Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Τελικός MAD CUP 2004 στις 5 & 6/2/2005 στην Πάρνηθα

Με τον Κυριακάτικο αγώνα, ολοκληρώθηκε ο τελικός του κυπέλλου MAD Challenge 2004, που οργανώθηκε από την Iron Team.
Η σημερινή μέρα, αποδείχθηκε σκληρή: Μόλις δύο ολοκλήρωσαν χωρίς πρόβλημα!

Όσοι συμμετείχαν έζησαν από μέσα έναν από τους πιο δύσκολους, αγώνες δεξιότητας 4Χ4, προσφέροντας και αποκομίζοντας μοναδικές εμπειρίες!

Διαγωνισμός τετρακίνητης τρέλας λοιπόν!
Είστε έτοιμοι; Φύγαμε!
*** Περιγραφή, αποτελέσματα και φωτογραφίες ***







Φτάνοντας το Σαββάτο το πρωί, στο φυσικό χώρο της πίστας, στους πρόποδες της Πάρνηθας πάνω από τον Αγ. Στέφανο, με ελαφρύ χιονάκι να καλύπτει τα πάντα, «ψάχναμε» τα σημεία που θα παιζόταν, αυτή τη φορά το παιχνίδι.

Λόγω καιρού, η τοποθεσία του αγώνα, μεταφέρθηκε στα χαμηλά και πέντε -μόλις - πληρώματα, τόλμησαν και βρέθηκαν στη γραμμή της εκκίνησης, ενός από τους δυσκολότερους αγώνες του 4Χ4.

Τι είναι το MAD Challenge;
Είναι ένας σκληρός αγώνας δεξιοτεχνίας 4Χ4.
Η διαδροµή που κινούνται τα αυτοκίνητα, είναι εξαιρετικά σκληρή και πρέπει τόσο τα οχήµατα όσο και οι συµµετέχοντες να είναι προετοιµασµένοι για πολύ αντίξοες οδηγικές συνθήκες.

Στην ουσία αυτό που αξιολογείται δεν είναι τόσο η ταχύτητα του αυτοκινήτου αλλά η αποτελεσµατικότερη επιλογή πατήµατος και χρήσης εργαλείων, ο χειρισµός του οχήµατος για την ταχύτερη κάλυψη της απόστασης που χρονοµετρείται καθώς και η αποφυγή, χρήσης εξωτερικής βοήθειας από την οργάνωση ή από άλλο αυτοκίνητο.

Είναι ένα παιχνίδι για μεγάλα «παιδιά» που διαθέτουν κατάλληλα προετοιμασμένο όχημα, εμπειρία και … προσωπικότητα.
Οι ειδικές διαδρομές είναι της τάξης των 80-150 μέτρων και το πλήρωμα που θα έχει τις μικρότερες ποινές κυριαρχεί.

Στις ειδκές!
Ξεκίνημα με κλασσική ανηφόρα, που έχει γίνει ιδιαίτερα γλιστερή από το αφράτο χιόνι και … οι εργάτες σε λειτουργία!

Λίγα μέτρα σε επίπεδο έδαφος και μια ορθοπλαγιά – σκαλοπάτι των τριών μέτρων για τελείωμα της πρώτης ειδικής.
Καλύτερη επιλογή πατήματος και ουσιαστικά ταχύτεροι εδώ οι Άρης Μαγιάφης – Παναγιώτης Παντίσκος με Jeep Wrangler.

Συνέχεια για τη δεύτερη ειδική στη μεγαλύτερη σε διάρκεια και κλίση ανηφόρα αυτού του αγώνα. Ο συνδυασμός ελαφρύ τετρακίνητο – ισχυρός εργάτης, πήρε την πρώτη θέση εδώ με τους Σύρρο Κωνσταντίνο – Κεχαϊδη Γιώργο με Suzuki Jimny.

