Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Β. Ορφανός και τo Dakar 2004, βήμα προς βήμα!


Ακολουθήστε το πρόγραμμα του Paris – Dakar 2004, στην αναλυτική παρουσίαση του αγώνα, διαβάστε την μίνι συνέντευξη του μεγάλου Έλληνα αναβάτη και δείτε τις συμμετοχές!


















ΓΑΛΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΜΑΡΟΚΟ, ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑ, ΜΑΛΙ, ΣΕΝΕΓΑΛΗ & ΜΠΟΥΡΚΙΝΑ ΦΑΣΟ

Ξεκινώντας την 1η Ιανουαρίου, διασχίζοντας Γαλλία και Ισπανία, ο αγώνας θα φτάσει γρήγορα στο Μαρόκο. Οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν νότια, προς Μαυριτανία, Μάλι και Μπουρκίνα Φάσο και θα καταλήξουν στην γραμμή τερματισμού στην Σενεγάλη στις 18 Ιανουαρίου.

Οι πρώτες τρεις μέρες στην Αφρικάνικη άμμο, δίνουν την ευκαιρία σε έμπειρους και άπειρους συμμετέχοντες για να προσαρμοστούν στον αγώνα. Οι έμπειροι θα έχουν την ευκαιρία να μετρηθούν με τον ανταγωνισμό και οι νέοι να μάθουν το έδαφος και τις απαιτήσεις του.



Οι διαδρομές της Μαυριτανίας προσφέρονται για γνήσια περιπέτεια: προσανατολισμός στην έρημο, πολλές διασχίσεις σε συνδυασμό με μεγάλες ειδικές χωρίς στάση και πετρώδης εδάφη με φυσικά εμπόδια στα υψώματα Adrar.


Ακολουθεί η άφιξη στην Μπουρκίνα Φάσο για την ημέρα ξεκούρασης. Μετά από την σκληρή έρημο οι αγωνιζόμενοι θα απολαύσουν την ησυχία και το πράσινο της όασης στην Bobo-Dioulaso, το μαργαριτάρι της Μπουρκίνα Φάσο.


Το τελευταίο κομμάτι του αγώνα θα συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, με πολλές ειδικές στην έρημο Sahel, καταλήγοντας στην Σενεγάλη και στον τερματισμό στο Dakar.


Το 2004 Telefonica-Dakar, θα έχει μεγαλύτερες ειδικές σε σχέση με τον περσινό αγώνα, με μεγάλες διασχίσεις και απαιτητικό προσανατολισμό, θέτοντας την αντοχή σαν κλειδί, ειδικά για τους ερασιτέχνες.


Μαραθώνιες ειδικές
Θα υπάρχουν δύο, όπου απαγορεύεται κάθε εξωτερική βοήθεια. Ακόμα, όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν οι αγωνιζόμενοι θα παρακολουθούνται στενά για να αποτραπεί κάθε μορφής εξωτερική βοήθεια.


Νέες φόρμες συμμετοχής
Για να απλοποιήσει τα πράγματα, φέτος, η οργάνωση του Dakar ASO, εφαρμόζει νέο τρόπο δήλωσης συμμετοχής.
- Το κόστος συμμετοχής παραμένει το ίδιο, με πέρσι και σε μερικές περιπτώσεις χαμηλότερο.
- Ένα «πακέτο οχήματος» έχει σχεδιαστεί, το οποίο περιέχει διάφορες υπηρεσίες (πχ GPS) και κοστίζει ανάλογα με την κατηγορία.
- Ένα νέο πακέτο «ταξιδιού» το οποίο περιλαμβάνει διαμονή στην Ευρώπη, στον τερματισμό καθώς και την πτήση επιστροφής από το Dakar

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ 1/06 έως 31/07
(για ερασιτέχνες)
Τιμές απο 1/08 έως 15/11
ΠΑΚΕΤΟ
(Συμπεριλαμβάνει: GPS, Beacon, επαναπατρισμό, κάυσιμα)
2700€ 2700€

+
+
Κόστος συμμετοχής
(Τιμή ανα άτομο)
9500€
11700€
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ
ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ 1/06 έως 31/07
(για ερασιτέχνες)
Τιμές απο 1/08 έως 15/11
ΠΑΚΕΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
(Συμπεριλαμβάνει: GPS, Beacon, επαναπατρισμό)

