| |
Μετά
τους δύο επιτυχείς πρώτους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Trial,
η συνέχεια δόθηκε με τον τρίτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος
Trial στον Ευληγιά, μια περιοχή μεγάλου φυσικού κάλους κοντά στο
Ρέθυμνο της Κρήτης στις 24 Απριλίου 2005.
Οι άριστες καιρικές συνθήκες εξασφάλισαν πολλές συμμετοχές αλλά και
μεγάλη προσέλευση θεατών στη διοργάνωση.
Το αγώνα διοργάνωσε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ο Σύλλογος
Μοτοσυκλετιστών Ρεθύμνου (ΣΥ.ΜΟ.ΡΕ.).
Οι ειδικές διαδρομές ήταν έξυπνα σχεδιασμένες και άρεσαν ιδιαίτερα
στους αναβάτες, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προσφέροντας όμορφο
θέαμα.
Στην μεγάλη κατηγορία "Α", ο Χάρης Χριστόπουλος με Sherco πέτυχε την 2η
συνεχόμενη νίκη του και ξέφυγε στη βαθμολογία από τον δεύτερο, Λευτέρη
Πίππο (Gas Gas).
Ο
νεαρός Λευτέρης, μόλις 19 ετών, επιβεβαίωσε και πάλι πως είναι ο μόνος
που μπορεί να ανταγωνιστεί με αξιώσεις τον περσινό πρωταθλητή Χ.
Χριστόπουλο.
Το βάθρο της μεγάλης κατηγορίας συμπλήρωσε ο Μιχάλης Λιάπης με Montesa.
Στην "Β" κατηγορία, νικητής αναδείχτηκε ο Γιάννης Καρυωτάκης με Gas
Gas, ενώ ο Δημήτρης Λαβούτας με Montesa επικράτησε στην κατηγορία
"Major" (βετεράνων).
Η διοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Trial 2005 περιλαμβάνει 6
αγώνες σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Ο επόμενος αγώνας (τέταρτος) θα διοργανωθεί από την ΛΕΜ (Λέσχη Ελλήνων
Μοτοαλπινιστών) στις 12 Ιουνίου στην Αθήνα!
Μεγάλοι χορηγοί του Πρωταθλήματος Trial 2005 είναι οι μοτοσυκλέτες
SHERCO της εταιρείας AGIO MOTORS και τα λιπαντικά IPONE, ενώ στον αγώνα
του Ρεθύμνου σημαντική ήταν η χορηγία των ΑΝΕΚ Lines, του πρατηρίου BP
Σήφη ΠΑΠΑΔΑΚΗ, της κάβας ΠΕΡΝΙΕΝΤΑΚΗ και του ζαχαροπλαστείου
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ.
Δηλώσεις συμμετοχής για τους υπόλοιπους αγώνες του Πρωταθλήματος
μπορούν να γίνουν στο τηλ. 6977-788416 (κ. Δ. Μουρατίδης).
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ TRIAL
(ΜΟΤΟΑΛΠΙΝΙΣΜΟΣ)
To Trial πραγματοποιείται με ειδικά σχεδιασμένες μοτοσυκλέτες, πολύ
ελαφριές και με μεγάλη ροπή, που δεν αναπτύσσουν ταχύτητες πάνω από 10
χλμ./ώ.
Ο αναβάτης καλείται να υπερπηδήσει φυσικά ή τεχνητά εμπόδια (π.χ.
βράχια, μεγάλες ανηφόρες, κ.ά.) στηριζόμενος μόνο στην ισορροπία του
και στη δεξιοτεχνία με την οποία χειρίζεται τη μοτοσυκλέτα του.
Νικητής σε έναν αγώνα trial ανακηρύσσεται ο αναβάτης που θα ολοκληρώσει
τη διαδρομή χωρίς να βάλει «πόδι» στο έδαφος και όχι ο
ταχύτερος.
Λόγω της ιδιομορφίας του αυτής και παρά τις χαμηλές ταχύτητες, το trial
είναι ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αγώνισμα, καθώς οι αναβάτες και οι
μοτοσυκλέτες τους πραγματικά ακροβατούν σε δύσβατα περάσματα.
Κατηγορία
Α΄ |
Θέση |
Αναβάτης |
Βαθμοί
ποινής |
1ος |
Χριστόπουλος Χάρης |
28 |
2ος |
Πίππος Λευτέρης |
36 |
3ος |
Λιάπης Αλέξης |
75 |
4ος |
Κατσαρός Κυριάκος |
97 |
- |
Τσακιρίδης Μηνάς |
Εγκατέλειψε |
Κατηγορία
Β΄ |
1ος |
Καρυωτάκης Γιάννης |
55 |
2ος |
Βαΐτσης Μάρκος |
59 |
3ος |
Γιατζουζάκης Δημήτρης |
69 |
4ος |
Μάνης Αντώνης |
81 |
5ος |
Μάνος Χρήστος |
101 |
6ος |
Δασκαλάκης Γιάννης |
118 |
7ος |
Παπαπαναγιώτου Γιάννης |
120 |
Κατηγορία
MAJOR |
1ος |
Λαβούτας Δημήτρης |
38 |
2ος |
Διακουμάκης Ιάκωβος |
69 |
3ος |
Πρίφτης Δημήτρης |
76 |
4ος |
Ηλιόπουλος Χαράλαμπος |
78 |
5ος |
Αναγνώστου Κώστας |
120 |
More articles
|
|
| |
|