Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Rally ORPI Maroc-Δεύτερο σκέλος: Οued Chebika-Laayoune

Πέμπτη 26/5/2005: Παιχνίδια τακτικής!
Ειδική: 351 χλμΑπλή: 71 χλμ

Στριμωγμένο ανάμεσα στα κύματα του Ατλαντικού και τους αμμόλοφους, το μικρό ψαροχώρι της Tarouma, ήταν ο σημερινός στόχος των αγωνιζομένων στο 6ο Rally ORPI Maroc.

Στα αυτοκίνητα, η μάχη μεταξύ του Stephane Peterhansel (Mitsubishi Pajero) και του Bruno Saby (VW Race Touareg) γιγαντώνεται, αλλά.... την προσοχή όλων τράβηξε η ανόητη μάχη τακτικής μεταξύ των Cyril Despres και Marc Coma, αμφότερων με ΚΤΜ, λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό.
*** Αποτελέσματα ***








Ο Stephane Peterhansel (Mitsubishi Pajero) και ο Bruno Saby (VW Race Touareg), δεν άφησαν πουθενά σήμερα, στο δρόμο για το Bivouac του Laayoune.

Ο πρώην αναβάτης, κέρδισε και σήμερα το σκέλος και διατήρησε τη θέση του στην κορυφή του αγώνα.
Ακολούθησε με διαφορά 1’50’’, ο πρώτος στην βαθμολογία του φετινού Π.Π.Ρ.Α. Bruno Saby.

Δέκα λεπτά πιο πίσω, δόθηκε άλλη μια μάχη για την τρίτη θέση.
Τελικά επικράτησε ο Jean-Louis Schlesser (Buggy Ford), που κατάφερε να περάσει μέσα από τον υπόλοιπο στόλο της VW.
Ο De Villier είχε και πάλι λάστιχο, ενώ για την ίδια θέση πίεσαν η Kleinschmidt, o Roma και ο Thierry Magnaldi.
Πέντε πληρώματα παλεύουν για αυτή τη θέση!

Αλλά και στα Τ2 ο χώρος είναι λίγος. Ο χθεσινός νικητής, Benoit Roisselot (Nissan Pathfinder), έπεσε θύμα του ίδιου προβλήματος που είχε και στον αγώνα της Τυνησίας –προβληματικός αισθητήρας- και χάρισε 12 λεπτά στον Sukhovenko, στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Στα φορτηγά, ύστερα από τη χθεσινή νίκη του Πορτογάλου Elisabete Jacinto (Renault), ήρθε η σειρά του Τσέχου Tomas Tomecek να ανέβει στην κορυφή της Τ4.



Ανόητα παιχνίδια τακτικής!

Για «παιχνίδια τακτικής» μίλησε εχθές ο Cyril Despres και αλλά.... ο Arcarons manager της Repsol αποδείχθηκε καλύτερος στην στρατηγική!

Ο Coma σταμάτησε 50 μέτρα πριν τον τερματισμό, δίπλα στον manager του Jordi Arcarons. Λίγο πιο πριν ο Cyril Despres περίμενε ακίνητος τον ... Coma να τερματίσει!

Οι δύο αναβάτες καθόντουσαν ακίνητοι και … αμίλητοι κάτω από τον ήλιο για περισσότερο από ...μισή ώρα (!!), περιμένοντας ο ένας τον άλλο, μια και κανείς από τους δυο δεν ήθελε να είναι ο πρώτος που θα «ανοίξει» τις δύο αυριανές ειδικές.

Όσο αυτός ο πόλεμος νεύρων, εξελισσόταν, ο Isidre Esteve Pujol (ΚΤΜ Repsol), πέρασε το σημείο του τερματισμού, χωρίς καθυστέρηση, μπροστά από τον De Gavardo (ΚΤΜ 450) και τον David Casteu (ΚΤΜ LC4) – όλοι τους έμειναν έκπληκτοι από την συμπεριφορά των δύο κορυφαίων αναβατών!

Έτσι τελικά με την έξυπνη απόφαση του Arcarons, ο Esteve Pujol, νικητής του περσινού αγώνα, πήρε την πρώτη θέση με διαφορά άνω των 15 λεπτών από τον De Gavardo και πάνω από 20 λεπτά από τον Casteu.

Οι ... δύο κορυφαίοι, Coma και Despres, είναι πλέον στην τέταρτη και πέμπτη θέση γενικής με μια ... έξτρα ποινή 15’ από τους αγωνοδίκες και 37 και 40 λεπτά διαφορά πίσω από τον πρώτο, μια διαφορά που θα καλυφθεί πολύ δύσκολα στα τρία σκέλη που απομένουν!



Η παλιά καραβάνα, Stephane Peterhansel, σχολίασε το θέμα σχετικά:

«Δεν θα έπρεπε να γίνεται και τόση φασαρία για το ποιος θα ανοίξει τις ειδικές!
Ο Cyril και ο Marc παίζουν πολύ επικίνδυνα παιχνίδια.
Η στρατηγική πάντα ήταν μέσα στον αγώνα –ειδικά για τους αναβάτες- αλλά ποτέ κανείς δε το τράβηξε τόσο πολύ!
Αν έχεις ατσάλινα νεύρα (σ.σ αλλιώς το λέμε στην Ελλάδα...) ώστε να μπορείς να παίζεις τέτοια παιχνίδια, δεν πρέπει να έχεις κανένα πρόβλημα να είσαι εσύ, αυτός που ανοίγει τις ειδικές!»