2000€
2000€
4Χ4 ΦΟΡΤΗΓΑ
(Συμπεριλαμβάνει: GPS, Beacon, επαναπατρισμό)

3350€
3350€
6Χ6 ΦΟΡΤΗΓΑ
(Συμπεριλαμβάνει: GPS, Beacon, επαναπατρισμό)

4350€
4350€

+
+
Κόστος συμμετοχής
(Τιμή ανα άτομο)
10000€
11700€


Λίγα λόγια από τον υπεύθυνο οργάνωσης του Paris-Dakar 2004, Hubert Auriol

«Εδώ και ένα τέταρτο του αιώνα, ο αγώνας DAKAR, είναι η κορυφαία οργάνωση στον κόσμο και κηρύσσει την εκκίνηση της αγωνιστικής περιόδου τον Ιανουάριο.
Είναι ιδιαίτερη τιμή σε εμάς τους οργανωτές να προσφέρουμε την εκπλήρωση των ονείρων, την ατελείωτη περιπέτεια κάτω από τον χειμερινό ήλιο και την ενεργή ανάμιξη με το άθλημα στους συμμετέχοντες και στους εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο.
Οι οδηγοί θα είναι το επίκεντρο της δράσης: ο αγώνας αυτός είναι μια εκπληκτική εμπειρία που απαιτεί τέλεια φυσική κατάσταση. Με το που θα βρεθείς στους δρόμους και την έρημο της Αφρικής, θα πιέσεις τον εαυτό σου στα όρια του, ανακαλύπτοντας τα μυστικά αυτού του ασύγκριτου, μοναδικού αγώνα.

Ένα χρόνο μετά την επιτυχημένη 25 διοργάνωση του Telefonica – Dakar, μια επέτειος που εορτάσθηκε με μια νέα χάραξη, φτάνοντας μέχρι τις ακτές της Ερυθράς θάλασσας στην Αίγυπτο, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στην κλασσική διαδρομή με τερματισμό στο Dakar. Έπειτα από την εκκίνηση της 26 έκδοσης του αγώνα, θα αφήσουμε την Γαλλία και θα φτάσουμε στις ακτές της Ροζ λίμνης, έχοντας διασχίσει  Ισπανία, Μαρόκο, Μαυριτανία, Μάλι, Μπουρκίνα-Φάσο και την Σενεγάλη. Περιοχές γνωστές σε όσους έχουν συμμετάσχει ξανά, με απερίγραπτη ομορφιά, γεμάτες εκπλήξεις και μαγεία…

Φανταστείτε τον εαυτό σας. Ανυπόμονος στους δρόμους της Γαλλίας και της Ισπανίας, με πλήρη εξοπλισμό στις διαδρομές της Αφρικής, προσεκτικός στις κορυφές των αμμόλοφων, εκστασιασμένος στις ακτές τις Ροζ λίμνης, εξαντλημένος στην παραλία του Dakar.
Η 26η έκδοση, είναι γεμάτη με προκλήσεις. Οι έμπειροι το γνωρίζουν οι νέοι το φαντάζονται: το 26ο Telefonica-Dakar θα είναι σκληρό, απαιτητικό, εξουθενωτικό, μεγάλο και πάνω από όλα φανταστικό.


Κανονισμοί: Το αθλητικό πνεύμα του DAKAR
Η μοναδικότητα του αγώνα και τα τεχνολογικά επιτεύγματα που παρουσιάζουν οι κατασκευαστές με στόχο να κάνουν τα οχήματα τους ακόμα πιο γρήγορα, αναγκάζουν την οργάνωση να αλλάζει κάθε χρόνο τους κανονισμούς με σκοπό να διασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητα και την ισότητα σε κάθε κατηγορία. Ειδικά η επίτευξη ασφάλειας μέσω περιορισμού της εξωπραγματικής πολλές φορές ταχύτητας που αναπτύσσουν τα οχήματα σε επικίνδυνες συνθήκες είναι ο πρώτος στόχος.













Σειρά εκκίνησης
Με στόχο να αυξηθεί το αγωνιστικό ενδιαφέρων των μοτοσικλετών, άλλαξε και ο τρόπος εκκίνησης. Από την πρώτη ειδική στην Αφρική, οι πρώτοι τρεις της προηγούμενης ειδικής θα έχουν την δυνατότητα επιλογής σειράς εκκίνησης την επόμενη μέρα. Η επιλογή θα γίνετε κάθε απόγευμα την ώρα της ενημέρωσης. Η σειρά εκκίνησης στους υπόλοιπους θα καθορίζεται από την θέση τους στην προηγούμενη ειδική


Αυτοκίνητα
Από φέτος απαγορεύεται κάθε σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα από τα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες εκτός από τα δικίνητα με κινητήρα εμπρός.

