Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ακρόπολις Rally 2004


Νίκη για τους SOLBERG Petter - MILLS Philip (SUBARU Impreza WRC 2004)
"Είναι απίστευτο, πραγματικά καταπληκτικό! Είμαι και πάλι μέσα στο παιχνίδι του τίτλου. Το αποτέλεσμα ήταν ένας συνδυασμός των ελαστικών και της πολύ καλής προετοιμασίας που κάναμε για αυτόν τον αγώνα".










Petter Solberg υπεράνω όλων!

 

Μια εξαιρετική νίκη πανηγύρισαν στη ράμπα τερματισμού του Ράλλυ Ακρόπολις 2004 οι Petter Solberg–Philip Mills με το Subaru Impreza WRC04. Τo πλήρωμα της Subaru ξεκίνησε δυναμικά τον αγώνα και τέθηκε επικεφαλής από το πρώτο κιόλας σκέλος, δημιουργώντας, μάλιστα, μια σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους. Η συνέχεια ήταν ανάλογη. Ο Solberg κινήθηκε ώριμα, ακολουθώντας ένα γρήγορο ρυθμό χωρίς ρίσκο, αντιμετώπισε ψύχραιμα ακόμα και την ποινή των 30΄΄  που δέχθηκε στο τέλος του 2ου σκέλους και έφυγε από την Ελλάδα νικητής, για πρώτη φορά στην καριέρα του.

Το τοπίο στους υπόλοιπους υποψήφιους για το βάθρο δεν άργησε να ξεκαθαρίσει. Ο περσινός νικητής του αγώνα, Markko Martin (Ford Focus WRC04), βρέθηκε νωρίς εκτός παιχνιδιού, εγκαταλείποντας ύστερα από έξοδο στην ε.δ. 3 (Ελάτια Ι), ο Carlos Sainz, με σπασμένη την ανάρτηση της Citroen Xsara στις επόμενες τρεις ειδικές, έχασε περισσότερα από 40΄ και ο Marcus Gronholm εγκατέλειψε με λαβωμένη την ανάρτηση του Peugeot 307 WRC, έπειτα από μια έξοδο στην 1η ειδική της δεύτερης ημέρας. Έτσι, μόνο οι Harri Rovanpera–Risto Pietilainen με το Peugeot 307WRC και οι Sebastien Loeb–Daniel Elena με Citroen Xsara WRC έδειχναν ικανοί να απειλήσουν τον Solberg, καθώς ο -ιδιαίτερα ανταγωνιστικός σε όλον τον αγώνα- Francois Duval ακολούθησε έναν πιο προσεκτικό ρυθμό, ώστε να εξασφαλίσει τους βαθμούς της 4ης θέσης για τη Ford. O Γάλλος οδηγός της Citroen ταλαιπωρήθηκε την πρώτη μέρα: ξεκινώντας πρώτος, ήταν αναγκασμένος να καθαρίζει τις ειδικές διαδρομές, όμως, εξαπολύοντας μια επίθεση διαρκείας στη συνέχεια και με αποκορύφωμα την εξαιρετική μάχη εναντίον του Rovanpera στο 3ο σκέλος, εξασφάλισε τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Citroen τους βαθμούς της 2ης θέσης, αφήνοντας σε απόσταση αναπνοής 3ο το Φινλανδό.

Από τις παρουσίες που κέντρισαν το ενδιαφέρον όλων ήταν αυτή των Daniel Carlsson–Mattias Andersson, που, με το ημιεργοστασιακό Peugeot 206 WRC, διατήρησαν σε όλον τον αγώνα την επαφή τους με την κορυφή, τερματίζοντας τελικά 5οι. Ακολούθησαν οι Manfred Stohl–Ilka Minor (Peugeot 206 WRC) και Janne Tuohino–Jukka Aho (Ford Focus WRC02). Η ευχάριστη έκπληξη ήρθε από τους δικούς μας Άρη Βωβό–“EL-EM”, με το Ford Focus WRC03. Το ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να προσαρμοστεί στο αυτοκίνητο, σημείωσε χρόνους ακόμη και μέσα στην πρώτη δεκάδα και, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το κιβώτιο ταχυτήτων, τη δεύτερη μέρα κινήθηκε έξυπνα και την Κυριακή δικαιώθηκε. Χάρη στο πρόβλημα του Gilles Panizzi με τον κινητήρα του Mitsubishi Lancer WRC, το ελληνικό πλήρωμα κέρδισε το βαθμό της 8ης θέσης.