Δύο εργάτες άφησαν εδώ την τελευταία τους πνοή, ο ένας από το Wrangler των Σταύρου Καραφωτιά – Ευθύμιου Κάρναβου, οι οποίοι ήταν οι πρώτοι που κατάφεραν και έφτασαν μέχρι την κορυφή του εμποδίου, στρώνοντας το δρόμο, αλλά η πολύλεπτη ταλαιπωρία του εργάτη τους, τους ανάγκασε σε παράκαμψη, ενώ ο δεύτερος «καμένος» ήταν το πλήρωμα του 2, των  Ψωμιάδη Παναγιώτη – Βαγγέλη Τόμπρα με Land Rover, που απορροφήθηκαν αμέσως από το πολύ μαλακό έδαφος στην εκκίνηση και δεν μπόρεσαν να κάνουν πάνω από 3 μέτρα!!! Μιλάμε για βούρκο!

Η τρίτη ειδική, αποδείχθηκε πολύ εύκολη – ειδικά για τα «δυνατά» τετρακίνητα και μόνο το πλήρωμα του Jimny που ξεκίνησε πρώτο, χρησιμοποίησε εργάτη, τα υπόλοιπα έκαναν μέχρι και 8’’!!

Τέταρτη και τελευταία ειδική για το Σάββατο, ένα μίγμα κατηφορο–στενό–ανηφόρας υπό χιονόπτωση, με ταχύτερους εδώ τους Μιχάλη Μισκή – Μιχάλη Μουρατίδη με Toyota Land Cruiser!
Τέλος ημέρας και επιστροφή στη βάση, για ψιλομαζέματα.

Το πρωινό της επόμενης μέρας (Κυριακή) βρήκε μόνο τρία αυτοκίνητα να συνεχίζουν τον αγώνα – οι Σταύρος Καραφωτιάς, Ευθύμιος Κάρναβος & Παναγιώτης Ψωμιάδης – Βαγγέλης Τόμπρας, αμφότεροι με καμένους εργάτες, από τη χθεσινή μέρα, πέρασαν στην πλευρά των θεατών.

Οι ειδικές αυτή τη φορά - μια και τα πάντα ήταν χιονισμένα - έγιναν στον γνώριμο - από τα trial και όχι μόνο  – χώρο της Terradura, αλλά... κάθετα στα συνηθισμένα -εύκολα για τους συμμετέχοντες στα MAD – εμπόδια, με στόχο την απογείωση των δυσκολιών!

Με... το καλημέρα, είχαμε ένα ανώδυνο πλάγιασμα για το Jimny των Σύρρο – Κεχαϊδη!
Καλύτερο πάτημα εδώ από τους Μιχάλη Μισκή – Μιχάλη Μουρατίδη – έλιωσε όμως ο συνοδηγός στο σκάψιμο, μέχρι να βρει την άκρη του εργάτη, μια και το Land Cruiser είχε σφηνώσει στη λάσπη!

Η γνωστή ανηφόρα των trial για τη συνέχεια, αλλά στο τελείωμα, έπρεπε τα αυτοκίνητα, να κάνουν δεξιά σε κάθετο σκαλοπάτι!!!
Οι Άρης Μαγιάφης – Παναγιώτης Παντίσκος με το Wrangler, εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους και την εμπειρία τους, κάνοντας τον μικρότερο χρόνο.

Τρίτο, πολλαπλό εμπόδιο για τη συνέχεια. Οι Μαγιάφης – Παντίσκος, ξεκίνησαν πρώτοι, χαράσσοντας πορεία στο μαλακό χώμα.
Ακολούθησαν οι Σύρρος – Κεχαϊδης με το Jimny, αλλά μια λάθος εκτίμηση, τους ανάγκασε να «σφηνώσουν» ουσιαστικά το Suzuki, στο χαντάκι του  τελείωματος της ειδικής, κάτι που αποδείχθηκε καταστροφικό και λάβωσε το Suzuki τους.

Ο συνδυασμός του άψογου χειρισμού εργαλείων - οχήματος και η ικανότητα του πληρώματος, οδήγησε τους Μισκή – Μουρατίδη στην πρώτη θέση εδώ.