Καταγραφή διαδρομής

Θα υπάρχει σύστημα καταγραφής στα οχήματα των κορυφαίων οδηγών, επιτρέποντας την ζωντανή μετάδοση, από το γραφείο τύπου.





ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ DAKAR
Δεν μπορούσε να χαλάσει η περσινή συνταγή και έτσι φέτος θα συμμετέχει και πάλι ο μεγάλος Έλληνας αναβάτης Βασίλειος Ορφανός με αριθμό συμμετοχής 48!

Με χορηγούς την  HONDA-ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ και υποστηρικτές τους OTESAT-MARITEL (δορυφορικό τηλέφωνο), MC MOTOR IMPORT - Arai - Alpinestars - Acerbis (official driver) - Scott USA, PC SYSTEMS, SUPERFAST FERRIES, MOTOR KOTOE, NAZCA ξεκινά την για την Γαλλία την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου.

Ένα εντελώς νέο Honda XR 400, προετοιμασμένο και πάλι από τον Pat Kevorkian και την ομάδα CHALLENGE 75 θα είναι το όπλο του.

- Βασίλη πώς βρήκες τα πράγματα μετά το περσινό σου άθλο;

Ίσως και λίγο πιο δύσκολα. Στην αρχή ενδιαφέρθηκε η HONDA Γαλλίας για να με έχει στην επίσημη ομάδα της, αλλά τελικά άλλαξε ο υπεύθυνος διευθυντής και … έμεινα στον αέρα. Ουσιαστική πάντως είναι φέτος η βοήθεια από την HONDA – Σαρακάκης έναν από τους μεγάλους χορηγούς μου. Δυστυχώς τα πράγματα δεν αλλάζουν εύκολα στην Ελλάδα και η αρχική δημοσιότητα που είχε η επιτυχία μου, δεν συμπληρώθηκε από την αντίστοιχη βοήθεια για τον επόμενο αγώνα.

- Προτίμησες πάλι το XR 400 ε;

Η περυσινή του αξιοπιστία, το πιο ουσιαστικό στο DAKAR δεν μου άφησε άλλη επιλογή. Έχω μάθει αυτή τη μοτοσικλέτα και στα δύσκολα σημεία, ένας οδηγός με τις ικανότητες μου, έχει προτέρημα.

- Ύστερα από την επιτυχία σου πως βλέπεις το Dakar φέτος;

Πάω για τερματισμό. Αν τα καταφέρω, σίγουρα θα έχω πάει καλά. Η εμπειρία του DAKAR 2003, με ωφέλησε ουσιαστικά. Προπονήθηκα όλο το χρόνο ξέροντας πια καλά τι έχω να αντιμετωπίσω. Η περσινή συμμετοχή με βοήθησε και στα θέματα οργάνωσης, τι πράγματα θα έχω μαζί και τι πρέπει να προσέξω στην δίαιτα μου.

Σου ευχόμαστε το καλύτερο και πάλι κοντά μας με επιτυχία!


Ο Β. Ορφανός στο DAKAR 2003












ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Grande Halle d’ Auvergne (κοντά στο Clermont-Ferrand)

Διοικητικός έλεγχος
Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2003 από τις 17:00 έως 20:00

Διοικητικός και τεχνικός έλεγχος
Τρίτη 30 και Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου

Εκκίνηση: Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2004

Κατατακτήρια: 1 Ιανουαρίου 2004
Μετά την εκκίνηση, οι αγωνιζόμενοι θα οδηγούν παράλληλά σε διπλή διαδρομή, ειδικά σχεδιασμένη για τον αγώνα, μέσα στην περιοχή του Grande Halle.




