Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trail Ride - Raid Ξυλοκάστρου 8/2/2004 - Που κρύβεται η λάσπη;

Με 163 συμμετοχές, πραγματοποιήθηκε το πρώτο Trail Ride – Raid της χρονιάς στο Ξυλόκαστρο, την Κυριακή 8/2/2004 απο το Off-Road.gr τη Μοτολέσχη Ξυλοκάστρου και τα περιοδικά ΜΟΤΟ και Drive.
Πάρα τις φιλότιμες προσπάθειες, που κατεβάλαμε ώστε να σας «θάψουμε» στη λάσπη, αυτή συνεχίζει να μας κρύβεται και το θέμα έχει εξελιχθεί σε Οδύσσεια Αναζήτησης της Λάσπης!
Πού είναι;
Γιατί μας κρύβεται;
Μήπως να το πάρουμε απόφαση ότι λάσπη φέτος δεν θα δούμε;
Δείτε τη Μικτή Γενική (Μοτοσικλέτες & Τετρακίνητα)








Η αλκυονίδες φρόντισαν να ξεράνουν τη Ζήρεια και έτσι η διαδρομή έγινε περίπατος για τους συμμετέχοντες.
Ο όγκος των συμμετοχών, γέμισε τον τεράστιο χώρο που είχε παραχωρηθεί από το Δήμο Ξυλοκάστρου. Οι καθυστέρηση στη γραμματεία λόγο του τεράστιο όγκου εργασίας, επέβαλε μια μικρή αργοπορία στο πρόγραμμα και η εκκίνηση δόθηκε τελικά στις 10:00 αντί για τις 09:30 που είχε ανακοινωθεί.

Οι μοτοσικλέτες ξεκίνησαν πρώτες, ανά 30’’ με βάση τον αριθμό συμμετοχής. Ακολούθησαν τα τετρακίνητα, δέκα λεπτά μετά την τελευταία μοτοσικλέτα, με ρυθμό ανά 1’.

Τα 98 χιλιόμετρα του αγώνα έγιναν σε γρήγορο ρυθμό και η μέση ωριαία ήταν στα 46 χιλιόμετρα για τις μοτοσικλέτες και 36 για τα αυτοκίνητα. Η ίδια διαδρομή, μια εβδομάδα πριν είχε προγραμματιστεί για 28 χιλιόμετρα μέση στις μοτοσικλέτες και 18 χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα, τόσο πολύ λάσπη είχε!


Το Δρομοβιβλίο (ROAD BOOK) του Paris-Dakar 2003 στο οποίο
βασίστηκε η μορφή του νέου σχήματος δρομοβιβλίου για τα
Trail Ride! 5 Τουλίπες σε 3,45 χιλιόμετρα έρημου!

Υπήρχαν συνολικά 3 Σημεία Ελέγχου Διέλευσης (ΣΕΔ), ενώ η κρυφή μέτρηση έγινε στο 76 (συνολικά) χιλιόμετρο από την εκκίνηση. Το σημείο ή σημεία μέτρησης θα είναι πάντα κρυφά στους αγώνες Trail Ride - Raid.
Για λόγους ασφαλείας πάντως ανακοινώθηκε ότι η χρονομέτρηση, σίγουρα θα είχε σταματήσει πριν το τελευταίο κομμάτι ασφάλτου.

Τα χασίματα δεν έλειψαν για αρκετούς, ενώ κάποιοι ίσως να αγχώθηκαν λίγο παραπάνω, παρεξηγώντας το νόημα του παιχνιδιού και οδήγησαν με πίνακες regularity, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να πηγαίνουν γρήγορα στα δύσκολα κομμάτια και αργά στα εύκολα, αντί να έχουν ένα γενικά σβέλτο, ρυθμό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και να ευχαριστηθούν τη διαδρομή.

Αρκετοί ήταν και αυτοί που αγχώθηκαν και «ξέχασαν» να μετρήσουν το ποσοστό λάθους του κοντέρ τους, στην παρακείμενη με την εκκίνηση ευθεία που είχε σημανθεί για αυτό το σκοπό στα 1,2 και 5 χιλιόμετρα και έτσι, όσο προχωρούσαν στη διαδρομή, το λάθος του κοντέρ, τους οδηγούσε εκτός διαδρομής! Περισσότερη προσοχή την επόμενη φορά στην ενημέρωση!