Το Ράλλυ Ακρόπολις αποδείχθηκε, τελικά, δύσκολη δοκιμασία για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα του JWRC. Μόλις πέντε από τα είκοσι S1600 που εκκίνησαν στη Λιλαία κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τον τερματισμό στη Λαμία. Νικητής ήταν τελικά ο Guy Wilks, με Suzuki Ignis. Στη 2η θέση, έπειτα από μια εξαιρετική προσπάθεια, βρέθηκε μόλις δύο ειδικές πριν το τέλος ο Nicolas Bernardi με Renault Clio και την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Xavier Pons με Fiat Punto.

Σε ότι αφορά τις ελληνικές συμμετοχές εκτός από την επίδοση του Άρη Βωβού οι Κώστας Αποστόλου – Σάκης Μπέλλας ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους τερματίζοντας στην 13η θέση της γενικής κατάταξης. Από εκεί και πέρα έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων με αυτοκίνητα Gr.N. Πίσω από τους νικητές της κατηγορίας Stiq Blomqvist – Ana Goni (Subaru Impreza Sti) βρέθηκαν οι Γρηγόρης Νιώρας – Αναστάσιος Γουσέτης επίσης με Subaru και ακολούθησαν οι Θέμης Χαλκιάς – Μιχάλης Πατρικούσης με Mitsubishi Lancer Evo8.

Ανάμεσα στα γεγονότα που χαρακτήρισαν το Ράλλυ Ακρόπολις 2004 ήταν και η δοκιμαστική εφαρμογή για πρώτη φορά σε αγώνα του WRC του νέου κανόνα Superally ο οποίος επιτρέπει στα πληρώματα που εγκαταλείπουν να επανεκκινήσουν στο επόμενο σκέλος του αγώνα.

Επόμενος αγώνας του WRC για το 2004, το Ράλλυ Τουρκίας στις 24-27 Ιουνίου.


 







Ειδική 21: Αγ. Στέφανος
Αντεπίθεση σε αυτή την ειδική απο τον Rovanpera, αλλά ο Loeb είναι ήδη πολύ μακριά. Έτσι η κατάταξη παραμένει Solberg, Loeb, Rovanpera.

Ειδική 20: Δίκαστρο (9,0χλμ)
Κορυφαίο χρόνο για τον Loeb στην ειδική ο οποίος τον φέρνει στη δεύτερη θέση της γενικής 25,7'' πίσω απο τον Solberg. Aκολουθεί ο Rovanpera με διαφορά 6,6''!

Ειδική 19: Στιρφάκα (9,0χλμ)
Ο Loeb εξακολουθεί να πιέζει και πλέον, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο, βρίσκεται μόλις 0,3’’ πίσω από τον Rovanpera. O Solberg δε χάνει την αυτοπεποίθησή του.

Ειδική 18: Αγ. Στέφανος (13,47χλμ)
Ο Solberg "έριξε" δύο ακόμα δευτερόλεπτα στον Rovanpera, ο οποίος απειλήται απο τον Loeb μια και τους χωρίζουν μόλις 4.4''!

Ειδική 17: Δίκαστρο 1 (26.78 χλμ.)
Ο Sebastien Loeb ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ειδική της ημέρας με δεύτερο τον Petter Solberg που αύξησε κατά 3,7’’ τη διαφορά του, από τον τρίτο, Harri Rovanpera.

