωμιομολυβδένιο και αλουμίνιο τα οποία συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο, για να δώσουν ένα πανάλαφρο και ταυτόχρονα ισχυρό σύνολο.

Το υποπλαίσιο είναι εξολοκλήρου αλουμινένιο, αφαιρούμενο.
Η σχεδίαση με CAD, βοήθησε ώστε το κέντρο βάρους να είναι χαμηλά, ενώ έχει επιλεχθεί το ιδανικότερο μετατρόχιο για απόλυτη αίσθηση κατεύθυνσης.
Μπροστά τα πάνω ψαλίδια είναι αλουμινίου, ενώ η διαδρομή ανάρτησης ανέβηκε στα 230 χιλιοστά.

Δυστυχώς τα αμορτισέρ ρυθμίζονται μόνο ως προς την προφόρτιση.
Αντίθετα πίσω χρησιμοποιήθηκε piggyback αμορτισέρ, αλλά YZ, πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 255 χιλιοστά.
Το νέο, μονοκόμματο, ψαλίδι, έχει έκκεντρους ρυθμιστές για ευκολότερη ρύθμιση.


Έκπληξη το ταχείας απελευθέρωσης χειρόφρενο και η αυτορυθμιζόμενη πίσω δαγκάνα, ενώ νέα και τα ελαστικά από την Dunlop, με διαστάσεις 21Χ7-10 εμπρός και 20Χ10-9 πίσω, υποσχόμενα τέλειο κράτημα σε όλα τα εδάφη.

Μπροστά θα βρούμε τις δαγκάνες από το YZ450, ενώ από το ίδιο μοντέλο είναι και τα μαρσπιέ του οδηγού. Κρίμα όμως που τα απαραίτητα nerf bars δεν έρχονται εγκατεστημένα από τη μαμά Yamaha, αλλά πωλούνται σαν έξτρα.

Από το ΥΖ προέρχονται και οι μπροστινοί προβολείς krypton, ενώ το πίσω φως χρησιμοποιεί LED.

Τα 11 λίτρα του ρεζερβουάρ, σε συνδυασμό με το injection, θα μεγαλώσουν την απόσταση, ανάμεσα στους ανεφοδιασμούς – περισσότερο παιχνίδι για εσάς!

Το βάρος που ανακοινώνει για το νέο Raptor η Yamaha είναι 180kg άδειο, ενώ η τιμή του στις ΗΠΑ αγγίζει τα 7000 $.

Η νέα επιθετική φορεσιά του, βγαίνει σε δύο συνδυασμούς: Team Yamaha Blue και White/Silver.

Γνωστοί και μη εξαιρετέοι λάτρεις των Quad, έχουν χάσει τον ύπνο τους και ετοιμάζονται να κόψουν τις φλέβες τους!
Εσείς;






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.026015 seconds. ]