Διαδρομή 1: Επαρχία D’ Auvergne, Narbonne
Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2004
Κατατακτήρια: 1,5 χλμΑπλή: 395 χλμ
Σύνολο: 396,5 χλμ

Η κατατακτήρια θα διεξαχθεί από τις 12:00 έως τις 17:00, στην περιοχή του Grande Halle. Με δύο παράλληλες διαδρομές, ειδικά σχεδιασμένες για τον αγώνα, αυτή η κατατακτήρια θα καθορίσει την σειρά εκκίνησης της πρώτης ειδικής και θα προσφέρει πλούσιο θέαμα.
Έπειτα οι αγωνιζόμενοι, θα συνεχίσουν μέσω της εθνικής οδού μέχρι το σημείο ελέγχου στο Millau και στο τέλος θα καταλήξουν στην Narbonne. Οι μοτοσικλέτες πρέπει να οδηγούνται στην απλή.



Διαδρομή 2: Narbonne – Castellon

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 6 χλμΕιδική: 25χλμΑπλή: 500 χλμ
Σύνολο: 531 χλμ

Μετά την νυκτερινή ξεκούραση, οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν την μοναδική ειδική του αγώνα σε Γαλλικό έδαφος. Μετά από 25 χιλιόμετρα θα τερματίσουν κοντά στο αβαείο του Fontfroide. Από κει μέσω απλής θα καταλήξουν στην Ιβηρική χερσόνησο στην Castellon, 60 χιλιόμετρα πριν την Valencia, στην ανατολική ακτή της Ισπανίας. Οι μοτοσικλέτες μπορούν να μεταφερθούν με οχήματα κατά την διάρκεια της απλής.



Διαδρομή 3: Castellon – Tanger
Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 2 χλμΕιδική: 9 χλμΑπλή 820 χλμ
Σύνολο: 831 χλμ

Μια τελευταία νύκτα σε ξενοδοχείο σε Ευρωπαϊκό έδαφος και οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν μια μικρή ειδική κοντά στην πόλη, με τον τερματισμό δίπλα στην παραλία. Ακολουθούν 800 χλμ έως το Algericas από όπου θα περάσουν στην Tangier. Οι μοτοσικλέτες μπορούν να μεταφερθούν με άλλα οχήματα κατά τη διάρκεια της απλής. Μετά από ένα σύντομο ταξίδι με πλοίο και 13 χλμ απλής, οι αγωνιζόμενοι θα φτάσουν στην πρώτη Αφρικανική κατασκήνωση του αγώνα.



ΑΦΡΙΚΗ
  • Μαρόκο: 4
  • Μαυριτανία: 6
  • Μάλι: 2
  • Μπουρκίνα Φάσο: 1
  • Σενεγάλη: 1



Μαρόκο


Διαδρομή 4: Tanger – Er Rachidia
Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 233χλμΕιδική: 75 χλμΑπλή: 444 χλμ
Σύνολο: 752 χλμ

Τα πράγματα θα σοβαρέψουν από την πρώτη κιόλας μέρα στην Αφρική. Μετά από 233 χλμ πολύ γρήγορης απλής, οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν μια γρήγορη ειδική, με πολλές παγίδες, από αόρατες λακκούβες, σε «χασίματα» και «γιάπης»
Η ειδική σταδιακά, στενεύει και σε μερικά σημεία «εξαφανίζετε», άλλα οι δυσκολίες μετριάζονται μετά την μέση της και μέχρι τον τερματισμό. Ακολουθούν 444 χλμ απλής.
Διαδρομή υποστήριξης: 750χλμ



Διαδρομή 5: Er Rachidia – Ouarzazate

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 56 χλμΕιδική: 337 χλμΑπλή: 182 χλμ
Σύνολο: 575 χλμ

Αυτή η διαδρομή, περιέχει όλα τα είδη δυσκολιών που θα αντιμετωπίσουν οι αγωνιζόμενοι κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η ειδική στην αρχή είναι πολύ φαρδιά και πετρώδης. Έπειτα, σταδιακά, η Αφρική αποκαλύπτετε φτάνοντας στα πρώτα ξερά ρυάκια, τα φαράγγια και τα αμμώδη κομμάτια που οδηγούν τους αγωνιζόμενους στο διαμάντι του πρώτου κομματιού του αγώνα στην Erg Chebbib, ένα σημαντικό μέρος της Μαροκινής ερήμου, πριν το πολύ «γρήγορο» κομμάτι του τερματισμού.
Διαδρομή υποστήριξης: 310χλμ



Διαδρομή 6: Ouarzazate – Tan-Tan

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 176 χλμΕιδική: 351 χλμΑπλή: 276 χλμ
Σύνολο: 803 χλμ