       


Λαμία, 5 Ιουνίου 2004, 20:30 - 30'' ποινή στον Solberg

30" ποινή απο τους αγωνοδίκες στον Solberg, μια και στο τελευταίο service όταν άλλαξε προφυλακτήρα, δεν τοποθέτησε λασπωτήρες, όπως ήταν υποχρεωμένος να κάνει σύμφωνα με τον κανονισμό.
Με αυτή την ποινή ο Rovanpera βρίσκεται πλέον πολύ κοντα στον Solberg και η αυριανή μέρα αναμένεται γεμάτη ανταγωνισμό!

Λαμία, 5 Ιουνίου 2004, 18:25

 
Η εγκατάλειψη του Marcus Gronholm ήταν το πιο σημαντικό γεγονός στο σημερινό, 2ο σκέλος. Ο Φινλανδός, που βρισκόταν στην 4η θέση και σε απόσταση βολής από τους Rovanpera (2ος) και Loeb (3ος), χτύπησε την πίσω ανάρτηση στο τέλος της ε.δ. 10 (Άμφισσα Ι) κι εγκατέλειψε μέσα στην επόμενη (Δροσοχώρι Ι) την προσπάθειά του. Στη συνέχεια, ύστερα από την έξοδο του Andersson (Suzuki Ignis S1600), η ε.δ. 10 (Άμφισσα Ι) διακόπηκε, μετατράπηκε σε απλή για τα επόμενα πληρώματα και το ωράριο του αγώνα πήγε πίσω κατά 9΄.

Με τον Solberg να κάνει ακριβώς αυτό που έλεγε στο τέλος του 1ου σκέλους (σβέλτη, αλλά προσεκτική οδήγηση), ο Rovanpera,  που προς στιγμήν έχασε και τη 2η θέση, επανέκαμψε και, κερδίζοντας δύο ε.δ. (Ρεγγίνι ΙΙ και Άμφισσα ΙΙ), μείωσε τη διαφορά του από τον Solberg στα 49,5΄΄. Με μια αντεπίθεση στην ε.δ. 15 και στην υπερειδική της Λιλαίας, ο Solberg αύξησε και πάλι τη διαφορά στα 58,5΄΄, οπότε θεωρείται αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη νίκη.

Στη δική τους μάχη για μια θέση στο βάθρο ήταν οι Loeb και Duval, με τον πρώτο να υπερισχύει τελικά μετά το δεύτερο πέρασμα από την Ελάτεια, όπου πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο. Μέχρι το τέλος της ημέρας, η κατάταξη άλλαξε μόνο μετά την έξοδο του Hirvonen στην ε.δ. 15 (Δροσοχώρι ΙΙ), όπου από 7ος έπεσε 13ος ενώ αργότερα φθάνοντας στο σέρβις παρκ εγκατέλειψε καθώς οι εκτεταμένες ζημιές του αυτοκινήτου δεν μπορούσαν να επισκευαστούν. Έτσι, το σκέλος ολοκληρώθηκε με τους Carlsson, Panizzi, Stohl και Tuohino στην πρώτη οκτάδα και τον Άρη Βωβό να ακολουθεί 9ος, ελπίζοντας αύριο να βρεθεί σε κάποια από τις βαθμολογούμενες θέσεις.

Στα JWRC, η εγκατάλειψη του επικεφαλής Kosti Katajamaki από σπασμένη ανάρτηση στην ε.δ. 12, έδωσε την πρωτοπορία αρχικά στον Baldacci, που εγκατέλειψε στην ε.δ. 15 από ηλεκτρικά, για να περάσει μπροστά ο Wilks, επίσης με Ignis, χωρίς μάλιστα να απειλείται από τα Renault Clio των Cols και Cecchettini.  

Στους Έλληνες, ο Κώστας Αποστόλου τερμάτισε το σκέλος στη 15η θέση, ενώ, ανάμεσα στα πληρώματα με αυτοκίνητα Gr. N, μετά την εγκατάλειψη του Χρήστου Πλατή, που εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση στην ε.δ. 11 (Δροσοχώρι Ι), προηγείται ο Γρηγόρης Νιώρας (2ος Gr. N πίσω από τον Blomqvist) και ακολουθούν οι Θέμης Χαλκιάς και Νίκος Τσάδαρης, με  Mitsubishi Lancer.  

