| |
Απο
τις 18 έως τις 20 Φεβρουαρίου, στη Γενεύη έγινε το συνέδριο της FIM
σχετικά με τους κανονισμούς του 2005 και προτάσεις αλλαγών για το 2006.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αλλαγές για τα Cross Country Rally.
Οι κύριες αποφάσεις που ελήφθησαν αφορούσαν:
- Την ανάπτυξη της μοτοσικλέτας στην Κίνα, Ινδία, Νοτιοανατολική Ασία,
Αφρική και Λατινική Αμερική.
- Συστάθηκε επιτροπή, με επικεφαλής τον πρόεδρο της FIM Francesco Zerbi
με σκοπό την ανανέωση των κανονισμών και ορισμό των διαδικασιών.
- Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sidecar (CCR), το οποίο φέτος θα έχει 8
αγώνες.
- Τον τρόπο μέτρησης στάθμης ήχου, κύρια για τα τετράχρονα εκτός δρόμου
(Motocross, Trial, Enduro), σε συνεργασία με τους κατασκευαστές(MSMA),
έτσι ώστε να επιτευχθεί περιορισμός, η μέτρηση θα γίνεται σε ταχύτητα
εμβόλου 11μ/δευτ.
Trial
Ηλικία των συμμετεχόντων:
FIM Junior Trial World Cup:
Άνδρες από 18 έως 21 ετών (μοτοσικλέτες πάνω από 125κ.ε.), γυναίκες από
18 ετών και πάνω (μοτοσικλέτες πάνω από 125 κ.ε.).
Άνδρες από 16 έως 21 ετών (μοτοσικλέτες έως 125κ.ε.), όλοι με άδεια
οδήγησης, αναβάτες πάνω από 21 ετών μπορεί να συμμετέχουν στην παραπάνω
κατηγορία αλλά δεν θα μετρούν στη βαθμολογία.
FIM Youth Trial Cup 125cc:
Ηλικία μεταξύ 16 και 18 ετών, με άδεια οδήγησης και μοτοσικλέτες έως
125 κ.ε.
Cross Country Rallies 2005
-Μήκος ειδικών: Κατά τη
διάρκεια ενός σκέλους, το άθροισμα των χιλιομέτρων μιας ειδικής δεν
πρέπει να ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα (σε σχέση με τα 800 που ήταν
παλαιότερα).
Σκέλη με μήκος πάνω από 700 χιλιόμετρα (αντί για τα 900),
συμπεριλαμβανομένων απλών και ειδικών, μπορεί να επιτραπούν, αν η
αίτηση του οργανωτή είναι δικαιολογημένη και υπάρχουν τα απαραίτητα
μέτρα προστασίας.
-Ανεφοδιασμός: Ο ανεφοδιασμός
θα πρέπει να παρέχεται τουλάχιστον στα 250 χιλιόμετρα (αντί 350). Ο
χρόνος ανεφοδιασμού θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 15 λεπτά.
-Εξοπλισμός ασφαλείας: Είναι
υποχρεωτική η χρήση προστασίας πλάτης και μπλούζας με προστασία στο
θώρακα.
Αλλαγές για τα Cross Country Rallies
του 2006
- Μέγιστη χωρητικότητα τα 450 κ.ε.
- Πιθανή απαγόρευση της χρήσης mousse στα μπροστινά ελαστικά, θα
εξετασθεί στα rally toy 2005.
- Άλλες προτάσεις για το 2006:
Περιορισμός των σημείων στα GPS
Περιορισμός του πλάτους της διαδρομής
Μελέτη των ατυχημάτων σε συνεργασία με την επιτροπή CMI
Ορισμός του road book
[Superspy]
More articles
|
|
| |
|