Για μια ακόμα φορά το Μαρόκο, υπόσχεται έναν έντονο αγώνα, με ειδικές που απαιτούν καλή οδήγηση μια και το παραμικρό λάθος θα είναι καθοριστικό. Αυτή η νέα ειδική μεταξύ Ouarzazate και Tan Tan είναι εδώ για να μας το θυμίζει. Ο ρυθμός θα είναι πολύ γρήγορος από την αρχή, αλλά οι οδηγοί θα αναγκαστούν σύντομα να οδηγήσουν πιο μετρημένα για να αποφύγουν τα νεροφαγώματα και τις έντονες ανωμαλίες της διαδρομής. Εδώ είναι σημαντικό να ξέρεις να οδηγείς γρήγορα και παράλληλα φυλαγμένα ώστε να φτάσεις στον τερματισμό ακέραιος.
Διαδρομή υποστήριξης: 740 χλμ



Μαρόκο – Μαυριτανία



Διαδρομή 7: Tan Tan – Atar
Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 345 χλμΕιδική: 701 χλμ – Απλή: 9 χλμ
Σύνολο: 1055 χλμ!

Αυτή θα είναι μια μεγάλη διαδρομή μεταφοράς του αγώνα από το Μαρόκο στην Μαυριτανία. Οι αγωνιζόμενοι θα φύγουν την νύκτα για τα 345 χλμ μέχρι τα σύνορα. Η εκκίνηση της ειδικής θα γίνει στη Μαυριτανική πλευρά. Αμέσως μετά από ένα πολύ γρήγορο κομμάτι, η ειδική θα «μπει» σε αμμόλοφους, διασχίζοντας την Erg Oumaghawaba μέχρι και το τέλος της. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να φτάσεις στο Atar, όπου και θα υπάρχει και το σημείο ελέγχου το οποίο θα μείνει ανοικτό όλη την νύκτα περιμένοντας τους αγωνιζόμενους.
Διαδρομή υποστήριξης: 1040 χλμ



Μαυριτανία



Διαδρομή 8: Atar – Tidjikja
Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 34 χλμΕιδική: 355 χλμ
Σύνολο: 389 χλμ

Αυτή η «μικρή» ειδική θα ανακουφίσει το καραβάνι, μετά την χθεσινή δύσκολη μέρα. Αμέσως μετά την εκκίνηση στην κοίτη του Wadi Toungad, οι αγωνιζόμενοι θα «ανακαλύψουν» μια διαδρομή που δεν έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί από το Dakar μέχρι τώρα, ξεκινώντας στο Far Aoun. Οι υψηλές ταχύτητες της προηγούμενης μέρας, θα δώσουν τη θέση τους στην τεχνική οδήγηση και την προσεκτική πλοήγηση, μεταξύ περασμάτων που βρίσκονται με δυσκολία. Όλα αυτά μέσα από τοπία που κόβουν την ανάσα!
Διαδρομή υποστήριξης: Atar – Nema 1535 χλμ



Διαδρομή 9: Tidjikja – Nema

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 3 χλμΕιδική: 736 χλμ
Σύνολο: 739 χλμ

Μια διάσημη ειδική! Αυτή η ειδική, είναι μάρτυρας των πιο ιστορικών στιγμών του Dakar!. Είναι επίσης η μεγαλύτερη και σκληρότερη του φετινού αγώνα. Έπειτα από μια γρήγορο αρχή μέσα από την μαλακή άμμο μέχρι την Tichit, τα πράγματα δυσκολεύουν πλησιάζοντας την πηγή του Arate, το Rocher des Elephants και το Πέρασμα του Enji, όπου όλοι σχεδόν οι αγωνιζόμενοι, ακινητοποιήθηκαν από μια ισχυρή αμμοθύελλα το 1985. Τα εκπληκτικά τοπία θα απαλύνουν τις δυσκολίες αυτής της διαδρομής.



