Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Με Husaberg στο Rally El-Chott Τυνησίας


Husaberg? Rallye; Νίκη!
Πριν μερικά χρόνια άκουγα αυτήν την ερώτηση αρκετές φορές: «Θα τρέξεις στο rallye με HUSABERG; Είσαι καλά;»
Αυτή τη φορά απάντησα «Ναι!».
Έτσι, ετοίμασα ένα FC600 ’99 με 20-λίτρο ντεπόζιτο, θήκη δρομοβιβλίου, IMO, GPS και μάκρυνα και την τελική σχέση μετάδοσης, αυτό ήταν!
Τέσσερις μέρες αργότερα, στήθηκα στην γραμμή εκκίνησης στην Αφρική!















Πειράγματα και γέλια, από τους γύρω μου και ήδη άκουγα για ένα στοίχημα μεταξύ τους, για το αν το μοτέρ μου θα «έβγαζε» μια ή το πολύ δύο μέρες αγώνα!

Τελικά, αν και δεν είχα καμία εμπειρία στην πλοήγηση, οδήγησα στις ειδικές και τις 12 μέρες, σε στυλ motocross και τελικά τερμάτισα μόλις 6 λεπτά πίσω από τον νικητή!
Τι ευχαρίστηση ήταν αυτή!

Τώρα πια, το μικρόβιο της ερήμου με έχει μολύνει. Μέχρι τώρα, είχα κάνει μερικά Διεθνή Enduro.
Η μοτοσικλετιστική μου «καριέρα» ξεκίνησε στα οκτώ μου χρόνια. Το Trial ήταν πολύ αργό και το όνειρό μου ήταν οι αγώνες ταχύτητας, αλλά ο πατέρας μου δεν το συζήταγε!

 Έτσι μου έμεινε το Motocross και το Enduro! Εντωμεταξύ, έκανα ένα άλλο όνειρό μου πραγματικότητα: Άνοιξα κατάστημα με είδη μοτοσικλέτας στο Magdeburg (Sacηsen-Anhalt / Γερμανία).

Μετά από μερικές συμμετοχές με HUSABERG, τον τελευταίο χρόνο, επιτέθηκα στα ράλι, στην κλάση των ερασιτεχνών.
Τελείωσα το 2003, με τον τίτλο «International rallye amateur». Αυτή μου η επιτυχία, οφείλεται στο 2003 Husaberg FE501e.
Διαδρομή με διαδρομή, βγήκαν με τον εργοστασιακό εξοπλισμό, χωρίς προβλήματα!




Το μικρό βάρος και η σωστά κατανεμημένη απόδοση του κινητήρα, του Husaberg, ήταν στοιχεία που αποδείχτηκαν «κλειδιά» για την μάχη με την άμμο.
Ειδικά στις περιπλοκές και βαριές, διαδρομές μέσα στους αμμόλοφους είναι χιλιόμετρα μπροστά από τις άλλες «χονδρό-κατασκευές».

Στις σκληρότερες διαδρομές στην Sahara, του τελευταίου “El Chott”, με πάνω από 40° C, το “BERG”, πήγαινε σαν διάολος!
Ακόμα και μετά από αρκετούς γύρους, (Μην πηδάτε πάνω από αμμόλοφους, αν δεν ξέρετε τι βρίσκεται από πίσω!), τα πάντα δούλευαν ρολόι!

Καθημερινή αλλαγή του φίλτρου αέρα και φρέσκο λάδι κάθε τρεις… αυτό ήταν! Ο υπόλοιπος χρόνος ήταν ελεύθερος για …. Ξεκούραση!

Πρέπει να ευχαριστήσω τους PQ και Gunar (HC-SERVICE TEAM) για όλη τη βοήθεια που μου προσφέρανε.

Είμαι ιδιαίτερα ευτυχισμένος, ύστερα από την τελευταία μου επιτυχία στο ράλι “El Chott”: Τερμάτισα 45 λεπτά μπροστά από τον Ελβετό Cesini και τον Πορτογάλο Nuno Santos!.

Δεν το ξέρατε από πριν; Η έρημος είναι κίτρινη!

Μελλοντικά σχέδια; Αυτό το χρόνο δύο ακόμα rally και βλέπουμε! Με τι μοτοσικλέτα; Θέλει και ρώτημα;

Reiner Fink - Husaberg FE501e

Περισσότερα και φωτογραφίες στο www.moto-fink.de




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022547 seconds. ]