Θετικό –για τους θεατές τουλάχιστον- στοιχείο της ημέρας ήταν η συμμετοχή αρκετών από τα πληρώματα που είχαν εγκαταλείψει χθες, σύμφωνα με το νέο –υπό δοκιμή-  κανονισμό SupeRally της FIA. Ανάμεσά τους, ο περυσινός νικητής του αγώνα, Markko Martin, o οποίος έκανε μέχρι και χρόνο στην τετράδα, αλλά δεν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με την όλη εμπειρία: «Κάνουμε δοκιμές, αλλά είναι βαρετά», είπε χαρακτηριστικά ο Εσθονός...

Ο αγώνας ολοκληρώνεται αύριο, με  6 ε.δ. (Δίκαστρο Ι/ΙΙ, Άγιος Στέφανος Ι/ΙΙ και Στίρφακα Ι/ΙΙ) μήκους 98,5 χλμ. Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει στο εκθεσιακό κέντρο της Λαμίας, στις 14:53.


Ειδική 12: Ρεγγίνι 2 (11.84 χλμ.)
Ο Harri Rovanpera σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και πέρασε ξανά στη δεύτερη θέση, εμπρός από τους Duval και Loeb. O Solberg εξακολουθεί να προηγείται με διαφορά μεγαλύτερη του ενός λεπτού.

Ειδική 11: Δροσοχώρι 1 (28.68 χλμ.)
Ο Solberg συνεχίζει στο δικό του ρυθμό, τη στιγμή που για την Peugeot ήρθαν τα πάνω – κάτω. Ο Gronholm εγκαταλείπει στα 2 πρώτα χλμ της ειδικής από τη ζημία που προκάλεσε στην πίσω ανάρτησή του η έξοδός του στην προηγούμενη ειδική και ο Rovanpera χάνει χρόνο από ένα κατεστραμένο ελαστικό. Δεύτερος ανεβαίνει ο Duval και τρίτος ο Loeb.

Ειδική 10: Άμφισσα 1 (14.59 χλμ.)
Με επικράτηση του Seb Loeb στη γλιστερή ειδική «Άμφισσα» ξεκίνησε το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Στην πρώτη τριάδα δεν υπήρξαν αλλαγές, ενώ σήμερα το δρόμο «καθαρίζουν» τα πληρώματα που επανήλθαν στον αγώνα με το –υπό δοκιμή- σύστημα Superally.


 
 



Λαμία, 4 Ιουνίου 2004 21:30

Solberg overall!

Μπορεί οι δύο οδηγοί της Peugeot, Gronholm και Rovanpera, να ήταν οι ταχύτεροι στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές της ημέρας (Ρεγγίνι Ι & Ελάτεια Ι), το σημαντικότερο νέο όμως -μέχρι τα πληρώματα να επιστρέψουν στη Λαμία για το πρώτο σέρβις- ήταν η εγκατάλειψη του περσινού νικητή, Markko Martin, ύστερα από έξοδο στο 22ο χλμ. της Ελάτειας Ι.

Η μεγαλύτερη ε.δ. του αγώνα δεν ήταν οδυνηρή μόνο για τον Εσθονό της Ford, αλλά και για τους Sola και Κresta, που συγκρούστηκαν στο 11ο χλμ., με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά το Focus του δεύτερου, να σταματήσει η ειδική διαδρομή και να μετατραπεί σε απλή για τα πληρώματα που ακολουθούσαν.

Με το πρόγραμμα του αγώνα καθυστερημένο κατά 13΄, στο επόμενο ζεύγος ε.δ. (Παύλιανη – Στρόμη), αλλά και στην ε.δ. Ελευθεροχώρι, μετά τον καθ΄οδόν ανεφοδιασμό, ο Solberg άρχισε να δείχνει τα δόντια του, κερδίζοντας παντού, με χαρακτηριστική, μάλιστα, άνεση.