Στα Quad, ο Jean-Philippe Caillet (Bombardier) κέρδισε αυτό το σκέλος και άφησε πίσω τον Christophe Declerck (Yamaha) με μια διαφορά πάνω από είκοσι λεπτά!


Είπαν στον τερματισμό του σκέλους:

Stephane Peterhansel (Mitsubishi Pajero) :
Πολύ όμορφη ειδική, γρήγορη και τεχνική. Αντίθετα με εχθές, δεν χαθήκαμε πουθενά και δεν είχαμε λάστιχα. Απλά πρέπει να συνεχίσουμε έτσι μέχρι το τέλος!

Bruno Saby (VW RaceTouareg) :

Πήγαμε τόσο γρήγορα, όσο χρειαζόταν για να ακολουθούμε τον Peterhansel. Δεν υπήρχαν προβλήματα πλοήγησης, σήμερα, αλλά έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί. Το τέλος της ειδικής ήταν αρκετά ανώμαλο και χάσαμε χρόνο σε σχέση με το Mitsubishi, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να ψαχτούμε ακόμα με τις αναρτήσεις.

Isidre Esteve Pujol (KTM LC4) :

Οδηγούσαμε μαζί με τον Marc και τον Cyril, μέχρι που σταμάτησε δύο χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής.
Ο Marc σταμάτησε και αυτός, αλλά εγώ αποφάσισα να συνεχίσω. Δεν με ενδιαφέρει να παίζω τέτοια παιχνίδια.
Τώρα το μόνο που με απασχολεί είναι να μείνω μπροστά.
Δεν πρόκειται να ανησυχήσω για τους άλλους, παρόλο που θα ανοίξω εγώ την ειδική αύριο.

Carlo De Gavardo (KTM 450) :
Δε μπορώ να καταλάβω τι τους έπιασε και τους δυο τους σήμερα!
Η τακτική, αποτελεί μέρος του παιχνιδιού, αλλά δεν νομίζω ότι κάνουν καλό στο άθλημα μας.
Το να σταματάς για μισή ώρα σε απόσταση αναπνοής από τον τερματισμό, είναι … εντελώς ηλίθιο.

Marc Coma (KTM LC4) :

Ακολούθησα την στρατηγική που μου είπε η ομάδα μου.
Το πρωί, πριν την εκκίνηση, ο Arcarons που είπε να σταματήσω,αν σταμάταγε και ο Cyril.

Τον περίμενα για δύο λεπτά, δύο χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, μέχρι που είδα τον Arcarons μπροστά.
Πήγα κοντά του και είπε να περιμένω, μέχρι που οι οργανωτές μου είπαν να προχωρήσω.

Δεν μου άρεσε αυτό που έγινε. Δεν είναι καλό για τους αγώνες.
Είμαι εδώ για να οδηγάω και να προσπαθώ να κερδίσω τον αγώνα. Τώρα πια το παιχνίδι είναι – μάλλον – χαμένο.

Cyril Despres (KTM LC4) :
Αν ξέραμε σε πραγματικό χρόνο, τι κάναμε, πιθανότατα, δε θα κολλάγαμε σε αυτό το χαζό παιχνίδι τακτικής.

Αν δεν τερμάτιζα σήμερα, πίσω από τον κυρίως ανταγωνιστή μου, δε θα είχα καμιά ελπίδα, μια και είμαι το νούμερο 1 και έτσι έφυγα πρώτος την πρώτη μέρα.

Έπρεπε να δοκιμάσω να κάνω κάτι. Αποφάσισα να κάνω αυτό που έκανα.
Αν δεν είμαι πρώτος, δεν με νοιάζει σε ποια θέση θα τερματίσω...

Φωτογραφίες: Thierry Honnorat/NPO


Στιγμιότυπα απο τον αγώνα θα μεταδώσει και το Eurosport με το παρακάτω πρόγραμμα:
EUROSPORT INTERNATIONAL

Παρασκευή 27/5 : 01:00
Σάββατο 28/5 : 01:00
Κυριακή 29/5 : 01:00
Πέμπτη 2/6 : 01:15  Ανασκόπηση
Παρασκευή 3/6: 09:30, 01:15 Ανασκόπηση

EUROSPORT 2

Πέμπτη 2/6 : 19:30 Ανασκόπηση


Downloads & Links

Αποτελέσματα μοτοσυκλέτας.
Σκέλους.
Γενικής.

Αποτελέσματα αυτοκινήτου.
Σκέλους.
Γενικής.

Διαβάστε τι έγινε στους προηγούμενους αγώνες:
Rally Αργεντινής.
Rally Τυνησίας.

Πίνακας συμμετοχών μοτοσυκλέτας.
Πίνακας συμμετοχών αυτοκινήτου και φορτηγών.

Το πρόγραμμα του αγώνα.

Ο αγώνας ζωντανά!
Κάντε κλικ στο πιο πάνω link και "δείτε" τους αγωνιζόμενους ζωντανά κατά τη διάρκεια του αγώνα πάνω στο χάρτη του αγώνα!



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023773 seconds. ]