Το κόστος συμμετοχής, ανερχόταν στα 10 € για τις μοτοσικλέτες και 35€ για τα αυτοκίνητα και καλύφθηκε από το Off-Road.gr, τα περιοδικά ΜΟΤΟ & DRIVE, το Χ. Τασούλη – ΕΧΤΡΑ Products και το ΜΑΚΑΝ, ενώ οι συμμετέχοντες πλήρωναν μόνο το κόστος της αγωνιστικής άδειας.

Μέσα στη διαδρομή υπήρχαν 6 αυτοκίνητα της οργάνωσης και 8 μοτοσικλέτες, εκτός από τις «αναμονές» στα ΣΕΔ. Κάτι που βοήθησε ουσιαστικά, όταν ο άτυχος Π. Κρινάς (Νο 36), «αγόρασε» οικόπεδο (ΟΚ Παναγιώτη, κανόνισα για τα «πασσαλάκια») στο 26 χιλιόμετρο της δεύτερης διαδρομής, έτσι ώστε να μεταφερθεί γρήγορα ο ίδιος στο Κέντρο υγείας (περαστικά για το χέρι), άλλα και η μοτοσικλέτα του στο ΣΕΔ!

Στο 11 χιλιόμετρο της δεύτερης διαδρομής, όπου υπήρχε η αντιπυρική, για πρώτη φορά σε Trail Ride υπήρχαν και ... θεατές, χειροκροτώντας και προκαλώντας κυρίως τους αναβάτες για ... επίδειξη δεξιοτεχνίας, ενώ αρκετοί ήταν και αυτοί που κάνανε τη διαδρομή ακολουθώντας τους αγωνιζόμενους!

Στα Enduro, κυρίαρχος ο Δημήτρης «DOC» Αθανασουλόπουλος με Yamaha WRF250 (43,26 ΜΩΤ), ακολουθούμενος από τους Θανάση Ξένο με Kawasaki KX-F 250 (39,20 ΜΩΤ) και Μιχάλη Γκέκα με ΚΤΜ 525 Desert (38,18 ΜΩΤ).

Στα ON-OFF νικητής ο Ιωσήφ Βάγγερ με ΚΤΜ LC4 620 (39,42 ΜΩΤ), ακολουθούμενος από τον Αντώνη Σούλιο με ΚΤΜ 640 ADV (32,91 ΜΩΤ) και τον θεαματικό Αλέξανδρο «Raptor» Ψοφάκη με το φανταστικό quad 660 της Yamaha (32,68 ΜΩΤ).

Έκπληξη απο τα μεγάλα ON-OFF με την καταπληκτική επίδοση του Λευτέρη «ΔΕΛΗ» Μαρουλάκη που κατάφερε με το παλιό Africa 650 την εκπληκτική ΜΩΤ 34,14!
Δεύτερος ο τοπικός Γιάννης «HONDAKIAS» Τεάζης με το XLV 650 (31,96), ενώ η τρίτη συμμετοχή από τον Ανέστη Καρβεντούζη ταλαιπωρήθηκε από το θηριώδες BMW 1100 και δεν μπόρεσε να τερματίσει εντός χρόνου.

Στα 4Χ4 τη μάχη κέρδισε ο έμπειρος Νίκος Μανώλης με συνοδηγό την Ματσούκα Μαρία με LR90 (35,88 ΜΩΤ), ακολουθούμενοι "σφικτά" από τους Γιάννη Καλτσά - Κατερίνα Κουσουλάκου με LR90 (35,66 ΜΩΤ) και τους Σπύρο Δουκέρη  - Ελένη Ξενάκη με ένα εντελώς "μαμά" Mazda B2500 (35,59 ΜΩΤ)!
Αξιοσημείωτη η συμμετοχή των Γιάννη Καλαπόδη – Δημήτρη Μπέκου, που δηλώνοντας συμμετοχή τελευταία στιγμή, στη θέση μιας ακύρωσης, έκαναν βόλτα και .... ήρθαν τέταρτοι!.