Μαυριτανία – Μάλι



Διαδρομή 10: Nema – Mopti
Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 4 χλμΕιδική: 345 χλμΑπλή: 561 χλμ
Σύνολο: 910 χλμ

Σήμερα το πρόγραμμα αποτελείται από μια μικρή ειδική αλλά και μια μεγάλη απλή μέχρι το Mopti, στις παρυφές της Dogon Country. Οι αμμόλοφοι και η άμμος θα αντικατασταθούν από πιο εύκολες διαδρομές, που φιδογυρίζουν μέσα από τα απέραντα εδάφη του Sahel. Από την αρχή στη Nema η διαδρομή είναι ευκολοδήγητη μέχρι τα σύνορα και δεν παρουσιάζει προβλήματα. Τα πράγματα δυσκολεύουν μετά την Nara με τις άπειρες διασταυρώσεις. Καλή πλοήγηση απαιτείται σε αυτό το κομμάτι, χωρίς το GPS το οποίο απαγορεύετε να χρησιμοποιηθεί σε αυτό το κομμάτι.
Διαδρομή υποστήριξης: 1275 χλμ



Μαλί – Μπουρκίνα Φάσο



Διαδρομή 11: Mopti – Bobo Dioulasso

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 64 χλμΕιδική: 458 χλμΑπλή: 229 χλμ
Σύνολο: 751 χλμ

Μια από τις σκληρότερες διαδρομές του αγώνα.
Η ειδική θα ακολουθήσει μια παλιά, ξεχασμένη διαδρομή, διαβρωμένη από τις βροχές, ανεβαίνοντας προς το Bandiagarra. Μετά την ανάβαση του βουνού, οι αγωνιζόμενοι και κατεβούν προς το Bobo – Dioulasso, διασχίζοντας τη Dogon Country και τα διάσημα χωρία της. Καλή οδήγηση και πλοήγηση, απαιτούνται ξανά, καθώς η ειδική γίνεται πιο γρήγορη. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να έχουν οι οδηγοί πλησιάζοντας τα χωρία.
Διαδρομή υποστήριξης: 467 χλμ



Ημέρα ανάπαυσης: Bobo – Dioulasso

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2004
Μια πολύβουη πόλη κλασσική Αφρικανική πόλη, με τους δρόμους της γεμάτους mango και άλλα τροπικά δέντρα, η Bobo – Dioulasso, απλώνετε στις δύο πλευρές του ποταμού Houet. Το όνομα δημιουργήθηκε από την ένωση των δύο διαφορετικών φυλών Bobo και Dioulasso και οι κάτοικοι της είναι φιλόξενοι και μοιάζουν σαν μια μεγάλη οικογένεια. Κατασκευάζουν υπέροχα μουσικά όργανα και η πόλη είναι το κέντρο του μπάλαφωνου, μια δυτική αφρικάνικη έκδοση του ξυλόφωνου. Ανατολικά της μεγάλης αγοράς, το old mosque, είναι ένα από τα διαμάντια της πόλης.



Μπουρκίνα Φάσο – Μάλι



Διαδρομή 12: Bobo – Dioulasso – Bamako
Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 88 χλμΕιδική: 213 χλμΑπλή: 365 χλμ
Σύνολο: 666 χλμ

Μετά την ζούγκλα, ακολουθεί το τροπικό δάσος. Η μέρα ανάπαυσης στην Bobo – Dioulasso, θα επιτρέψει στα πληρώματα και στις μηχανές, να «γεμίσουν τις μπαταρίες» τους και να ξαναμπούν στον αγώνα με μια ειδική που θα ζήλευε κάθε οργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally (WRC). Η διαδρομή θα είναι πολύ γρήγορη, ακόμα και για τους κορυφαίους οδηγούς. Ιδιαίτερη προσοχή θα χρειαστεί, στα διάσπαρτα φυσικά εμπόδια, που υπάρχουν στο δάσος Banfora.
Διαδρομή υποστήριξης: 541 χλμ



Μαλί – Μαυριτανία


Διαδρομή 13: Bamako – Ayoun el Atrous

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 230 χλμΕιδική: 478 χλμΑπλή: 26 χλμ
Σύνολο: 734 χλμ

Αφήνοντας την πρωτεύουσα του Mali, οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν πάλι στην Sahel και στο δρόμο για την Μαυριτανία.
Μετά από 200χλμ ασφάλτου ακολουθεί ακόμα μια καινούργια ειδική που θα ενθουσιάσει τους οδηγούς. Είναι γρήγορη και ελίσσεται μέσα από όμορφες αμμώδεις διαδρομές με πολλές αλλαγές κατεύθυνσης.
Η πλοήγηση θα κάνει τη διαφορά σε αυτή την ειδική. Κατά την διάρκεια σχεδίασης του road book τα ρυάκια ήταν γεμάτα νερό, απαιτώντας να γίνουν πολλές παρακάμψεις.
Διαδρομή υποστήριξης: 730 χλμ