Στο μεταξύ, σημειώθηκε δεύτερη καθυστέρηση του αγώνα (και παύση της ε.δ.), 12΄ αυτήν τη φορά, λόγω του ατυχήματος του Σωκράτη Τσολακίδη στον τερματισμό της ε.δ. Παύλιανη Ι.
Η κατά μέτωπον επίθεση του Solberg επαναλήφθηκε και στο δεύτερο πέρασμα από τις ε.δ. Παύλιανη & Στρόμη, με αποτέλεσμα ο Νορβηγός να φτάσει στην υπερειδική της Λιλαίας έχοντας αυξήσει τη διαφορά του στα 55,1 δλ. από το 2ο στην κατάταξη, Rovanpera, ο οποίος, με τη σειρά του, περνούσε μπροστά από τον ομόσταυλό του, Gronholm, που γλιστρούσε υπερβολικά στα λασπωμένα κομμάτια, λόγω κακής επιλογής ελαστικών.

Η τελική κατάταξη του 1ου σκέλους διαμορφώθηκε, όμως, μόνο μετά το βραχύχρονο πέρασμα από την – επίσης γλιστερή– υπερειδική, με τον Duval να περνά μπροστά από τον Gronholm, στην 3η θέση. Την οκτάδα έκλεισαν οι Loeb (που βρήκε ρυθμό στα δεύτερα περάσματα των ε.δ.), Carlsson, Panizzi και Stohl.

Από τους πρωταγωνιστές, ο Sainz έχασε συνολικά 40΄, λόγω σπασμένης ανάρτησης στην ε.δ. 4, ενώ οι άλλες εγκαταλείψεις σε επίπεδο ομάδων WRC ήταν δύο Skoda, του Schwarz στην ε.δ. 3 και του Gardemeister μέσα στην υπερειδική.

Στα JWRC, πέντε διαφορετικοί οδηγοί κέρδισαν τις ε.δ. Στην κορυφή εναλλάχθηκαν οι οδηγοί της Suzuki, Andersson και Katayamaki, με το δεύτερο να υπερισχύει στο τέλος του 1ου σκέλους, εκμεταλλευόμενος και το χαμένο χρόνο του πρώτου, ύστερα από έξοδο.

Στην πρώτη τριάδα της κατηγορίας ακολουθούν οι Wilks και Baldacci, επίσης με Ignis.
Σε ό,τι αφορά τις ελληνικές συμμετοχές, ο Άρης Βωβός, καταφέρνοντας αρκετές φορές χρόνους μέσα στην πρώτη δεκάδα, ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην 11η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ο Γιάννης Παπαδημητρίου εγκατέλειψε από διαρροή λαδιού του κινητήρα μετά την 3η ε.δ.
Ο Κώστας Αποστόλου ακολουθεί στην 20η θέση, ενώ ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα με αυτοκίνητα Gr. N προηγείται ο Χρήστος Πλατής (2ος στο Gr. N, πίσω από τον Stig Blomqvist) και ακολουθούν οι Γρηγόρης Νιώρας και Θέμης Χαλκιάς.

Κάνοντας χρήση του νέου συστήματος Superally, στο 2ο σκέλος θα εκκινήσουν πρώτοι και με την ακόλουθη σειρά οι σημερινοί εγκαταλείψαντες με WRC, Beres, Gardemeister, Sola, Schwarz και Martin, οι οποίοι δε θα κατατάσσονται στον αγώνα.

Πίεση το πρωϊ στην Peugeot!
Τέσσερα λεπτά πριν το τέλος του πρωϊνου service μετά απο έλεγχο ο μηχανικός της Peugeot, αποφάσισε ότι πρέπει να αλλαχθεί η μπροστινή γέφυρα.... Τροχοί, αναρτήσεις, ημιαξόνια και γέφυρα έξω.... το αυτοκίνητο μπήκε στην ώρα του στο ΣΕΧ ύστερα απο τέσσερα λεπτά!!!

 
 

Πρώτη γεύση!