Στα SUV νικητές οι γνωστοί από το χώρο του enduro Νίκος Νίκας και Κολοκούρης Χρήστος με Nissan X-Trail (34,30 ΜΩΤ), ακολουθούμενοι από τους Θεόδωρο «forester» Λάσκαρη και Γιάννη Λάσκαρη με Subaru Forester (32,66 ΜΩΤ). Τρίτοι οι Ματιάτος Σπύρος - Λεούσης Νεκτάριος με RAV4 (30,3 ΜΩΤ).

Αναμνηστικά μετάλλια μοιράστηκαν στον τερματισμό και πριν την απονομή, που έγινε σε παρακείμενη στον τερματισμό ταβέρνα, μοιράστηκαν δώρα από τους χορηγούς – δωροθέτες: Χ. Τασούλης Extra Products – HUSABERG GAS-GAS, ΜΑΚΑΝ εξοπλισμός περιπέτειας, MAC ανταλλακτικά και εξοπλισμός μοτοσικλέτας, ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ εξοπλισμός 4Χ4, Εκδόσεις Κριτική.

Επίσης απονεμήθηκαν κύπελλα στο πιο λασπωμένο 4Χ4, την παλαιότερη Μοτοσικλέτα (ένα Husqvarna WR500 του ’83), στο πρώτο πολυπληθέστερο πλήρωμα (άρε τι «τραβήξαν» τα κορίτσια στο NIVA) και στον τελευταίο του Trail Ride για να μπει στο «πνεύμα»!

Αν δείτε τη λάσπη, στείλετε ένα μήνυμα, γιατί 270 αναβάτες, οδηγοί και συνοδηγοί ακόμα την ψάχνουν!



Προτάσεις Βελτίωσης!

Α... μην ξεχάσετε να μας στείλετε τις παρατηρήσεις σας συμπληρώνοντας τη φόρμα εντυπώσεων ή μέσω του forum, γιατί από αυτές τις λίγες που μαζέψαμε στον τερματισμό, το επόμενο Trail Ride – Raid, θα πρέπει:
Να είναι δύσκολο (με ευκολίες!), μόνο σε μονοπάτια (άλλα να περνάνε άνετα τα τετρακίνητα χωρίς γρατσουνιές!), χωρίς αγωνιστικό χαρακτήρα, (αλλά με χρονομετρημένες ειδικές), διήμερο, (με μέγιστη διαδρομή των 100 χλμ ανα ημέρα!) και εκκίνηση 250 χιλιόμετρα μακριά (αλλά κοντά στην Αθήνα)!
Για, μεγαλώστε λίγο το «δείγμα» των προτάσεων!

Κατεβάστε τη φόρμα βελτιώσεων εδώ (κάνοντας δεξι "κλίκ" και Save Target as...), συμπληρώστε τη και στείλτε τη στο superspy off-road.gr


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ENDURO
ON-OFF
ΜΕΓΑΛΑ ΟΝ-OFF
4Χ4
SUV

ΜΙΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ (ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ & 4Χ4)


ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ
Κατεβάστε το Δρομοβιβλίο του αγώνα εδώ
Και το πληροφοριακό δελτίο με την πρόσθετη τουλίπα εδώ

Προσοχή!
Όσοι προσπαθήσουν να κάνουν τη διαδρομή, με βροχερό καιρό, να πάνε παρέα μαζί με δεύτερο όχημα!
Η διαδρομή βρεμένη, είναι πραγματικά πολύ δύσκολη!

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
(Με "κλικ" μεγαλώνουν)

Φωτογράφοι: Γ. Φυτάς - Off-Road.gr, Β. Καραχάλιος - MOTO, Γ. Τσιπάς - Μοτολέσχη Ξυλοκάστρου




ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ






ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

 




ΧΟΡΗΓΟΙ - ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ









Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΤΟ


ΚΑΙ ΣΤΟ DRIVE!





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024091 seconds. ]