Διαδρομή 14: Ayoun el Atrous – Tidjikla

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2004
Ειδική: 548 χλμΑπλή: 4 χλμ
Σύνολο: 552 χλμ

Η πιο όμορφη ειδική του φετινού αγώνα!
Η αμμώδης διαδρομή συναντά μερικούς μικρούς αμμόλοφους στα πρώτα χιλιόμετρα, οι οποίοι πυκνώνουν καθώς συνεχίζουμε βόρεια.
Το εντυπωσιακό γεγονός της ημέρας θα είναι το πέρασμα τεραστίων αμμόλοφων, που συνορεύουν με το οροπέδιο Taskast που βρίσκετε 200 μέτρα ψηλότερα. Από εδώ είναι το μοναδικό πέρασμα προς το οροπέδιο, πριν τα 130 χλμ που θα μας οδηγήσουν στον τερματισμό της ημέρας, μέσα από μια γρήγορη διαδρομή.
Διαδρομή υποστήριξης: Ayoun el Atrous – Noakchott: 830 χλμ



Διαδρομή 15: Tidjikja – Nouakchott

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 2 χλμΕιδική: 579 χλμΑπλή: 71 χλμ
Σύνολο: 652 χλμ

Έχοντας καταφέρει να το αποφύγουν μέχρι τώρα, οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με το «γρασίδι της γκαμήλας» σε μια διαδρομή 200 χιλιομέτρων.
Μια μέρα πριν το Dakar και όλα παίζονται ακόμα. Αυτή η ειδική απαιτεί καλή πλοήγηση και θαρραλέα οδήγηση και μπορεί να έχει καθοριστικό ρόλο στα αποτελέσματα.
Εκτός των άλλων οι οδηγοί θα πρέπει να προσέξουν και την κατανάλωση τους, έχοντας να διασχίσουν και τους αμμόλοφους του  Amoukrouz λίγο πριν το τέλος.



Μαυριτανία – Σενεγάλη


Διαδρομή 16: Nouakchott – Dakar
Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2004
Απλή: 60 χλμΕιδική: 192 χλμΑπλή: 396 χλμ
Σύνολο: 648 χλμ

Το τέλος της 26 έκδοσης του αγώνα, θα «σπάσει» την παράδοση: αν και θα γίνει γύρω από την «ροζ λίμνη», δεν θα υπάρχει κοινή εκκίνηση από την παραλία, όπως παλαιότερα.
Οι αγωνιζόμενοι, αντίθετα, θα φύγουν ένας – ένας από την λίμνη και θα τερματίσουν στην παραλία, όπου θα πρέπει να κάνουν ακόμα μια ειδική μέχρι τον τερματισμό και την απονομή,
Διαδρομή υποστήριξης: 580 χλμ



Διαδρομή 17: Dakar – Dakar

Απλή: 42 χλμΕιδική: 27 χλμΑπλή: 37 χλμ
Σύνολο: 106 χλμ

Με τις δύσκολες μέρες πια πίσω, είναι η στιγμή της απόλαυσης, με μια νέα ειδική, γρήγορη και με εναλλαγές κατεύθυνσης.
Η αμμώδης διαδρομή θα φέρει τους αγωνιζόμενους δίπλα στα Μαυριτανικά σύνορα. Ακολουθεί η απλή μέχρι το Dakar, μέσα στο γιορταστικό περιβάλλον και τους χιλιάδες Σενεγαλέζους που θα κάθονται στις δύο πλευρές της,, υποδεχόμενοι τους «επιζήσαντες».



ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ DAKAR 2004

ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
200 μοτοσικλέτες
146 αυτοκίνητα
64 φορτηγά

ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
97 Αυτοκίνητα
98 Φορτηγά

ΣΥΝΟΛΟ 605 ΟΧΗΜΑΤΑ!!!

Κατεβάστε την λίστα συμμετοχών (Αρχείο EXCEL)


Χρήσιμοι σύνδεσμοι

Η ιστορία του DAKAR

Το site του αγώνα DAKAR 2004

Συνέντευξη Βασίλης Ορφανός DAKAR 2003

To Off-Road.gr στο DAKAR 2003

Αναλυτική παρουσίαση της συμμετοχής των Ορφανού / Γιαννακούλη στο DAKAR 2003





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024296 seconds. ]