Αναγνωρίσεις –των ειδικών διαδρομών της Κυριακής– ενώ τα αυτοκίνητα περνούν από τεχνικό έλεγχο το πρωί, κατευθείαν στ' αγωνιστικά για τις επίσημες δοκιμές (shakedown) το μεσημέρι, συνέντευξη Τύπου και καρνέ στη Λαμία νωρίς το απόγευμα με προορισμό τη Λιλαία, για την επίσημη εκκίνηση του αγώνα και –να ήταν μόνο αυτό;- για την πρώτη, ομώνυμη, υπερειδική, μπροστά σε 7.000 θεατές... Τελικά, η Πέμπτη είναι η πιο δύσκολη μέρα για όλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ιδίως για τους οδηγούς, που δε σταματούν να τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το βεβαρημένο πρόγραμμα της ημέρας είναι και η αιτία για την οποία το Ράλλυ Ακρόπολις δεν ξεκινά εφέτος από την Ακρόπολη.

Κι όμως, η εκκίνηση του αγώνα σε μια από τις πανέμορφες κοιλάδες της Φθιώτιδας είχε το δικό της χρώμα. Ο καιρός έκανε το χατίρι σε αγωνιζομένους, οργανωτές και θεατές, οπότε η μέρα ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο.
Το θέαμα στην υπερειδική; Η καλύτερη πρόγευση –συμπεριλαμβανομένης και της καλοδεχούμενης σκόνης- γι' αυτό που θα ακολουθήσει αύριο στις κανονικές ειδικές του αγώνα. Στην προσωρινή κατάταξη, που δε σημαίνει και πολλά, ο Marcus Gronholm (Peugeot 307) προηγείται του Petter Solberg για 2''
Η κόντρα ανάμεσα στους δύο ήταν η πιο καυτή σήμερα... Ακολουθούν οι Carlos Sainz, Manfred Stohl, Daniel Carlsson, Markko Martin, Armin Schwarz και Francois Duval, στην πρώτη οκτάδα.

Από τις κορυφαίες ελληνικές συμμετοχές, ο Γιάννης Παπαδημητρίου βρίσκεται στη 15η θέση, ενώ ο Άρης Βωβός στην 24η. Στο JWRC προηγείται ο Per Gunnar Andersson (Suzuki Ignis) και ακολουθούν οι Guy Wilks και Kris Meeke. Στην κατηγορία N προηγείται ο Πρωταθλητής Ράλλυ 2003, Σωκράτης Τσολακίδης (Mitsubishi Lancer EVO 7). Bέβαια, η κατάταξη αυτή δε σημαίνει πολλά.
Περισσότερα συμπεράσματα, αύριο, μετά τις 18:27, οπότε τα πρώτα πληρώματα θα βγαίνουν και πάλι από την «αρένα» της Λιλαίας, ύστερα από 145 χρονομετρημένα (590 συνολικά) χιλιόμετρα στις 8 ε.δ. της ημέρας. Ραντεβού στο Ρεγγίνι, στην Ελάτεια, στην Παύλιανη, στη Στρόμη και στο Ελευθεροχώρι, λοιπόν...

 
 

 


Παγκόσμια πρώτη του Superally

Ο κανονισμός του Superally που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στο WRC και επιτρέπει σε αυτοκινήτο που εγκατέλειψε να επανεκκινήσει στο επόμενο σκέλος έχει ήδη ενεργοποιηθεί. Συγκεκριμένα το πλήρωμα Νο 80 (Λεωνίδας Μανιατόπουλος – Νίκος Χρυσάφης, MG ZR 160) που εγκατέλειψε με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων πριν τη σημερινή υπερειδική της Λιλαίας θα εκκινήσει στο δεύτερο σκέλος του αγώνα το Σάββατο.

Παραλειπόμενα
- Στον τεχνικό έλεγχο  βρέθηκαν μερικά αυτοκίνητα ελληνικώνν και ξένων πληρωμάτων με αστοχίες στις ραφές του roll cage. Οι ενώσεις που βρίσκονταν κοντά στην οροφή δεν είχαν "γαζωθεί" περιμετρικά με αποτέλεσμα να είναι αμφισβητήσιμη η αποτελεσματικότητά του κλωβού ασφαλείας σε μια πιθανή σύγκρουση. Τα πληρώματα αναγκάστηκαν να  κόψουν την οροφή ώστε να έχουν πρόσβαση στα επίμαχα σημεία και να ολοκληρώσουν τις ραφές με κόλληση argon...