Η τελευταία ειδική της ημέρας και του αγώνα, πήγε στα χέρια των εκπληκτικών Μαγιάφη – Παντίσκου που όρμησαν και ... ίσα που τους προλάβαμε στο φακό!

Τα συνολικά αποτελέσματα βρήκαν τους Μιχάλη Μισκή – Μιχάλη Μουρατίδη με Toyota Land Cruiser στην πρώτη θέση και τους  Άρη Μαγιάφη – Παναγιώτη Παντίσκο με Wrangler στη δεύτερη, ενώ τρίτοι, επωμιζόμενοι τις ποινές παράκαμψης του τελευταίου εμπόδιου, ήταν οι Κωνσταντίνος Σύρρος – Γιώργος Κεχαϊδης με Suzuki Jimny.

Επίλογος
Τα MAD Challenge είναι σκληροί αγώνες για προετοιμασμένα τετρακίνητα και πληρώματα και  προσφέρουν θέαμα και  εμπειρίες.

Ακόμα καλύτερα, οι ειδικές γίνονται σε φυσικό περιβάλλον μέσα στη φύση με φυσικά εμπόδια.

Την επόμενη φορά, είτε σαν προετοιμασμένοι συμμετέχοντες, είτε σαν φανατικοί θεατές, φροντίστε να είστε εκεί!

Θα τα πούμε στο βουνό!

[Superspy - Σπύρος Κατσιμαλής]




ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ
ΟΔΗΓΟΣ
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΔ.1
ΕΙΔ.2
ΕΙΔ.3
ΕΙΔ.4
ΣΥΝΟΛΟ
5
Σύρρος Κων/νος
Κεχαϊδης Γιώργος
SUZUKI JIMNY
506
279
260
148
1193
1
Μισκής Μιχάλης
Μουρατίδης Μιχάλης
TOYOTA LAND CRUISER
587
769
28
124
1508
3
Μαγιάφης Άρης
Παντίσκος Παναγιώτης
JEEP WRANGLER
170
2400
8
170
2748
4
Καραφωτιάς Σταύρος
Κάρναβος Ευθύμιος
JEEP WRANGLER
227
2400
9
253
2889
2
Ψωμιάδης Παναγιώτης
Τόμπρας Βαγγέλης
LAND ROVER 90
677
2820
8
506
4011


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΟΔΗΓΟΣ
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΔ.1
ΕΙΔ.2
ΕΙΔ.3
ΕΙΔ.4
ΣΥΝΟΛΟ
3
Μαγιάφης Άρης
Παντίσκος Παναγιώτης
Jeep Wrangler
180
106
414
9
709
1
Μισκής Μιχάλης
Μουρατίδης Μιχάλης
Toyota Land Cruiser
797
140
386
115
1438
5
Σύρρος Κων/νος
Κεχαϊδης Γιώργος
Suzuki Jimny
1297
103
2084
230
3714
4
Καραφωτιάς Σταύρος
Κάρναβος Ευθύμιος Jeep Wrangler
1594
280
2084
230
4188
2
Ψωμιάδης Παναγιώτης
Τόμπρας Βαγγέλης
Land Rover 90
1594
280
2084
230
4188


ΓΕΝΙΚΗ
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΟΔΗΓΟΣ
ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΑΒΒΑΤΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΥΝΟΛΟ
1
Μισκής Μιχάλης
Μουρατίδης Μιχάλης
Toyota Land Cruiser
1508
1438
2946
3
Μαγιάφης Άρης
Παντίσκος Παναγιώτης
Jeep Wrangler
2748
709
3457
5
Σύρρος Κων/νος
Κεχαϊδης Γιώργος
Suzuki Jimny 1193
3714
4907
4
Καραφωτιάς Σταύρος
Κάρναβος Ευθύμιος
Jeep Wrangler
2889
4188
7077
2
Ψωμιάδης Παναγιώτης
Τόμπρας Βαγγέλης
Land Rover 90
4011
4188
8199


Φωτογραφίες: - Off-Road.gr


ΣΑΒΒΑΤΟ 5/2/2005






ΚΥΡΙΑΚΗ 6/2/2005







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023677 seconds. ]