Το palm με το οποίο γίνετε

η επιβεβαίωση των δηλωμένων ελαστικών
(λειτουργεί με υπέρυθρες και barcode που υπάρχει πάνω στα ελαστικά)






Αποτελέσματα 3ου Σκέλους

Αποτελέσματα leg3
Θέση No Οδηγός/Συνοδηγός Εθν. Grp/Cls Όχημα Χρόνος ΕΔ Ποινές Συνολ. Χρόνος Διαφ. από πρώτο Διαφ. από προηγουμ.
1 1 SOLBERG Petter - MILLS Philip N/GB A/8 SUBARU Impreza WRC 2004 04:38:36.2  00:00:30.0 04:39:06.2  00:00:00.0 00:00:00.0
2 3 LOEB Sebastien - ELENA Daniel F/MC A/8 CITROEN Xsara 04:39:24.6  00:00:00.0 04:39:24.6  00:00:18.4 00:00:18.4
3 6 ROVANPERA Harri - PIETILAINEN Risto FIN/FIN A/8 PEUGEOT 307 04:39:34.5  00:00:00.0 04:39:34.5  00:00:28.3 00:00:09.9
4 8 DUVAL Francois - PREVOT Stephane B/B A/8 FORD Focus RS WRC 04 04:41:25.6  00:00:00.0 04:41:25.6  00:02:19.4 00:01:51.1
5 16 CARLSSON Daniel - ANDERSSON Mattias S/S A/8 PEUGEOT 206 WRC 04:45:56.3  00:00:00.0 04:45:56.3  00:06:50.1 00:04:30.7
6 18 STOHL Manfred - Ms MINOR Ilka A/A A/8 PEUGEOT 206 WRC 04:49:07.8  00:00:00.0 04:49:07.8  00:10:01.6 00:03:11.5
7 14 TUOHINO Janne - AHO Jukka FIN/FIN A/8 FORD Focus WRC 02 04:50:18.7  00:00:00.0 04:50:18.7  00:11:12.5 00:01:10.9
8 23 VOVOS Aris - "EL - EM" GR/GR A/8 FORD Focus WRC 03 04:53:13.2  00:00:00.0 04:53:13.2  00:14:07.0 00:02:54.5
9 19 WARMBOLD Antony - Ms PRICE Gemma D/GB A/8 FORD Focus RS WRC 02 04:55:39.1  00:00:00.0 04:55:39.1  00:16:32.9 00:02:25.9
10 9 PANIZZI Gilles - PANIZZI Herve F/F A/8 MITSUBISHI Lancer WRC 04 04:58:07.6  00:00:20.0 04:58:27.6  00:19:21.4 00:02:48.5
11 22 GINLEY Alistair - KENNEDY Rory GB/IRL A/8 SUBARU IMPREZA WRC 03 05:03:23.7  00:01:20.0 05:04:43.7  00:25:37.5 00:06:16.1
12 33 WILKS Guy - PUGH Phil GB/GB A/6 SUZUKI Ignis Super 1600 05:14:13.1  00:00:00.0 05:14:13.1  00:35:06.9 00:09:29.4
13 65 APOSTOLOU Kostas - BELLAS Dionissis GR / GR A/8 MITSUBISHI Lancer EVO 6 05:17:26.5  00:00:10.0 05:17:36.5  00:38:30.3 00:03:23.4
14 61 BLOMQVIST Stig - Ms GONI Ana S/YV N/4 SUBARU Impreza WRX STI 05:18:55.8  00:00:00.0 05:18:55.8  00:39:49.6 00:01:19.3
15 39 BERNARDI Nicolas - FORTIN Jean-Marc F/B A/6 RENAULT Clio Super 1600 05:14:25.0  00:05:00.0 05:19:25.0  00:40:18.8 00:00:29.2
16 46 PONS Xavier - JULIA Oriol E/E A/6 FIAT Punto Super 1600 05:20:57.1  00:00:00.0 05:20:57.1  00:41:50.9 00:01:32.1
17 71 NIORAS Grigoris - GOUSSETIS Anastasios GR/GR N/4 SUBARU Impeza WRX 05:20:53.9  00:00:10.0 05:21:03.9  00:41:57.7 00:00:06.8
18 75 HALKIAS Efthimios - PATRIKOUSSIS Mihalis GR/GR N/4 MITSUBISHI Lancer EVO 8 05:21:36.2  00:00:00.0 05:21:36.2  00:42:30.0 00:00:32.3
19 4 SAINZ Carlos - MARTI Marc E/E A/8 CITROEN Xsara 05:19:31.6  00:02:20.0 05:21:51.6  00:42:45.4 00:00:15.4
20 66 AL-QASSIMI Khalid - ORR Michael UAE/IRL N/4 SUBARU Impreza 05:22:55.2  00:00:00.0 05:22:55.2  00:43:49.0 00:01:03.6
21 51 COLS Larry - GODDE Filip B/B A/6 RENAULT Clio Super 1600 05:24:14.8  00:00:00.0 05:24:14.8  00:45:08.6 00:01:19.6
22 74 PANAGIOTOUNIS Elias - VELLIS George GR/GR N/4 MITSUBISHI Lancer EVO 6 05:27:12.2  00:00:00.0 05:27:12.2  00:48:06.0 00:02:57.4
23 68 NASSOULAS Dimitris - GALERAKIS Josef GR/GR N/4 MITSUBISHI Lancer EVO 7 05:28:49.1  00:00:00.0 05:28:49.1  00:49:42.9 00:01:36.9
24 50 MARSHALL Olly - PARRY Craig GB/GB A/6 RENAULT Clio Super 1600 05:33:23.9  00:00:00.0 05:33:23.9  00:54:17.7 00:04:34.8
25 69 PANAGIOTOPOULOS E-PETROPOULOS Dionissis GR/GR N/4 MITSUBISHI Lancer EVO 8 05:33:52.1  00:00:00.0 05:33:52.1  00:54:45.9 00:00:28.2
26 67 OGLIARI Giacomo - ZOLLER Johann I/CH N/4 MITSUBISHI Lancer EVO 6 05:36:41.4  00:00:00.0 05:36:41.4  00:57:35.2 00:02:49.3
27 70 LEONIDAS - KOTSALIS George GR/GR A/7 RENAULT Megane Maxi Kit Car 05:46:47.3  00:00:00.0 05:46:47.3  01:07:41.1 00:10:05.9
28 82 GAZETAS Haralambos - FASKIOTIS George GR/GR A/5 TOYOTA Yaris 06:23:40.3  00:00:00.0 06:23:40.3  01:44:34.1 00:36:53.0
29 86 ZOOBIS - KATSIFLOROS Dimos GR/GR A/7 SEAT Ibiza 06:29:21.1  00:00:10.0 06:29:31.1  01:50:24.9 00:05:50.8
30 85 STAVRIANOUDAKIS St. - VASSILAKOS Fotis GR/GR N/4 SUBARU Impeza WRX STI 06:30:15.5  00:00:00.0 06:30:15.5  01:51:09.3 00:00:44.4
31 81 GONIS Eleftherios - TZEFERAKOS Filippos GR/GR A/6 RENAULT Clio Super 1600 06:37:38.5  00:00:20.0 06:37:58.5  01:58:52.3 00:07:43.0
32 87 TSAMAKOS Apostolos - KOTZIAS Alexandros GR/GR N/2 DAEWOO Lanos 06:52:43.1  00:00:10.0 06:52:53.1  02:13:46.9 00:14:54.6
33 88 IRAKLIS - PAPANIKOLAOU Manos GR/GR A/7 NISSAN Almera GTI 07:12:03.3  00:02:00.0 07:14:03.3  02:34:57.1 00:21:10.2









 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022241 seconds. ]